Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Απόφαση ΤΕΕ: Δημιουργείται Μητρώο εγγραφών Μηχανικών ΤΕΙ


    Τη δημιουργία Γραφείου και Μητρώου εγγραφών των Μηχανικών πτυχιούχων των ΤΕΙ, αποφάσισε στην αποψινή συνεδρίαση το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του esos.

     

    Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, με ομόφωνη απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής, προχωρά σε ίδρυση Τμήματος Αποφοίτων Σχολών Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης στο ΤΕΕ, το οποίο θα λειτουργεί σύμφωνα με τις προβλέψεις της νομοθεσίας για τα Επιστημονικά ή/και Επαγγελματικά Τμήματα του ΤΕΕ.

     

    Στο Τμήμα Αποφοίτων Σχολών Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης του ΤΕΕ θα μπορούν να εγγράφονται απόφοιτοι ανώτατων σχολών τεχνολογικού τομέα και αναγνωρισμένων ισότιμων σχολών του εξωτερικού με αντικείμενο μηχανικού για τους οποίους δεν απαιτείται η κτήση άδειας άσκησης επαγγέλματος.

     

    Το esos επικοινώνησε με τον πρόεδρο του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ Καθηγητή Λάζαρο Βρυζίδη ο οποίος χαρακτήρισε μεν θετική την σχετική απόφαση του ΤΕΕ, αλλά όπως τόνισε δεν αρκεί μόνο αυτό αλλά πρέπει να εκδοθούν τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων.

     

    Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, το ΤΕΕ προβλέπεται να ιδρύει Επιστημονικά ή/και Επαγγελματικά Τμήματα σχετιζόμενα με το τεχνικό δυναμικό της χώρας, την τεχνική, επιστημονική, κατασκευαστική και σχετική βιομηχανική δραστηριότητα, τη μελέτη και αδειοδότηση των τεχνικών έργων και τις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών. Επίσης προβλέπεται ότι τα τμήματα αυτά τηρούν Μητρώα Μελών. Σύμφωνα με αυτές τις προβλέψεις της νομοθεσίας και προκειμένου να υπηρετηθούν οι στόχοι της ενιαίας εκπροσώπησης του τεχνικού κόσμου της χώρας, το ΤΕΕ προχωρά στην ίδρυση του νέου Τμήματος Αποφοίτων Σχολών Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης.

     

    Σχετικά με το θέμα, ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Γιώργος Στασινός δήλωσε:

     

    «Ζητάμε από την Πολιτεία αλλαγές και μεταρρυθμίσεις που να έχουν αποτύπωμα και αξία στην πραγματική οικονομία, στην καθημερινότητα των ελευθέρων επαγγελματιών και των επιχειρήσεων. Το ΤΕΕ δείχνει το δρόμο για το πώς αυτό μπορεί να γίνει πραγματικότητα. Ξεπερνάμε τις αγκυλώσεις και τους διαχωρισμούς του χθες. Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας εκφράζει το σύνολο του τεχνικού κόσμου της χώρας και το αποδεικνύει στην πράξη. Σε μια ευνομούμενη πολιτεία, σε ένα κράτος δικαίου, όλοι έχουμε δικαιώματα και υποχρεώσεις, καθένας ανάλογα με τις δυνατότητες και τα εφόδιά του. Μπορούμε και πρέπει όλοι μαζί να πορευθούμε σε μια νέα εποχή που θα στηρίξει την Αληθινή Ανάπτυξη της χώρας. Αναμένουμε από την Κυβέρνηση γενικά και ειδικά από το Υπουργείο Παιδείας, μέσα από την προώθηση των αναγκαίων νομοθετικών ρυθμίσεων, τα επόμενα γενναία αλλά στέρεα βήματα για την επίλυση ενός ζητήματος που απασχολεί τον τεχνικό κόσμο, την ελληνική κοινωνία και την οικονομία επί δεκαετίες».

