Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Η κυβέρνηση αναμένεται να δημοπρατήσει τη Δευτέρα τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος, προϋπολογισμού 443 εκατ. ευρώ, ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

     

    Το έργο εξαιρέθηκε τον Απρίλιο από την κατασκευή της Ολυμπίας Οδού, που μαζί με τους άλλους τρεις αυτοκινητόδρομους, Ιονία Οδός, Κεντρικής Οδός και αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, είχε σταματήσει λόγω της οικονομικής κρίσης.

     

    Η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου θα γίνει μέσω εθνικών και κοινοτικών πόρων, αναφέρει το υπουργείο Μεταφορών σε ανακοίνωσή του.

     

    Ο κλειστός αυτοκινητόδρομος, μήκους 75 χιλιομέτρων, αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2015 και να δημιουργήσει 1.500 θέσεις εργασίας κατά την διάρκεια κατασκευής του, προσθέτει.

     

    Επίσης, ο κ. Χρυσοχοΐδης έκανε ανακοινώσεις για τον οδικό άξονα Πύργος- Καλό Νερό Μεσσηνίας και για το τμήμα του αυτοκινητόδρομου από τον κόμβο Καλού Νερού έως τον ανισόπεδο κόμβο Κυπαρισσίας.

     

    Η κατασκευή τού αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, θα περιλαμβάνει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και λωρίδες έκτακτης ανάγκης, επτά ανισόπεδους κόμβους, δύο σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών, πλήρες παράπλευρο και κάθετο δίκτυο με ανισόπεδες διαβάσεις, καθώς και συνδετήριες οδούς.

     

    Επίσης, πρόσθεσε ότι έχει ήδη συντελεσθεί το σύνολο των απαιτούμενων απαλλοτριώσεων για την κατασκευή τού αυτοκινητοδρόμου και μέσα στο 2014 θα συντελεστούν και οι υπολειπόμενες απαλλοτριώσεις, που αφορούν το παράπλευρο δίκτυο.

     

    Ακόμη, ο κ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε πως θα γίνουν έργα για τη βελτίωση της σύνδεσης του αυτοκινητόδρομου με την Αρχαία Ολυμπία, το λιμάνι της Κυλλήνης, το αεροδρόμιο του Αράξου και τη Βιομηχανική Περιοχή της Πάτρας.

     

    Αναφερόμενος στα οφέλη που θα προκύψουν την περίοδο κατασκευής, τόνισε ότι το έργο αναμένεται να δημιουργήσει 1.500 θέσεις εργασίας τα επόμενα δύο χρόνια, ενώ μετά την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου, τουρισμός, αγροτικά προϊόντα, μεταποίηση και υπηρεσίες θα ευνοηθούν περισσότερο από ποτέ στην περιφέρεια της Δυτικής Ελλάδας.

    Όπως είπε ο κ. Χρυσοχοΐδης, με την κατασκευή του νέου οδικού δικτύου εξοικονομείται χρόνος στις μετακινήσεις των πολιτών, «αλλά πάνω από όλα σώζονται ανθρώπινες ζωές, αφού θα μπει τέλος και στη μαύρη σελίδα των πολύνεκρων και οδυνηρών δυστυχημάτων».

     

    Αναφερόμενος στο τμήμα του αυτοκινητόδρομου από τον κόμβο Καλού Νερού έως τον ανισόπεδο κόμβο Κυπαρισσίας, είπε πως ο αυτοκινητόδρομος έχει μήκος 30χλμ με εκτιμώμενο προϋπολογισμό που φθάνει στα 130 εκατ. ευρώ, ενώ σχετικά με τη δημοπράτηση τόνισε ότι θα γίνει μετά την ολοκλήρωση των υπολειπομένων μελετών, προκειμένου να έχει περαιωθεί μέχρι το τέλος του 2016.

     

    Σε ό,τι αφορά το τμήμα Πύργος- Καλό Νερό, μήκους περίπου 60χλμ, ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ότι το υπουργείο Υποδομών θα προβεί σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες για την εκπόνηση της μελέτης αναβάθμισης οδικής ασφάλειας του υπάρχοντος δρόμου, όπως ανακατασκευή ασφαλτοτάπητα, κατασκευή στηθαίων, περισσότερος ηλεκτροφωτισμός, έλεγχος ισόπεδων διασταυρώσεων, δημιουργία κυκλοτερών κόμβων, κ.ά.

