Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Σύμφωνα με την 5η αναθεώρηση του προγράμματος συντήρησης του ΔΕΣΦΑ, οι εργασίες διασύνδεσης θα πραγματοποιηθούν στα διαστήματα 13-20 και 27-30 Οκτωβρίου

    Τον Οκτώβριο και σε δύο φάσεις αναμένεται να πραγματοποιηθούν οι εργασίες διασύνδεσης του εθνικού δικτύου μεταφοράς φυσικού αερίου (ΕΣΜΦΑ) και του αγωγού Trans Adriatic Pipeline (TAP) στη Νέα Μεσημβρία, για τη δημιουργία του σχετικού σημείου εισόδου.

    Σύμφωνα με την 5η αναθεώρηση του προγράμματος συντήρησης του ΔΕΣΦΑ, η οποία δημοσιεύθηκε χθες, η σύνδεση του προβλεπόμενου μετρητικού-ρυθμιστικού σταθμού (U-6910) στη Ν. Μεσημβρία, για τη διασύνδεση των δύο υποδομών, πρόκειται να πραγματοποιηθεί στα χρονικά διαστήματα 13-20 και 27-30 Οκτωβρίου.

    Το χρονικό αυτό παράθυρο είναι ελαφρώς μετατοπισμένο σε σχέση με τον «οδικό χάρτη» της 4ης αναθεώρησης, στο οποίο η εκτέλεση των εν λόγω εργασιών προβλεπόταν να ξεκινήσει στις 24 Σεπτεμβρίου.

    Με τη θέση σε λειτουργία του μετρητικού-ρυθμιστικού σταθμού στη Ν. Μεσημβρία, θα καταστεί εφικτή η μονο-κατευθυντήρια (uni-directional) ροή καυσίμου από τον ΤΑΡ στο ΕΣΜΦΑ και, με αυτό τον τρόπο, η διοχέτευση στην εγχώρια αγορά φυσικού αερίου από το κοίτασμα Σαχ Ντενίζ ΙΙ στο Αζερμπαϊτζάν. Υπενθυμίζεται ότι η ΔΕΠΑ έχει υπογράψει συμφωνία 25ετούς διάρκειας με την κρατική αζερική εταιρεία  Socar και την Κοινοπραξία του Σαχ Ντενίζ, για την προμήθεια φυσικού αερίου από το εν λόγω κοίτασμα.

    Στο πλαίσιο σύνδεσης του ΤΑΡ με το ΕΣΜΦΑ προβλέπεται και δεύτερη φάση εργασιών, με την οποία η διασύνδεση θα καταστεί πλήρους αμφίδρομης ροής.

    Προ των πυλών η εμπορική λειτουργία του ΤΑΡ

    Η διασύνδεση των δύο υποδομών έρχεται τη στιγμή που ο TAP οδεύει προς την έναρξη της εμπορικής λειτουργίας του, συμβάλλοντας στη διαφοροποίηση των πηγών προμήθειας και οδεύσεων σε όλες τις χώρες από τις οποίες διέρχεται. Έτσι, θα προωθήσει την ανάπτυξη της περιφερειακής αγοράς και τον ανταγωνισμό, ενώ θα ενισχύσει περαιτέρω τη διασύνδεση των υποδομών αερίου της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

    Πιο πρόσφατο ορόσημο στην ολοκλήρωση του έργου αποτελεί η ολοκλήρωση κατασκευής του υποθαλάσσιου τμήματός του στην Αδριατική Θάλασσα, συνολικού μήκους 105 χλμ. Νωρίτερα, και πιο συγκεκριμένα τον Μάιο, μπήκε στην τελική ευθεία η εισαγωγή αερίου και στα 550 χλμ. του ελληνικού τμήματος του αγωγού, στο πλαίσιο της θέσης του σε δοκιμαστική λειτουργία (commissioning).

    Κατά τη διαδικασία του commissioning ελέγχεται ότι η υποδομή είναι ασφαλής και έτοιμη για λειτουργία, σύμφωνα με τα εθνικά και διεθνή πρότυπα. Καθ’ όλη τη διάρκεια του commissioning και μετέπειτα, στη φάση εμπορικής λειτουργίας του αγωγού, εφαρμόζονται σύγχρονες μέθοδοι 24ωρης παρακολούθησης και πραγματοποιούνται έλεγχοι για τη διατήρηση της ακεραιότητας και ασφάλειάς του.


    Πηγή: https://worldenergynews.gr/index.php?id=48821



    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Δεν υπάρχουν σχόλια για προβολή.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.