Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Φαίνεται σαν ψέμα αλλά μετά από σχεδόν 4 συνεχόμενων αναβολών χρόνια στο Υπουργείο Υποδομών δηλώνουν έτοιμοι να διεξάγουν τη δημοπράτηση του πρώτου μεγάλου έργου με παραχώρηση.

     

    Μετά από σχεδόν 10 χρόνια όταν έγιναν οι δημοπρατήσεις των αυτοκινητόδρομων το έργο της Υποθαλάσσιας Σαλαμίνας-Περάματος σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com στις 8 Δεκεμβρίου και μέχρι τις 10 το πρωί θα δέχεται τις προσφορές από τους διαγωνιζόμενους.

     

    Σύμφωνα με την ίδια πηγή το ενδιαφέρον είναι πολύ μεγάλο και μάλιστα έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και εταιρείες εκτός Ελλάδας. Το εγχώριο ενδιαφέρον είναι δεδομένο με πρωταγωνιστή τον ΑΚΤΩΡ που όπως όλα δείχνουν θα τα δώσει όλα προκειμένου να αναλάβει το "χρυσοφόρο" έργο καθώς το πορθμείο Περάματος-Σαλαμίνας είναι το 2ο σε κίνηση Πανευρωπαϊκά μετά από το Καλαί στη Γαλλία.

     

    Δείγμα της ετοιμότητα πλέον των ενδιαφερόμενων είναι πως μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει κάποιο αίτημα για χρονική μετάθεση της διαδικασίας. Από την πλευρά του το Υπουργείο Υποδομών επιθυμεί μία δυνατή δημοπράτηση που θα αποδείξει την δυναμική που έχει αποκτήσει το έργο αλλά και το ίδιο το Υπουργείο με νέες μεγάλες δημοπρατήσεις.

     

    Το τελευταίο διάστημα έχει γίνει διερεύνηση των ηχοβολιστικών δράσεων του διαύλου για ναυάγια που μπορεί να χρονολογούνται ακόμα και από εποχή της Ναυμαχίας της Σαλαμίνας.

     

    ΤΟ ΕΡΓΟ

    Το έργο της μόνιµης υποθαλάσσιας οδικής ζεύξης Σαλαµίνας - Περάµατος αφορά στην κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας µήκους περίπου 1,1 χλµ µε τις εκατέρωθεν προσβάσεις της (συνολικό µήκος έργου περί τα 3χλµ) από τον ανισόπεδο κόμβο Περάµατος µέχρι τoν ανισόπεδο κόμβο Παλουκίων. Περιλαμβάνει και τα οδικά τµήµατα παράκαµψης των πόλεων Περάµατος και Σαλαµίνας µήκους περίπου 14,5 χλµ.

     

    Βάσει του αρχικού σχεδιασμού, το οδικό τμήμα θα εκτείνεται από την υπάρχουσα Λεωφόρου Σχιστού-Σκαραµαγκά, µε την οποία συνδέεται µε ανισόπεδο κόµβο, οδεύει εντός της περιοχής του Ναυτικού Οχυρού Σκαραµαγκά και µέχρι την περιοχή του κολυµβητηρίου Περάµατος όπου δηµιουργείται κόµβος για την σύνδεσή του µε την υφιστάµενη οδό Περάµατος-Κερατσινίου-Πειραιά.

     

    Ακολουθεί η υποθαλάσσια ζεύξη µε οδική σήραγγα και στη συνέχεια όδευση επί της νήσου του Αγίου Γεωργίου κατ΄ επέκταση της υπάρχουσας οδικής σύνδεσης της νήσου Αγίου Γεωργίου µε τον Ναύσταθµο.

     

    Στην περιοχή των Παλουκίων προβλέπεται η δηµιουργία κόµβου για τη σύνδεση µε την υπάρχουσα οδό Παλουκίων – Αµπελακίων / Σαλαµίνας καθώς και µε το Ναύσταθµο, διατηρουµένης και της σύνδεσης της οδού Αµπελακίων / Σαλαµίνας µε τον Ναύσταθµο.

     

    Στη συνέχεια ακολουθεί όδευση Βόρεια του οικισµού των Παλουκίων και δηµιουργία δεύτερου κόµβου εισόδου προς τον Ναύσταθµο. Θα δημιουργήσει στην περιοχή εντυπωσιακές υποδομές και επι της ουσίας θα δημιουργήσει μία συμπαγή ένωση με την Αττική με ότι αυτό συνεπάγεται.

     

    Προβληματισμός επικρατεί φυσικά για την τύχη των σημερινών φέρρυ που εκτός της μετακίνησης της οποίας προσφέρουν, απασχολούν και ενά μεγάλο αριθμό εργαζομένων που σε περίπτωση υλοποίησης του έργου αναμένεται να συρρικνωθεί σημαντικά.

