Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Ανω των 10 Ετών το 88% των Ι.Χ. στους Δρόμους της Ελλάδας


    Σε «χωματερή» των παλαιών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της Ευρώπης έχει μετατραπεί η Ελλάδα, καθώς η αγορά αυτοκινήτου κυριαρχείται ήδη από εισαγωγές μεταχειρισμένων επιβατικών και ελαφρών φορτηγών, τα οποία, πολλές φορές, ξένες χώρες «σπρώχνουν» στο εξωτερικό λόγω των ρύπων τους. Μάλιστα, υπάρχουν περιπτώσεις εισαγόμενων μεταχειρισμένων που έχουν παραποιημένα στοιχεία (αριθμός χιλιομέτρων), δεν υπόκεινται δηλαδή στους νόμιμους ελέγχους, θέτοντας σε κίνδυνο ακόμη και την ασφάλεια των επιβατών.

    Ετσι, την τελευταία εξαετία οι εισαγωγές μεταχειρισμένων επιβατικών στη χώρα μας δωδεκαπλασιάστηκαν, καθώς από 6.280 οχήματα το 2013 αυξήθηκαν στις 71.095 το 2019, ενώ για το 2020 οι εκτιμήσεις (προ κορωνοϊού) μιλούσαν για περίπου 80.000 εισαγωγές. Αντίστοιχη είναι και η εικόνα για τα μεταχειρισμένα ελαφρά φορτηγά καθώς τα μεταχεισισμένα είναι διπλάσια των καινούργιων. Στην ελληνική αγορά, το 2019, εισήχθησαν 15.413 μεταχειρισμένα LCV και μόλις 7.972 καινούργια. Παράλληλα, η χώρα μας έχει έναν από τους πιο γηρασμένους στόλους αυτοκινήτων της Ευρωζώνης, φθάνοντας μάλιστα στο σημείο να συγκρίνεται και με κράτη της Ανατολικής Ευρώπης. Η μέση ηλικία των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων είναι 10,6 έτη με μόλις το 5,2% εξ αυτών να είναι σύγχρονης τεχνολογίας. Οσα επιβατικά κινούνται στους δρόμους της χώρας μας έχουν μέση ηλικία 15,7 έτη από 11,3 έτη προ δεκαετίας, ενώ το 88% εξ αυτών είναι πρότυπο Euro 4 (ή πριν), δηλαδή παλαιότερα των 10 ετών.

    Η αθρόα εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στη χώρα μας έχει επιπτώσεις περιβαλλοντικές, οικονομικές, ενώ θέτει σε κίνδυνο και την ασφάλεια των επιβατών. Aρχικά, όσα είναι παλαιότερης τεχνολογίας είναι και πιο ρυπογόνα, ενώ οι έλεγχοι στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι ανεπαρκείς. Τα περισσότερα εισαγόμενα μεταχειρισμένα έχουν παραποιημένα στοιχεία (π.χ. αριθμός χιλιομέτρων) τα οποία, εξαιτίας της απουσίας διασύνδεσης των ΚΤΕΟ κάθε χώρας, δεν μπορούν να επαληθευθούν. Η δε τιμή τους πολλές φορές είναι υψηλότερη σε σύγκριση με τα εγχώρια μεταχειρισμένα, καθώς φαίνεται ότι βρίσκονται σε καλύτερη κατάσταση και πως έχουν λιγότερα χιλιόμετρα.

    Εν τω μεταξύ, ευνοούνται και από τη χαμηλή φορολογία, καθώς εισφέρουν σε φόρους μόλις το 1/10 σε σχέση με τα εγχώρια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Αυτό συμβαίνει διότι δεν επιβαρύνονται με ΦΠΑ ενώ παράλληλα, λόγω της παλαιότητάς τους, έχουν ελάχιστο τέλος ταξινόμησης. Η στρέβλωση αυτή δρα εις βάρος της εγχώριας αγοράς αλλά και του ίδιου του καταναλωτή. Η εισαγωγή μεταχειρισμένων εμποδίζει την πώληση εγχώριων μεταχειρισμένων, ενώ ο καταναλωτής που δεν μπορεί να πουλήσει το δικό του παλαιό αυτοκίνητο –λόγω του αθέμιτου ανταγωνισμού από τα «πειραγμένα» του εξωτερικού– δεν προχωρεί σε αγορά καινούργιου. Αποτέλεσμα λοιπόν όλων των παραπάνω είναι η γήρανση του στόλου και η απαξίωση των εγχώριων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, με την αγορά να παραμένει καθηλωμένη. Το γεγονός αυτό έχει οδηγήσει τις ελληνικές πόλεις να έχουν από τις υψηλότερες τιμές ρύπων οξειδίων του αζώτου, όζοντος και σωματιδίων μεταξύ των χωρών της Ε.Ε.

