Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη γερμανική "Fraport" αποφάσισε η κυβέρνηση, σε υλοποίηση του σχετικού διαγωνισμού που έχει ολοκληρωθεί προ μηνών και μετά από την εισήγηση της διοίκησης του ΤΑΙΠΕΔ στις 3 Ιουλίου.

    Την απόφαση, που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, υπογράφουν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γ. Δραγασάκης και οι υπουργοί Οικονομικών Ευκλ. Τσακαλώτος, Οικονομίας Γ. Σταθάκης και Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Π. Σκουρλέτης.

     

    Όπως προκύπτει από το ΦΕΚ δεν υπάρχει κάποια αλλαγή και η σύμβαση θα γίνει βάση των όρων του διαγωνισμού που είχε κατακυρωθεί στην γερμανική εταιρία. Το τίμημα που θα καταβάλει η Fraport ανέρχεται σε 1,23 δισ. ευρώ.

     

    Τα 14 αυτά αεροδρόμια είναι της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.

     

    Στον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση 14 περιφερειακών αεροδρομίων για 40+10 χρόνια πλειοδότης ανεδείχθη η ελληνογερμανική κοινοπραξία Fraport - Slentel Ltd, η οποία προσέφερε εφάπαξ τίμημα 1,2 δισ. ευρώ, ετήσιο μίσθωμα 22,9 εκατ. ευρώ κατ' έτος, ποσοστό 25% από τα από τα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων έσοδα και τέλη υπέρ ΥΠΑ, που φτάνουν 1,2 δισ. ευρώ για όλη την περίοδο της παραχώρησης. Παράλληλα, δεσμεύθηκε για επενδύσεις 330 εκατ. στην πρώτη τετραετία και συνολικά 1,4 δισ. ευρώ για τις επόμενες τέσσερις δεκαετίες.

     

    «Ναυαρχίδα» της εταιρείας είναι ο αερολιμένας της Φρανκφούρτης. Παράλληλα, διαχειρίζεται τα αεροδρόμια του Ανόβερου, της Αγίας Πετρούπολης, της Βάρνας, του Πύργου (Μπουργκάς), της Αττάλειας, το «Ίντιρα Γκάντι» του Νέου Δελχί, του αεροδρομίου στο Σι'αν στην Κίνα, το αεροδρόμιο του Ντακάρ και το «Χόρχε Τσάβες» της Λίμας.

     

    Κύριος μέτοχος της εισηγμένης Fraport είναι το γερμανικό ομόσπονδο κρατίδιο της Έσσης (31,35%), ενώ ακολουθούν το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Έσσης (20,2%), η αεροπορική εταιρεία Lufthansa (8,45%), η αυστραλιανή επενδυτική εταιρεία Rare Infrastructure Limited (5,27%) και οι λοιποί μέτοχοι (34,91%).

     

    Διαβάστε την απόφαση εδώ: http://www.newsit.gr/flash/aerodromia.pdf

     

    Πηγή: http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=424523&catid=13





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    stayros

    Δημοσιεύτηκε

    Μπερδευεις τι μπορει να πετυχει ο ελληνας και τι το ελληνικο δημοσιο. Χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι ο ελληνας που εφτιαξε αεροσκαφος και τελικα αναγκαστηκε να το παει στην Ιταλια για πιστοποιηση.

    msxoin

    Δημοσιεύτηκε

    Για ολοκληρο το συστημα μιλησα. Για ολα αυτα που ολοι μας λεμε οτι πρεπει να αλλαξουν αλλα αν παει καποιος να τα εφαρμοσει ξεσηκωνονται ολοι. Αν δεν μπορεις να διακρινετε τη διαφορα ειναι δικο σας προβλημα. Gustafsson λοιπον.

    panos-vicious

    Δημοσιεύτηκε

    Η Γερμανία δεν είναι αυτή που πλασάρει ο Τράγκας και τα υπόλοιπα "ελληνικά" ΜΜΕ στους ιθαγενείς. Η Γερμανία είναι το νούμερο 1 προτεκτοράτο των ΗΠΑ,από την λήξη του Β'ΠΠ. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα,είναι αυτό που έγινε πριν κανά 2μηνο με το σκάνδαλο κατασκοπίας από τις γερμανικές μυστικές υπηρεσίες (γερμανικό δημόσιο) κατά των γερμανικών συμφερόντων (!!!!) υπέρ των αμερικανών...