     

    Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/nea-megala-erga-se-parahorisi/item/32642-%CF%8C%CE%BB%CE%B1-%CE%AD%CF%84%CE%BF%CE%B9%CE%BC%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%80%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CF%83%CF%83%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CF%82





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Γιά αυτό μετά από το σκανάρισμα στην Πυραμίδα , βρήκαν μάλλον τον τάφο της Νεφερτίτης . Είχαν σκοπό να την φέρουν να τιμήσει με την παρουσία της , αυτό το άχρηστο φαραωνικό έργο . :mrgreen:

     

    Αλλά το ρεπορτάζ μας λέει και τον ανάδοχο πριν τον διαγωνισμό  8-)

     

    Πρώτη φορά νταβατζοαριστερά .....

     

    Για τα φέρρυ να πω ότι δίνουν δουλειά σε πολύ κόσμο , αλλά και είναι και η πασαρέλα της πολύ καλής ελληνικής βιομηχανίας μελέτης και κατασκευής εξαιρετικών αμφίπλωρων , τα οποία γρήγορα πουλιόνται σε όλο τον κόσμο .

     

    Αλλά οι ναυπηγοί και οι ακτοπλόοι δεν έχουν κανάλια και εφημερίδες .

    Τι χαζοί , νομίζουν ότι με την δουλειά βγαίνουν τα λεφτά ....

    • Upvote 1
    terry

    Δημοσιεύτηκε

    Τι προυπολογισμος εχει το εργο?

    astrah

    Δημοσιεύτηκε

    όλα έτοιμα... αλλά λεφτά υπάρχουν???? :mrgreen:

    dimitris GM

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    στοιχεια απο το εργο

     

    Νέα παράταση για την υποθαλάσσια Σαλαμίνας

    Το υπουργείο Υποδομών ανακοίνωσε νέα παράταση για την προκύρηξη διαγωνισμού που αφορά στην κατασκευή της υποθαλάσσιας ζεύξης Σαλαμίνας, αυτήν τη φορά για την 23η Ιουνίου 2015.

    Πιο συγκεκριμένα, η νέα παράταση εκδήλωσης αρχικού ενδιαφέροντος για την κατασκευή και εκμετάλλευση της υποθαλάσσιας ζεύξης Σαλαμίνας, είναι η 8η κατά σειρά, δεδομένου ότι το έργο είναι προκυρηχθεί αρχικά μέσα στο 2012 ενώ, ο προϋπολογισμός του ανέρχονταν σε εκείνη τη φάση στα 350 εκ. ευρώ.

    Ο αρχικός σχεδιασμός αναμένεται να αποτελέσει αντικείμενο διαβούλευσης με τους υποψήφιους κατασκευαστές. Σε γενικές γραμμές, η υποθαλάσσια σήραγγα που θα συνδέει τη Σαλαμίνα με το Πέραμα θα έχει μήκος 1,1 χλμ. ενώ, με τις οδικές προσβάσεις το μήκος της αναμένεται να αυξηθεί στα 3 χλμ. περίπου, από το ανισόπεδο κόμβο Περάματος μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο Παλουκιών.

    Επιπρόσθετα, ανάλογα με τις προθέσεις των επενδυτών, ενδέχεται να συμπεριληφθούν στο έργο και τα οδικά τμήματα παράκαμψης των πόλεων του Περάματος και της Σαλαμίνας, μήκους 14,5 χλμ. περίπου.

    Το συνολικό μήκος του νέου αυτού οδικού τμήματος που αναμένεται να κατασκευαστεί θα ανέρχεται στα 17,5 χλμ. και θα εκτείνεται από τη λεωφόρο Σχιστού – Σκαραμαγκά, μέχρι την υφιστάμενη οδό Περάματος – Κερατσινίου – Πειραιά.

     

     

    Ωστόσο, η κατασκευή της οδικής ζεύξης με μαθηματική ακρίβεια αναμένεται να οδηγήσει στη συρρίκνωση του έργου των ferries που σε 24ωρη βάση ενώνουν το νησί με την υπόλοιπη Αττική. Και αυτή αποτελεί την αιτία ενός ακήρυχτου πολέμου των ακτοπλοϊκών εταιρειών κατά του έργου, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς.

    Πρόκειται, άλλωστε, για μία κερδοφόρο μπίζνα, δεδομένου ότι, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, ετησίως μεταφέρονται 13 εκατ. επιβάτες, 3 εκατ. μικρά αυτοκίνητα, 1,3 εκατ. δίκυκλα και 280.000 φορτηγά αυτοκίνητα.

     

     

    και βεβαια ηδη εχουν εκδηλωθει αντιδρασεις..

     

    http://www.dealnews.gr/roi/item/64764-%C2%AB%CE%A7%CE%BF%CF%81%CF%8C%CF%82%C2%BB-%CE%BC%CE%BD%CE%B7%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9%E2%80%A6-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CE%B3%CF%8D%CF%81%CF%89-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B6%CE%B5%CF%8D%CE%BE%CE%B7-%CE%A3%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CF%82#.Vl2a0r-S9L8

    Edited by dimitris GM
    georgecv

    Δημοσιεύτηκε

    Μου αρέσει που βάζει τους νταβατζήδες φυλακή σύμφωνα με τις προεκλογικές του εξαγγελίες



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.