    Για να αντιμετωπιστεί η κατάσταση αυτή, νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την ηλεκτροκίνηση, το οποίο βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση, προβλέπει τη θέσπιση αντικινήτρων για την εισαγωγή μεταχειρισμένων οχημάτων παλαιάς τεχνολογίας ή ακόμη και αναστολή των εισαγωγών για διάστημα τουλάχιστον μιας διετίας.

    Πιο συγκεκριμένα, βάσει του νομοσχεδίου επιβάλλεται επιπλέον του τέλους ταξινόμησης έκτακτο περιβαλλοντικό τέλος ύψους 4.000 ευρώ στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα παλαιού τύπου (τεχνολογίας Euro 4). Tα έσοδα που προκύπτουν από αυτό θα μπορούσαν να διατεθούν για την προώθηση «καθαρών» αυτοκινήτων.

    (από την εφημερίδα "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ")


    Πηγή: https://www.kathimerini.gr/1084784/article/epikairothta/ellada/anw-twn-10-etwn-to-88-twn-ix-stoys-dromoys-ths-elladas



    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Παράθεση

    τότε επιδοτείστε

    Οι λαοί που έχουν πολλά λεφτά, συνήθως τα έχουν και επειδή δεν έχουν ως πρώτο ένστικτο να ζητάνε επιδοτήσεις. Έχεις σκεφτεί την πιθανότητα ότι έχουμε λιγότερα λεφτά και για τον πρόσθετο λόγο ότι δεν παίρνουμε μέρος της ευθύνης αλλά συχνά τα ρίχνουμε όλα μόνο σε κακούς άλλους;

    Edited by curzondax
    Link to comment
    Share on other sites

    μεγαλη  ευαισθησια   εκδηλωνουν  οι  μηχανικοι  για  τα  παλαια  γερμανικα αυτοκινητα 

    που  θα  πρεπει  να αντικατασταθουθν  με  νεα  λιγοτερο  ρυπογονα  απαξαπαντως  ακομα  

    και  εαν  καποιοι  πουλησουν  το  σπιτι  τους  η  δεν  εχουν  χρηματα  ουτε  για  το  γαλα  των  παιδιων  τους 

    εγω  θα  πω  το  εξης   η  κριση  που  ερχεται  θα  μας  καθηλωσει  για  αλλη  μια  δεκαετια   στις  χειροτερες  θεσεις  

    πανευρωπαικα  ισως  και  παγκοσμια. τα  πρωτα  αποτελεσματα  θα  τα  δουμε  στην  φορολογικη  επιδρομη  που  θα  ξετυλιχτει 

    τους  επομενους  μηνες  οπως  γινεται  καθε  χρονο . 

     αυτην  την  φορα ομως  δεν  υπαρχουν  αποθεματα για  να  βγει  μια  νεα  δεκαετια  γιατι  οι   οικογένειες  εχουν  ηδη εξαντληθει  

    στην  τρεχουσα  δεκαετια .  Η  υψεση  επομενως  αναμενεται  να  ειναι  κατακλυσμιαια  ειδικα  σε  μια  χωρα  σαν  την  

    ελλαδα  που  εχει  ως  συστημα  της,  σαν  ινδαλμα  της   τον  κρατικοδιαιατο  καπιταλισμο  , την  γραφειοκρατεια  ,  πολλα  πολλα  χρεη  ,  βαρυ  δημοσιο τομεα 

    που  δεν  μεταρυθμιζεται , ανα  τους  αιωνες  των αιωνων , πολυνομοθεσια  απροσπελαστη  ακομα  και  για  δικηγορικο  γραφειο  με  πολλους  νομικους 

    ,μηδενικη  βιομηχανια  ,  λιγοστη  πρωτογενη  παραγωγη  και η   ειδικοτητα  της  χωρας  αυτης  ειναι   να  κλεινει  τραπεζες  και  να  στελνει  επιχειρησεις  στο  εξωτερικο με  βαρυγδουπες  εξαρσεις απο εθνικοσοσιαλισμο και  πολλα  πολλα ψεματα για  τους  αγράμματους. 

