Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Στις σκαλωσιές διατηρητέου κτιρίου φαίνεται ότι έχει «κολλήσει» η πολυαναμενόμενη επέκταση του τραμ στον Πειραιά. Η εταιρεία ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) είναι προ πολλού έτοιμη επιχειρησιακά για τη δρομολόγηση του μέσου, ενώ τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια πραγματοποιήθηκαν ήδη τον περασμένο Ιανουάριο.

    Μοναδική αλλά σημαντική εκκρεμότητα αυτή τη στιγμή παραμένει η διευθέτηση των προβλημάτων στατικότητας που καταγράφηκαν σε κτίριο δίπλα στις γραμμές του τραμ επί της οδού Ομηρίδου Σκυλίτση, το οποίο είχε υποστεί σημαντικές ζημιές λόγω πυρκαγιάς. Ο προγραμματισμός ήθελε τη μερική κατεδάφιση του διατηρητέου κτιρίου και τη διεξαγωγή εργασιών στήριξης του εναπομείναντος τμήματος αυτού. 

    Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι απαραίτητες εργασίες, τις οποίες είχε αναλάβει ο Δήμος Πειραιά, έχουν ολοκληρωθεί, ωστόσο καθυστερεί σημαντικά η σχετική έγκριση από την Πολεοδομία Πειραιά. 

    Η πολιτική βούληση για την άμεση δρομολόγηση του τραμ στον Πειραιά είναι ισχυρή, όμως παραμένει άγνωστο εάν υπάρχει πράγματι κάποιο πρόβλημα στο κτίριο παρά τις παρεμβάσεις που έγιναν ή εάν το ζήτημα έχει μπλεχτεί στα γρανάζια κάποιας γραφειοκρατικής διαδικασίας. 

    Τα νεότερα θέλουν, σύμφωνα με τις σχετικές δηλώσεις του υφυπουργού Υποδομών Γιώργου Καραγιάννη, το τραμ να φθάσει στον Πειραιά εντός του επόμενου μήνα. Ωστόσο, δεν έχει λυθεί ακόμα η εκκρεμότητα του κτιρίου. 

    Δοκιμαστικά δρομολόγια

    Τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια από το ΣΕΦ έως τον Πειραιά πραγματοποιήθηκαν παρουσία του υπουργού Μεταφορών Κ. Καραμανλή τον περασμένο Ιανουάριο και ο τότε προγραμματισμός ήθελε την έναρξη εμπορικής λειτουργίας της επέκτασης στον Πειραιά τον Φεβρουάριο του 2021. Εκτοτε δεν έχει καταστεί εφικτή η λειτουργία του μέσου λόγω της εμπλοκής του ζητήματος του διατηρητέου κτιρίου επί της Ομηρίδου Σκυλίτση.

    Τα νέα δοκιμαστικά δρομολόγια (απαραίτητα για τη λειτουργία της γραμμής) του τραμ από το ΣΕΦ έως τον Πειραιά θα διαρκέσουν τουλάχιστον 20 ημέρες, όπως εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος των ΣΤΑΣΥ Νίκος Χαιρέτας. 

    Ιστορία 9 ετών

    Το πιθανότερο σενάριο θέλει τα εγκαίνια της επέκτασης να λαμβάνουν χώρα εντός του φθινοπώρου, για ένα έργο που μετρά ιστορία… 9 ετών. 

    Η σύμβαση για την κατασκευή της μονής κυκλικής γραμμής των 5,4 χλμ. υπεγράφη το μακρινό 2013 με αρχικό στόχο τη λειτουργία της δύο χρόνια αργότερα.


    Πηγή: https://www.kathimerini.gr/society/561517096/se-diatiriteo-ktirio-kollise-to-tram-pros-peiraia/


    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Guest

    Δημοσιεύτηκε

    Άρα η κατεδάφιση του διατηρητέου θα έλυνε το θέμα

    Didonis

    Δημοσιεύτηκε

    31 λεπτά πριν, neo83_gr said:

    Άρα η κατεδάφιση του διατηρητέου....

    Δεν είναι λύση η κατεδάφιση διατηρητέων....

    Λύση είναι να έχει υπάρξει η φροντίδα έγκαιρα (αφού το ξέρουν εδώ και πολλά χρόνια) να μη υπάρχει θέμα

    Apollon

    Δημοσιεύτηκε

    1 ώρα πριν, neo83_gr said:

    Άρα η κατεδάφιση του διατηρητέου θα έλυνε το θέμα

    Τρελό συμπέρασμα.... >_>

     

    Guest

    Δημοσιεύτηκε

    2 λεπτά πριν, Apollon said:

    Τρελό συμπέρασμα.... >_>

     

    μια χαρά μου φαίνεται

    antloukidis

    Δημοσιεύτηκε

    Τέλειο...., όπως πονάει μάτι.... βγάλει μάτι!

    Guest

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Ενδιαφέρον θα ήταν να δούμε μια φωτογραφία από αυτό το θαύμα αρχιτεκτονικής που καθυστερεί ολόκληρο τραμ. Σαν την Παναγία των Παρισίων το χτύπησε και αυτό η φωτιά διαβάζω. Είμαι σίγουρος οτι η διατήρηση του βοηθάει τη συλλογική μας μνήμη.

    Όποιος θέλει να βγάλει το μάτι του, δε θα του πω εγώ όχι. Αλλά αν κάποιος θέλει να κατεδαφίσει το κτίριο του, μια κρατική επιτροπή μπορεί να του πει όχι.