     

    Τέλος, αναφερόμενος στις αποφάσεις της Δικαιοσύνης, ο υπουργός Υποδομών είπε ότι «το Συμβούλιο της Επικρατείας έχει απορρίψει κάθε λύση παραλιακής χάραξης αυτοκινητόδρομου ή αναβάθμισης σε αυτοκινητόδρομο της υφιστάμενης εθνικής οδού στο τμήμα από Κάτω Σαμικό, έως τον ποταμό Νέδα, δηλαδή σε μήκος 23 χιλιομέτρων», προσθέτοντας πως «η ανατολική χάραξη αυτοκινητοδρόμου στο τμήμα αυτό δεν είναι περιβαλλοντικά βιώσιμη και δεν στηρίζεται πλέον από τα κυκλοφοριακά δεδομένα», και τόνισε:

     

    «Αυτό που για μένα προέχει, είναι ο σεβασμός του περιβάλλοντος. Είναι επιλογή πολιτική, αλλά και αναπτυξιακή. Η περιοχή πρέπει να προστατευθεί, όπως γίνεται σε όλα τα πολιτισμένα κράτη του κόσμου.»

     

    Πηγή: newsbomb




    ΝΙΚΟΣΤΡΙ

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    tetris

    Δημοσιεύτηκε

    Μήπως θα μπορούσε να μας εξηγήσει ο κ. "...δεν είχα διαβάσει το μνημόνιο" γιατί δεν εφαρμόζεται το σύστημα της αυτοχρηματοδότησης (σύμβαση παραχώρησης)?

    sdim

    Δημοσιεύτηκε

    Πόσες είναι οι πιθανότητες να δημοπρατηθεί το αυτοκινητόδρομος 75χλμ και να υλοποιηθεί σε 15 μήνες;

     

    Προσπαθώ να σκεφτώ έναν τρόπο να αποτρέψουν τις αυθαίρετες διασταυρώσεις. Την μέρα θα βάζουν τα κιγκλιδώματα και το βράδυ κάποιοι θα τα κόβουν για να μπορούν να έχουν πρόσβαση, όπως έχουν κάνει τώρα με την εθνική οδό.

     

    Να υπενθυμίσω πως υφιστάμενη Νέα Εθνική Οδός Πατρών-Πύργου είναι οδός ταχείας κυκλοφορίας εκτός από 5 τμήματα (Γομοστό, Σαγαίϊκα, Βουπράσιο, περίπου στο 52ο χλμ και στην Μαραθιά)

     

    Επίσης ανήκει στο Βασικό Εθνικό Δίκτυο

     

    Εδώ και 25 χρόνια είναι χαρακτηρισμένη η οδός και επιπλέον είναι και τμήμα του πανευρωπαϊκού οδικού δικτύου ( Ε55 )

     

    Θεωρητικά βέβαια ισχύουν όλα τα παραπάνω. Πρακτικά ο δρόμος έχει ΦΩΤΕΙΝΟΥΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ σε καμια δεκαριά σημεία και πάνω από 100 παράνομες διασταυρώσεις. Λέω παράνομες επειδή δεν υπάρχει η προβλεπόμενη από τον νόμο υπουργική απόφαση.

     

    Έχει καθιερωθεί στην "παιδεία" του κάθε πολιτικού πως "επιτρέπεται" να ανοίγει αυθαίρετες διασταυρώσεις για να μαζέψει ψήφους, αγνοώντας τις αμέτρητες ζωές που χάνονται κάθε χρόνο στον δρόμο αυτό.

     

    Όποιος έχει κάνει την διαδρομή Πατρών Πύργου και είναι ικανοποιημένος από την ΝΕΟ στον τομέα της άνεσης και της ασφάλειας παρακαλώ να πατήσει αρνητική ψήφο στο σχόλιο αυτό.

    • Upvote 6
    ikaros13

    Δημοσιεύτηκε

    Έχουμε υπόψιν ποιες εταιρείες εμπλέκονται για να ετοιμάζουμε κανά βιογραφικό;

     

     

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Faethon11

    Δημοσιεύτηκε

    Sdim, αν γίνει παράπλευρο δίκτυο, δεν θα έχουν λόγους να ανοίξουν διόδους...

    Αλλά πραγματικα, γιατί όχι συστημα παραχώρησης;

    ΝΙΚΟΣΤΡΙ

    Δημοσιεύτηκε

    Πόσες είναι οι πιθανότητες να δημοπρατηθεί το αυτοκινητόδρομος 75χλμ και να υλοποιηθεί σε 15 μήνες;

     

     

    γιατί έχω την εντύπωση ότι μου μυρίζουν εκλογές?

     

     

    Όποιος έχει κάνει την διαδρομή Πατρών Πύργου και είναι ικανοποιημένος από την ΝΕΟ στον τομέα της άνεσης και της ασφάλειας παρακαλώ να πατήσει αρνητική ψήφο στο σχόλιο αυτό.