    Η   κουβεντα  επομενως  θα  πρεπει  να  εστιαστει  στο τι  πρεπει  να  κανουμε 

    για  να  φερουμε  χρηματα  στην  χωρα  μας  και  οχι  πως  να  τα  στειλουμε  ζεστα ζεστα  στην  γερμανια ιταλια  ιαπωνια  κλπ 

    πολλα  μπορουν  να  γινουν χρειαζεται  ομως  αφυπνιση. Υπαρχει ;;;

     

     

     

    Link to comment
    Share on other sites

    1 λεπτό πριν, loser said:

    Η   κουβεντα  επομενως  θα  πρεπει  να  εστιαστει  στο τι  πρεπει  να  κανουμε 

    για  να  φερουμε  χρηματα  στην  χωρα  μας  και  οχι  πως  να  τα  στειλουμε  ζεστα ζεστα  στην  γερμανια ιταλια  ιαπωνια  κλπ 

    πολλα  μπορουν  να  γινουν χρειαζεται  ομως  αφυπνιση. Υπαρχει ;;;

    Ας ξεκινήσουμε εξάγοντας και τίποτα υψηλής τεχνολογίας. Αναλώνονται πολλοί σε συζητήσεις για το ότι οι ξένοι έχουν σκοπό το κέρδος, και δε σκέφτονται ότι όλοι το κέρδος έχουν σκοπό στις επιχειρήσεις οπότε χρειάζονται λύσεις και όχι ανάλυση των αυτονόητων.

    Link to comment
    Share on other sites

    4 ώρες πριν, Anton_civeng said:

    Δεν θα επανερχόμουν αλλά μόλις είδα από τον Alpha TV  την ντιρεκτίβα που χει πέσει σε ένα  χόρτο - "ρεπορτάζ  ενημέρωσης".... του πόοοσο κινδυνεύουμε λέει απ τα :

      "παλιά  αυτοκίνητα" , ....τα φτου.. έξω απ΄εδώ....  .

    Ο μαστοράκος εκεί  ξεθάμπωνε φανάρια , τις πλαστικούρες που  μας έχουν γεμίσει οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες που στα 3 χρόνια ούτως ή άλλως κιτρινίζουν κάτω απ τον ήλιο μας, και ο σχολιαστής μαρκουτσοφόρος τους  ειρωνευόταν την επισκευή ως μία μίζερη Ελληνική κατάντια.....

      Πιό κάτω δε, σε φαναρτζή  ειρωνευόταν : "φτερά και προφυλακτήρες επισκευάζονται και ξαναεπισκευάζονται..., "  αντί δηλαδή τάχα να αλλαχτούν ! ..... 

    Ε...!!! δεν φανταζόμουν ότι θα προσπαθούσαν να μας περάσουν και ότι  τα ξεθαμπωμένα φανάρια και τα κτυπημένα - στοκαρισμενα φτερά είναι επικίνδυνα για να  πάρουμε καινούργια  .....

    Αλλά και πάλι αν είναι έτσι,...

    τότε επιδοτείστε κύριοι τη λύση του προβλήματος,  αυτούς δηλαδή με τα παλιά οχήματα ....

    και τα κατά τεκμήριο χαμηλά εισοδήματα, ώστε να τα ανανεώσουν με πολύ νεώτερα...

    Αλλιώς, το 5χίλιαρο για e-τουτού που δίνετε άλλους δικούς σας σκοπούς εξυπηρετεί....

    όπως πάντα εξ΄άλλου...!!!

    ΑΙδώς....

    και μόνο που διαβάζω ..."μαρκουτσοφόρος", σκέφτομαι ότι είναι Αντώνης από πίσω. Καλησπέρα φίλε Αντώνη. Συνέχισε έτσι. Δεν τρώμε όλοι σανό. 

