Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Η ανάπτυξη ηλεκτρονικών προϊόντων (e-pass), η αύξηση συνδρομητών με στοχευμένες ενέργειες, η ενίσχυση των τοπικών διελεύσεων, με ανώνυμα και ηλεκτρονικά εκπτωτικά προϊόντα, αλλά και δράσεις προστασίας του περιβάλλοντος, με μείωση κατά 40% της κατανάλωσης του ρεύματος και αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων εποπτείας, περιλαμβάνονται στις βασικές προτεραιότητες της διοίκησης της Γέφυρας ΑΕ (γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου) για το άμεσο μέλλον.

    Σε ειδική εκδήλωση στο Αντίρριο, η διοίκηση προχώρησε στον απολογισμό της 15ετούς λειτουργίας της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, τονίζοντας ότι «η γέφυρα αποτελεί ένα σύγχρονο τεχνικό μνημείο για τη χώρα μας, λαμβάνοντας υπόψη την καινοτομία και τα πρωτοπόρα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή της, αλλά και την τεχνολογία που χρησιμοποιείται 15 χρόνια τώρα για τη συνεχή συντήρησή της».

    Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η εταιρεία, τα τελευταία 15 χρόνια πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 61 εκατομμύρια διελεύσεις.

    Τα αυτοκίνητα κατέχουν την πρώτη θέση, με ποσοστό 84%, ακολουθούν τα φορτηγά με 8%, τα λεωφορεία με 2% και οι μοτοσυκλέτες με 6%.

    Η εταιρεία, σε συνεργασία με την Blink, έχει τοποθετήσει σε δύο χώρους στάθμευσης στις δύο πλευρές των διοδίων της γέφυρας φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ παράλληλα παρουσίασε το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα του στόλου της.

    %CE%93%CE%95%CE%A6%CE%A5%CE%A1%CE%91_LOG

    Μιλώντας για το έργο, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας «Γέφυρα ΑΕ», Δρ Παναγιώτης Παπανικόλας, τόνισε ότι «η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου κατέχει εννέα διεθνή βραβεία για τη μελέτη και την κατασκευή της και είναι σχεδιασμένη ώστε να αντέχει φυσικά φαινόμενα, όπως είναι σεισμοί, τεκτονικές μετακινήσεις και ισχυροί άνεμοι ακόμη και αν υπερβαίνουν σε μεγέθη τα 266 χλμ».

    Σχετικά με την συντήρηση της γέφυρας, ανέφερε ότι «όλα τα δομικά στοιχεία ελέγχονται και επιθεωρούνται συνεχώς από το εξειδικευμένο προσωπικό της τεχνικής διεύθυνσης, αλλά και από εναερίτες, δύτες, καθώς και ειδικά μηχανήματα».

    Όσον αφορά το ζήτημα της ασφάλειας, επεσήμανε ότι «ως συνέχεια μιας παράδοσης που δημιουργήθηκε στα χρόνια της κατασκευής, κανένα σημαντικό ατύχημα δεν συνέβη στη διάρκεια των 15 χρόνων ζωής της γέφυρας, χάρη στην επισταμένη συστηματική προσπάθεια της εταιρείας».

    Από την πλευρά του, ο τεχνικός διευθυντής της «Γέφυρας ΑΕ», Άρης Σταθόπουλος-Βλάμης, σημείωσε μεταξύ άλλων ότι «μία εξαιρετικά καινοτόμος κατασκευή, όπως η γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, χρειάζεται καινοτομίες και στη συντήρησή της, για αυτό τηρούμε μια σειρά από αυστηρούς ελέγχους, σε καθημερινή βάση, με στόχο να διασφαλίζουμε την ανταπόκρισή της στο στοίχημα της μακροζωίας και της ασφάλειάς της».

    Σύμφωνα με την «Γέφυρα ΑΕ», «τα τελευταία χρόνια καταγράφεται μία σταδιακά ανοδική πορεία, που οφείλεται στην προσαρμοστικότητα της τιμολογιακής πολιτικής της εταιρείας και στα εκπτωτικά προϊόντα που προσφέρει, όπως επίσης και στο γεγονός ότι πλέον η γέφυρα έχει συνδεθεί με τους αυτοκινητόδρομους Κορίνθου-Πατρών και Αντιρρίου- Ιωαννίνων».

    Σχετικά με το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών «από το 2004 μέχρι σήμερα η “Γέφυρα ΑΕ” υποδέχθηκε 182.000 επισκέπτες στη “Στέγη Πολίτη και Πελάτη”, ενώ έχει λάβει και βραβείο “Καινοτομίας στην Εμπειρία του Πελάτη”, στο πλαίσιο των εθνικών βραβείων του Εθνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών».