     

    Η ίδρυση του Τμήματος Αποφοίτων Σχολών Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης βασίζεται στη διαπίστωση ότι σε πολλά πεδία της επιστήμης και σε επιστημονικές δραστηριότητες τεχνικού αντικειμένου εμπλέκονται ειδικό­τητες επιστημόνων που δεν είναι διπλωματούχοι μηχανικοί. Τις περισσότερες φορές δεν υπάρχει ένας ενιαίος φορέας τόσο για την επιστημονική όσο και την επαγγελ­ματική προώθηση θεμάτων αλλά και για θέματα που α­φορούν την αδειοδότηση, την πιστοποίηση, την κατάρτι­ση και γενικότερα θέματα του κάθε επιστημονικού και ε­παγγελματικού χώρου. Συνέπεια των παραπάνω είναι η μη συμμετοχή μεγά­λου πλήθους επιστημόνων - που δεν ανήκουν μέχρι σήμερα στα μέλη του ΤΕΕ - σε κάποιον επιστημονικό φορέα και η δημιουργία στρεβλώσεων και παραλείψεων λόγω έλλειψης ενιαίας επιστημονικής έκφρασης. Η νομοθεσία και η απόφαση του ΤΕΕ έρχονται να καλύψουν αυτά τα κενά συμμε­τοχής, έκφρασης και εκπροσώπησης με την ίδρυση νέου Τμήματος, που θα έχει ως στόχους:

     

    · τη συνολική έκφραση εντός του ΤΕΕ της εκπροσώ­πησης, συμμετοχής και παρακολούθησης της προόδου των τεχνικών και τεχνολογικών εφαρμογών στη χώρα

     

    · τη διασφάλιση της λειτουργίας χωρίς απο­κλεισμούς του Τμήματος Αποφοίτων Σχολών Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, που δεν είναι μέλη α­ντίστοιχου επιστημονικού φορέα, μέσα από τη διαπιστωμένη δημοκρατική συγκρότηση και λειτουργία που διέπει όλα τα όργανα του Τεχνικού Επιμελητηρίου στην μακρόχρονη ιστορία του.

     

    Σημειώνεται ότι της απόφασης της Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΕ προηγήθηκε συγκεκριμένο αίτημα για τη σύσταση Αυτοδιοίκητου Τμήματος Μηχανικών Τεχνολογικής Εκπαίδευσης μέσα στις δομές του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, που κατέθεσαν επιστήμονες οι οποίοι θήτευσαν τα τελευταία χρόνια στην Κεντρική Διοίκηση της ΕΕΤΕΜ, διαφορετικών παρατάξεων και διαφορετικών πολιτικών αφετηριών, οι οποίοι τονίζουν ότι εκφράζουν «χιλιάδες συναδέλφους αλλά και το κοινό αίσθημα συνολικά στον Κλάδο των Μηχανικών Τ.Ε.» οι οποίοι δηλώνουν ότι «στόχος μας είναι η άρση των αγκυλώσεων του παρελθόντος και η έναρξη διαδικασιών ώσμωσης μεταξύ του συνόλου των Μηχανικών της Χώρας για την επίλυση των χρόνιων προβλημάτων του Κλάδου».

     

    Πηγή: https://www.esos.gr/arthra/50748/apofasi-tee-dimioyrgeitai-mitroo-eggrafon-mihanikon-tei





    BAS

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Το πρόβλημα είναι η μετάβαση από ένα σύστημα στο οποίο οι απόφοιτοι των δύο συστημάτων είναι χωρισμένοι σε ΠΕ και ΤΕ και δε συναξιολογούνται σε ένα άλλο που θα είναι όλοι ΠΕ και θα συναξιολογούνται. Και στο αν αυτοί που θα παίρνουν το Meng θα είναι ταυτόχρονα και Beng, ή αν θα συνεχίσουν να υπάρχουν επαγγέλματα από τα οποία να αποκλείονται. Επιμένω ότι το ζήτημα των προσλήψεων στο δημόσιο είναι ο παράγοντας που θα μπλοκάρει τη μεταρρύθμιση. Πχ όσοι έχουν τελειώσει και τεϊ και πολυτεχνείο τι προσόντα θα θεωρείται πως έχουν? δε θα είναι σα να τους ακυρώνεις το ένα από τα δύο πτυχία? Άσε κιόλας που η όλη συζήτηση δίνει γερό χτύπημα στο κύρος των ΤΕΙ, ότι αύριο μπορεί εκτός από επαγγελματικά δικαιώματα να μην έχουν ούτε και την προνομιακή πρόσβασή τους στο δημόσιο.