    Τους φταίει ο μάστορας που επισκευάζει. Μήπως θέλουν να σακατέψουν μαζί και 100 επαγγέλματα για να μαζέψουν μετά τις επισκευές μόνο σε αντιπροσωπείες με τριπλάσιο κόστος. Προσωπικά μου αρέσει να παρευρίσκομαι στο χώρο του συνεργείου με τα παλιά μαστόρια να τα λέμε και να βλέπω να λύνουν και να δένουν τα πάντα με κλειστά μάτια. Για το σκέλος της επιδότησης τι να πει κανείς.  Γράφουμε καμιά ταμπέλα στο κούτελο ότι είμαστε κορόιδα;

    5.000 Ε η μέγιστη επιδότηση φαντάζομαι Αντώνη θα είναι. Τα υπόλοιπα από που θα βγουν; 

    Μήπως νομίζουν ότι έχουμε γίνει Ελβετία και έχουμε και στο γκαράζ μερικές άψογα καλοσυντηρημένες αντίκες για ειδικές εμφανίσεις μας;

    Όχι άλλες φούσκες....πότε θα βάλουμε μυαλό Αντώνη  ως λαός να μη μασάμε ότι σάπιο μας σερβίρουν (παραπομπή σε χρηματιστήριο, δανεισμό, φωτοβολταϊκα για αγρότες, μάλλον και airbnb από ότι φαίνεται και έπεται συνέχεια)

    Link to comment
    Share on other sites

    Ας  ξεκινησουμε  πρωτα  απο  τις  καρφιτσες  ,  μετα  στα  γαλλικα  κλειδια  

    ισως  και  στα  γραναζια  μηχανης ,   και  μετα  βλεπουμε. Οκ 

    δεν  ειναι  κακο  να  επισκευαζεις  τα  παλια  καλα γερμανικα  αυτοκινητα  εξασκεις το  μυαλο  σου 

    και  αποκτας  βιομηχανικη  συνειδηση  που  μπορει  να  μετεξελιχθει  σε  βιομηχανικη  επανασταση 

    λες;; 

    και  εδω  μου  ερχεται  μια  απορια  τι  χρειαζεται  να  παραγουμε  και  εμεις  μηχανες ;;; 

    γιατι  δεν παραγουμε  τοσα  χρονια ;; ,  γιατι  εφυγαν  οι  λιγοστες  βιομηχανιες  απο  την ελλαδα;; 

    μηπως  για  να  μην   εκμεταλλευονται   τον  πιο  εξυπνο  λαο  στον  κοσμο,   ο  οποιος  τωρα  χρωστα 

    400  δις σε  αυτους  που  παραγουν  ,  τι  τρελα  ειναι  αυτη.. 

    και  κατι αλλο τα e toutou  θα ερθουν  στην ελλαδα αρχικα για τους  ευπορους και  με  μορφη leasing 

    ας  παρουμε  θεση  (  για  εργοστασια  εννοω  οχι  για  αγορες )  και  εκει  γιατι  θα  χασουμε  αλλο  ενα  τρενο. και  μετα  θα  μας  φταινε  οι  κακοι  ξενοι 

    που  μας  πιεζαν  για  δανεισμο  ,  και οχι  η  κακομοιρια  μας. 

     

     

     

    Edited by loser
    Link to comment
    Share on other sites

    4 ώρες πριν, curzondax said:

    Οι λαοί που έχουν πολλά λεφτά, συνήθως τα έχουν και επειδή δεν έχουν ως πρώτο ένστικτο να ζητάνε επιδοτήσεις. Έχεις σκεφτεί την πιθανότητα ότι έχουμε λιγότερα λεφτά και για τον πρόσθετο λόγο ότι δεν παίρνουμε μέρος της ευθύνης αλλά συχνά τα ρίχνουμε όλα μόνο σε κακούς άλλους;

    Το να  κριτικάρεις συνεχώς με το ίδιο στείρο "έχεις σκεφτεί  ??"......     ούτε τη συζήτηση βοηθά αλλά και σένα εκθέτει ανεπανόρθωτα ως μη έχοντα τίποτα να πει και να στηρίξει..  Να σε βάλω λοιπόν λίγο καλύτερα στο θέμα "αποκαλύπτοντας" σου ότι  οι Γερμανοί σου δεν χρειάστηκε να ζητήσουν επιδοτήσεις γιατί οι Αμερικανοί τους χάρισαν τις αποζημιώσεις και τους έκτισαν την χώρα να την έχουν προπύργιο με βάσεις τους απέναντι στα Σοβιετικά τανκς που έμπαιναν με τρόμο σε Πράγα και Βουδαπέστη ...!!!   .  Εμάς μας είχαν πάντα δεδομένους από τις γονυκλισίες των συμφεράκηδων που μας κυβερνούν.  Εκτός κι αν εννοείς ότι κακώς τα ρίχνουμε στους εγχώριους συμφεράκηδες......