    Ο Παναγιώτης Παπανικόλας αναφέρθηκε «στα 10 πεδία αυτοδέσμευσης της Γέφυρα ΑΕ, λέγοντας ότι «η παραχωρησιούχος τα θεωρεί “συμβόλαιο” για περισσότερες και καλύτερες υπηρεσίες έναντι του “πολίτη-πελάτη”».

    Όσον αφορά τις δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος, παρουσιάστηκαν στοιχεία για τη μείωση της κατανάλωσης του ρεύματος και την αποφυγή εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα, αλλά και οι στόχοι για περαιτέρω μείωση κατανάλωσης ρεύματος κατά 11% (σήμερα είναι στο 30%), αποφυγή εκπομπής περίπου 42.000 τόνων διοξειδίου του άνθρακα.

    Από την πλευρά του, ο διευθυντής εταιρικής επικοινωνίας και αειφόρου ανάπτυξης, Γιάννης Φρέρης, προσέθεσε: «Η φροντίδα μας για την προώθηση της οικολογικής (μετριοπαθούς) οδήγησης ξεκινά από το 2009. Σε αυτή την κατεύθυνση, προσπαθούμε μέσα από καμπάνιες ενημέρωσης να εκπαιδεύουμε τους πολίτες-πελάτες μας. Δέσμευσή μας είναι στα επόμενα χρόνια και μέσα από περισσότερες δράσεις, να την ενστερνιστούν περισσότεροι πολίτες».

    Επίσης, ο Γιάννης Φρέρης παρουσίασε τα στάδια ανάπτυξης της εταιρικής υπευθυνότητας της «Γέφυρα ΑΕ», ενώ αναφέρθηκε και στον «διαρκή διάλογο, μέσα από πλατφόρμες συνέργειας, με τους πολίτες της περιοχής και τις συλλογικότητές τους, στο περιβαλλοντικό, το κοινωνικό, το πολιτιστικό, αλλά και το αναπτυξιακό πεδίο, με σκοπό την ενίσχυση της επισκεψιμότητας της περιοχής».

    Τέλος, παρουσιάστηκε το νέο γαλανόλευκο λογότυπο της «Γέφυρα ΑΕ», ως επιστέγασμα, όπως ειπώθηκε, «της δεκαπενταετούς διαδρομής της εθνικής μας γέφυρας».


    Πηγή: https://www.metaforespress.gr/autokinitodromoi/61-%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84-%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%8D%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%AD%CF%87%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%80%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B7%CE%B8/




    Edited by Engineer


    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Gousgounis

    Δημοσιεύτηκε

    Με απλοποιημένους υπολογισμούς:

    Έσοδα: 61.000.000 χ (13,5 χ 0,84 + 20,30 χ 0,08 + 66,00 χ 0,02 + 1,90 χ 0,06) = 878.278.000€

    Φημολογούμενο κόστος (wikipedia): 839.000.000€

    οπότε το έργο πλέον δίνει καθαρά κέρδη της τάξης των 155.000€ την ημέρα (11.140 διελεύσεις ανα ημέρα μ.ο.)

    Να δούμε τι δικαιολογία θα σκαρφιστούν για την ελλειπή συντήρηση του οδικού δικτύου...

    pankrok

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    δεν πρέπει να προσθέσεις και το κόστος διαχείρισης/συντήρησης όλων αυτών των ετών στον υπολογισμό του κόστους; (χώρια που το κόστος διέλευσης στην αρχή ήταν κοντά στα 11 ευρώ) 

    αποσβέσεις δάνεια κλπ; 

    γενικά δεν διαφωνώ στο ότι αποφέρει εισόδημα το έργο , δεν θα έπρεπε να γίνει χωρίς αυτό. 

     

    ποιά είναι η κατάσταση του οδικού δικτύου στο χώρο ευθύνης της εταιρίας διαχείρισης;

    Edited by pankrok
    ΓΕΩΡΓΕΔΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Δημοσιεύτηκε

    20 ώρες πριν, Gousgounis said:

    Με απλοποιημένους υπολογισμούς:

    Έσοδα: 61.000.000 χ (13,5 χ 0,84 + 20,30 χ 0,08 + 66,00 χ 0,02 + 1,90 χ 0,06) = 878.278.000€

    Φημολογούμενο κόστος (wikipedia): 839.000.000€

    οπότε το έργο πλέον δίνει καθαρά κέρδη της τάξης των 155.000€ την ημέρα (11.140 διελεύσεις ανα ημέρα μ.ο.)

    Να δούμε τι δικαιολογία θα σκαρφιστούν για την ελλειπή συντήρηση του οδικού δικτύου...

