Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη γερμανική "Fraport" αποφάσισε η κυβέρνηση, σε υλοποίηση του σχετικού διαγωνισμού που έχει ολοκληρωθεί προ μηνών και μετά από την εισήγηση της διοίκησης του ΤΑΙΠΕΔ στις 3 Ιουλίου.

    Την απόφαση, που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, υπογράφουν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γ. Δραγασάκης και οι υπουργοί Οικονομικών Ευκλ. Τσακαλώτος, Οικονομίας Γ. Σταθάκης και Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Π. Σκουρλέτης.

     

    Όπως προκύπτει από το ΦΕΚ δεν υπάρχει κάποια αλλαγή και η σύμβαση θα γίνει βάση των όρων του διαγωνισμού που είχε κατακυρωθεί στην γερμανική εταιρία. Το τίμημα που θα καταβάλει η Fraport ανέρχεται σε 1,23 δισ. ευρώ.

     

    Τα 14 αυτά αεροδρόμια είναι της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.

     

    Στον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση 14 περιφερειακών αεροδρομίων για 40+10 χρόνια πλειοδότης ανεδείχθη η ελληνογερμανική κοινοπραξία Fraport - Slentel Ltd, η οποία προσέφερε εφάπαξ τίμημα 1,2 δισ. ευρώ, ετήσιο μίσθωμα 22,9 εκατ. ευρώ κατ' έτος, ποσοστό 25% από τα από τα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων έσοδα και τέλη υπέρ ΥΠΑ, που φτάνουν 1,2 δισ. ευρώ για όλη την περίοδο της παραχώρησης. Παράλληλα, δεσμεύθηκε για επενδύσεις 330 εκατ. στην πρώτη τετραετία και συνολικά 1,4 δισ. ευρώ για τις επόμενες τέσσερις δεκαετίες.

     

    «Ναυαρχίδα» της εταιρείας είναι ο αερολιμένας της Φρανκφούρτης. Παράλληλα, διαχειρίζεται τα αεροδρόμια του Ανόβερου, της Αγίας Πετρούπολης, της Βάρνας, του Πύργου (Μπουργκάς), της Αττάλειας, το «Ίντιρα Γκάντι» του Νέου Δελχί, του αεροδρομίου στο Σι'αν στην Κίνα, το αεροδρόμιο του Ντακάρ και το «Χόρχε Τσάβες» της Λίμας.

     

    Κύριος μέτοχος της εισηγμένης Fraport είναι το γερμανικό ομόσπονδο κρατίδιο της Έσσης (31,35%), ενώ ακολουθούν το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Έσσης (20,2%), η αεροπορική εταιρεία Lufthansa (8,45%), η αυστραλιανή επενδυτική εταιρεία Rare Infrastructure Limited (5,27%) και οι λοιποί μέτοχοι (34,91%).

     

    Διαβάστε την απόφαση εδώ: http://www.newsit.gr/flash/aerodromia.pdf

     

    Πηγή: http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=424523&catid=13





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Inzaghi

    Δημοσιεύτηκε

    Και τι θα καταλαβαινες αν τα εβλεπες να τα διαχειριζεται Ελληνικο δημοσιο και παλι...?

    Τουλαχιστον με τα ως σημερα δεδομενα...

    atsalovergas

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Το ότι κάποιοι εκμεταλλεύτηκαν το ότι ως λαός είμαστε κουτοπόνηροι και ανώριμοι δεν αναιρεί το γεγονός ότι είμαστε κουτοπόνηροι και ανώριμοι. Αυτή είναι η αιτία όλων των δεινών της κοινωνίας μας. Όλα τα άλλα είναι φτηνές δικαιολογίες. Και τούφες...

     

    Δεν διαφωνώ.

     

    Η κουτοπονηριά,η ανωριμότητα και η φυγοπονία είναι η προβολή του γεγονότος ότι κάποιοι εξακολουθούν ακόμη και σε αυτήν την στιγμή,να πιστεύουν οτι οι ξένοι θα μας "σώσουν"...

    Edited by atsalovergas
    • Upvote 1
    stayros

    Δημοσιεύτηκε

    Δεν νομίζω να έχει μείνει κανείς πια που να πιστεύει πως οι ξένοι είναι σωτήρες. Απλά αυτή τη στιγμή είναι το μικρότερο κακό.

    Inzaghi

    Δημοσιεύτηκε

    Φτασαμε στο σημειο να θεωρουμε μεγαλυτερο κακο για την πατριδα μας τον Ελληνα απο τον ξενο...

    Αυτοι ειμαστε...

    stayros

    Δημοσιεύτηκε

    Ανέφερα και παραπάνω ότι Έλληνας και Ελληνικό δημόσιο δεν ταυτίζονται.

    nik

    Δημοσιεύτηκε

    Η κουτοπονηριά,η ανωριμότητα και η φυγοπονία είναι η προβολή του γεγονότος ότι κάποιοι εξακολουθούν ακόμη και σε αυτήν την στιγμή,να πιστεύουν οτι οι ξένοι θα μας "σώσουν"...

     

    Κουτοπονηριά είναι και αυτό που λες εσύ. Και το ξέρεις.

    atsalovergas

    Δημοσιεύτηκε

    Απλά αυτή τη στιγμή είναι το μικρότερο κακό.

     

    Σταύρο έχεις δίκιο.

     

    Απλά σύμφωνα με το σκεπτικό μου,αυτό το μικρότερο κακό είναι βραχυπρόσθεσμο,μακροπρόθεσμα εμπλέκεσαι σε συσίφειο μαρτύριο. Το σκεπτικό μου έχει ως βάση οτι οι κάτοικοι αυτης της χωρας άνω των 10 ετών είναι τελειωμένη υπόθεση και οτι το ζητούμενο είναι στο πως θα εξασφαλιστούν ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης στις επόμενες γενιές.

     

    Κουτοπονηριά είναι και αυτό που λες εσύ. Και το ξέρεις.

     

    Νικ,τι εννοείς?

    • Upvote 1
    stayros

    Δημοσιεύτηκε

    Δε διαφωνώ για το σισύφειο μαρτύριο. Θεωρώ όμως πως για να απαλλαγούμε πρέπει να ξεφορτωθούμε το γενεσιουργό αίτιο που είναι η κουτοπονηριά και η ανωριμότητα. Μαγικός τρόπος δεν υπάρχει. Πρέπει άμεσα να λύσουμε το πρόβλημα με την ατιμωρησία και την αρνησιδικία και να βάλουμε στόχο να βγάζουμε πολίτες με παιδεία. Να μην είναι εύκολα θύματα στον κάθε λαϊκιστή που τους λέει "λεφτά υπάρχουν" και "θα σκίσω τα μνημόνια" και να γυρνάνε την πλάτη σε κάθε πολιτικό που τους δίνει ψίχουλα με μια θεσούλα για να τρώει εκατομμύρια € χωρίς να τον κουνάει τίποτα από την εξουσία. Παράλληλα να παραδεχτούμε ότι δεν έχουμε ιδέα πως να διαχειριστούμε ένα κράτος το 2015 και να πάρουμε παράδειγμα από χώρες που έχουν αποδεδειγμένα επιτυχημένο κράτος πχ η Ολλανδία και να τις αντιγράψουμε όπου και όπως μπορούμε.

    • Upvote 5



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.