    Μήπως όμως τοποθέτησες στοιχειοθετημένα έστω και μία θέση για να ξέρουμε τι έχεις στο νου σου.....!!!. 

    Παύλο  γειά στο στόμα σου και την καλημέρα μου..!!

    loser,

    το " γιατι  εφυγαν  οι  λιγοστες  βιομηχανιες  απο  την Ελλαδα" ..... 

    που καθόλου λιγοστές δεν ήταν (από λευκά ηλεκτρικά είδη, μέχρι αυτοκίνητα Attica, Nissan, Opel, Namco, Stayer, Biamax, τους καλύτερους diesel κινητήρες τρακτέρ Μαλκότση, λάστιχα αυτοκινήτων, μπύρες, όπλα, πυρομαχικά, ΕΛΒΟ, ΠΥΡΚΑΛ, ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη, κ.λ.π) υπάρχει πολύ "μπόχα"  made in Greece ....  και  από τους πολιτικο΄-πολιτικάντηδες, .....

    και από τους εργατοπατέρες (και  ταρατατζούμ το κεφάλαιο που ξεζουμίζει τον εργάτη και δώστε τα μέσα παραγωγής στο λαό και λοιπές τούφες απ΄το χορτάρι που είχε κρύψει στο συρτάρι  ο ...υπαρκτός σοσιαλισμός....!!!)   ,...........!!!!

    και βέβαια από τους εκφραστές του κέρδους των εισαγομένων ειδών που αυτών στο κάτω-κάτω η δουλειά τους αυτή είναι.  Σχέδια οπλικών συστημάτων που προχωρούσαν από το Κ.Ε.ΕΘ.Α την δεκαετία του '80 μπήκαν στα συρτάρια με εισηγήσεις "ειδικών" ενστόλων που έπαιρναν υποσχέσεις για προαγωγές από  μιζαδόρους πολιτικούς προτείνοντας αγορά των συστημάτων από έξω....!!!  

      Τι να πρωτολέμε τώρα, ...!!!  Ο ξένος όταν σε βρει μπόσικο και "συνεργάσιμο" θα κάνει κι αυτός τη δουλειά του.    Κι αν του χεις κάτσει άπαξ .....    θα του κάθεσαι δια παντός ......

    Στην δίκη μεγαλοστελέχους της Siemens στη Γερμανία κατέθεσε αυτός (εδώ δεν τα μαθαίνουμε όμως... )   ότι έτσι ήταν δεμένο το σύστημα των προμηθειών στην Ελλάδα με το 3:2:1   ...

    Δηλαδή η προμήθεια έπεφτε σε κυβερνών κόμμα/ μείζονα αντιπολίτευση / ελάσσονα αντιπολίτευση με αναλογία 3:2:1 ....

    Αυτά για να γνωριζόμαστε και να μη μπερδευόμαστε......!
     

    Edited by Anton_civeng
    Link to comment
    Share on other sites

    Απέφευγε τις προσωπικές επιθέσεις με το να με λες εμμέσως αλλά σαφώς Γερμανοτσολιά με τα "Γερμανοί μου" γιατί εκθέτει εσένα και όχι εμένα η συζήτηση έτσι. Δε σου λέω να σταματήσεις να θεωρείς τους Γερμανούς ότι κοιτάνε την πάρτη τους. Αλλά να αποδεχτείς ότι όλοι την πάρτη τους κοιτάνε στις επιχειρήσεις και είναι πιο παραγωγικό να βρούμε λύσεις εδώ (π.χ. το να εξάγουμε υψηλή τεχνολογία και όχι κυρίως χαμηλή ή να είμαστε κυρίως ενοικιαστές ξαπλωστρών) γιατί το να αναλωνόμαστε στις κατηγορίες ότι οι ξένες επιχειρήσεις έχουν σκοπό το κέρδος χάνει χρόνο στα αυτονόητα γιατί και οι Ελληνικές-προς-Ξένους τον ίδιο σκοπό ακριβώς θα έχουν.

