Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη γερμανική "Fraport" αποφάσισε η κυβέρνηση, σε υλοποίηση του σχετικού διαγωνισμού που έχει ολοκληρωθεί προ μηνών και μετά από την εισήγηση της διοίκησης του ΤΑΙΠΕΔ στις 3 Ιουλίου.

    Την απόφαση, που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, υπογράφουν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γ. Δραγασάκης και οι υπουργοί Οικονομικών Ευκλ. Τσακαλώτος, Οικονομίας Γ. Σταθάκης και Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Π. Σκουρλέτης.

     

    Όπως προκύπτει από το ΦΕΚ δεν υπάρχει κάποια αλλαγή και η σύμβαση θα γίνει βάση των όρων του διαγωνισμού που είχε κατακυρωθεί στην γερμανική εταιρία. Το τίμημα που θα καταβάλει η Fraport ανέρχεται σε 1,23 δισ. ευρώ.

     

    Τα 14 αυτά αεροδρόμια είναι της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.

     

    Στον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση 14 περιφερειακών αεροδρομίων για 40+10 χρόνια πλειοδότης ανεδείχθη η ελληνογερμανική κοινοπραξία Fraport - Slentel Ltd, η οποία προσέφερε εφάπαξ τίμημα 1,2 δισ. ευρώ, ετήσιο μίσθωμα 22,9 εκατ. ευρώ κατ' έτος, ποσοστό 25% από τα από τα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων έσοδα και τέλη υπέρ ΥΠΑ, που φτάνουν 1,2 δισ. ευρώ για όλη την περίοδο της παραχώρησης. Παράλληλα, δεσμεύθηκε για επενδύσεις 330 εκατ. στην πρώτη τετραετία και συνολικά 1,4 δισ. ευρώ για τις επόμενες τέσσερις δεκαετίες.

     

    «Ναυαρχίδα» της εταιρείας είναι ο αερολιμένας της Φρανκφούρτης. Παράλληλα, διαχειρίζεται τα αεροδρόμια του Ανόβερου, της Αγίας Πετρούπολης, της Βάρνας, του Πύργου (Μπουργκάς), της Αττάλειας, το «Ίντιρα Γκάντι» του Νέου Δελχί, του αεροδρομίου στο Σι'αν στην Κίνα, το αεροδρόμιο του Ντακάρ και το «Χόρχε Τσάβες» της Λίμας.

     

    Κύριος μέτοχος της εισηγμένης Fraport είναι το γερμανικό ομόσπονδο κρατίδιο της Έσσης (31,35%), ενώ ακολουθούν το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Έσσης (20,2%), η αεροπορική εταιρεία Lufthansa (8,45%), η αυστραλιανή επενδυτική εταιρεία Rare Infrastructure Limited (5,27%) και οι λοιποί μέτοχοι (34,91%).

     

    Διαβάστε την απόφαση εδώ: http://www.newsit.gr/flash/aerodromia.pdf

     

    Πηγή: http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=424523&catid=13





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    jkar

    Δημοσιεύτηκε

    επιτέλους, και μία αναπτυξιακή κίνηση !

    Inzaghi

    Δημοσιεύτηκε

    Ευελπιστω να μην ειρωνευεσαι!

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Δημοσιεύτηκε

    8-)  8-)  8-)

    post-15892-0-72293300-1439910600_thumb.jpg

    dimitris GM

    Δημοσιεύτηκε

    κι ειναι και "αριστεροχειρας" ..... ο  χασαπης... :smile: :-) :smile:

    • Upvote 2
    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Δημοσιεύτηκε

    Με το "δεξί" όμως κρατάει "καλό κομμάτι"!!!

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Δημοσιεύτηκε

    AMHxaNos

    Δημοσιεύτηκε

    δλδ πουλήσαμε τα φιλέτα και κρατήσαμε τον κατιμά. Μπράβο μας.

    Ο χασάπης της γελοιογραφίας θα τα κατάαφερνε καλύτερα, θα κράταγε μερικά απο τα φιλέτα και θα έσμπρωχνε κατιμά. (δλδ ζημιογόνα)

     

    Αυτά τα 40 χρόνια σαν πολλά δεν είναι?

    Λιγότερα δεν γινόταν?