     

    edit , φανταζομαι αυτο ειναι

    edit 2, τελικά το φόρουμ εχει ασχοληθεί ξανά με το θέμα https://www.michanikos.gr/index/articles/επικαιρότητα/φωτιά-στον-πειραιά-ενέργειες-για-κατεδάφιση-του-διατηρητέου-που-κάηκε-r8669/page/2/

    Edited by neo83_gr
    Apollon

    Δημοσιεύτηκε

    Θα έγραφα πολλά, αλλά δεν μπορεί να επιχειρηματολογήσει κανείς με μια λογική του, γκρέμισε ότι να ναι, χτίσε ότι να ναι.

    Όποτε επειδή ασχολήθηκα ήδη πολύ, είπα να ασχοληθώ με το ίδιο το άρθρο. Καταλήγω στο συμπέρασμα ότι το ίδιο το άρθρο, και γενικά τέτοια άρθρα, είναι μεθοδευμένο, να σου παρουσιάσουν ότι και καλά ότι το πρόβλημα της καθυστέρησης του τραμ, 9 χρόνια που λέει, είναι τάχα το διατηρητέο. Σου λέει ότι πολιτική βούληση υπάρχει, δηλαδή το κράτος ασχολείται, αλλά το πρόβλημα και πάλι είναι οι σκαλωσιές!

    Διαβάζεις πηγή "Καθημερινή". Όποτε όλα κάθονται στην θέση τους. Τι περιμένεις να πει. Ότι υπάρχει πρόβλημα, αλλά ήρθαν οι φωστήρες της κυβέρνησης να λύσουν το πρόβλημα. Και ποια η λύση? Το γκρέμισμα φυσικά. Δεν το λέει στο άρθρο προφανώς, καθώς απλά αναφέρεται σε τάχα πληροφορίες και ότι ο "προγραμματισμός είναι να γίνει μερική κατεδάφιση".

    Με μια ματιά όπως, από το video που αναρτήθηκε, βλέπουμε ότι το μισό κτήριο έχει ήδη γκρεμιστεί τουλάχιστον από Απρίλιο (ημερομηνία ανάρτησης video Απρίλιο 2021) ενώ το άρθρο είναι πρόσφατο (29 Σεπτεμβρίου 2021). Τι μελέτη έκανε ο αρθρογράφος δηλαδή? Και καλά πήρες πληροφορίες και όλα τα σχετικά και κανείς δεν του είπε ότι το έχουν γκρεμίσει ήδη? Στην Αθήνα είναι, θα μπορούσε να πάει μια βόλτα να δει (να τραβήξει και καμία φωτό). Τίποτα. Σαν να κάνεις ένα τοπογραφικό από το κτηματολόγιο και να μην πας να δεις τι είναι εκεί. Για Καθημερινή πολύ χαμηλό το επίπεδο. Η μάλλον προετοιμάζει το έδαφος ότι οι φωστήρες της κυβέρνησης βρήκαν τελικά την τρελή λύση να γκρεμίσουν μόνο το μισό. Φυσικά το μόνο που θα διαβάσουμε είναι ότι η κυβέρνηση (ΝΔ) έλυσε το πρόβλημα (όχι και πως) και ότι ολοκλήρωσε το έργο. Σιγά μην αμαυρώσουν το κόμμα.

    Όλα αυτά για να σχολιάσει κανείς "η κατεδάφιση του διατηρητέου θα έλυνε το θέμα" και να σου πουν "Ε το είπατε και το κάναμε".

    Άξιοι της κυβέρνησης.

     

     

     

     

    Guest

    Δημοσιεύτηκε

    Διαβάζεις οτι κάποιος σχολιάζει πως η πηγή είναι η «καθημερινή» και όλα λύνονται. Η νοοτροπία οτι το κράτος πρέπει να έχει το ρόλο αστυνομικού πανω στους τους πολιτες και μια επιτροπή να αποφασίζει για το ακινητο του καθενος ειναι θλιβερή. Κανεις δεν πρεπει να χτιζει οπου να ναι και οτι να ναι. Αλλα αυτη η αστεια εμμονή με τα διατηρητέα πρεπει να σταματησει αμεσα. Εδω ειμαστε

    Didonis

    Δημοσιεύτηκε

    5 ώρες πριν, Apollon said:

    .....αλλά δεν μπορεί να επιχειρηματολογήσει κανείς με μια λογική του, γκρέμισε ότι να ναι, χτίσε ότι να ναι...

    ..

    Σωστά. Σαν να προσπαθείς να επιχειρηματολογήσεις με μία λογική ότι η Γη είναι επίπεδη.... και να παριστάνει και τον "επιστήμονα" 

    Guest

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Αυτό ακριβώς, πως να επιχειρηματολογήσεις με κάποιον που δογματικά στηρίζει μια φανατική άποψη. Ευχαριστώ για την υποστήριξη. Κάποιοι επιμένουν να κάνουν επιστήμη αυτά τα διατηρητέα. Είναι επιστήμη στο να ταλαιπωρούν τον κόσμο.

    Κάποια πράγματα ξεπερνιούνται, το ιδιο και τα ιδιωτικά κτίσματα. Με την ίδια λογική, όταν κτίζονταν τα σημερινά «διατηρητέα» έπρεπε να εξεγερθούν οι υποστηρικτές της παράγκας που βρισκόταν πριν εκεί.

    Δεν εχω τι να πω για την ειρωνεία για το ποιος παριστάνει τον «επιστήμονα» πραγματικά. Θα ηθελα μια καλυτερη εξηγηση

    Edited by neo83_gr



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.