Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Αλλάζουν όλα από τις 15 Ιουνίου σχετικά με την πρόσβαση και την διέλευση με ΙΧ από το κέντρο της Αθήνας, καθώς θα απαιτείται αποστολή γραπτού sms. Με τον Μπακογιάννη να έχει ανακοινώσει ότι το σχέδιο του Μεγάλου Περιπάτου στο κέντρο της Αθήνας ξεκινά στα τέλη Μαΐου και αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη Ιουνίου.

    Σύμφωνα με όσα έχουν γνωστά η αποστολή sms, θα είναι ένας από τους τρόπους μέσω του οποίου θα μπορούμε να μεταβαίνουμε στο ιστορικό κέντρο καθώς τις επόμενες μέρες θα ανακοινωθούν από τον Δήμο Αθηναίων επιπλέον επιλογές για να μπορούμε να σταθμεύουμε το όχημα μας.

    Για την ώρα ο δήμος εξετάζει το ενδεχόμενο οι μόνιμοι κάτοικοι να επιδεικνύουν μόνο την σχετική κάρτα στάθμευσης και όλοι οι υπόλοιποι να κάνουν κράτηση σε συγκεκριμένα πάρκινγκ. Σε περίπτωση ελέγχου θα επιδεικνύουν το sms που έχουν αποστείλει από το οποίο θα επιβεβαιώνεται η κράτηση σε συγκεκριμένο χώρο. Όσοι εργάζονται στην περιοχή θα σταθμεύουν μόνο σε θέσεις πάρκινγκ τις οποίες θα έχουν μισθωθεί.

    Στις περιοχές Πλάκας και εμπορικού κέντρου λειτουργούν αρκετά υπαίθρια και στεγασμένα πάρκινγκ. Αυτά θα οργανώσουν σύστημα «κράτησης θέσεων ΙΧ», με το οποίο θα επικοινωνούν οι κάτοχοι. Το μήνυμα που θα βεβαιώνει την κράτηση θα επιδεικνύεται στα όργανα της Δημοτικής Αστυνομίας.

    Τέλος σχετικά με τους δρόμους που θα κλείσουν είναι:

    • Αθηνάς, Ερμού, Μητροπόλεως, Αιόλου, Ολγας, Ηρώδου Αττικού, Σίνα και Ρήγα Φεραίου).
    • Το εμπορικό τρίγωνο που περικλείεται από τις οδούς Μητροπόλεως - Ερμού - Αθηνάς - Σταδίου και το τμήμα της οδού Ερμού από την οδό Αθηνάς έως την οδό Αγ. Ασωμάτων και η Πλάκα που περικλείεται από τις οδούς Μητροπόλεως - Ερμού - Αγίων Ασωμάτων - Αποστόλου Παύλου - Διονυσίου Αρεοπαγίτου - Λεωφόρο Βασιλίσσης Αμαλίας - Φιλελλήνων.

    Επίσης θα επεκταθούν τα πεζοδρόμια στην Πανεπιστημίου και στην κάτω πλευρά της πλατείας Συντάγματος με αντίστοιχη μείωση των λωρίδων κυκλοφορίας.

    Τέλος ο δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας - Πότε επιστρέφει

    Ελεύθερα θα έχουν τη δυνατότητα να κινούνται τα οχήματα στο κέντρο της Αθήνας, χωρίς τους περιορισμούς που θέτει ο Δακτύλιος. Και αυτό καθότι δόθηκε νέα παράταση στην αναστολή εφαρμογής του με κοινή υπουργική απόφαση στο πλαίσιο των μέτρων για τον κορωνοϊό, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ. Ενώ, καθυστερήσεις παρατηρούνται από νωρίς το πρωί στους δρόμους της Αθήνας, καθώς σήμερα γίνεται ακόμα ένα βήμα επιστροφής στην κανονικότητα.

    Η νέα παράταση έχει ισχύ από σήμερα Δευτέρα 1η Ιουνίου έως και τις 17 Ιουλίου. Σημειώνεται ότι κάθε χρόνο, κατά τα τέλη Ιουλίου παύει να ισχύει ο δακτύλιος, με το μέτρο να επιστρέφει «παραδοσιακά» περί τα τέλη Σεπτεμβρίου (πέρυσι επανήλθε στις 30 Σεπτεμβρίου).

    Ως εκ τούτου ο δακτύλιος θα επιστρέψει ξανά από το φθινόπωρο και έως τότε τα οχήματα θα έχουν τη δυνατότητα να κινούνται ελεύθερα στο κέντρο της Αθήνας, ανεξάρτητα με το αν είναι μονά ή ζυγά ως προς τον αριθμό της πινακίδας τους.


    Πηγή: https://www.athensmagazine.gr/article/news/463703-apagoreysh-metakinhshs-sto-kentro-ths-athhnas-mono-me-sms-h-prosbash-apo-15-ioynioy-ti-allazei


    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Anton_civeng

    Δημοσιεύτηκε

    Μπήκα στη http://megalosperipatos.cityofathens.gr/

    του Δ. Αθηναίων να δω τις επεμβάσεις και που αυτές θα γίνουν. ....

    Πέραν όμως της ακατάσχετης πολυλογίας και προβολής του θέματος ανακατεμένου με κάποια οικονομικά και προγραμματιστικά στοιχεία μαζί με  δυό - τρία κοντινά πλάνα σε screenshots από το comp. animation,   δεν υπάρχει κανένα εποπτικό σχέδιο αστικού σχεδιασμού που να πληροφορεί ....