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Να πω την αλήθεια , εμείς στην Εύβοια καλύτερα θα πάμε αν μας πουλήσουν .

     

    40 χρόνια και αν εξαιρέσουμε την ψηλή γέφυρα πριν 22 χρόνια , ΚΑΝΕΝΑ έργο δεν έγινε στο νησί .

    CybEng

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Μια και είναι καλοκαιράκι και δουλειές δεν έχουμε (όχι ότι είχαμε το χειμώνα δλδ ) και μιας και είχε αναφερθεί στο παρόν forum ότι πλέον στη ζωή μας όλα πρέπει να γίνονται με εξελάκια ( sic ) είπα να βάλω κάτω κάποια νούμερα μήπως και φανεί κανένα φως στην άκρη του tunnel.

     

     

    Έχουμε και λέμε :

     

    1- Παραχωρούνται τα 14 μεγαλύτερα σε μέγεθος και αεροπορική κίνηση αεροδρόμια της χώρας. Τα 14 αυτά αεροδρόμια είναι της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.

     

    2- Διάρκεια σύμβασης 50 έτη.

     

    3- Συνολικό ποσό στα ταμεία του κράτους 5.075.000.000 Ευρώ σε διάστημα 50 ετών. Σε αυτό το ποσό περιλαμβάνονται ΚΑΙ οι "επενδύσεις" που θα εκταμιεύσει ο "επενδυτής" για όλα τα έργα υποδομών/συντήρησης που θα κάνει στην διάρκεια των 50 ετών.

     

    4- Δηλαδή 101.500.000 Ευρώ το έτος για τα 14 μεγαλύτερα αεροδρόμια της χώρας.

     

    5- Σαν να λέμε 7.250.000 Ευρώ ετήσιο μίσθωμα ανά αεροδρόμιο.

     

    6- Που σημαίνει 19.863 Ευρώ θα εισπράξει ανά ημέρα και ανά αεροδρόμιο το Ελληνικό κράτος.

     

    7- Περίπου όσο ένα τυπικό "νυχτοκάματο" λαϊκού αοιδού.

     

    8- Ας δούμε μία τυπική είσπραξη ενός αεροδρομίου ( του Ελ.Βενιζέλος για αναφορά ) για ένα αεροσκάφος 120 τόννων το οποίο προσγειώνεται ξεφορτώνει, φορτώνει και φεύγει σε διάστημα λιγότερο των 2 ωρών ( χωρίς τέλη overnight parking, ground handling κλπ ).

    Το αεροδρόμιο χρεώνει την αεροπορική εταιρεία κάτι περισσότερο των 2600 Ευρώ.

     

    9- Για να έχουμε μια εικόνα δηλαδή, με κάτι λιγότερο από 8 αεροσκάφη ανά ημέρα το αεροδρόμιο έχει βγάλει τα 19.863 Ευρώ που θα δώσει στο Ελληνικό κράτος.

     

    10- Οι υπόλοιπες εισπράξεις πέρα των 8 αεροσκαφών καθώς και ολες οι εισπράξεις από τις υπόλοιπες λειτουργίες ενός αεροδρομίου ( από τα parking αυτοκινήτων μέχρι τα ενοίκια των καταστημάτων για παράδειγμα ) πάνε στην τσέπη του "ΕΠΕΝΔΥΤΗ".

     

    11- Μα ποιός είναι τελικά αυτός ο "ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ" που θα σώσει τα Ελληνικά αεροδρόμια και το βασικότερο θα προχωρήσει το πρόγραμμα "ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ" ;

    Κύριος μέτοχος της εισηγμένης Fraport είναι το γερμανικό

    ομόσπονδο κρατίδιο της Έσσης.

     

    12- "Αποκρατικοποιούμε" ( χαρίζουμε στην ουσία ) δηλαδή τα Ελληνικά αεροδρόμια σε μια ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΡΑΤΙΚΗ οντότητα.

     

    13- Περαστικά μας και εις ανώτερα.

     

     

    Πηγές στοιχείων & πληροφοριών :

     

    (A)

     

    Άρθρο #1 στο παρόν νήμα.

     

     

    ( B )

    http://www.aia.gr/userfiles/85ab214c-4e7b-4639-83ca-a1fb2a24fc19/Charges_072015.pdf

    Edited by CybEng
    • Upvote 1
    • Downvote 2



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.