     

    Αν αυτό δεν σου είναι αρκετό τσέκαρε ποιοι γερμανοί πολιτικοί,τραπεζίτες και δημοσιογράφοι ανήκουν στην οργάνωση Atlantik-Brücke

     

    https://en.wikipedia.org/wiki/Atlantik-Br%C3%BCcke

    Εννοούσα πως, ως απευθείας υπαγόμενοι στα κεντρικά, δεν γίνεται να (επανα)υπαχθούμε μέσω ετέρου "προστατευομένου". Ελπίζω τώρα να έγινα κατανοητός, φίλε atsalovergas.

    AMHxaNos

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    ... Η Γερμανία είναι το νούμερο 1 προτεκτοράτο των ΗΠΑ,από την λήξη του Β'ΠΠ. ...

    Εχει ανάγκη η Γερμανία να είναι προτεκτοράτο άλλης χώρας?

    Δεν μιλάω για ψυχρούς πολέμους και πυρηνικές ομπρέλες κλπ.

    Οι αμερικάνοι-ΝΑΤΟ είχαν στρατό εκεί λόγω Ανατολικης Γερμανίας.

    .

    Χώρες σαν την Γερμανία μπορούν να έχουν άπειρες οργανώσεις τύπου Atlantik-Brücke και για κάθε χώρα.

    .

    ...Γιατί γαμώτο Γερμανική κρατική εταιρεία  να παίρνει τα Ελληνικά αεροδρόμια;...

    Είναι και μένα το παράπονό μου όπως και κάθε Έλληνα. Ετσι καταντήσαμε όμως.

    Δεν με ενδιαφέρει ποιοί είναι οι μέτοχοι αν και ξέρω ποιόν εννοείς.

    .

    Κάποτε στην Ελλάδα είχαμε Βαυαρούς συμβούλους, γενικά δεν λειτούργησε.

    .

    ... Πόσα λεφτά θέλεις για να γίνεις σκλάβος? Σου υπόσχομαι οτι θα είσαι καλύτερα. ...

    τι εννοείς?

    .

    atsalovergas #31,

    Είσαι και συ θυμωμένος όπως και όλοι μας. Καταλαβαίνουμε.

    ... και ότι εμείς οι Έλληνες δεν είμαστε ικανοί ούτε φραπεδιέρα να κατασκευάσουμε  ...

    Αρκετοί πάντως απο το 'εμείς' δεν είναι ικανοί να βιδώσουν ούτε ένα γλόμπο.

    Οι περισσότεροι απο αυτούς τους 'εμείς' είναι σε πόστα εξουσίας.

    .

    .

    msxoin #30,

    Εδώ διαφωνώ κάθετα, οριζόντια, διαγώνια και 3D.

    Το όνομα πρέπει να είναι Καραγκιοζιστάν.

    Και καλά ακούγεται και καλό φαίνεται και μας ταιριάζει απόλυτα. Να το θέσεις σε ψηφοφορία.

    Edited by AMHxaNos
    atsalovergas

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Εχει ανάγκη η Γερμανία να είναι προτεκτοράτο άλλης χώρας?

     

    Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν σε ρωτάνε.

     

    Δεν με ενδιαφέρει ποιοί είναι οι μέτοχοι αν και ξέρω ποιόν εννοείς

     

    Δεν ξέρεις,δεν είναι μόνο ένας και δεν αναφέρομαι αποκλειστικά σε ελλαδίτες.