     

    Είμαι ένας από αυτούς και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Ήδη εδώ και χρόνια ο ένας τίτλος έχει ακυρώσει τον άλλον και τυπικά και επί της ουσίας. Δεν με πειράζει αν τελικά οι συνάδελφοι των ΤΕΙ, ή των ΑΤΕΙ, ή των ΑΕΙ ΤΤ, ή όπως αλλιώς μετονομαστούν, θα έχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με μένα, καλύτερα θα έλεγα έτσι, γιατί ο καθένας θα τεθεί προ των επαγγελματικών ευθυνών του.  

     

    Προσωπικά είμαι απολύτως ικανοποιημένος από την αλλαγή που έκανα, διότι η σχολή των ΤΕΙ που πήρα το πρώτο πτυχίο ήταν κάτι παραπάνω από μια άριστη τεχνική σχολή. Ακόμη και αν είχα περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα απ' τη σχολή των ΤΕΙ, είμαι βέβαιος ότι δεν θα είχα το επιστημονικό υπόβαθρο να τα εξασκήσω. 

     

    Ακόμη και μερικοί παλαιοί καθηγητές των ΤΕΙ (δεν θέλω τώρα να λέω ονόματα και σχολές) είχαν την άποψη ότι και τα ΚΑΤΕΕ και τα ΤΕΙ (ΚΑΤΕΙ όπως τα έλεγαν χαρακτηριστικά) ήταν σχολές πολύ κατώτερες του Μικρού Πολυτεχνείου.

     

    Υ.Γ. Δεν το λέω για να ενοχλήσω κάποιον, αντίθετα όποιος θέλει αυτά που είπα μπορώ να του τα τεκμηριώσω α-πο-λύ-τως. Περιμένω...

    Edited by Konstantinos IB
    Link to comment
    Share on other sites

    Κωνσταντίνε πέρα των άλλων είσαι ευχαριστημένος δηλαδή με το επίπεδο του ΤΕΙ? .. Εσυ που πέρασες και απο τα 2 έχεις μια πιο σφαιρική εικόνα..

    Πάντως θεωρώ οτι πρέπει οπως σου πα όλοι να έρθουν προ των ευθυνών τους... Λάθη τεχνικά που μπορεί να κοστίσουν ζωές αλλα έλα μωρέ , δεν γίνεται να υπάρχουν

    Link to comment
    Share on other sites

    Όχι καθόλου. Άριστη μεν αλλά τεχνική σχολή. Εγώ δεν ήθελα κάτι τέτοιο. Δεν μου χρησίμεψε πουθενά. Θα χαιρόμουν αν το συζητούσαμε περεταίρω, στη βάση καθηγητών, συγγραμμάτων, κλπ, κλπ. Επειδή υπήρξα και συνδικαλιστής εκείνη την εποχή, έχω συγκρουστεί για το θέμα της ανωτατοποίησης των ΤΕΙ ακόμη και με την τότε δική μου παράταξη.   

     

    Μιλώ πάντα με σεβασμό και παρακαλώ να μην με παρεξηγήσετε. Ίσως οι απόψεις μου να είναι χρήσιμες τελικά.