     

    Μην μου βαζεις ιδεες… :???:  μια χαρα είναι ο δρόμος μας :mrgreen:

    Οσο για τα φανάρια (δεν λέω, πολλά τα άτιμα) ευκαιρία για άναμμα τσιγάρου είναι με ασφάλεια :rolleyes:

     

    Αλλά πραγματικα, γιατί όχι συστημα παραχώρησης;

     

    αυτό τι είναι ? ας το εξηγήσει  κάποιος σας παρακαλώ

    sdim

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Με την ευκαιρία, βρήκα το επίσημο έντυπο στην ιστοσελίδα του UNECE (United Nations Economic Comission for Europe) που αναφέρει πως ο δρόμος Πατρών Πύργου είναι μέρος του Πανευρωπαϊκού οδικού δικτύου.

    Η συμφωνία είχε υπογραφεί στην Γενεύη το 1975

    www.unece.org/fileadmin/DAM/trans/doc/2002/sc1agr/TRANS-SC1-AC5-2002-03e.pdf

     

    E55
    Helsingborg...Helsingør - København-Koge-Vordingborg-Farø-NykøbingFalster-Gedser...-Rostock-Berlin-Lübbenau-Dresden-Teplice-Praha-Tábor-ÑskéBudçjovice-DolníDvoÕi”tç-Linz-Salzburg-Villach-Tarvisio-Udine-Palmanova-Mestre(Venezia)-Ravenna-Cesena-Rimini-Fano-Ancona-Pescara-Canosa-Bari-Brindisi...

    Igoumenitsa
    Preveza
    Messolongi
    Rion
    Patrai
    Pyrgos
    Kalamata

     

     

     

    Sdim, αν γίνει παράπλευρο δίκτυο, δεν θα έχουν λόγους να ανοίξουν διόδους...
    Αλλά πραγματικα, γιατί όχι συστημα παραχώρησης;

    Για να μην κάνουν μερικά χιλιόμετρα παραπάνω μέχρι την επόμενο ανισόπεδο κόμβο.

    Edited by sdim
    tetris

    Δημοσιεύτηκε

    ΝΙΚΟΣΤΡΙ: Με το σύστημα αυτό, η κατασκευή χρηματοδοτείται από τον εργολάβο, και σε αντάλλαγμα αναλαμβάνει την είσπραξη διοδίων για ν χρόνια (π.χ. Αττική Οδός)

    Faethon : Αν γίνει παράπλευρο δίκτυο (service road), όπως πρέπει να γίνεται σε κάθε (κλειστό) αυτοκινητόδρομο, θα χάσουν πολλά διόδια. Ό,τι ακριβώς συμβαίνει και στον Κορίνθου-Πάτρας. Απορώ δε, πώς δεν έχει υπάρξει κάποιος να το καταγγείλει αρμοδίως (Ε.Ε.).

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Πόσο απαραίτητος είναι εκεί ο κλειστός αυτοκινητόδρομος που προυποθέτει παράπλευρο δίκτυο , αντί γιά οδό ταχείας κυκλοφορίας 2+2 με παράπλευρο αγροτικό δίκτυο και βέβαια λιγότερες ισόπεδες διασταυρώσεις που θα είναι με κυκλικούς κόμβους ?

     

    Αφού τα διόδια δεν μπορούν να στηρίξουν τέτοια κόστη και απλά είναι δώρα στους νταβατζήδες .

    kapnicious

    Δημοσιεύτηκε

    Κρίμα ρε γα...το που το καλό υπουργείο δεν έβγαλε την νομοθετική ρύθμιση ώστε στα πλαίσια της υγιεούς ανταγωνιστικότητας να συμμετάσχω και εγώ με το πτυχίο μου Α1 κατηγορίας στην δημοπρασία

    • Upvote 1
    Faethon11

    Δημοσιεύτηκε

    Faethon : Αν γίνει παράπλευρο δίκτυο (service road), όπως πρέπει να γίνεται σε κάθε (κλειστό) αυτοκινητόδρομο, θα χάσουν πολλά διόδια. Ό,τι ακριβώς συμβαίνει και στον Κορίνθου-Πάτρας. Απορώ δε, πώς δεν έχει υπάρξει κάποιος να το καταγγείλει αρμοδίως (Ε.Ε.).

    Αντιγράφω από την αρχική είδηση

    Η κατασκευή τού αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, θα περιλαμβάνει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και λωρίδες έκτακτης ανάγκης, επτά ανισόπεδους κόμβους, δύο σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών, πλήρες παράπλευρο και κάθετο δίκτυο με ανισόπεδες διαβάσεις, καθώς και συνδετήριες οδούς.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.