Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Είχε 142 επιβάτες και οχτώ άτομα πλήρωμα - Βρέθηκαν συντρίμμια κοντά σε χωριό - Εκτελούσε την πτήση Βαρκελώνη-Ντίσελντορφ και χάθηκε ενώ πετούσε με ασυνήθιστα χαμηλή ταχύτητα και ύψος στα 6.800 πόδια - Ηταν αεροσκάφος του 1990!

     

    Δεν υπάρχουν επιζώντες από τη συντριβή του αεροσκάφους Airbus A320 το οποίο έπεσε το μεσημέρι της Τρίτης στη νότια Γαλλία, στην περιοχή Digne. Την τραγική αυτή ανακοίνωση έκανε ο ίδιος ο γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ, ο οποίος πρόσθεσε ότι είναι πολύ δύσκολη η πρόσβαση στο σημείο συντριβής και πως οι περισσότεροι επιβάτες ήταν Γερμανοί.

     

    Το αεροπλάνο που έπεσε ήταν της αεροπορικής εταιρείας Germanwings (χαμηλού κόστους, θυγατρική της Lufthansa), και μετέφερε 142 επιβάτες και 8 πλήρωμα αν και η Γερμανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας μετέφερε συνολικά 154 άτομα. Σύμφωνα με το Γαλλικό πρακτορείο, το οποίο επικαλείται πηγές του υπουργείου Εσωτερικών βρέθηκαν συντρίμμια κοντά σε χωριό στις γαλλικές Αλπεις σε υψόμετρο 2.000 μέτρων.

     

    Το αεροσκάφος απογειώθηκε στις 10.01 ώρα Γαλλίας από το αεροδρόμιο του "Marigmane" και εκτελούσε την πτήση 4U9525 Βαρκελώνη-Ντίσελντορφ. Σύμφωνα με την γερμανική Bild η προγραμματισμένη ώρα απογείωσης του αεροπλάνου ήταν 9.35 ώρα Γαλλίας, ωστόσο, υπήρξε καθυστέρηση.

     

    Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, πριν χαθεί και συγκεκριμένα στις 10.47 έστειλε σήμα SOS.

     

    Το αεροσκάφος ανέβηκε απότομα στα 38.000 πόδια και εν συνεχεία έπεσε απότομα στα 6.800 ενώ πετούσε με ασυνήθιστα χαμηλή ταχύτητα στους 378 κόμβους.

     

    Το αεροπλάνο αυτό ήταν ένα από τα παλαιότερα που έχει η εταιρεία και παραδόθηκε από την Airbus το Νοέμβριο του 1990 με σειριακό αριθμό 147.

     

    Αυτή τη στιγμή δεν επιτρέπεται σε κανένα αεροσκάφος να πετά στην περιοχή λόγω της παρουσίας πολλών ελικοπτέρων και σωστικών μέσων.

     

    ptosi.JPG

     

    map=2.png

     

    Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/462283/alert-sudrivi-aeroskafous-sti-gallia/





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Ροδοπουλος

    Δημοσιεύτηκε

     

    Ενα τελικό πόρισμα χρειάζεται από 6 μήνες μέχρι και 3 χρόνια. Στην περίπτωση τής πτήσης 9525 είναι σχεδόν αδύνατο να βρεθούν συντρίμμια που θα μπορούσαν να αξιολογηθούν.Υπάρχουν 2 μαύρα (πορτοκαλί) κουτιά. Αυτό που βρέθηκε είναι μόνο του ήχου cockpit voice recorder ή CVR. To δεύτερο είναι το flight data recorder ή FDR και αυτό δεν έχει βρεθεί - πιθανότατα να καταστράφηκε. Οι πρώτες δηλώσεις λένε οτι ο συγκυβερνήτης δεν άφησε τον κυβερνήτη να επιστρέψει στο πιλοτήριο ενω το CVR καταγράφει την αναπνοή του. H αναπνοή μπορεί να καταγραφεί. Το μόνο όμως που σημαίνει είναι ότι είναι ζωντανός και τίποτα παραπάνω. Το FDR καταγράφει λειτουργίες πτήσης και λειτουργίες διακυβέρνησης. Αν υπήρχαν και τα 2 κουτιά θα μπορούσαν στο ίδιο χρόνο να δούνε αν πχ κάποιες λειτουργίες των avionics που δεν γίνονται αυτόματα συνέβησαν ή αν ο συγκυβερνήτης έβγαλε τον αυτόματο πιλότο. Κάτω απο τις παραπάνω αδυναμίες/περιορισμούς συνήθως καταλήγει σε ένα ηθικό πόρισμα και μόνο.

