«Ακτινογραφία» και λογοδοσία σε όλα τα τμήματα των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ με δύο εκθέσεις της ΑΔΙΠ
Πρώτες παρατηρήσεις από τις Εκθέσεις Εξωτερικής Αξιολόγησης 2013-2014
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
Θετικές παρατηρήσεις
Τα μέλη ΔΕΠ είναι υψηλού ακαδημαϊκού επιπέδου.
-Αξιόλογο ερευνητικό έργο και διεθνείς συνεργασίες
-Ικανοποιητικά Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
-Ανάπτυξη δεσμών με κοινωνικούς, πολιτιστικούς και παραγωγικούς φορείς.
-Ανεπτυγμένη κινητικότητα φοιτητών.
-Σύνδεση διδασκαλίας – έρευνας.
Αρνητικές παρατηρήσεις
- Παρατεταμένη διάρκεια φοίτησης (Ρύθμιση με τον Ν. 4009/2011).
-Χαμηλό ποσοστό παρακολούθησης των μαθημάτων από τους φοιτητές.
-Ασάφειες προγραμμάτων σπουδών. Επικαλύψεις με άλλους τομείς του ίδιου ΠΣ ή άλλων ΠΣ ή ΠΜΣ. Αναγκαιότητα εφαρμογής προαπαιτούμενων μαθημάτων.
-Απαιτείται αναβάθμιση των κτηριακών εγκαταστάσεων και υποδομών.
-Υπερβολικά μεγάλος αριθμός μαθημάτων και μάλιστα επιλογής. Μεγάλος φόρτος φοιτητών.
-Συνένωση Διαθέσιμων Πόρων (Pooling of Resources) για ορθολογικότερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και των υποδομών.
Πρώτες παρατηρήσεις από τις Εκθέσεις Εξωτερικής Αξιολόγησης 2013-2014 ΤΕΙ
Θετικές παρατηρήσεις
-Πρόγραμμα σπουδών: Σωστά δομημένο, εναρμονισμένο με το ECTS, εφάμιλλο αντίστοιχων τμημάτων του εξωτερικού.
-Υψηλός βαθμός απασχόλησης και ικανοποίησης αποφοίτων.
-Το Ε.Π. είναι υψηλού ακαδημαϊκού επιπέδου, ιδιαίτερα τα μέλη που διοριστήκαν πρόσφατα.
-Υψηλό επίπεδο αλληλεπίδρασης με φορείς (νοσοκομεία, παραγωγικοί φορείς, εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα ενδιαφέροντος).
-Απαιτούνται προσδιορισμός και επιδίωξη περιοχών
Απαιτούνται προσδιορισμός και επιδίωξη περιοχών εφαρμοσμένης έρευνας. Δεν υφίσταται μακροπρόθεσμη στρατηγική καθώς και ένα όργανο εποπτείας της έρευνας.
Αρνητικές παρατηρήσεις
-Ανεπαρκής αριθμός μόνιμων μελών ΕΠ.
-Απαιτούνται καλύτερες υποδομές σε εργαστηριακούς χώρους.
-Μη θεσμική κατοχύρωση επαγγελματικών δικαιωμάτων αποφοίτων (σε ορισμένα Τμήματα μόνο).
-Παρατεταμένη διάρκεια φοίτησης (Ρύθμιση με τον Ν. 4009/2011).
-Ποικίλο ακαδημαϊκό επίπεδο στους πρωτοετείς φοιτητές, ιδιαίτερα εκείνων που εγγράφονται μέσω διαφορετικών διαδικασιών εισαγωγής.
-Συνένωση Διαθέσιμων Πόρων (Pooling of Resources) για ορθολογικότερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και των υποδομών.
Recommended Comments
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα