Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • H μεγάλη δυναμική των αυτοκινητόδρομων από αυτή την ιστοσελίδα έχει πολλές φορές αναδειχθεί αλλά όταν έρχονται οι αριθμοί για να το επιβεβαιώσουν τότε αυτό έχει και ουσιαστιακή σημασία.

    Η Ιόνια Οδός, ο αυτοκινητόδρομος που ενώνει το Αντίρριο με τα Ιωάννινα και που ξεκίνησε πλήρης από τον περασμένο Αύγουστο, έχει δώσει το στίγμα της επιρροής του στην αναπτυξιακή προσπάθεια σε Δυτική Ελλάδα και Ήπειρο.

    Σύμφωνα με στοιχεία της Νέας Οδού το τριήμερο του Πάσχα πέρασαν συνολικά από τα διόδια Κλόκοβας, προς τα Ιωάννινα και προς το Αντίρριο 42.800 αυτοκίνητα, αριθμός που δημιουργεί ένα πρώτο μεγάλο ρεκόρ.

    Ο αριθμός αυτός, ο οποίος αποτελεί ρεκόρ είναι από τα πλέον αισιόδοξα μηνύματα για την κίνηση των αυτοκινητόδρομων τους επόμενους μήνες και τα επόμενα χρόνια, καθώς οι προβλέψεις της κίνησης σε αυτούς λόγω της κρίσης ήταν ιδιαίτερα αποθαρρυντικά.

    Το σημαντικότερο στοιχείο στην κίνηση της Ιόνιας Οδού, όπως και των υπόλοιπων αυτοκινητόδρομων είναι η διασυνδεσιμότητα μεταξύ τους, που τους δίνει τη δυνατότητα για μεγαλύτερες ροές, αλλά και δυνατότητα για μεγαλύτερη κίνηση.

    Το πρώτο μεγάλο τεστ της Ιόνιας Οδού θα είναι στις αρχές Σεπτεμβρίου όταν θα κλείσει ένα έτος από την έναρξη λειτουγίας των διοδίων, οπότε θα υπάρχει ένα πρώτο στοιχείο για το πως τα πήγε ο δρόμος σε σχέση με την προβλεπόμενη κίνηση.

    Μπορεί να κρατείται χαμηλό προφίλ όμως είναι ευρέως γνωστό ότι τα χαμόγελα περισσεύουν στο Υπουργείο Υποδομών αλλά και στον παραχωρησιούχο μιας και η κίνηση είναι μεγαλύτερη από το προσδωκόμενο.

    Φυσικά τα χαμόγελα είναι για διαφορετικούς λόγους καθώς το Υπουργείο Υποδομών (αλλά και το Υπ.Ανάπτυξης και Οικονομίας) μπορεί, με τα σημαντικά αυξημένα στατιστικά να διαπραγματευτεί πολύ πιο αποτελεσματικά στην διεκδίκηση πόρων για την κατασκευή νέων αυτοκινητόδρομων (βλέπε Ιωάννινα-Κακαβιά και βόρειο τμήμα Ε65) που έχουν σχέση με την περιοχή και τα οποία μέχρι σήμερα αντιμετωπίζονται με σκεπτικισμό από  τους χρηματοδότες.

    Μαζί με την Ιόνια Οδό τα χαμόγελα υπάρχουν και στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου που μετά από πολλά πέτρινα χρόνια, η κομβική θέση που έχει ανάμεσα σε δύο αυτοκινητόδρομους, αρχίζει και ανεβάζει σημαντικά την ημερήσια κίνηση της.


    Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/ionia-odos/item/46329-ta-rekor-kinisis-oximaton-stin-ionia-odo-kanoun-to-ypodomon-na-xamogela




    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Γιάννης

    Δημοσιεύτηκε

    Πράγματι εκμηδενίστηκαν οι αποστάσεις. Αλλά πολλά διόδια!! Ειδικά στην περιοχή της φωτογραφίας:

    Διόδια Ολυμπίας Οδού, διόδια Γέφυρας και διόδια Ιονίας Οδού...μέσα σε 15χλμ ~20€....

    diodia.jpg

    dimitris GM

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    [αποσπασμα]

    "Μπορεί να κρατείται χαμηλό προφίλ όμως είναι ευρέως γνωστό ότι τα χαμόγελα περισσεύουν στο Υπουργείο Υποδομών αλλά και στον παραχωρησιούχο μιας και η κίνηση είναι μεγαλύτερη από το προσδωκόμενο.

    Φυσικά τα χαμόγελα είναι για διαφορετικούς λόγους καθώς το Υπουργείο Υποδομών (αλλά και το Υπ.Ανάπτυξης και Οικονομίας) μπορεί, με τα σημαντικά αυξημένα στατιστικά να διαπραγματευτεί πολύ πιο αποτελεσματικά στην διεκδίκηση πόρων για την κατασκευή νέων αυτοκινητόδρομων (βλέπε Ιωάννινα-Κακαβιά και βόρειο τμήμα Ε65) που έχουν σχέση με την περιοχή και τα οποία μέχρι σήμερα αντιμετωπίζονται με σκεπτικισμό από  τους χρηματοδότες."

