Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Από 8/4/2013 ξεκινά η επιβολή προστίμων σε όλη τη χώρα για τον εκπρόθεσμο έλεγχο ΚΤΕΟ-ΜΟΤΟ. Από 10€ έως 40€ η προσαύξηση του κόστους ελέγχου σε όσους ελέγξουν τα δίκυκλα οχήματά τους (μόνο τα άνω των 50 cc) εκπρόθεσμα.

     

    • Το πρόστιμο της Τροχαίας σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. (άρθρο 85) προβλέπεται στα 400€

     

    Επειδή σήμερα τόμαθα κατά τύχη κι επειδή από Δευτέρα αρχίζει το "κυνήγι της πάπιας" κι επειδή πολλοί συνάδελφοι κυκλοφορούν με μηχανές είπα να το δημοσιεύσω κι εδώ. Πολλά Ι.ΚΤΕΟ θα είναι ανοιχτά κι αύριο.

     

    Πηγή (και αναλυτική είδηση): http://taxalia.blogs...-post_8495.html





    imhotep

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    yian

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    imhotep σε κατατάσσει στους ευσυνείδητους οδηγούς μοτό που λογικά βλέπουν τον μοτοέλεγχο του ΚΤΕΟ ως κάτι που σίγουρα δεν είναι κακό.

    Διότι όπως ανέφερα και στα προηγούμενα, ακόμα και ένας στους χίλιους πιτσιρίκους αν συμμαζέψει το χρέπι του ενόψει ΚΤΕΟ, καλό θα είναι..

    Edited by yian
    akius

    Δημοσιεύτηκε

    αλλαζω λαστιχα καθε 1 το πολυ 2 χρονια αναλογα με τα χλμ που θαχω κανει...

    τακακια συχνα πριν χρειαστει ναμαι σιγουρος....

     

    αλλα αν δεν υπηρχε η τηλεφωνικη υπηρεσια του κτεο θα ξεχναγα ποτε ειναι να περασω...

    ikaros13

    Δημοσιεύτηκε

    Και στα αμάξια με το ΚΤΕΟ τα ίδια γίνονται.....Πας σε συνεργείο του λές πέραν των άλλων, ξέρεις φοβάμαι και το ΚΤΕΟ μη με κόψει...Μην αγχώνεσαι θα στο περάσω εγώ σε έναν δικό μου.....Τι να λέμε τώρα....

    ssouanis

    Δημοσιεύτηκε

    Χθες και σήμερα Κυριακή έξω από ιδιωτικό ΚΤΕΟ της περιοχής μου γινόταν της ανωμαλίας.

    Ουρές.

    Όλος ο δρόμος κλειστός με μηχανές.

    ΟΩΝ

    Δημοσιεύτηκε

    Και για ένα μικρό ποσοστό να γίνεται ουσιαστικός έλεγχος (και οι ανάλογες επισκευές στη συνέχεια), τα κέρδη θα είναι πολλαπλά:

    1. Για το περιβάλλον - μείωση καυσαερίων
    2. Για την μείωση της ηχορύπανσης
    3. Για την ασφάλεια των αναβατών και των γύρω τους.

    • Upvote 1
    akius

    Δημοσιεύτηκε

    εγω το παω χρονια σε ιδιωτικο και δεν μου εχουν βρει τιποτα.....με 2-3 σερβισ που κανω τον χρονο τι να βρουν?

    μεχρι και αμορτισερ αλλαξα φετος...

     

    2011 αλλα ολο το συστημα εξατμισης με καταλυτη-προκαταλυτη

    2012 αλλαξα τον ελεγχο καυσαεριων στον κινητηρα...

     

     

    κρατικα ουτε για αστειο......

    • Upvote 1
    maneni

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    .....όσο η νοοτροπία οδήγησης όλων και κυρίως αυτών με τα μηχανάκια. Η νοοτροπία του στυλ είμαι "μικρός σε μέγεθος" και μπορώ να χώνομαι όπου θέλω, να πηγαίνω ανάποδα, να καβαλάω πεζοδρόμια για να κόβω δρόμο.....μόνο στους Ελληνες μηχανόβιους το βλέπεις...και αυτό δεν αλλάζει...

     

    Η νοοτροπια οδηγησης ειναι των οδηγων και οχι του μεταφορικου μεσου. Ο ιδιος οδηγος θα εκανε τα ιδια και με το ΙΧ αν μπορουσε. Απλα το οχημα διευκολινει....

     

     

    quote name='gp1'

    Και για ένα μικρό ποσοστό να γίνεται ουσιαστικός έλεγχος (και οι ανάλογες επισκευές στη συνέχεια), τα κέρδη θα είναι πολλαπλά:

    • Για το περιβάλλον - μείωση καυσαερίων
       
    • Για την μείωση της ηχορύπανσης
       
    • Για την ασφάλεια των αναβατών και των γύρω τους.*****************

     

    με αυτα που λες βαζω στοιχημα οτι οδηγας δικυκλα απο πολυ λιγο εψς καθολου.

