Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • To ταξίδι που φέρνει το πρώτο Pendolino της υπηρεσίας Αργυρό Βέλος από την Ιταλία στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει και το τρένο όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες ουσιαστικά "ρυμουλκείται" από ηλεκτρομηχανή η οποία θα αλλάζει σε κάθε χώρα που περνά.

    argento_5_2018.jpg

    argento_3_2018.jpg

    Στις 20 Αυγούστου το ταξίδι ξεκίνησε και η πρώτη χώρα που πέρασε, στις 21 Αυγούστου ήταν η Σλοβενία από όπου βλέπουμε και σχετικές φωτό από τον Rok Žnidarčič.

    argento_4_2018.jpg

    Στη συνέχεια χθες πέρασε στην Κροατία και η φωτό που βλέπουμε είναι από το Συνοριακό σταθμός Ντόμποβα (μεταξύ Σλοβενίας-Κροατίας). H φωτογραφεία είναι του Josip Petrlić.

    argento_1_2018.jpg

    Σήμερα σειρά έχει η Σερβία όπου θα είναι και το μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού (περίπου 2 μέρες). Πριν περάσει σε Ελληνικό έδαφος θα περάσει από τα Σκόπια και θα καταλήξει στη Θεσσαλονίκη, για να ξεκινήσει άμεσα τις δοκιμές στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Κατερίνη.

    Στις 8 Σεπτεμβρίου θα παρουσιαστεί επίσημα στα εγκαίνια της φετινής ΔΕΘ και με το πέρας των δοκιμών θα επιστρέψει στην Ιταλία. Η επανεμφάνιση του θα γίνει με την ολοκλήρωση των έργων και των συστημάτων με μία αρχική εκτίμηση για το τέλος του 2019.


    Πηγή: https://www.ypodomes.com/index.php/metafores/treno/item/48413-trainose-fotoreportaz-apo-to-pendolino-pou-diasxizei-ta-valkania-gia-na-erthei-thessaloniki



    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    melissa

    Δημοσιεύτηκε

    Παράθεση

    Στις 8 Σεπτεμβρίου θα παρουσιαστεί επίσημα στα εγκαίνια της φετινής ΔΕΘ και με το πέρας των δοκιμών θα επιστρέψει στην Ιταλία.Η επανεμφάνιση του θα γίνει με την ολοκλήρωση των έργων και των συστημάτων με μία αρχική εκτίμηση για το τέλος του 2019.

    Θα το φανε οι δρόμοι για το θεαθήναι μέχρι να πιάσει (αν πιάσει πότε) δουλειά το βέλος.

    Faethon11

    Δημοσιεύτηκε

    Ποιος ο λόγος για όλα αυτά τα έξοδα;

    dimitris GM

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    ......για να δουν αν "χωρανε"  στα τούνελ....:grin:

     

     

     

    Edited by dimitris GM
    melissa

    Δημοσιεύτηκε

    12 λεπτά πριν, Faethon11 said:

    Ποιος ο λόγος για όλα αυτά τα έξοδα;

    Για να ντύσουμε το νέο "πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης" του μικρού μονάρχη με εικόνα φαντάζομαι.

    Γιατί, για να λειτουργήσει το βέλος και να αποδώσει αυτά που υπόσχεται θα πρέπει να γίνουν τόσες αλλαγές στην διαδρομή Θεσσαλονίκη -Αθήνα που μόνο ενα σοβαρό κρατος θα μπορούσε να κάνει.

    Πιστεύω οτι κάποια απροσδιόριστη στιγμή στο μέλλον, θα δούμε το βέλος να πλαισιώνει τον προεκλογικό αγώνα κάποιου, άλλου ίσως, μονάρχη, και να κυκλοφορεί στις ελληνικές ράγες αλλά όχι με τις ταχύτητες που λένε αλλά με πολύ χαμηλότερες.

    • Upvote 1
    ntanos

    Δημοσιεύτηκε

    Θα γίνουν δοκιμαστικά δρομολόγια στο τμήμα Κατερίνη - Θεσσαλονίκη. Τώρα σε ότι αφορά τη χρονική συγκυρία (ΔΕΘ κλπ) που επελέγη, ότι και να ακουστεί εύλογο είναι.

    Τα έργα πάντως προχωράνε και το 3:20 λογικά είναι εφικτό. Η γραμμή είναι σε καλή κατάσταση με εξαίρεση το ΣΚΑ - Οινόη.

    Earl

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Είναι λίγο παλιό για "καινούριο" ή είναι η ιδέα μου;; (Επισύναψα μερικές μηχανές της προτίμησής μου :-D ) 

    Επίσης στη φωτογραφία φαίνονται αρκετές φθορές πάνω από το παρμπρίζ. 

     

    2.jpg

    4.jpg

     

    5.jpg

    6.jpg

    Edited by Earl
    Didonis

    Δημοσιεύτηκε

     

    imhotep

    Δημοσιεύτηκε

    όχι, το σωστό pendolino είναι στις φωτο

    έτσι ονομάστηκε το συγκεκριμένο σε αντικατάσταση αυτού που ανέβασε ο Didonis

    κατά τα λοιπά ὀντως φούμαρα για τη ΔΕΘ όσο δεν λειτουργεί η σήραγγα στο Καλλίδρομο

    ίδωμεν

    ευελπιστώ γιατί έχουμε FS και όχι ΟΣΕ

    το άξιο αναφοράς είναι ότι οι Ιταλοί ήταν που απέτρεψαν για λόγους ανταγωνισμού την δημιουργία δυτικού σιδηροδρομικού άξονα (μια φορά κι έναν καιρό επί Τρικούπη) και τώρα το λούζονται ως ιδιοκτήτες

     

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Το Καλλίδρομο λειτουργεί από πέρσι . Η Οθρυς δεν είναι ακόμα έτοιμη , ή για την ακρίβεια έχουν μία αστοχία σε μια γέφυρα , όπως είχαν και στην Εγνατία .

    Επί Τρικούπη υπήρχε Δυτικός Αξονας . Καλαμάτα-Πύργος-Πάτρα-Κρυονέρι-Αγρίνιο . Μόνο η Αρτα δεν είχε τραίνο , αλλά ούτε και οι Οθωμανικοί σιδηρόδρομοι ήταν πέραν της Πίνδου .:grin:




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.