    Link to comment
    Share on other sites

       Λοιπόν κάτι πρέπει να σου συμβαίνει για να ξαναγράφεις συνέχεια τα ίδια ως να μην έχεις  διαβάσει ή αφομοιώσει (αυτό το δεύτερο είναι το χειρότερο που πρέπει να προσέξεις...!)  τα σχόλια μου........

      Άδικα ενοχλήθηκες λοιπόν  και με τα bold μου,  που λες ότι  "φωνάζουν πολύ",  αφού ούτε έτσι πάλι ΔΕΝ κατέστη εφικτό να αντιληφθείς μέχρι τώρα το πόσο έχω στοχοποιήσει την Ελληνική παθογένεια για όλα αυτά που συμβαίνουν....

    Ξαναδές λοιπόν πιό προσεκτικά  κάποια βασικά ειπωμένα μου :

    >  ...Η μεγάλη εικόνα είναι και πρέπει να είναι   στο επίπεδο νοοτροπίας, ακεραιότητας, αρχών και επιλογών τύπου  "...αν το κράτος δουλεύει σωστά",

    > ...θα είχαν το φιλότιμο τιμώντας το λειτούργημα τους να στηρίξουν τόσες Ελληνικές άξιες παραγωγικές δραστηριότητες

    > ....Για τους παντός τύπου ντελάληδες λοιπόν (πολιτικούς, μεγαλοεισαγωγείς,  στρατευμένες δημοσιογραφικές γραφίδες κ.λ.π),

    > ....Συγκεκριμένα, ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ  ανέδειξα παραπάνω την αξία του να λειτουργούσαμε κι εδώ  όπως τα ΚΤΕΟ στην Γερμανία......, έναντι ενός δικού μας παραλυμένου συστήματος

    > .....ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ,  ότι αυτό είναι στοιχείο παθογένειας της Ελληνικής πραγματικότητας και φυσικά γι αυτό  ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ φανταστικοί εξωτερικοί τύραννοι που στο μυαλό σου μόνο στροβιλίζονται πίσω από τα λεγόμενα μου.....

    > ....Εμάς μας είχαν πάντα δεδομένους από τις γονυκλισίες των συμφεράκηδων που μας κυβερνούν

    > ....υπάρχει πολύ "μπόχα"  made in Greece ....  και  από τους πολιτικο΄-πολιτικάντηδες, ..... και από τους εργατοπατέρες

    > .....και βέβαια από τους εκφραστές του κέρδους των εισαγομένων ειδών που αυτών στο κάτω-κάτω η δουλειά τους αυτή είναι

    > .....Τι να πρωτολέμε τώρα, ...!!!  Ο ξένος όταν σε βρει μπόσικο και "συνεργάσιμο" θα κάνει κι αυτός τη δουλειά του.    Κι αν του χεις κάτσει άπαξ .....    θα του κάθεσαι δια παντός ......

    Όσο για το "Γερμανοτσολιάδες" σου ..(.!!!!!!)    το προσπερνώ  μη αφορώντας αυτό στα εννοούμενα και στα γραφόμενα μου, ....

    αλλά (φιλικά..:).)  πρόσεχε κιόλας  μην αυτοστοχοποιείσαι αδίκως εκ του μη όντος ....

    ωσάν που λένε     "γιατί το λες την μύγα έχεις...??" ....  

     

    Edited by Anton_civeng
    Link to comment
    Share on other sites

    Η κλασσικότερη παθογένεια της Ευρώπης είναι η Γερμανία. Είναι μία δύναμη που είτε με ειρήνη, είτε με πόλεμο, θα προσπαθήσει να αποκτήσει ηγετικό ρόλο και σφαίρες επιρροής.