    Edited by Konstantinos IB
    Link to comment
    Share on other sites

    Δεν παρεξηγω καθόλου, θέλω να ακούω γνώμες και ειδικά εσύ που έζησες και τα δύο τα λες καλά...για πολλά συμφωνώ αλλά δεν θεωρώ ότι είναι άχρηστη.. Αυτό μονο μου φάνηκε περίεργο

    Link to comment
    Share on other sites

    Μερικοί κορυφαίοι (θεωρούντο κορυφαίοι την εποχή τους από κάποιους συναδέλφους τους) καθηγητές των ΤΕΙ, είχαν την άποψη ότι τα ΤΕΙ είχαν τα ε.δ. του Μικρού Πολυτεχνείου αλλά με 1 χρόνο σπουδών λιγότερο*. Επίσης δεν ήθελαν τους "αριστούχους" των Τεχνικών Λυκείων, διότι παρότι κατανοούσαν τα τεχνικά μαθήματα δεν είχαν θεωρητική βάση σε Φυσική και Μαθηματικά. Αυτά τα δύο ήταν σοβαρός παράγοντας υποβάθμισης της παλαιάς ανωτέρας βαθμίδας, η οποία σημειωτέον έβγαζε υπομηχανικούς καλύτερους και από μηχανικούς. Γι αυτό το λόγο θεωρούσαν απολύτως δίκαιες τις αξιώσεις τους πριν και κατά τη διάρκεια της δικτατορίας για περισσότερα ε.δ. Σημειωτέον ότι στο Πολυτεχνείο εκείνης της εποχής, όταν έχανε κάποιος ένα μάθημα - οποιοδήποτε - επαναλάμβανε όλο το έτος. 

     

    Για το νεώτερο διδακτικό προσωπικό τα είπαμε. Δεν ήταν μόνο τα τυπικά προσόντα αλλά και τα ουσιαστικά. Το κυριότερο χαρακτηριστικό τους αποτυπώνεται ακόμη και σήμερα στον κόσμο των μηχανικών. Ήταν η θεοποίηση της τεχνικής δουλειάς και η αντιμετώπιση του αποφοίτου του πολυτεχνείου ως "θεωρητικού βλάκα".

    Το αποτέλεσμα ήταν να υπάρξουν διδακτικές ακρότητες. Το να φορτώνουν πολύ δουλειά στους φοιτητές, ώστε να μαθαίνουν λέει, όλο και πιο πολλές τεχνικές γνώσεις και μεθόδους. Το πρόβλημα όμως με τις τεχνικές γνώσεις είναι ότι έχουν ημερομηνία λήξης. Όταν περάσει η εποχή τους περνάει και ο μηχανικός που τις σπούδασε.

     

    Αν και μπορώ, δεν θα αναφερθώ σε μαθήματα σχολές και εκπαιδευτικές συμπεριφορές, για ευνόητους λόγους. Το πιο χαρακτηριστικό που θυμάμαι, ήταν ένας καθηγητής των ΤΕΙ (με διδακτορικό!) ο οποίος ήθελε να κάνει τον σπουδαστή να ξέρει φεύγοντας από το μάθημά του, να φτιάχνει στον υπολογιστή πρόγραμμα για να επιλύει σύστημα με 16 διαφορικές εξισώσεις! 

    Η ουσία της αντίληψης "να ξεπεράσουμε το Πολυτεχνείο" ήταν να μάθουμε περισσότερα τεχνικά πράγματα στους φοιτητές ώστε να περιθωριοποιηθούν στην αγορά οι απόφοιτοι του Πολυτεχνείου.

     

    Το θέμα δεν είναι τι μηχανικούς "θα φτιάξεις" αλλά τι μηχανικούς θέλει η αγορά. Είναι πολύ καλύτερα να έχεις άριστο θεωρητικό υπόβαθρο ώστε να καταλαβαίνεις τις τεχνολογικές εξελίξεις και κυρίως να παράγεις τεχνολογία. Εκεί πάσχουμε ως κοινωνία. Αυτή τη στιγμή εισάγουμε μεθόδους, υλικά και τεχνολογίες από την Ευρώπη. Το δικό μας το μυαλό δεν γεννάει τίποτε. Η τεχνική εκπαίδευση με την έννοια του 1960 είναι πλέον κοινωνικά απαρχαιωμένη. 