     

    Αρκετοί πάντως απο το 'εμείς' δεν είναι ικανοί να βιδώσουν ούτε ένα γλόμπο.

    Οι περισσότεροι απο αυτούς τους 'εμείς' είναι σε πόστα εξουσίας.

     

    Το θεωρείς τυχαίο? Πως αλλιώς θα πίστευες ότι δεν είσαι ικανός να βιδώσεις ούτε έναν γλόμπο?

     

    Πως αλλιώς θα είχαν έρεισμα και κοινωνική αποδοχή τα ξένα συμφέροντα αν το "ελληνικό" δημόσιο τα πήγαινε μια χαρά? Λες να μην ήξεραν τόσα χρόνια οι ξένοι οτι τα χρήματα που έδιναν πήγαιναν σε κομματικούς στρατούς?  Εκεί πόνταραν. Λες να μην είχαν "δικούς τους" ανθρώπους μέσα στα "ελληνικά" κόμματα?

     

    Οι ίδιοι που έρχονται σήμερα σαν "σωτήρες",είναι οι ίδιοι που φρόντισαν χρόνια τώρα να σε φέρουν σε αυτήν την θέση,μια θέση ανάγκης και ευνοϊκή υπερ των συμφερόντων τους.

    Edited by atsalovergas
    • Upvote 1
    stayros

    Δημοσιεύτηκε

    Το ότι κάποιοι εκμεταλλεύτηκαν το ότι ως λαός είμαστε κουτοπόνηροι και ανώριμοι δεν αναιρεί το γεγονός ότι είμαστε κουτοπόνηροι και ανώριμοι. Αυτή είναι η αιτία όλων των δεινών της κοινωνίας μας. Όλα τα άλλα είναι φτηνές δικαιολογίες. Και τούφες...

    • Upvote 2
    CybEng

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    ΥπολογίζουμεΑλήθεια πόσα περιφερειακά αεροδρόμια το χειμώνα έχουν παραπάνω από 4-5 πτήσεις την ημέρα;

     

     

     

    Στοιχεία του 2014.

     

    1- ΣΚΙΑΘΟΣ - το μικρότερο αεροδρόμιο εκ των 14.

     

    2994 αεροσκάφη  ετησίως ( 8 και κάτι ψιλά την ημέρα , δλδ ο κατιμάς του όλου πακέτου, οι εισπράξεις μόνο των αεροσκαφών ίσα που καλύπτουν όσα θα πλερώσει ο "επενδυτής"  στην Ψωροκώσταινα ).

     

     

    2- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - το μεγαλύτερο αεροδρόμιο εκ των 14.

     

    45.900 αεροσκάφη ετησίως ( κοντά στα 126 ανά ημέρα, δλδ το  ossenhaas [ γερμ. ]  του πακέτου ).

     

     

    Για το 2015,  στο πρώτο επτάμηνο μόνο, τα στοιχεία δείχνουν ότι  έχουμε μία αύξηση μεγαλύτερη του 12% στα αεροσκάφη.

     

     

    Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του.

     

     

    ΠΗΓΗ :  Τα εξελάκια [ sic ]  της ΥΠΑ.

    Edited by CybEng
    • Downvote 1
    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Το ποιός θα έχει τα αεροδρόμια και γενικά την κρατική περιουσία είναι σχετικό . Να τα πάρει και να φύγει δεν μπορεί . Αρα αυτό που έχει σημασία είναι να γίνουν επενδύσεις , να υπάρχει δουλειά στις περιοχές των αεροδρομίων και να εισπράττει το κράτος περισσότερα από όσα εισπράττει σήμερα .

     

    Εγώ θεωρώ ότι στο θέμα των αεροδρομίων έχουμε στρατηγικό πρόβλημα . 