    Ξεχάσατε να υπολογίζεται ότι άνω του 50% του προϋπολογισμού προέρχεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τον κρατικό προϋπολογισμό. Επομένως τα πραγματικά κέρδη είναι τουλάχιστον διπλάσια!!!!!

    Alexios

    Δημοσιεύτηκε

    Παιδιά η Vinci έβαλε δικά της κεφάλαια 10% ήτοι 63 εκ. (κόστος γέφυρα 630 εκ.). Τα υπόλοιπα κράτος 40% , ΕΕ 50%, αντιλαμβάνεσθε το μέγεθος του κέρδους και του 

    σκανδάλου; Δέκα (10) τέτοιες γέφυρες έφτιαχνε μόνο του το κράτος άντε πέντε (5) σου βάζω για τους γνωστούς λόγους. Εχει ήδη κάνει απόσβεση από καιρό και θα εισπράττει για άλλα 20 χρόνια και να είστε σίγουροι με αυξήσεις. Ποιός έκανε τις συμβάσεις ?

    Προσωπικά τουλάχιστον οταν περνάω - και το κάνω συχνά καθ' ότι απο Πάτρα - χρησιμοποιώ φέρυ όπως βέβαια και οι περισσότεροι φορτηγατζήδες. 

    pankrok

    Δημοσιεύτηκε

    υπεραπλουστεύμενοι υπολογισμοί

    και πολλά λάθη.

    με απλή αναζήτηση βρήκα οτι το 50% του ανωτέρου ποσού είναι δάνειο με κρατική εγγύηση - άρα είναι λεφτά που πρέπει να αποπληρωθούν και δεν είναι άτοκα. 

    επίσης δεν έχει υπολογίσει κανείς το κόστος της εταιρίας διαχείρισης , υπαλληλικό προσωπικό (μόνο τον απαραίτητο αριθμό εισπρακτόρων για 3 βάρδιες κλπ, συν τους ελεγκτές βάρδιας κλπ)  , εισφορές κλπ , που χονδροειδώς - όπως βγάλαμε το κέρδος της εταιρίας από τα διόδια - με βεβαιότητα ξεπερνάει στα 600Κ ετησίως και φυσικά απλές διαδικασίες ελέγχου και συντήρησης που υποθέτω οτι ανατίθενται σε εταιρίες του ομίλου αλλά ακόμα και έτσι έχουν κόστος. 

    δεν είναι σε καμία περίπτωση όσο απλά τα γράφετε , δεν έχω αμφιβολία οτι υπάρχει σκάνδαλο και προμήθεια - είναι δεδομένο - αλλά δεν μπορούμε να λέμε οτι με τα ίδια λεφτά θα φτιάχναμε 5 γέφυρες.

    αν το πάμε πιο μακρυά , δείτε οι κάτοικοι της αττικής σε ποιά κατάσταση παρελήφθηκε η ΕΟ απο την Νεα Οδο, σε ποια βρίσκεται τώρα και κατ αντιστοιχία σε ποια κατάσταση βρίσκεται ΗΔΗ λιγότερο απο 2 μήνες απο την παράδοση στην κυκλοφορία η νέα παραλιακή στο Μοσχάτο (υπάρχει πεταμένη καρέκλα στο οδόστρωμα , στην αριστερή λωρίδα στο ρεύμα προς Φαληρο , στο δεύτερο τούνελ απο τον Αύγουστο, κανείς δεν την έχει μαζέψει => κανείς δεν ενδιαφέρεται =>  κανείς δεν ελέγχει)

    anton64

    Δημοσιεύτηκε

    Να αναφερθεί επίσης και η οικομομική παράμετρος της ύπαρξης και λειτουργίας των φέρρυ

    Πριν την λειτουργία της γέφυρας (καλοκαίρι 2004), η τιμή διέλευσης με φέρρυ για κανονικό αυτοκίνητο ήταν 7,70 ευρώ. Η γέφυρα ξεκίνησε με τιμή 9,70 ευρώ και μετά από κάποιους μήνες ανέβηκε στα 10 ευρώ. Σήμερα, μετά από 15 χρόνια, για το ίδιο αυτοκίνητο το φέρρυ κοστίζει 6,50 ευρώ και η γέφυρα 13,50 ευρώ. 

    Επίσης τα φέρρυ τότε κινούνταν υπερπλήρη, ενώ τώρα με πληρότητα  ίσως 50-60% (συγκριτικά με τότε - αν συνεκτιμηθεί και η απόσταση μεταξύ των οχημάτων) 

    Στην παρούσα φάση μάλλον έχει επέλθει κάποια ισοροπία τιμών - το σκανδαλώδες κατά την γνώμη μου ήταν η τότε τιμολογιακή πολιτική των φέρρυ

     



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.