Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Αποχαιρετάμε τα Τέμπη το 2015: Νέες σήραγγες και μισή ώρα νωρίτερα η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη


    Μέχρι τον Αύγουστο του 2015 αναμένεται να ολοκληρωθεί το τμήμα Ευαγγελισμός - Σκοτίνα του έργου ΠΑΘΕ Μαλιακός - Κλειδί που υλοποιεί η εταιρεία "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου", το οποίο θα καταστήσει παρελθόν τη διέλευση των αυτοκινήτων από το επικίνδυνο και χρονοβόρο οδικό τμήμα των Τεμπών και θα μειώσει κατά τουλάχιστον μισή ώρα το χρόνο της διαδρομής Αθήνα - Θεσσαλονίκη.

     

    Το έργο κατασκευής του Μαλιακός-Κλειδί, συνολικού προϋπολογισμού 1,3 δισ. ευρώ, είχε παγώσει για 2,5-3 χρόνια, λόγω της κρίσης, και επανεκκινήθηκε, μαζί με τους άλλους τρεις αυτοκινητοδρόμους, στο τέλος του 2013. Σήμερα η συνολική πορεία εκτέλεσης του έργου βρίσκεται στο 76%.

     

    dyo.jpg

     

     

    Σύμφωνα με στελέχη της "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου", παρά τα προβλήματα που έφερε το πάγωμα των εργασιών, τα χρονοδιαγράμματα θα τηρηθούν.

     

    Το έργο προβλέπει την ανακατασκευή και αναβάθμιση του υφιστάμενου αυτοκινητόδρομου και την κατασκευή νέου τμήματος αυτοκινητόδρομου, συνολικού μήκους 24 χλμ.

     

    Το σημαντικότερο μέρος του έργου είναι η κατασκευή τριών σηράγγων, δύο στα Τέμπη μήκους 2 και 6 χιλιομέτρων και μία στον Πλαταμώνα μήκους 2,8 χιλιομέτρων.

     

    Οι πρώτες δύο σήραγγες (Τ1 και Τ2) έχουν ολοκληρωθεί στο 100% και μένει μόνο η εγκατάσταση του μηχανολογικού εξοπλισμού, ενώ η τρίτη (Τ3) βρίσκεται στο 93% σε ό,τι αφορά την εκσκαφή της, καθώς απομένουν ακόμη περίπου 400 μέτρα, από τα 2,8 χιλιόμετρα.

     

    Όπως αναφέρουν στελέχη της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, οι εργασίες εκσκαφής αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στον Ιούνιο του 2014 και η σήραγγα θα είναι έτοιμη μέσα στον ερχόμενο Οκτώβριο.

     

    tria.jpg

     

     

    Εκτός από τις τρεις σήραγγες, κατασκευάζονται συνολικά 14 χιλιόμετρα ανοιχτού δρόμου, η κατασκευή του οποίου βρίσκεται στο 45%, καθώς και 20 γέφυρες, από τις οποίες έχουν ήδη κατασκευαστεί οι 10. Ακόμη θα κατασκευαστούν περίπου 17 χλμ. δευτερευουσών οδών και οδών εξυπηρέτησης, που θα δοθούν στην κυκλοφορία μέσα στον Δεκέμβριο του 2015.

     

    Ακόμη, αναμένεται να κατασκευαστούν δύο νέοι σταθμοί διοδίων παραπλεύρως του κεντρικού οδικού άξονα και συγκεκριμένα στους κόμβους Ευαγγελισμού και Πλαταμώνα.

    Κατά μήκους του νέου οδικού άξονα Μαλιακός - Κλειδί έχουν κατασκευαστεί και λειτουργούν ήδη τέσσερις Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (σε Σκοτίνα, Ευαγγελισμό, Αλμυρό και Κορινό), ενώ στο τέλος του 2015 θα λειτουργήσει ακόμη ένας στη Νίκαια.

     

    Πηγή: http://voria.gr/index.php?module=news&func=display&sid=170570





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Μετα την δημευση ολων των ιδιωτικων ακινητων και την υποχρεωση πληρωμης ενοικιων  στο κρατος , είναι γνωστο ότι και το αυτοκινητο είναι υπο διωγμο.....τελη κυκλοφοριας,φοροι ,διοδια, τεκμήρια  ηδη το θεωρουν ειδος πολυτελειας......να μην αναφερω την ακριβοτερη βενζινη στον κοσμο.......τι μας νοιαζει η διαδρομή αθηνας θεσσαλονικης....μονο πλούσιοι  την κανουν ........  

    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites

    Απο περιέργεια καθαρά (διότι μονο απο περιέργεια θα περάσουμε απο εκεί!!!) πόσο λέτε να κοστίζουν τα διόδια στα σημεία εκείνα;

     

    Κάνα ταληράκι...;

    Link to comment
    Share on other sites

    Από περιέργεια επίσης, φαντάζομαι είναι αργά να στείλουμε κανένα βιογραφικό έτσι? Πως μπορεί να παρακολουθήσει κανείς ανάλογες εργασίες, για να προσπαθήσει να μπει? Ξέρω ότι οι θέσεις είναι καθορισμένες από πριν, αλλά έστω μια προσπάθεια....

    Link to comment
    Share on other sites

    Απο περιέργεια καθαρά (διότι μονο απο περιέργεια θα περάσουμε απο εκεί!!!) πόσο λέτε να κοστίζουν τα διόδια στα σημεία εκείνα;

     

    Κάνα ταληράκι...;

    Μοσχοχώρι 3,10 €

    Μακρυχώρι 1,10 €

    Πυργετός 2,00 €

    Λεπτοκαρυά 2,00 €

    Link to comment
    Share on other sites

    Από περιέργεια επίσης, φαντάζομαι είναι αργά να στείλουμε κανένα βιογραφικό έτσι? Πως μπορεί να παρακολουθήσει κανείς ανάλογες εργασίες, για να προσπαθήσει να μπει? Ξέρω ότι οι θέσεις είναι καθορισμένες από πριν, αλλά έστω μια προσπάθεια....

    Βίσμα, βίσμα και .... βίσμα

    Link to comment
    Share on other sites

    μολις  καταλαβουν  οι  κατασκευαστες  οτι  ο  δρομος   δεν  θα  βγαζει  τα  εξοδα  του 

    θα  απαιτησουν  κατα  την  γνωστη  τους  συνηθεια  και νεες   αυξησεις  διοδιων 

    τοτε  ισως  να  βαλουν  διοδια  και  μεσα   στην  αθηνα    ακομα  και  στους  πεζους 

    η  βλακεια    αλλα  και    το  ακορεστο  παθος  για  κερδος    ειναι  ακατανικητα   .

    πηραν   περιπου πανω  απο  100  δις  ευρω  απο  την  ΕΕ  τα  τελευταια  χρονια 

    και  τελικα   διαπιστωνουμε  με  λυπη   και  δεος  οτι  δεν  καταφεραν  να  τελειωσουν  ουτε 

    τον  κυριο  κεντρικο  οδικο  αξονα  της  χωρας   Α-Θ  και  χρειαζονται  αλλα  50-80   χρονια 

    διοδια  .  

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.