     

    Ο γνωστός και έγκαιρα άφαντος  :mrgreen: πρώην θείο βρέφος , φρόντισε να θωρακίσει τους ιδιοκτήτες του ΕΛ ΒΕΛ και να μην υπάρχει άλλο αεροδρόμιο χαμηλού κόστους σε ακτίνα 100 χλμ . Αρα η Αθήνα φτηνές πτήσεις δύσκολα .

     

    Από την άλλη μπορούμε εύκολα αν έχουμε στοιχειώδες μυαλό να επεκτείνουμε την τουριστική περίοδο στην ηπειρωτική Ελλάδα , εκμεταλλευόμενοι το καλό κλίμα , για την τρίτη ηλικία της Ευρώπης  . 

     

    Σκεφτείτε τι αρχαιολογικό , τουριστικό και πολιτιστικό προϊόν έχει η Πελοπόννησος και η Θεσσαλία και η Μακεδονία και η Ηπειρος , αν τα αεροδρόμια Τρίπολης , Καλαμάτας , Αράξου , Ακτίου , Ιωαννίνων, Αγχιάλου , Λάρισας , Θεσσαλονίκης κλπ έχουν λογική να δέχονται χαμηλού κόστους πτήσεις .

     

    Θα μπορούσε να αναπτυχθεί και το σιδηροδρομικό δίκτυο με αυτό τον τρόπο .

     

    Αρα δεν φοβόμαστε τους ξένους . Αρκεί να πληρώνουν τα σωστά τιμήματα και να μην πέφτουν μίζες στους πολιτικούς .

    Inzaghi

    Δημοσιεύτηκε

    Δεν καταλαβαινω γιατι τοσο αγχος για τις αποκρατικοποιησεις, ειδικα σε περιουσια του δημοσιου που οσο ηταν στα χερια του Ελληνικου Κρατους δεν ειδαμε την παραμικρη αναπτυξη.
    Εδω μια επεκταση 1χλμ σε αεροδιαδρομο του Μακεδονια κρατα 11 χρονια, κοστιζει 160εκ € και ακομα δεν εχει ολοκληρωθει, ενω επιδικαζονται σκανδαλωδεις αποζημιωσεις 12εκ € στον αναδοχο Μπομπολα για μεταφορικα υλικων...

    Ενας Μπομπολας που διεκδικει αποζημιωση 130εκ € για εργο που ουδεποτε πραγματοποιηθηκε, ουτε καν ξεκινησε (υποθαλασσια αρτηρια Θεσσαλονικης)

     

    Δηλαδη δεν ειναι μονο οτι σε θεωρουν ηλιθιο, στο λενε και καταμουτρα και εσυ διαμαρτυρεσαι αν αυτο καποια στιγμη παει να αλλαξει.

     

    Με το καλο να ερθει ο Γερμανος επενδυτης, που και Γερμανος να μην ηταν, ας ηταν ο,τι ηθελε, να κανει εργα και να δουμε μια στοιχειωδη αναπτυξη στη χωρα, ειδικα σε υποδομες που εχουν προβλημα...

     

    Και, ναι, καθε επενδυση αναμενεται να φερει κερδη στον επενδυτη, νομιζω ειναι η λογικη καθε επενδυσης, αλλιως δεν υπαρχει λογος να γινεται.

    Καθηστε μετα να υπολογιζετε ποσες πτησεις εχει καθε αεροδρομιο τη μερα, ποσα χρηματα φερνει και γιατι να τα παρει ο Γερμανος...

    Λες και οταν τα επαιρνε ο Ελληνας ειδαμε χαΐρι....

     

    Σε παρακαλω πολυ δηλαδη...

    • Upvote 2
    ΤΟΠΟΓΑΒΡΟΣ

    Δημοσιεύτηκε

    Αυτό που με στεναχωρεί είναι ότι δεν θα ζήσω άλλα 50 χρόνια για να ξαναδώ τα αεροδρόμια πάλι Ελληνικά !




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.