Μέρος του άξονα αυτού έχει κατασκευαστεί από το Δημόσιο (παρακάμψεις Αγρινίου και Αρτας) και το υπόλοιπο κατασκευάζεται από την κοινοπραξία Euroionia. Το έργο περιλαμβάνει 24 γέφυρες συνολικού μήκους περίπου 7 χλμ., 4 σήραγγες μονού κλάδου μήκους 11,2 χλμ., περισσότερες από 77 κάτω διαβάσεις συνολικού μήκους 2,5 χλμ. και 24 άνω διαβάσεις συνολικού μήκους 1,4 χλμ. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που έδωσε ο παραχωρησιούχος (Νέα Οδός), στο τέλος Ιουνίου είχε ολοκληρωθεί η κατασκευή του 58,59% του έργου.
Το έργο χωρίζεται σε τέσσερα εργοτάξια: εργοτάξιο Ευήνου (0 χλμ.- 76,7 χλμ.), εργοτάξιο ανισόπεδου κόμβου Αμβρακίας (και εργοτάξια στην περιοχή Γέφυρας Μενιδίου και στην περιοχή Σύκουλα, 76,6 χλμ. - 145,7 χλμ.), εργοτάξιο Φιλιππιάδας (145,7 χλμ.- 170 χλμ.) και εργοτάξιο Επισκοπικού (170 χλμ.- 190 χλμ.). Στα εργοτάξια απασχολούνται σήμερα 2.106 εργαζόμενοι όλων των ειδικοτήτων, ενώ ο συνολικός αριθμός των μηχανημάτων και των φορτηγών που χρησιμοποιούνται ανέρχεται στα 1.420.
Υπενθυμίζεται ότι η Νέα Οδός είναι η μια από τις δύο κοινοπραξίες που έχουν πληρωθεί αυτή την περίοδο μέρος των οφειλόμενων από το Δημόσιο (συγκεκριμένα 31,1 εκατ. ευρώ) και έτσι διατηρείται «ζωντανό» με καλούς ρυθμούς κατασκευής. Το δεύτερο έργο που έχει πρόσφατα λάβει πληρωμές είναι η Ολυμπία Οδός, ενώ οι άλλοι δύο παραχωρησιούχοι (Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου και Κεντρική Οδός) έχουν μειώσει σημαντικά τις εργασίες τους.
Η Νέα Οδός (όπως και οι υπόλοιποι παραχωρησιούχοι) έχει ζητήσει παράταση του χρονοδιαγράμματος κατά ένα έτος (στη συγκεκριμένη περίπτωση, έως τα τέλη 2016 για το κύριο τμήμα και τα μέσα 2017 για τις σήραγγες Κλόκοβας). Το αίτημά της έχει παραπεμφθεί στην Επιτροπή Επίλυσης Τεχνικών Διαφορών.
Πηγή: http://technews-greece.blogspot.gr/2015/07/blog-post_27.html#.Vbd67_ntmko