Η Wyndham Hotels & Resorts σχεδιάζει να επεκτείνει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό της στην Ελλάδα, αυξάνοντας τον αριθμό των ξενοδοχείων της από 10 σε 25 τα επόμενα τρία χρόνια, σύμφωνα με δηλώσεις του πρόεδρου του ομίλου για Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ευρασία και Αφρική, Δημήτρη Μανίκη στο 1ο International Business and Hospitality Forum
Τα ξενοδοχεία θα προστεθούν στα 10-12 ξενοδοχεία που λειτουργούν ήδη στην Ελλάδα, με τα εμπορικά σήματα Dolce, Wyndham, Wyndham Grand, TRYP, Ramada και Ramada Plaza.
Εκτός από την αύξηση του αριθμού των ξενοδοχείων της, η Wyndham στοχεύει επίσης να βάλει την Ελλάδα στο «επίκεντρο» των δραστηριοτήτων της στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου. «Έχουμε κάνει την Ελλάδα κέντρο των δραστηριοτήτων μας στην περιοχή της Βορειοανατολικής Μεσογείου. Ανοίγουμε γραφείο στην Αθήνα για να συντονίσουμε από εκεί τις δραστηριότητές μας στην Ελλάδα, την Κύπρο, και τα Βαλκάνια», είπε ο κος Μανίκης.
Αναφερόμενος στη στρατηγική της Wyndham στη χώρα μας, ο κος Μανίκης είπε ότι ο όμιλος επεκτείνει τις δραστηριότητές του μέσω της απόκτησης νέων ακινήτων, όχι μόνο σε δημοφιλείς πόλεις και νησιά αλλά και σε λιγότερο γνωστούς προορισμούς, πέρα από την Κρήτης, τη Ρόδο, τη Μύκονο και τη Σαντορίνη.
Ο ρόλος των brands φιλοξενίας
«Υπάρχει μια τρομερή αλλαγή στην ελληνική ξενοδοχία, η δεύτερη γενιά Ελλήνων ξενοδόχων σκέφτεται διαφορετικά, τα brands έχουν αρχίσει και αποκτούν πολύ σημαντική παρουσία», ανέφερε ο κ. Μανίκης σχετικά με τον ρόλο των brands φιλοξενίας στην ανάπτυξη της ελληνικής τουριστικής αγοράς.
Σύμφωνα με τον ίδιο, τα brands μπορούν να προσφέρουν προστιθέμενη αξία και να προσφέρουν ευκαιρίες ανάπτυξης γιατί εισάγουν τους ταξιδιώτες σε νέους προορισμούς μέσω των προγραμμάτων loyalty. Το Wyndham Rewards αριθμεί 95 εκατομμύρια μέλη και ο κος Μανίκης δήλωσε ότι το 45% των κρατήσεων για ελληνικούς προορισμούς προέρχεται από το πρόγραμμα loyalty του ομίλου. Επιπλέον, παρέχουν στους ταξιδιώτες ασφάλεια στην επιλογή του προορισμού.
Η Wyndham Hotels & Resorts είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες franchising ξενοδοχείων στον κόσμο, με περίπου 9.000 ξενοδοχεία σε περισσότερες από 90 χώρες σε έξι ηπείρους.