     

    Οι τεχνολογικές εξελίξεις σήμερα είναι τρομερές. Για παράδειγμα, υπάρχουν μεταλλικά κράματα που οι εταιρείες που τα πωλούν σου δίνουν τις φυσικοχημικές και μηχανικές ιδιότητες, πιστοποιήσεις, εγγυήσεις κλπ αλλά δεν γνωστοποιούν τον τρόπο παρασκευής τους. Δεν μπορεί λοιπόν ένα πανεπιστήμιο να τα ξέρει όλες τις τεχνολογικές εφαρμογές. Το '60 μπορούσε. Το '80 ίσως. Το 2017 όχι με τίποτε.  

     

    *Το Μ.Π. ήταν τετραετές.

    Edited by Konstantinos IB
    Link to comment
    Share on other sites

    Εγώ ως παλαιότερος έχω διαφορετικές μερικώς απόψεις .

     

    Αρχικά πράγματι οι σχολές υπομηχανικών ήταν εξαιρετικές σχολές . Και τότε που έκαναν μάθημα τα απογεύματα στο ΕΜΠ , το πρωί έκαναν οι φοιτητές του ΕΜΠ , έχοντας το ίδιο διδακτικό προσωπικό και αργότερα που πήγαν απέναντι σε άλλο κτίριο . 

     

    Αλλά είχαμε τους Πολιτικούς Υπομηχανικούς που είχαν περιορισμένα δικαιώματα επί όλου του πεδίου του Πολιτικού Μηχανικού και Μηχανολόγους - Ηλεκτρολόγους που είχαν δικαιώματα επί των δύο ειδικοτήτων .

     

    Με την ίδρυση των ΑΣΤΕΜ-ΚΑΤΕΕ το 1970 είχαμε τον διαχωρισμό των μεν Μ-Η σε Μηχ και Ηλ , αλλά των Πολιτικών είχαμε σε 3 . Δομικοί , Συγκοινωνιακοί και Τοπογράφοι . Ετσι η μείωση των ετών σπουδών από 4 σε 3 , αλλά και η προσθήκη της 6μηνης πρακτικής εργασίας δεν ήταν προφανώς υποβάθμιση .

     

    Αυτά τα περί επανάληψης του έτους με απώλεια ενός μαθήματος δεν ήταν ακριβώς έτσι και βέβαια ίσχυαν πριν το 1964 . 

     

    Ταυτόχρονα εκείνες τις εποχές του 70 , είχαμε κατοχυρώσεις ετών , όπου αν χρώσταγες στο τέλος του έτους μετά την εξεταστική του Σεπτεμβρίου περισσότερο από το 1/3 + 1 των μαθημάτων , τότε επαναλάμβανες το έτος . 

     

    Εκεί πράγματι είχαν πρόβλημα το 20 % των παιδιών που ήταν οι άριστοι των μέσων σχολών εργοδηγών εκείνης της εποχής που πράγματι είχαν ψηλό επίπεδο στο τεχνικό κομμάτι , αλλά υστερούσαν σε μαθηματικά , φυσικές κλπ , οπότε ο αριθμός των μαθημάτων αυτών στα 14 μαθήματα του πρώτου έτους ήταν περισσότερα των 5 που μπορούσαν να μεταφέρουν και έτσι είχαμε σταθερά αυτό το φαινόμενο .

     

    Ενα άλλο σημαντικό κομμάτι ήταν ο αριθμός των εισακτέων που  ξεκίναγε με 80 άτομα που κατανέμονταν σε δύο διαδοχικά εξάμηνα , ενώ  στους πολιτικούς είχαμε και εσωτερική κατανομή σε δομικούς και συγκοινωνιακούς με αποτέλεσμα κάθε τμήμα να αποτελείται μόνο από 20 άτομα , πράγμα που εξασφάλιζε πολύ καλή αναλογία διδασκόντων - διδασκομένων . 

