Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Σας ενημερώνουμε ότι για πρώτη φορά είναι δυνατή η εκτύπωση διαδικτυακού ειδοποιητηρίου από το e-tsmede. Η ενέργεια αυτή έγινε στα πλαίσια της ταχύτερης εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων, της οικονομίας και του εξορθολογισμού των δαπανών προκειμένου να εξοικονομηθούν πόροι για το ταμείο .

     

    Συνεπώς οι ελεύθεροι επαγγελματίες ασφαλισμένοι του Ε.Τ.Α.Α-ΤΣΜΕΔΕ θα μπορούν μέσω της ηλεκτρονικής μας ιστοσελίδας (χωρίς να είναι απαραίτητη η εγγραφή τους) να εισάγουν

    1. Αρ. Δύναμης
    2. Αρ.Τ.Ε.Ε και
    3. Α.Μ.Κ.Α

    στα αντίστοιχα πεδία, προκειμένου να εκδίδουν από εδώ και στο εξής τα ειδοποιητήριο πληρωμής των ασφαλιστικών τους εισφορών.

     

    Υπενθυμίζουμε στους ασφαλισμένους μας την δυνατότητα εγγραφής τους στην ηλεκτρονική μας ιστοσελίδα, προκειμένου να εκτυπώνουν:

    1. Ασφαλιστική Ενημερότητα για ελεύθερους επαγγελματίες
    2. Ασφαλιστική ενημερότητα για μισθωτούς
    3. Ασφαλιστική ενημερότητα /Αποδεικτικό οφειλής για διακανονισμό (Ν.4152/2014) μετά τις 10/08/2014 όπου θα ενεργοποιηθεί η εν λόγω εφαρμογή πιλοτικά ,κατόπιν σχετικής ανακοίνωσης από την υπηρεσία στο site του ΤΣΜΕΔΕ
    4. Βεβαίωση ασφαλιστικής ικανότητας.

    Πηγή: http://www.tsmede.gr/





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Roy_Hobbs

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    @aris79 Κανείς δεν υποστήριξε ότι η πλειοψηφία των μηχανικών δεν ξέρει ότι έχει πρόβλημα. Απλά υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που δεν γνωρίζουν την έκταση του προβλήματος π.χ. αναδρομικά και νέα αύξηση σε δύο μήνες. Μοναδική ρεαλιστική αντιμετώπιση για μένα είναι η νέα προσφυγή από ομάδα μηχανικών.

     

    @ikaros13 (μαζί γράφαμε) τα επίσημα στατιστικά του ΤΣΜΕΔΕ αμφισβητούνται κατά τη γνώμη μου. Θα είναι μέσα όλοι με τις ρυθμίσεις που σε λίγο δε θα μπορούν κι αυτοί να πληρώσουν. Οι νέες εισφορές δεν παλεύονται, ούτε για μηχανικούς, ούτε για εργοδότες. Τα αληθινά νούμερα όσο περνάει ο καιρός θα γίνονται και χειρότερα. Μου κάνει εντύπωση πάντως που οι φίλοι σου έχουν όλοι δουλειά και δεν έχουν θέμα. Στατιστικά εξετάζοντας το εννοώ.

    Edited by Roy_Hobbs
    ikaros13

    Δημοσιεύτηκε

    Καμιά φορά ισχύει φίλε τα ράσα κάνουν τον παπά. Θέλω να πω ότι άμα δουλεύεις σε brand names εταιρείες δεν έχεις θέμα..Οι 3 είναι σε τοπ κατασκευαστικές οι 2 σε τοπ πετρελαϊκές και ο 1 σε ναυτιλιακή (οκ, άλλος κόσμος εκεί). Τέλος πάντων...

    Κατά τη γνώμη μου το πρόβλημα έχουν πρωτίστως οι ελεύθεροι επαγγελματίες που εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων οι περισσότεροι δυσκολεύονται από λίγο εώς πάρα πολύ.. Τους υπάλληλους μη τους φοβάσαι και τόσο γιατί όσο πέφτει ο μισθός το μήνα εύκολα ή δύσκολα τα βγάζουν. Δεν είναι και όλοι με το φόβο της απόλυσης μην τα κάνουμε τραγικά..

    tomkat

    Δημοσιεύτηκε

    Iκαρε για μια ακόμη φορά θα διαφωνησω με την αποψη σου...Θα αναφερθώ στους πολιτικούς μηχανικους  για τους οποίους η ανεργία ξεπερνά το 50%..όλοι στο κλάδο των πολιτικών μηχανικών έχουν πρόβλημα...ελάχιστοι είναι αυτοί που δεν εχουν θέμα..Τώρα για τους μηχανολόγους δεν γνωρίζω αλλα δεν είναι τόσο τραγικά τα πραγματα όσο στους πολιτικούς μηχανικους και αρχιτέκτονες...

    savas76

    Δημοσιεύτηκε

    Όπως ειπε ο ικαρος το πρόβλημα το εχουν μονο οι ΕΕ....

