Αντίστοιχα, οι επιχειρήσεις που ηλεκτροδοτούνται από τη Μέση Τάση (εμπορικές εταιρείες, αλυσίδες καταστημάτων, τράπεζες, εμπορικά κέντρα, φούρνοι κ.λπ.), έχοντας μεγάλους όγκους κατανάλωσης αναζητούν την καλύτερη προσφορά. Το αποτέλεσμα είναι να οξύνεται ο ανταγωνισμός και να φτάνει σε κάποιες περιπτώσεις, όπως πληροφορείται το energypress, ακόμα και σε παροχές στο όριο του κόστους. Ως εκ τούτου αυξάνουν οι επισφάλειες, ειδικά όταν δεν καταβάλλονται ικανές εγγυήσεις από τους καταναλωτές.
Σύμφωνα με κάποιες εκτιμήσεις, η «επιθετική» πολιτική των εταιρειών στη Μέση Τάση οφείλεται στην προσπάθειά τους να αυξήσουν σε σύντομο διάστημα τα μερίδιά τους, όχι τόσο σε αριθμό μετρητών που εκπροσωπούν όσο σε όγκους κατανάλωσης, ενόψει των δημοπρασιών NOME.
Πηγή: http://energypress.gr/news/skliros-antagonismos-sti-mesi-tasi-anamesa-stis-etaireies-promitheias-reymatos