    Επειδή βρέθηκε πίσω στην πυρηνική ενέργεια και την παραγωγή οπλικών συστημάτων μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, οι περιβαλλοντικές τεχνολογίες γι' αυτήν ήταν ένα σημαντικό χαρτί το οποίο το έπαιξε σωστά. Έχει καταφέρει να γίνει ο 3ος παγκόσμιος παραγωγικός πόλος, με τα ψέματα. Είναι η έδρα παγκόσμιων οικολογικών τραστ με χρηματοδοτήσεις αγνώστου προελεύσεως, κέντρο επιβολής διεθνών πολιτικών λαθρομετανάστευσης, αυταρχικών και αντιδημοκρατικών μεθοδεύσεων σε όλη τη σφαίρα επιρροής της, η μεγαλύτερη αγορά ενέργειας παγκοσμίως κλπ. Επί μέρους στόχος της είναι η δημιουργία ενός πανευρωπαϊκού δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου, το οποίο στην αρχή θα ανταγωνίζεται και κατόπιν θα ελέγχει την καταναλισκόμενη ενέργεια κτιρίων και κίνησης. Σε αυτό το δίκτυο, Γερμανία, Δανία και γενικώς χώρες με περίσσεια ενέργειας από ΑΠΕ θα κερδίζουν πολλά χρήματα, ενώ οι νέοι περιφερειακοί παίχτες φυσικού αερίου Αίγυπτος, Ισραήλ και Αζερμπαϊτζάν, θα ανταγωνίζονται την τιμή του Ρωσικού.        

    Η νέα επιθετικότητα της γερμανικής οικονομίας δεν ξεκινάει από τον "Πέτρο, τον Γιόχαν και τον Φραντς", αυτοί ως εργάτες της φάμπρικας είναι ίδιοι, αλλά από τον "Μπράουν, τον Φίσερ και τον Κραφτ" που σήμερα υπάρχουν μόνο σαν ονόματα. Σε συνθήκες παγκόσμιας απελευθέρωσης κεφαλαίου, το χρήμα και ο σχεδιασμός που κρύβεται πίσω από τη γερμανική βιομηχανία είναι ένα μυστήριο. Σόροι, "Μώροι" και το κακό συναπάντημα, δουλεύουν για την προώθηση των προϊόντων της, ετοιμάζουν εμπορικούς δρόμους, εξασφαλίζουν στις γερμανικές βιομηχανίες ενέργεια κλπ, κλπ. Και φυσικά πάνω απ' όλα ο θεός τους, το γερμανικό κρατικό ομόλογο.

    Όπως και να έχει η δουλειά, η ουσία είναι ότι δουλεύουν μεθοδικά και στρατηγικά. Πριν βγάλουν ένα προϊόν στην αγορά, το δουλεύουν και το δοκιμάζουν 10 χρόνια πριν. Την προετοιμασία για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων την έχουν ξεκινήσει εδώ και επτά τουλάχιστον χρόνια, και ήδη από το 2018, εισάγουν απ' όλη την Ευρώπη, επιστημονικό - τεχνικό προσωπικό το οποίο θα εργαστεί στα εργοστάσιά της, γι αυτό το σκοπό. 

    Το θαυμαστό είναι ότι ενώ τα παραγωγικά της σχέδια τα ξέρουν όλοι, (Αμερικανοί, Ρώσοι, Βρετανοί, Γάλλοι, Ιταλοί) και ενώ διαθέτουν ανταγωνιστικότερα  προϊόντα σε πολλούς τομείς, κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτε περισσότερο, από το να τρέχει ξωπίσω της!

    Edited by Konstantinos IB
    Link to comment
    Share on other sites

    Βεβαίως έτσι είναι αλλά και ποιάς Ευρώπης να λέμε, να τονίζουμε και ν αποκαλύπτουμε για πολλούς σανοφάγους Ευρωπαϊστές  του τύπου :   "όνειρο ζω μη με ξυπνάτε",  ....

    ή τους άλλους του τύπου :  άστους μωρέ,  "όνειρο ΖΟΥΝ μη ΤΟΥΣ ξυπνάτε"....

    Της Ευρώπης που για την "ενοποίηση" της στις  24 Απριλίου 1964,  ως βασικοί αρχιτέκτονες της «Ε.Ε. των Βρυξελλών»  ήσαν όλοι τους ενεργά μέλη της κοινοπραξίας IG Farben και  Ναζί κατά τη διάρκεια του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου – και συναντήθηκαν στην έδρα της «Ε.Ε. των Βρυξελλών»  σχετικά με το μέλλον της Ευρωπαϊκής ηπείρου !!!!!!

    ΄Μιάς λοιπόν  και η νύχτα τούτη είναι καυτή, να πούμε και μερικές μόνο.....  καυτές αλήθειες γι αυτούς που μαζεύτηκαν εκεί τότε για το καλό μας ρε γ@μότ@....:

    1) Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Walter Hallstein. Σιωνιστής Εβραικής καταγωγής Ο πρώτος πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Συνελήφθη ως ναζιστής αξιωματικός στην Ευρώπη και φυλακίστηκε σε στρατόπεδο αιχμαλώτων στις ΗΠΑ !!!!.