     

    Το θέμα των καθηγητών δεν είναι διαφορετικό από ότι σε κάθε εποχή , αλλά και σε κάθε ίδρυμα . Υπήρχαν από όλα . Αριστοι , μέτριοι , ικανοί , εμμονικοί και καλή μεταδοτικότητα και με κακή μεταδοτικότητα .

     

    Αλλά τότε είχαμε και ένα άλλο φαινόμενο . Η ίδρυση των ΚΑΤΕΕ δημιούργησε έναν χώρο όπου πολλοί που ήθελαν να ακολουθήσουν ακαδημαική καριέρα και είχαν και διδακτορικά , βρήκαν ίδρυμα να διδάξουν γιατί στα λίγα τότε πανεπιστήμια ο θεσμός της έδρας και τα διάφορα θέματα νεποτισμού και σήμερα υπάρχουν , στερούσαν την δυνατότητα σε πολλούς αξιόλογους επιστήμονες να βρούν θέση σε αυτά .

     

    Πολλοί λοιπόν σημερινοί και λίγο παλαιότεροι καθηγητές πανεπιστημίων , εγώ γνώρισα γύρω στους 15 , υπήρξαν καθηγητές στα ΚΑΤΕΕ και μετά έχοντας την διδακτική προϋπηρεσία εκεί όταν προκηρύχτηκαν θέσεις στα πανεπιστήμια μεταπήδησαν σε αυτά .

     

    Για τον λόγο ύπαρξης των υπομηχανικών και των ΑΣΤΕΜ , έχω ξαναγράψει . Αρχικά ακολουθήσαμε τα γερμανικά πρότυπα . Αλλά η ανάγκη ανάπτυξης και ανοικοδόμησης της χώρας , ικανοποιήθηκε με την ίδρυση σχολών μηχανικών συντομότερου κύκλου , έτσι ώστε οι λίγες πολυτεχνικές , αρχικά 2 , αργότερα 4 , να βγάζουν μηχανικούς για μεγαλύτερα έργα .

     

    Ετσι ένας Π.Υ. ή ένας Τ.Π.Μ.Δ.Ε. μπορούσαν με αυτόνομη υπογραφή σε τοπογραφικό , αρχιτεκτονικά , στατικά με απαλλαγή από ΑΕ , θερμομόνωση και υδραυλικά (για τα άνω των 1500 κμ κτίρια) , να μελετήσουν , επιβλέψουν , κατασκευάσουν όλα τα ιδιωτικά οικοδομικά έργα , κυρίως όσα γίνονταν σε μικρές πόλεις , κωμοπόλεις και χωριά . 

     

    Αλλά όταν το 1977 οι δομικοί ήταν 240 άτομα σε 6 σχολές και στα πολυτεχνείο οι ΠΜ ήταν περί τους 500 , προφανώς δεν υπήρχε πρόβλημα πίττας .

     

    Αλλωστε τότε με βαθμό κάτω από 13,5 δεν πέρναγες σε κανένα πανεπιστήμιο του πολυτεχνικού-φυσικομαθηματικού κύκλου και με λιγότερο από 11 δεν πέρναγες σε ΑΣΤΕΜ . 

     

    Το πρόβλημα λοιπόν είναι οι αλλαγές που άρχισαν μετά το 80 και ο πληθωρισμός των τμημάτων και των φοιτητών που οδήγησε σε μπερδέματα και βέβαια που επιδεινώθηκαν με την ευκολία των πτυχίων του εξωτερικού . 

     

    Προφανώς λοιπόν κάποιος που πήγαινε στην ΑΣΥ το 60 ή στην ΑΣΤΕΜ το 70 , είχε πολύ διαφορετική αντίληψη για το τι είναι η σχολή του σε σχέση με κάποιον που πήγε μετά το 85 . Στην πρώτη περίπτωση πήγαιναν όσοι δεν έπιαναν τις πολύ ψηλές βαθμολογίες των πολυτεχνείων , αν και θα περνούσαν σε φυσικομαθηματικά τμήματα , όπως συνέβη και σε μένα , ενώ μετά όσοι δεν πέρναγαν σε καμιά πανεπιστημιακή σχολή πήγαιναν σε αυτά εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων κάποιων κεντρικών τμημάτων , ακριβώς λόγω της απαξίωσης των ΕΔ .

