Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Απέκτησαν...ταμείο οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι


    Με κύκλο εργασιών ύψους 110 εκατ. ευρώ και κέρδη 850 χιλιάδων ευρώ έκλεισε το εννεάμηνο του 2013 για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ σε επίπεδο ετήσιας χρήσης, ο τζίρος της εταιρείας εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί στα 145 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με κύκλους της υπό αποκρατικοποίηση εταιρείας.

     

    Όλα δείχνουν ότι οι ζημιογόνες χρήσεις αποτελούν οριστικά παρελθόν για την άλλοτε πιο ελλειματική ΔΕΚΟ της Ευρώπης, της οποίας τα ταμειακά διαθέσιμα ισχυροποιούνται κάθε τρίμηνο.

     

    Πηγές της εταιρείας σημειώνουν ότι η επιστροφή των σιδηροδρόμων σε κερδοφορία είναι οριστική, και τα ταμειακά διαθέσιμα επενδύονται σε καταθετικούς λογαριασμούς.

     

    Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ της οποίας επικεφαλής είναι ο Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών και επιδιώκει, μέσω του εμπορευματικού δρομολογίου Αθήνα-Θεσσαλονίκη, να αποκτήσει το 10% της αγοράς των χερσαίων οδικών μεταφορών από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη και αντίστροφα.

     

    Στις 2 Δεκεμβρίου θα εγκαινιάσει το καθημερινό εμπορευματικό δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, ενώ από τα πρώτα φορτία που θα μεταφέρει θα είναι αυτά της Hewlet Packard.

     

    Το δρομολόγιο θα αναχωρεί από το Ικόνιο, θα διέρχεται από το Θριάσιο και θα καταλήγει στη Θεσσαλονίκη τη Σίνδο και στον ΟΛΘ. Από εκεί τα εμπορευματοκιβώτια θα μεταφέρονται προς τα ευρωπαϊκά σιδηροδρομικά δίκτυα.

     

    Επενδύσεις

     

    Αναφορικά με το ύψος των νέων επενδύσεων που πρέπει να γίνουν στους ελληνικούς σιδηροδρόμους, παράγοντες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σημειώνουν ότι ο καινούργιος παραχωρησιούχος θα πρέπει να επενδύσει στην αναβάθμιση των εμπορευματικών κέντρων σε Θριάσιο, Θεσσαλονίκη και Βελεστίνο, στην ανανέωση του στόλου, ενώ θα απαιτηθούν περίπου δύο έως τρεις χιλιάδες καινούργιες πλατφόρμες μέσα στην επόμενη τριετία.

     

    Την ίδια στιγμή, η ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης του δικτύου θα επιτρέψει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να περικόψει κατά το ήμισυ το μεταφορικό κόστος, σε σύγκριση με τη ντιζελοκίνηση. Υπολογίζεται επίσης, ότι η ολοκλήρωση του τμήματος ΣΚΑ- τρεις γέφυρες θα μειώσει το κόστος του δρομολογίου Αθήνα-Θεσσαλονίκη κατά 1.500 ευρώ.

     

    Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα τοποθετήσει δωρεάν ασύρματο δίκτυο στα βαγόνια, ενώ με τον ίδιο ναύλο προσφέρει φαγητό στην πρώτη θέση.

     

    Η εταιρεία απασχολεί σήμερα 418 μηχανοδηγούς, οι οποίοι θα αυξηθούν στους 490, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες έως το 2016-2017.

     

    Πηγή:www.capital.gr - http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1908471





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Το τρένο έχει συνδεθεί γιά πολλούς από εμάς με την φοιτητική η και την στρατιωτική μας ζωή και έχουμε πολλές αναμνήσεις .

     

    Η χώρα όμως μεταπολεμικά δεν αγάπησε το τρένο . Υπήρχαν περιπτώσεις ιδιαίτερα στο δίκτυο των πρώην ΣΠΑΠ που ο χρόνος διαδρομής στον μεσοπόλεμο , ήταν πιό γρήγορος από ότι το 80 και το 90 .

     

    Αφέθηκε από το κράτος να δημιουργηθεί ένας κακώς εννοούμενος ανταγωνισμός , ανάμεσα στο κρατικό τρένο και στα ιδιωτικά ΚΤΕΛ , αντί γιά την συνεργασία που θα έφερνε κέρδη και στους 2 .

    Το αποκορύφωμα είναι που το ΚΤΕΛ Κορίνθου , αστικό και υπεραστικό είναι το ίδιο , αρνήθηκε να βάλει αστικό λεωφορείο , από τον σταθμό του προαστιακού μέχρι την πόλη .

     

    Τελικά τώρα το τρένο κάνει λίγα δρομολόγια , μόνο τα κερδοφόρα και βγάζει υποτιθέμενο κέρδος , χωρίς όμως να εξυπηρετεί τον ρόλο του .

     

    Ακόμα και οι εργαζόμενοι δεν έχουν άποψη που θα βοηθούσε την σωστότερη λειτουργία του μέσου .

     

    Το τρένο σηκώνει τις αμαρτίες πολλών βαριδιών της χώρας , είτε αυτοί λέγονται πολιτικοί , είτε συνδικαλιστές , είτε δικαστές του ΣτΕ που έχουν τεράστια ευθύνη που σε άλλο σοβαρό κράτος θα τους ζητούσαν ευθύνες .

     

    Το ΣτΕ δεχὀταν με τους γνωστούς τάχα υπέρ του περιβάλλοντος τύπους , κάθε αίτημα , κάθε τυπάκου που απαιτούσε Φαραωνικά έργα , ώστε να αποκτήσει η περιουσία του υπεραξία , είτε γιά να πουλήσει εκδούλευση σε ανεγκέφαλους ψηφοφόρους .

     

    Ετσι αποφάσισε μεγάλες υπογειοποιήσεις κόστους πολλών Δις , μέσα στην Αθήνα και μέσα στην Πάτρα και το αποτέλεσμα ήταν καθυστερήσεις , κλοπές υλικών και επαναπληρωμή γιά την αποκατάσταση αυτών και γενικά , ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΓΙΆ ΤΗΝ ΧΩΡΑ .

     

    Σε άλλο κράτος , αυτοί που αποφάσισαν εναντίον του δημοσίου συμφέροντος και είναι υπεύθυνοι γιά την απώλεια δημοσίου χρήματος , θα είχαν ελεγθεί , γιατί προφανώς όταν ένα έργο είναι απαραίτητο να γίνει σήμερα και με τα λεφτά που μπορείς να διαθέσεις , είναι πρόδηλο , ότι δεν μπορείς να απαιτείς να κάνεις κάτι που δεν έχεις και δεν πρόκειται να έχεις τα λεφτά να το κάνεις , αφού στην πράξη δεν θα το κάνεις .

     

    Αρα το κράτος και οι πολίτες έχασαν λεφτά και ποιότητα ζωής , γιατί έπρεπε να αποκτήσουν ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΤΟΣ υπεραξία οι περιουσίες κάποιων .

     

    Σε αυτή την χώρα , τελικά πρέπει πολλοί να ελεγχθούν , αν τελικά ήταν ένοχοι η αφελείς .

    • Upvote 4
    Link to comment
    Share on other sites



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.