    2) Ο Γερμανός Καγκελάριος Ludwig Erhard. Στέλεχος της Reichsgruppe Industrie, η οποία έκανε τις βασικές έρευνες για τη ναζιστική βιομηχανία και ανταγωνιστικότητα.


    3) Ludger Westrick, επικεφαλής της γερμανικής Καγκελαρίας. Διευθυντής καθ’ όλη τη διάρκεια του πολέμου της πανίσχυρης ναζιστικής βιομηχανίας ενέργειας και μετάλλου VIAG.


    4) Karl Carstens, γερμανός υφυπουργός του Υπουργείου Εξωτερικών. Από το 1934 παρακρατικός του ναζιστικού κόμματος.


    5) Karl-Günther von Hase, προϊστάμενος της Υπηρεσίας Τύπου και Πληροφοριών της μεταπολεμικής γερμανικής κυβέρνησης. Αξιωματικός καριέρας στον στρατό των Ναζί.


    Σε ποια "κολυμπήθρα" ξεπλύθηκαν όλοι αυτοί οι Ναζιστές εγκληματίες, που το 1945 τους κυνηγούσαν οι Ευρωπαίοι για να τους εκτελέσουν και βρέθηκαν το 1965 να πουλάνε "μυαλό" στους Ευρωπαίους;;; ;

    Αυτοί, οι οποίοι αποφάσισαν να ισοπεδώσουν την Ευρώπη, βρέθηκαν είκοσι χρόνια μετά να αποφασίζουν για την τύχη της.; Τι ήταν λοιπόν αυτοί οι άνθρωποι; ...Άνθρωποι της "Reichsgruppe Industrie" ...Άνθρωποι του βασικού οργάνου της ναζιστικής βιομηχανίας ...Άνθρωποι των "οργάνων", που σχεδίαζαν τη ναζιστική πολιτική ...

    Ήσαν άνθρωποι των υπερεθνικών αφεντικών των Γερμανών.!!!!!

    Πώς  ήταν δυνατόν ο ναζί Hallstein δημιουργός των ρατσιστικών νόμων της Νυρεμβέργης περί ευγονικής να γίνει ο « πατέρας » της Ε.Ε ;;;;;

    Ποιάς περιώνυμης πλέον σήμερα κρυπτομυστικιστικής  λέσχης ήσαν αυτοί "πατέρες".....??

    και πως έγινε μετά την ανακύρηξη του κράτους του Ισραήλ από τους Βρεττανούς το '48,

    οι τρομοκρατικές εγκληματικές οργανώσεις  IRGOUN και STERN να έχουν ηγέτες τους   Ναζί Φαιοχίτωνες του Μ. Μπεγκίν και του Ζαμπόντινσκυ (επί διωγμών Reinhard  Heydrich και να κατασφάζουν άμοιρους κατοίκους Παλαιστινιακών χωριών για να εγκατασταθούν και να ιδρύσουν το κράτος του Ισραήλ εκεί υπό την Σκέπη των Βρετανών αυτή την φορά αφού αυτοί είχαν κερδίσει τον πόλεμο..!!!  ???

    Όσο για τη σχέση Ισλάμ και Γερμανίας που πράγματι στις μέρες μας ενισχύει τις πολιτικές  λαθρομετανάστευσης, αρκούν :

    α) Aπό την ομιλία της Άγκελα Μέρκελ στο γερμανικό κοινοβούλιο, 15.01.2015

            το που είπε :  " ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ"

     

    β) ο εκθειασμός και η λατρεία του Hitler για το Ισλάμ σε βαθμό που με την συμφωνία του με τον Μουφτή τους και μαζί με τις δεκάδες έως εκατοντάδες χιλιάδων ισλαμιστών της Ευρώπης τότε που εντάχθηκαν με περίσσιο μίσος και αγριότητα στα τάγματα των SS  κατέσφαζαν υπόδουλους λαούς στην Ευρώπη...!!

     

    image.png.3a06f1d8573b8643ccdaa1bc42cc9d85.png

     

    Αυτά και άλλα πολλά αλλά......  ας μη το κάψουμε άλλο γι απόψε .....!!!!

    Edited by Anton_civeng
    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.