     

    δλδ τι θελουν να μας πουνε οι ποιητες των υπουργειων...?

    Οτι οταν εκαναν τις συμβασεις παραχωρησης, δεν ειχαν βαλει μετρητικα μηχανηματα σε 3-4 κομβικα σημεια.....[Ριζα/Αχελωος/Αμφιλοχια/ εξοδος Αρτας/Αγιος Γεωργιος]

    και δεν "ηξεραν" τον φόρτο των δρομων...

    και οτι υπεγραψαν όσα υπεγραψαν,  χωρις καμμια προβλεψη για συνδυασμο  του υψους των διοδίων  με  βάση τον φορτο  απο..... εως  διελευσεις  και απο..... εως.. κλπκλπ.

    δλδ τι περιμεναν??    [ή νομιζαν???]

    οτι θα πηγαιναν ακομα  οι οδηγοι, απο την Παληοβούνα και το Περιθωρι και τον δρομο εξω απο το Μεσολογγι με τις γεφυρες να κανουν "εσοχες"...και να καταλαμβανουν μερος του δρομου...και την Κλεισουρα...μην  πουμε για τον "κομβο"  Αμφιλοχιας, το Μακρυνορος, τις πεστροφες κλπκλπ]

    Ηθελα ναξερα πανω σε  τι "υπολογιζομενο φορτο" εκαναν τις συμβασεις  και δεσμευσαν το Δημόσιο....

     

    "η χαρα  του παραχωρησιουχου"

     

    Edited by dimitris GM
    george68

    Δημοσιεύτηκε

    καντε το πυργος πατρα να σκασετε απο τα γελια ... 

    dsworks

    Δημοσιεύτηκε

    On 16/4/2018 at 3:25 ΜΜ, Γιάννης said:

    Πράγματι εκμηδενίστηκαν οι αποστάσεις. Αλλά πολλά διόδια!! Ειδικά στην περιοχή της φωτογραφίας:

    Διόδια Ολυμπίας Οδού, διόδια Γέφυρας και διόδια Ιονίας Οδού...μέσα σε 15χλμ ~20€....

     

    Όλα τα διόδια θα είναι παρελθόν σε 2 χρόνια. Πάμε για ηλεκτρονικά διόδια & χρέωση στο χιλιόμετρο που διανύει κάθε όχημα.

    On 16/4/2018 at 8:42 ΜΜ, dimitris GM said:

    [αποσπασμα]

    δλδ τι θελουν να μας πουνε οι ποιητες των υπουργειων...?

    ...

    και δεν "ηξεραν" τον φόρτο των δρομων...

    και οτι υπεγραψαν όσα υπεγραψαν,  χωρις καμμια προβλεψη για συνδυασμο  του υψους των διοδίων  με  βάση τον φορτο  απο..... εως  διελευσεις  και απο..... εως.. κλπκλπ.

    δλδ τι περιμεναν??    [ή νομιζαν???]

    ...

    Ηθελα ναξερα πανω σε  τι "υπολογιζομενο φορτο" εκαναν τις συμβασεις  και δεσμευσαν το Δημόσιο....

    Πολύ μεγάλη ιστορία. Ας πούμε ότι τώρα πλέον που οι θεσμοί εγκρίνουν το χρήμα, όλοι πρέπει να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες...

    ... όσο για τους φόρτους διαχρονικά, η ελληνική περίπτωση έχει ιδιαιτερότητες. Μικρή αγορά, ακόμα και προ κρίσης, ευάλωτη σε μεταβολές. Μέχρι το 2004, όλες οι νταλίκες πήγαιναν για το πλοίο, τώρα πάνε από τους δρόμους και ρήμαξαν οι ναυτιλιακές. Επίσης, μεγάλο ποσοστό από τα οχήματα παίζει απλά να είναι αλβανοί που πήγαν στην πατρίδα τους για πάσχα και γύρισαν πίσω.

    On 17/4/2018 at 8:03 ΜΜ, george68 said:

    καντε το πυργος πατρα να σκασετε απο τα γελια ... 

    το Πάτρα-Πύργος δεν είναι αυτοκινητόδρομος. Ακόμα.

    Εγκρίθηκε ο Φάκελος Μεγάλου Έργου για τον Αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος, πάμε για τις υπογραφές
    http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/olumpia-odos/item/46392-egkrithike-o-fakelos-megalou-ergou-gia-ton-aftokinitodromo-patra-pyrgos-pame-gia-tis-ypografes

    Και ίσως στο μέλλον, Πύργος-Τσακώνα.

    • Upvote 1


    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.