    πού μπορεί να περπατήσεις ανέμελα...,

    πού μπορείς να ξαποστάσεις σε ακίαση και πράσινο...,

    σε ποιές συνεχείς διαδρομές μπορείς να κινηθείς με ποδήλατο  σε ποδηλατοδρόμους  κ.λ.π.

    ...................................:blink:

     

     

     

    theagpar

    Δημοσιεύτηκε

    Το περίεργο θα ηταν να εχουν προβλεφθει ολα οσα αναφερεις......

    Anton_civeng

    Δημοσιεύτηκε

    και το κερασάκι...

    μπήκα στο χώρο που έχει η σελίδα γα την αποστολή σχολίων και τους έγραψα την παρατήρηση αυτή με τα  στοιχεία μου όπως προβλέπει...

    αλλά το σχόλιο δεν έφευγε με τίποτα.  ...!!! 

    Ο διαδραστικός σχολιασμός τελικά δεν λειτουργεί !

    Δεν ξέρω μήπως θα λειτουργούσε στο  "BRAVO,  BRAVO σας!"... ...

    Dio_the_Theo

    Δημοσιεύτηκε

    Το SMS που το στέλνουμε; Στο κινητό του Μπακογιάννη;

    theagpar

    Δημοσιεύτηκε

    Anton_civeng, πεφτω απ' τα σύννεφα.....

    Anton_civeng

    Δημοσιεύτηκε

    ....έχουμε γίνει πολλοί που πέφτουμε από τα σύννεφα ....

    για αυτό παιδιά τηρείτε τις αποστάσεις πέφτοντας....

    μη το κάνουμε ....

    σαν το πάρτι του Μπακογιάννη ...

    στης Ομόνοιας το συντριβάνι.....!!      :D:D

    Konstantinos IB

    Δημοσιεύτηκε

    On 6/6/2020 at 1:43 ΜΜ, Anton_civeng said:

    ....έχουμε γίνει πολλοί που πέφτουμε από τα σύννεφα ....

    Είναι εμπειρία  Προσοχή στο κεντράρισμα. :D

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    αν θυμάμαι σωστά, το' χαν πει, ότι δε θα υπάρξει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο ανάπλασης και ότι οι παρεμβάσεις θα γίνονται με δοκιμές. πχ κλείνουμε ένα δρόμο με κορδέλα και βλέπουμε το αποτέλεσμα, αν δεν εξυπηρετεί, τον ξανανοίγουμε. αν εξυπηρετεί, τον πεζοδρομούμε οριστικά. μετά παίρνει σειρά ο διπλανός.. κάπως έτσι θα πάνε.

    θέλουν να αποφύγουν δεσμευτικά μεγαλεπίβολα σχέδια που συνήθως η θεωρία απέχει από την πράξη και θέλουν και λεφτά.

    μακάρι να υπάρχει κόσμος που θα τις χαρεί τις όποιες αλλαγές. εμένα με αφήνουν αδιάφορο.

     

     

     

    Konstantinos IB

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Νομίζω ότι πρόκειται απλώς για ένα σύστημα ηλεκτρονικής κράτησης θέσεων στάθμευσης και μερικούς πεζοδρόμους παραπάνω. Κάτι θα λύσει. Ειδικά με τα έσοδα των ιδιωτικά parking.

    Από την άλλη όμως σκέπτομαι, μήπως τελικά, κόψε από δω, κλείσε από κει, βάλε δακτύλιο, στείλε κι sms, συν κινητοποιήσεις, συν "αντιεξουσιαστές", συν επισκέψεις επισήμων, ο thagpar και ο Anton_Civeng έχουν ρίξει την ιδέα της χρονιάς...Πτώση με αλεξίπτωτο από τα 10000ft! 

    Edited by Konstantinos IB
    Anton_civeng

    Δημοσιεύτηκε (edited)

       Δεν ξέρω αν το' χαν πει  ότι δε θα υπάρξει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο ανάπλασης και ότι οι παρεμβάσεις θα γίνονται με δοκιμές, (!!!) .....

    αλλά αυτό θα  ήταν η επιτομή της προχειροδουλειάς που ποτέ δεν θα δώσει οριστικά αποτελέσματα για καταληκτική κρίση. Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις  μόνο ως συνολική επέμβαση μπορούν να δώσουν οριστικά μετρήσιμο αποτέλεσμα και μόνο μετά από αρκετό χρονικό διάστημα όταν θα έχει ισορροπήσει η παράπλευρη κυκλοφορία με αποδεκτές η συμφορικές ροές και θα έχουν βιωματικά αφομοιωθεί από τους χρήστες οι αστικές αλλαγές. Τότε  μόνο  μπορούν να πάρουν τον χαρακτήρα της μόνιμης επέμβασης.  Το καθημερινό ράβε-ξήλωνε και βλέπουμε,  το μόνο που θα πετύχει είναι να αιφνιδιάζει κάθε φορά, τα δε μερικά αποτελέσματα των δοκιμαστικών επεμβάσεων σε καμία περίπτωση δεν είναι ικανά να προιονίσουν  αθροιστικά το τελικό αποτέλεσμα.  Θα προκύπτουν δηλαδή  άδηλα αποτελέσματα από τις αλληλοεξαρτήσεις των μερικών επεμβάσεων τα οποία  δεν μπορούν να φανούν αν δεν έχει ολοκληρωθεί η αστική ανάπλαση. 

    Οι παλινωδίες των δοκιμαστικών  επεμβάσεων μόνο αναμπουμπούλα θα φέρουν...

    Αλλά στην αναμπουμπούλα χαίρονται οι λύκοι και από δαύτους έχουμε πολλούς για να χαρούν ....!!!!!!

    Edited by Anton_civeng



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.