Ιδιαίτερη κινητικότητα επικρατεί στον τομέα των αποκρατικοποιήσεων μετά και την κατάθεση των μη δεσμευτικών προσφορών για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Τρία σχήματα όπως όλα δείχνουν θα πάρουν μέρος στο διαγωνισμό για την ανάπτυξη του εμπορευματικού κέντρο στο Θριάσιο. Το πρώτο αποτελείται από την Cosco σε ρόλο διαχειριστή και τις Grivalia και Εθνική Πανγαία ΑΕΕΑΠ με κύριο ρόλο την επενδυτική υποστήριξη της ανάπτυξης.
Του δεύτερου πόλου ηγείται η Πειραιώς μέσα από την ΕΤΒΑ, ενώ στο τρίτο σχήμα πρωταγωνιστικό ρόλο φαίνεται ότι θα έχει ο όμιλος Μυτιληναίου.
Ανοιχτό μένει, ωστόσο, το ενδεχόμενο παράτασης της διαγωνιστικής διαδικασίας καθώς οι επενδυτές ζητούν στον υφιστάμενο διαγωνισμό να περιληφθεί με σαφήνεια η έκταση του ΟΣΕ που περιλαμβάνει τις γραμμές, το χώρο μεταφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων καθώς και τις αποθήκες Κ1 και Κ2 που χρησιμοποιήθηκαν από τον «Αθήνα 2004».Η κατάθεση προσφορών πρέπει να γίνει έως 31 Μαίου αλλά δεν αποκλείεται να υπάρξει νέα παράταση.
Τα τεύχη δημοπράτησης τα έχουν παραλάβει περισσότερες από 30 εταιρίες κάποιες απ’ τις οποίες αναμένεται να ενταχθούν στα τρία μεγάλα σχήματα. Υπενθυμίζεται πως στη σχετική λίστα περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι Lamda Development, ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ, ΜΕΤΚΑ, όπως και η DAMCO, θυγατρική της Maersk στον τομέα των αποθηκών.
Recommended Comments
Δεν υπάρχουν σχόλια για προβολή.
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα