Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Συνεχίζεται το αφιέρωμα του ypodomes.com για τα σημαντικά έργα του ΕΣΠΑ 2014-2020 που έχουν ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Υποδομές Μεταφορών -Περιβάλλον, Αειφόρος Ανάπτυξη (ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ). Μετά τη λίστα των σιδηροδρομικών έργων σήμερα θα δούμε τα οδικά έργα. Μέσα σε αυτά τα δύο μεγάλα έργα του Πάτρα-Πύργος και Λαμία-Ξυνιάδα και άλλα άκομα. Η μία παρατήρηση που μπορούμε να κάνουμε είναι πως πέρα από την Παράκαμψη Χαλκίδας που αναμένεται όλα τα άλλα έργα είναι είτε σε διαδικασία προχωρημένου διαγωνισμού, είτε κατασκευάζονται.

    Πιο συγκεκριμένα, τα οδικά έργα που χρηματοδοτούνται από το τρέχων ΕΣΠΑ είναι:


    1. Η ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα–Πύργος που θα αναβαθμίσει το οδικό ΔΕΔ-Μ και θα συμβάλει στην άνετη, αξιόπιστη και ασφαλή οδική μετακίνηση στη βορειοδυτική Πελοπόννησο. Η λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου στο τμήμα Πάτρα – Πύργος σε συνέργεια με την αναβάθμιση του οδικού άξονα στο τμήμα Καλό Νερό – Τσακώνα μέσω εστιασμένων παρεμβάσεων βελτίωσης της οδικής ασφάλειας, θα συμβάλει στην προώθηση της υλοποίησης του αναλυτικού διευρωπαϊκού οδικού δικτύου στις Περιφέρειες Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου για μια ολοκληρωμένη οδική διασύνδεση των περιοχών της χώρας.

    2. Λαμία-Ξυνιάδα. Η υλοποίηση νέων τμημάτων του αυτοκινητοδρόμου Ε-65 στοχεύει στην ανάπτυξη του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας με την κατασκευή του νότιου τμήματος και τη διασύνδεσή του με τον οδικό άξονα ΠΑΘΕ.

    3. Αμβρακία Οδός. Με την υλοποίηση των παρεμβάσεων που αφορούν τη σύνδεση της περιοχής Ακτίου με την Ιόνια οδό ολοκληρώνεται ένας σημαντικός κλάδος του αναλυτικού ΔΟΔ που έχει πολλαπλό συγκοινωνιακό ρόλο για τη Δυτική Ελλάδα και την Περιφέρεια Ιόνιων Νήσων, καθώς ενισχύει τη συνδεσιμότητα με τα Ευρωπαϊκά Α/Δ και βελτιώνει την προσπελασιμότητα των περιοχών του Αμβρακικού από/προς το Βασικό Οδικό Δίκτυο της χώρας.

    4. Με την ολοκλήρωση του τελευταίου τμήματος του Κάθετου Άξονα Σιάτιστα–Ιεροπηγή–Κρυσταλλοπηγή (VA-45.0), τμήμα Κορομηλιά - Κρυσταλλοπηγή, η Εγνατία οδός αποκτά ένα ακόμη κάθετο άξονα, που αναμένεται να αναβαθμίσει τόσο τις διεθνείς μεταφορές όσο και την ασφάλεια των μετακινήσεων, ενώ θα συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη του νομού Καστοριάς αλλά και της ευρύτερης περιφέρειας της Δυτικής Μακεδονίας.

    5-6. Η ολοκλήρωση των συνήθων, συνεχιζόμενων από την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013, έργων στις Περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας και Κεντρικής Μακεδονίας που αφορά σε τμήματα των ΕΟ Λαμίας-Καρπενήσι και του καθέτου άξονα της Εγνατίας Οδού «Θεσσαλονίκη –Κασσάνδρεια», θα συμβάλει στη βελτίωση της προσπελασιμότητας και του επιπέδου οδικής ασφάλειας με αποτέλεσμα την αρτιότερη εξυπηρέτηση των τοπικών μετακινήσεων και της αυξημένης, κατά περιόδους, τουριστικής κίνησης.

    7. Παράκαμψη Χαλκίδας. Με την κατασκευή της οδικής παράκαμψης της πόλης της Χαλκίδας, βελτιώνεται ένα σημείο κορεσμού του αναλυτικού ΔΟΔ που έχει σημαντικό ρόλο στη διασύνδεση του άξονα βορρά – νότου της νησιωτικής περιοχής της Εύβοιας με το βασικό ΔΟΔ (ΠΑΘΕ) και βελτιώνεται η προσπελασιμότητα της βόρειας Εύβοιας από/προς την περιοχή της Αθήνας και τη λοιπή χώρα.

    8. Σύνδεση 6ου Προβλήτα ΟΛΘ με οδικό δίκτυο. Με την κατασκευή της οδικής σύνδεσης του 6ου προβλήτα Θεσσαλονίκης επιτυγχάνεται η σύνδεση του λιμένα με τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό. Η ολοκλήρωση της σύνδεσης είναι σημαντική, δεδομένου ότι θα συμβάλει ιδιαίτερα στην περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του λιμανιού, με την διευκόλυνση της κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων, τη μείωση του απαιτούμενου χρόνου προσέγγισης και απομάκρυνσης από τους χώρους του λιμένα και την ανακούφιση της τοπικής κυκλοφορίας.

    9-10. Αναβάθμιση οδικού άξονα ΒΟΑΚ, τμήμα Γούρνες – Χερσόνησος και αναβάθμιση ΒΟΑΚ κατά τμήματα (Άγιος Νικόλαος – Ηράκλειο και λοιπά τμήματα και Σύνδεση αστικών περιοχών με τον ΒΟΑΚ (Μουρνιές) που ενισχύουν τόσο τη διασυνδεσιμότητα / συμπληρωματικότητατου οδικού δικτύου της Κρήτης με τα άλλα μεταφορικά δίκτυα του νησιού, όσο και τη σύνδεση σημαντικών πόλεων/τουριστικών πόλων της Κρήτης.

    11. Κατασκευή/αναβάθμιση του οδικού άξονα Σίγρι – Καλλονή στη Λέσβο.

    12. Οδική σύνδεση της Εγνατίας Οδού με τον Λιμένα Αλεξανδρούπολης.

    Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com


    Πηγή: https://www.ypodomes.com/index.php/alles-ypodomes/endiaferouses-eidiseis/item/52000-ta-megala-odika-erga-tou-anatheorimenou-espa-2014-2020



    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Δεν υπάρχουν σχόλια για προβολή.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.