     

    1. Μειωση καυσαεριων?? Η καλυτερη μειωση θα ηταν να αντισκατασταθουν τα ΙΧ απο δικυκλα (ακομα και μονο απο μηχανοκινητα).

    2, Ο θορυβος ειναι μεγαλη ιστορια. Θα σου πω ομως το εξης: μεινε διπλα σε καταστημα που δραστηριοποιειται νυχτερινες ωρες (κλαμπ κλπ) και ελα να δουμε τι θα σε ενοχλει περισσοτερο. Ο ελληνας το εχει στο αιμα του......

    3. Η καλυτερη ασφαλεια των αναβατων ειναι πρωτον να παρατησουν το δικυκλο και να χρησιμοποιουν αυτοκινητο ή οι αλλοι οδηγοι (και κυριως των αυτοκινητων) να μαθουν αφενος να οδηγουν και αφετερου να εφαρμοζουν την αντιστοιχη νομοθεσια.

    Η ασφαλεια των γυρω τους θα βελτιωθει αν ισχυσει το δευτερο παραπνω αναφερομενο.

     

     

    ΥΓ σχετικα με τους ελεγχους που γινονται στα ΚΤΕΟ (και οχι μονο) το αφηνω ασχολιαστο

    Edited by maneni
    akakios

    Δημοσιεύτηκε

    1) Οι οδηγοί των μοτοσυκλετών δυστυχώς δεν έχουν καταλάβει ότι παραβιάζουν καθημερινά όλο τον ΚΟΚ!

    2) Ο θόρυβος ορισμένων μηχανών είναι πολύ οξύς!

    3) Μοτοσυκλέτα στο εξωτερικό δεν θεωρείται το παπάκι! Παπάκια κυκλοφορούν στις τριτοκοσμικές χώρες.

    Καλύτερα να μάθουν οι μοτοσυκλετιστές να οδηγούν ακολουθώντας τον ΚΟΚ ώστε να μην κατηγορούν τους άλλους οδηγούς για την δική τους ανικανότητα. Αν δεν μπορούν να ακολουθήσουν τον ΚΟΚ να χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ.

    Η ασφάλεια δεν είναι μόνον απέναντι στους άλλους οδηγούς αλλά και στους πεζούς!!!

    Μην δυσκολεύεται η ζωή των άλλων γιατί κοιτάει ο καθένας την πάρτη του.

    AlexisPap

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Ώπα, άρχισαν οι μεγάλες δηλώσεις...

     

    Δηλαδή, εγώ που έχω πάνω από 150.000km με παπί, πρέπει να είμαι μεγάλο αλάνι, κάγκουρας, ανεύθυνος... και σίγουρα τριτοκοσμικός.

     

     

    - Επί μία δεκαετία διέσχιζα καθημερινά αποστάσεις άνω του 1,5km στην πόλη πεζή, κι ακόμη περπατάω αρκετά.

    - Από 19 χρονών οδηγώ αυτοκίνητο.

    - Από 21 χρονών οδηγώ δίκυκλο.

     

    Και δεν έχω διαπιστώσει κάτι διαφορετικό από όσα η κοινή λογική υποβάλει στον καθένα που δεν έχει πιάσει ποτέ τιμόνι: Το πως φέρονται οι άνθρωποι στον δρόμο εξαρτάται από την νοοτροπία και όχι από το αν φοράνε σκαρπίνι ή σταράκια...

     

     

    Όσο για την εφαρμογή του τεχνικού ελέγχου στα δίκυκλα, είναι μία σωστή κίνηση.

    Το πρόβλημα βρίσκεται στο ότι γενικά ο τεχνικός έλεγχος στα ιδιωτικής χρήσης οχήματα τείνει διαρκώς να υποβαθμίζεται σε μία γραφειοκρατική διαδικασία.

    Edited by AlexisPap
    ikaros13

    Δημοσιεύτηκε

    Η αλήθεια είναι ότι στο εξωτερικό δεν παίζουν παπάκια.....Αντε καμιά Ιταλία που είδα βέσπες...Αγγλία στα 5 χρόνια δεν είδα ούτε ένα!!!

    Δεν είναι αυτό το θέμα αλλά έτσι το αναφέρω....

    Η νοοτροπία οδήγησης βέβαια παίζει να είναι μοναδική στον κόσμο..αντε κάτι τριτοκοσμικές χώρες. Ισως φαίνεται αρκετά παραπάνω στις μηχανές γιατί τους παίρνει για πιο πολλά "κόλπα" :mrgreen:

    Μία φορά πήγα να ανέβω σε παπί και κόντεψα να το ρίξω στο γκρεμό...Από τότε 4 ρόδες μόνο... 8-)




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.