    Aris79

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    @Roy_Hobbs

     

    Απλά υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που δεν γνωρίζουν την έκταση του προβλήματος π.χ. αναδρομικά και νέα αύξηση σε δύο μήνες. 

     

     

    Προφανώς αναφέρεσαι σε αυτούς που ακόμα τα κουτσοβολεύουν. Όμως μη μου πεις οτι και πολλοί από αυτούς δεν φοβούνται οτι με αυτά που έρχονται δεν θα αντέξουν για πολύ ακόμα χωρίς σοβαρότερα προβλήματα.

     

    Δεν μπορεί να αναφέρεσαι σε όσους όχι μόνο τις αυξημένες εισφορές να πληρώσουν δεν μπορούν, αλλά ούτε καν σε ρύθμιση να μπουν μπορούν. Για αυτούς το "ξέρουν οτι έχουν πρόβλημα αλλά δεν ξέρουν την έκτασή του" είναι όχι Γιάννης, Γιαννάκης.

     

     

    Μοναδική ρεαλιστική αντιμετώπιση για μένα είναι η νέα προσφυγή από ομάδα μηχανικών.

     

     

    Το έχεις ξαναπεί. Δεν έχω πειστεί ακόμα για αυτό. Αν καταφέρεις να πείσεις ένα σοβαρό αριθμό μηχανικών (500 - 1000), τότε να βάλουν από 3,4,5 ευρώ να βγούν τα έξοδα μιας κινησης, (εκτός εαν κάποιοι λίγοι που έχουν κάτι στη μπάντα πιστέψουν πολύ σε αυτό και το βάλουν μπρος γιατί είναι η  "Μοναδική ρεαλιστική αντιμετώπιση" αλλά προηγουμενως θα πρέπει:

     

    - Να μας πει δικηγόρος, τουλάχιστον τα παρακάτω 

     

    1) ΤΙ ακριβώς πάμε να κάνουμε (δηλ. το ΠΩΣ)

    2) ΤΙ θα πετύχουμε και ΠΟΤΕ

    3) ΓΙΑΤΙ αυτό που θα κάνουμε έχει πολλές πιθανότητες επιτυχίας.

    4) τι δεν έκαναν μέχρι τώρα, τι πρόβλημα είχε η προηγούμενη προσφυγή (και ...γιατί)

     

    Έχεις απάντηση για αυτά; Φαντάζομαι πως ναι για να λές οτι είναι η Μοναδική ρεαλιστική αντιμετώπιση" ?

     

     

    @Ίκαρε

     

    1) Θα συμφωνήσω ότι το βασικό πρόβλημα  "Δεν είναι θέμα ενημέρωσης, αυτόν που τον καίει το θέμα έχει ήδη φροντίσει και ενημερωθεί..."

     

    Το πρόβλημα της ενημέρωσης θα το δεχτώ πχ. για το ότι δεν υπάρχουν φωνές που αναλύουν ξεκάθαρα το πρόβλημα δημιουργώντας μια θολούρα για το τι πρέπει να γίνει. Θα το δεχτώ στο ότι δεν υπάρχει μια κίνηση που να προπαγανδίζει 1 ΜΗΝΑ ΠΡΙΝ ΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΜΑΤΙ που να λέει "μάγκες, αν Χ μηχανικοί μαζευτούν και κανουν 1,2, 3, πράγματα για να ζητήσουν το α,β,γ, θα πετύχουν το Ι, ΙΙ, ΙΙΙ". Υπάρχει κανένα τέτοιο σχέδιο που να έχει πείσει? Όμως το να λέμε ελάτε όλοι αύριο-μεθαύριο έξω από το ΤΣΜΕΔΕ, ΟΑΕΕ να κάνουμε σαματά και ντου στα ΔΣ και μετά να λέμε "μα που είναι οι μηχανικοί; είναι τόσο αδιάφοροι; μήπως δεν έχουν πρόβλημα με συγχωρείτε δεν θα πάρω. Να μην ξεχνάμε τους 100αδες χιλιάδες που βγήκαν στους δρόμους για τα μνημόνια...και χωρίς να έχει προπαγανδιστεί μαζικά πραγματικά εναλλακτική λύση μιας άλλης πορείας για τη χώρα αυτή.