     

    Για το τι θα γίνει τώρα , έχω πλέον μειωμένο ατομικό ενδιαφέρον , λόγω ηλικίας και της υπάρχουσας κρίσης , αλλά τουλάχιστον να έχουμε ακριβή γνώση της ιστορίας του θέματος .  

    Link to comment
    Share on other sites

    Δεν παρεξηγω καθόλου, θέλω να ακούω γνώμες και ειδικά εσύ που έζησες και τα δύο τα λες καλά...για πολλά συμφωνώ αλλά δεν θεωρώ ότι είναι άχρηστη.. Αυτό μονο μου φάνηκε περίεργο

     

    Τώρα και εσύ ακούς γνώμη από έναν ανώνυμο στο internet. Πως είσαι σίγουρος ότι πήγε σε ΤΕΙ; Επειδή το είπε; Και αν έλεγε πως είναι ο Luke Skywalker και ψάχνει μαθητές για να γίνουν jedi? Θα έστελνες αίτηση; Και ακόμα και αν πήγε πως είσαι σίγουρος ότι εκφράζει αντικειμενική άποψη και όχι κατευθυνόμενη;

     

    Επειδή πολλές σαχλαμάρες έχουν γραφτεί εδώ μέσα, καλό θα είναι να μην μένουμε σε ότι λέει ο κάθε ανώνυμος. Είτε αυτός είναι ο stayros, ο jimakos, ο οποιοσδήποτε. Υπάρχει η ΑΔΙΠ με επίσημες εκθέσεις που δεν μιλάει για "τεχνικές σχολές" και λοιπές φαντασιώσεις αλλά για πανεπιστημιακού επιπέδου ιδρύματα. Όλα τα άλλα...

    Edited by stayros
    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Τώρα και εσύ ακούς γνώμη από έναν ανώνυμο στο internet. Πως είσαι σίγουρος ότι πήγε σε ΤΕΙ; Επειδή το είπε; Και αν έλεγε πως είναι ο Luke Skywalker και ψάχνει μαθητές για να γίνουν jedi? Θα έστελνες αίτηση; Και ακόμα και αν πήγε πως είσαι σίγουρος ότι εκφράζει αντικειμενική άποψη και όχι κατευθυνόμενη;

     

    Επειδή πολλές σαχλαμάρες έχουν γραφτεί εδώ μέσα, καλό θα είναι να μην μένουμε σε ότι λέει ο κάθε ανώνυμος. Είτε αυτός είναι ο stayros, ο jimakos, ο οποιοσδήποτε. Υπάρχει η ΑΔΙΠ με επίσημες εκθέσεις που δεν μιλάει για "τεχνικές σχολές" και λοιπές φαντασιώσεις αλλά για πανεπιστημιακού επιπέδου ιδρύματα. Όλα τα άλλα...

    Κοιτά να δείς.. Εγω ακούω όλες τις γνώμες δεν σημαίνει οτι τις εστερνίζομαι όλες... Επίσης θα το πω και άλλη φορα ξέρω τι παίζει μέσα σε 3 τει , στο 1 ειδικα απο μέσα τα ξέρω απο κοντα εδω και πολλά χρόνια.. Οπότε πέρα απο την ΑΔΙΠ άκου τι έχει να πεί ο καθένας.. Γιαυτό ειπα διαφωνώ... Οχι να βάλουμε τα τει ισάξια με τις τεχνικές σχολές... Ούτε να μιλάμε για το καθε  ΕΜΠ που τις δεκαετίες 80-90 (μιλάω για τότε που ξέρω σίγουρα) είχε τα ίδια βιβλία τα ΤΕΙ και τις παλίες σχολές εργοδηγών ...

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.