     

     

    Brasco

    Δημοσιεύτηκε

    292

    Να έχει άραγε διασωθεί από την συντριβή

    καμιά κάρτα μνήμης κινητού όπου θα έχει καταγραφεί από επιβάτη σε βίντεο

    η προσπάθεια παραβίσασης της θύρας του cockpit?

    ikaros13

    Δημοσιεύτηκε

    Πάντως πιο πολύ θα ανησυχούσα να ξαναπετάξω με την συγκεκριμένη εταιρεία αν ήταν μηχανική βλάβη που θα στριφογύριζε στο μυαλό ότι δεν γίνονται καλά τα service, παρά ότι δεν κάνει όλα τα ψυχολογικά τεστ στους πιλότους. Οκ, πόσες πιθανότητες θα είχα να μου ξανατύχει ψυχάκιας? 1/100 χρόνια?

    Ghostrider

    Δημοσιεύτηκε

    http://news247.gr/eidiseis/kosmos/news/apokalypsh-sok-o-andreas-lubitz-eixe-tethei-se-anagkastikh-argia-thn-hmera-toy-atyxhmatos-kai-to-apekrypse.3380780.html

     

    "Ο συγκυβερνήτης που έστειλε το Airbus A320 στην κορυφή των Νότιων Άλπεων είχε διαγνωσθεί ανίκανος να εργαστεί, κάτι που φρόντισε να αποκρύψει από τους ανώτερούς του. Είχε σκίσει τη γνωμάτευση που του απαγόρευε να εργαστεί την ημέρα της συντριβής του αεροσκάφους".

     

    Τόσοι άνθρωποι χάθηκαν επειδή δε μπήκε κάποιος στον κόπο να ενημερώσει ή να ελέγξει... Τι περισσότερο να πω...

    SAV

    Δημοσιεύτηκε

    Να ρωτήσω συνάδελφοι, κάποιους πιό κοντά στο αντικείμενο.

    Δεν υπάρχει πιά η τεχνολογία, τα δεδομένα πτήσης, οι συνομιλίες κλπ, να αποθηκεύονται εκτός αεροπλάνου και να μην ψάψνουν τα μαύρα κουτιά?

    Ποιός είναι ο περιορισμός?

    Brasco

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Αυτό που περιγράφεις λέγεται τηλεμετρία (συλλογή και μεταφορά δεδομένων σε απομακρυσμένους σταθμούς).

    Είναι εκατοντάδες χιλιάδες οι πτήσεις που πραγματοποιούνται κάθε μέρα.

    Ακόμα κατά την διάρκεια μιας πτήσης θα πρέπει να αξιοποιηθεί το δίκτυο των δορυφορικών επικοινωνιών

    προκειμένου τα δεδομένα της τηλεμετρίας να μεταφέρονται real time σε συγκεκριμένο σταθμό βάσης.

    Το δίκτυο των υπάρχοντων δορυφόρων επαρκεί για να διαχειρίζεται συνεχώς τέτοιον όγκο δεδομένων?

     

    Εναλλακτικά θα μπορούσαν τα δεδομένα από την κάθε πτήση να συλλέγονται από διαφορετικούς σταθμούς βάσης (ανάλογα με την θέση και την εγγύτητα που έχει το αεροπλάνο κάθε στιγμή με τον πλησιέστερο σταθμό βάσης) και η συρραφή να γίνεται με μεταεπεξεργασία μέσω του κοινού δικτύου που θα είναι συνδεδεμένοι οι σταθμοί βάσης.

    Edited by Brasco
    Ροδοπουλος

    Δημοσιεύτηκε

    Να ρωτήσω συνάδελφοι, κάποιους πιό κοντά στο αντικείμενο.

    Δεν υπάρχει πιά η τεχνολογία, τα δεδομένα πτήσης, οι συνομιλίες κλπ, να αποθηκεύονται εκτός αεροπλάνου και να μην ψάψνουν τα μαύρα κουτιά?

    Ποιός είναι ο περιορισμός?

     

    Κάποια βασικά όπως ταχύτητα, διεύθυνση vectoring, και απόσταση απο το έδαφος καταγράφονται απο τα ραντάρ των πύργων ελέγχου σχεδόν σε πραγματικό χρόνο.     

    ikaros13

    Δημοσιεύτηκε

    Στις ΗΠΑ μετά τη 9/11, βρίσκονται στις πτήσεις 3 άτομα στο πιλοτήριο..Στην Ευρώπη και αλλού μάλλον τσιγκουνεύονται τον έξτρα μισθό....

    Konstantinos IB

    Δημοσιεύτηκε

    Υπάρχουν κάποια νέα στοιχεία, με βάση πάντα τη σημερινή επικαιρότητα. Η Ένωση Γάλλων πιλότων πολιτικής αεροπορίας και αντίστοιχες ενώσεις Βέλγων πιλότων αμφισβητούν τα αποτελέσματα που δίνονται στην επικαιρότητα από το πρώτο μαύρο κουτί.

    http://www.freepen.gr/2015/03/blog-post_8662.html 




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.