     

    Θα συμφωνήσω επίσης (όπως όλοι νομίζω, είναι ολοφάνερο) ότι το πρόβλημα το έχουν οι Ε.Ε. (άρα η πλειοψηφία, αφού είναι μικρό το ποσοστό των μισθωτών, που τους πληρώνουν το ΤΣΜΕΔΕ εργοδότες) για τους οποίους δεν είναι βιώσιμος ο συνδυασμός φόρων, αυξήσεις ταμείου κλπ. με υποαπασχόληση - χαμηλές αμοιβές.

    Όταν έχεις κάτι σταθερό, ξέρεις τι μπαίνει στο χρόνο και κάνεις τα κουμάντα σου. Αλλιώς δεν ξέρεις τίποτα και δεν μπορείς να προγραμματίζεις τίποτα.  (Δεν λέμε φυσικά οτι δεν υπάρχουν και μισθωτοί με προβλήματα). 

     

    Εϊναι προφανές οτι θέλουν αλλαγή των δομών απασχόλησης-ασφάλισης.

     

    Δεν θα συμφωνήσω και εγώ με το να βγάζουμε ποσοστά βάση του τι κάνει η παρέα μας (που είναι και όλοι της ίδιας ειδικότητας). Είναι λάθος να βγάζουμε έτσι στατιστικά συμπεράσματα.

    Edited by Aris79
    loser

    Δημοσιεύτηκε

    Πολιτικο  είναι  το  θεμα  και  δεν  επιλύεται  με  στε  και  δικαστηρια  που 

    όπως  ξερουμε   θα   υποστηριξουν    τα  συμφεροντα  του    δημοσιου  τομεα  ,  που  ρουφα 

    ιδιωτικο  χρημα  με  το  μπουρι   της  σομπας   ,  αλλωτε  δανεικο  ,από  το  εξωτερικο    τωρα  όμως  που  μας 

    πηραν   χαμπαρι  , από  περιουσιες  ιδιωτων  .

    και  πολιτικη  αντιμετωπιση  χρειαζεται   .  σε  τέτοιες  περιπτώσεις  γινονται  διαπραγματευσεις  μεταξυ  των  φορεων  .

    οι  μηχανικοι  όμως   δεν  εχουν  φορεα  εκπροσώπησης  , διοτι  ψηφιζουν  τα  γνωστα  που  ξερεται 

    ,  γιαυτο  είναι  αποτυχημενη  οποιαδήποτε  προσπαθεια 

    και  αυτό  το  γνωριζουν  και  στα  υπουργεια  ,   οι  παντες .

    Αναζητειται   φορεας  εκπροσώπησης  .

    • Upvote 1
    Julius Caesar

    Δημοσιεύτηκε

    Στο θέμα των εισφορών, μεγάλη ζημιά μας κάνουν, άθελά τους, οι ΔΥ Μηχανικοί και γενικά αυτοί με μισθωτή σχέση εργασίας.

    Γι' αυτούς η αύξηση των εισφορών μεταφράζεται απλά σε μείωση μισθού.

    Δεν είναι βέβαια και πέρα βρέχει (όπως σωστά αλλά υπερβολικά τα λέει ο Ίκαρος) αλλά δεν είναι πολύ ζεστοί σε κινητοποιήσεις (αν και σε όσες έχω πάει ήταν και ΔΥ).

    Roy_Hobbs

    Δημοσιεύτηκε

    @Roy_Hobbs

     

     

    Προφανώς αναφέρεσαι σε αυτούς που ακόμα τα κουτσοβολεύουν. Όμως μη μου πεις οτι και πολλοί από αυτούς δεν φοβούνται οτι με αυτά που έρχονται δεν θα αντέξουν για πολύ ακόμα χωρίς σοβαρότερα προβλήματα.

     

    Δεν μπορεί να αναφέρεσαι σε όσους όχι μόνο τις αυξημένες εισφορές να πληρώσουν δεν μπορούν, αλλά ούτε καν σε ρύθμιση να μπουν μπορούν. Για αυτούς το "ξέρουν οτι έχουν πρόβλημα αλλά δεν ξέρουν την έκτασή του" είναι όχι Γιάννης, Γιαννάκης.

     

     

     

    Το έχεις ξαναπεί. Δεν έχω πειστεί ακόμα για αυτό. Αν καταφέρεις να πείσεις ένα σοβαρό αριθμό μηχανικών (500 - 1000), τότε να βάλουν από 3,4,5 ευρώ να βγούν τα έξοδα μιας κινησης, (εκτός εαν κάποιοι λίγοι που έχουν κάτι στη μπάντα πιστέψουν πολύ σε αυτό και το βάλουν μπρος γιατί είναι η  "Μοναδική ρεαλιστική αντιμετώπιση" αλλά προηγουμενως θα πρέπει:

     

    - Να μας πει δικηγόρος, τουλάχιστον τα παρακάτω 

     

    1) ΤΙ ακριβώς πάμε να κάνουμε (δηλ. το ΠΩΣ)

    2) ΤΙ θα πετύχουμε και ΠΟΤΕ

    3) ΓΙΑΤΙ αυτό που θα κάνουμε έχει πολλές πιθανότητες επιτυχίας.

    4) τι δεν έκαναν μέχρι τώρα, τι πρόβλημα είχε η προηγούμενη προσφυγή (και ...γιατί)

     

    Έχεις απάντηση για αυτά; Φαντάζομαι πως ναι για να λές οτι είναι η Μοναδική ρεαλιστική αντιμετώπιση" ?

     

    Eσύ δηλαδή ρε συνάδελφε τα περιμένεις όλα στο πιάτο και να δώσεις 3-5 ευρώ αν έχεις εκείνη τη μέρα? Δε γίνεται έτσι η δουλειά. Κι επειδή σε βλέπω να κρίνεις με χαρακτηριστική ευκολία, για πες μας και τη δική σου πρόταση...

    apier

    Δημοσιεύτηκε

    Αν ήμασταν πραγματικά σοβαροί και είχαμε πραγματικά επιμελητήριο / σύλλογο, 

    θα φτιάχναμε πάλι από την αρχή πραγματικά ανεξάρτητο ταμείο / ασφαλιστική με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, και για την αστική ευθύνη,  

    κι ας τους έπαιρνε το κράτος τους υπαλλήλους του ΤΣΜΕΔΕ να τους βάλει εκεί που ξέρει.

    Και βέβαια τότε δεν θα έπαιζε ούτε για αστείο να κάνει κάποιος δουλειά χωρίς έδρα, ενημερότητες, άδειες software κλπ,  

    ή να θεωρείται ε.ε. ο υπάλληλος, δημόσιος ή ιδιωτικός. Ούτε στα ασφαλιστικά, ούτε στα επαγγελματικά. 

    Αλλά έχουμε τα αριστερά αντανακλαστικά και τέτοιες λύσεις δεν τις συζητάμε καν.

    Κοιτάμε πως θα διαμορφώσουμε τον κρατισμό και όχι πως θα τον καταργήσουμε.

    Κοιτάμε πως θα διαιωνίσουμε την κατάσταση και όχι πως θα την καθαρίσουμε.

    Γιατί βέβαια ο καθένας θεωρεί για τον εαυτό του ότι πρέπει να είναι σε αυτούς που θα μείνουν και όχι σε αυτούς που θα φύγουν.

    Του εαυτού μου μη εξαιρουμένου βέβαια.

    Ψάχνει ο καθένας λύση στο πρόβλημά του, και όχι το πρόβλημα που πρέπει να λύσουμε όλοι μαζί.

    Και βέβαια δεν εννοώ να γίνουμε όλοι δημόσιοι υπάλληλοι "με σταθερή εργασία" και εξασφαλισμένες εισφορές.

    • Upvote 5
    Aris79

    Δημοσιεύτηκε

    Eσύ δηλαδή ρε συνάδελφε τα περιμένεις όλα στο πιάτο και να δώσεις 3-5 ευρώ αν έχεις εκείνη τη μέρα? Δε γίνεται έτσι η δουλειά. Κι επειδή σε βλέπω να κρίνεις με χαρακτηριστική ευκολία, για πες μας και τη δική σου πρόταση...

     

     

    Ξεκίνησα να συζητώ τη πρόταση που βάζεις και να βάζω θέματα για να την καταλάβω καλύτερα και να δούμε αν και που μπορεί να οδηγήσει.

     

    Εσύ αυτό το θεώρησες οτι "τα περιμένω στο πιάτο" και ότι "κρίνω με χαρακτηριστική ευκολία"...!

     

    Αν τα περίμενα στο πιάτο δεν θα ασχολιόμουν και θα έλεγα "ναι μεγάλε αυτό είναι πάμε για προσφυγή". Δηλ. για να καταλάβω εσύ δεν κρίνεις την κάθε πρόταση? Μπορείς να μου υποδείξεις τι ήταν αυτό που χαρακτηρίζει την "χαρακτηριστική ευκολία" στην κρίση μου?

     

    Το αν θα καταθέσω ή όχι εγώ μια άλλη πρόταση αυτό δεν απαλλάσει την ανάγκη να συζητιέται η οποιαδήποτε πρόταση και να βρίσκουμε απαντήσεις στα θέματα που τίθενται πάνω σε αυτή. 

     

    Δηλαδή κρίση έχει δικαίωμα να κάνει μόνο όποιος έχει "δικιά του" πρόταση? Άσε που δεν πιστεύω στην έννοια "δικιά μου" και "δικιά σου" πρόταση. Οι προτάσεις προκυπτουν μέσα από συγκεκριμένες αναλύσεις για τα αίτια της κρίσης, από την ανάλυση των διαθεσιμων εργαλείων αντιμετώπισης κλπ κλπ. και όλα αυτά μέσα από δημόσιο διάλογο ακριβώς για να δούμε πια πρόταση αντέχει καλύτερα στις κρίσεις μας (είτε με χαρακτηριστική ευκολία είτε χωρίς...).

     

    Και εγώ είμαι της άποψης ότι είναι πολιτικό το θέμα (όπως είπε ο loser) και δεν πιστεύω στην παρούσα κατάσταση οτι μπορούν να γίνουν πολλά, αλλά θα συζητούσα διεκδίκηση άμεσων αιτημάτων για την ανακούφιση όσων βρίσκονται σε πολύ δεινή θέση.

     

    Όμως δεν συμφωνώ με αυτά που ειπωθηκαν από loser και apier περί δημόσιου τομέα και κρατισμού. Δεν είναι αυτό η βαθύτερη αιτία. Δημόσιος τομέας και κράτος υπάρχουν σε πολλές χώρες πιο "βαρβάτα" από εδώ και χωρίς να έχουν το βάθος και το είδος της ελληνικής κρίσης. Απλά έχουν την αντίστοιχη ιδιωτική οικονομία, διάρθρωση οικονομιας, βαθμό εξάρτησης κ.α. που μπορούν (ακόμα) να τα στηρίξουν. Δηλ. χώρες που δεν έχουν τόσο έντονο πρόβλημα όσο η Ελλάδα, δεν σημαίνει ότι έχουν "λιγότερο κρατισμό" ή λιγότερες παροχές δημοσίου τομέα. Μη τρελαθούμε.

     

    Στην ελλάδα ελλείψη σοβαρού ιδιωτικού τομέα και ελλείψη πολιτικής πρωτοβουλίας που θα έφτιαχνε κράτος και θα έκανε δημόσιες επενδύσεις πάνω σε φορολογία των πλουσίων και όχι σε δανεικά για "αεριτζίδικες" θέσεις εργασίας τριτογενούς τομέα,

    έκανε το κράτος να είναι αυτό που είναι. Αυτό δεν σημαίνει οτι φταίει ο κρατισμός γενικά (χωρίς να τον υποστηρίζω αφού είναι μια μορφή πολιτικής ετερονομίας δηλ. διαχωρισμού της πολιτείας από την κοινωνία) και ο δημόσιος τομέας.

     

    Ο δημόσιος τομέας φυσικά και θα ρουφάει ιδιωτικό χρήμα (τι άλλο?). Δεν είναι το θέμα αν θα το ρουφάει με μπουρί σόμπας ή με καλαμάκι φρέντο. Το θέμα είναι από ΠΟΥ θα το ρουφάει και ΠΟΥ θα το διοχετεύει.

     

    Και όσο δεν υπάρχει δουλειά δεν λύνεται κανένα ασφαλιστικό πρόβλημα.

    Άλλωστε όλο αυτό που παρατηρούμε είναι ή δεν είναι μια κίνηση προς ολοένα περισσότερες ιδιωτικοποιήσεις?

     

    Οπότε αυτό που λες loser για τα δικαστήρια που "υποστηρίζουν τα συμφεροντα του δημοσιου τομεα..." δεν το καταλαβαίνω. Εννοείς οτι οι αυξήσεις κλπ. γίνονται για να στηρίζονται οι μισθοί των υπαλλήλων? Και τα αποθεματικά που πάνε οέο?

     

    Φορέας εκπροσώπησης δεν αναζητείται μόνο για τους μηχανικούς αλλά για όλον τον πληθυσμό (για όσον η ζωή του πλήττεται σοβάρά από την κρίση).

     

     

     




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.