Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Την επιστροφή στα μεγαλεπήβολα αναπτυξιακά σχέδια της δεκαετίας του ’90 σηματοδοτεί η ολοκλήρωση του ρυθμιστικού πλαισίου της Αθήνας

     

    Οι νέοι χάρτες, που έδωσε χθες στη δημοσιότητα το υπουργείο Περιβάλλοντος, περιλαμβάνουν την επέκταση της Αττικής Οδού μέχρι το Λαύριο, τη μονή ζεύξη της Σαλαμίνας, καθώς και τη σύνδεση της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού μέσω σήραγγας με τα Μεσόγεια και το αεροδρόμιο.

     

    Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο, χθες πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με τη συμμετοχή εκπροσώπων των υπουργείων Τουρισμού, Πολιτισμού, Υποδομών Ανάπτυξης και Υγείας, καθώς και του υπό κατάργηση Οργανισμού Αθήνας. Στη σύσκεψη παρουσιάστηκε το κείμενο του ρυθμιστικού, «προκειμένου να γίνουν οι οριστικές διατυπώσεις από την πλευρά των υπουργείων και στη συνέχεια το σχέδιο νόμου να κατατεθεί το αμέσως επόμενο διάστημα στη Βουλή», αναφέρεται στην ανακοίνωση.

     

    10456009664_14f7e6a3ca_b.jpg

     

    Πάντως, από τους χάρτες τού υπό διαμόρφωση ρυθμιστικού προκύπτει ότι το υπουργείο Περιβάλλοντος επαναφέρει πλήρως το εργολαβικό «όραμα» της προηγούμενης δεκαετίας: τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς κάθε κατεύθυνση (σύνδεση με βόρεια είσοδο αεροδρομίου, επέκταση Δυτικής Περιφερειακής μέχρι τη λεωφόρο Βουλιαγμένης και σύνδεση μέσω σήραγγας με τον κάμπο των Μεσογείων και από εκεί με το αεροδρόμιο, επέκταση μέχρι Ραφήνα και Λαύριο), τη μονή ζεύξη της Σαλαμίνας, τον άξονα Θήβας Ελευσίνας, την επέκταση της λεωφόρου Κύμης κ.λπ.

     

    Η αποδοχή από το ρυθμιστικό των έργων αυτών, ως βασικό στρατηγικό σχεδιασμό στον τομέα των υποδομών για την επόμενη δεκαετία, έρχεται να ακυρώσει τη φιλοσοφία του σχεδίου περί «συνεκτικής» και «συμπαγούς» πόλης, καθώς η δημιουργία της Αττικής Οδού «ευθύνεται» σε μεγάλο βαθμό για την αστικοποίηση των Μεσογείων και τη συνεπακόλουθη εγκατάλειψη της Αθήνας.

     

    Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/astikoi/attiki-odos/item/22166-%CE%B1%CF%84%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CF%81%CF%85%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%86%CE%AD%CF%81%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82

    και http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_25/10/2013_537929




    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Δεν καταλαβαίνω πως είναι δυνατόν η κατασκευή περιφερειακών οδών , που στο εξωτερικό , υπάρχουν ακόμα και στα χωριά , ευθύνεται γιά την εγκατάλειψη της Αθήνας .

     

    Η ανάπτυξη των Μεσογείων ξεκίνησε επειδή υπήρχε ΦΤΗΝΗ δομήσιμη γη , αλλά τώρα λόγω του κόστους των καυσίμων και των διοδίων , εγκαταλείφθηκε .

    Αρα το θέμα ήταν το κόστος της γης μέσα στην πόλη και η υποβάθμιση του περιβάλλοντος και του αισθήματος ασφάλειας μέσα στην πόλη .

     

    Αυτό έπρεπε να αλλάξει .

     

    Από την άλλη η ζεύξη της Σαλαμίνας δεν είναι απαραίτητη , αφού δεν προσφέρει κάτι στην ίδια την πόλη .

    • Upvote 2
    pankrok

    Δημοσιεύτηκε

    επισης δεν βρισκω που ειναι το προβλημα στην αποκεντρωση της αθηνας και του πειραια.

    το να παει πχ δρομος και τρενο στο λαυριο και μαλιστα σε συνδεση με αεροδρομιο δεν μπορω καν να υπολογισω ποσο ωφελιμο θα ειναι.

     

    δρομος παλι που θα φτασει μεχρι πειραια (που ως γνωστον αποτελει υποδειγμα συγκοινωνιων με συνδεση με τον υπολοιπο αστικο ιστο απο δυο σημεια - πιο πολυ χρονο θες για να φυγεις απο το κεντρο του πειραια μεχρι το ορια του φαληρου (2χλμ) παρα να φτασεις απο εθνικη στην κιφησια (20+)) θα αποσυμφωρησει σημαντικα την παραλιακη. (μακαρι βεβαια τουλαχιστον το πρωτο χιλιομετρο να ειναι εκτος διοδιων οπως η εισοδος απο ελευσινα μερια) 

     

    ωραια αυτα τα εργα βεβαια αλλα τον οριζοντα 10ετιας δεν διευκρυνησανε, την επομενη η την μεθεπομενη εννοουν?

    tasanto

    Δημοσιεύτηκε

    ωραια σχεδια,αλλα οχι για μια χρεοκοπημενη χωρα,ακομα και με αυτοχρηματοδοτηση να γινουν ποιες τραπεζες θα δωσουν δανεια για να ξεκινησουν (και μετα να αποπληρωθουν με διοδια χρησης)? Εκτος και αν γινει η γνωστη ελληνικη πατεντα,δηλαδη συμβασεις με παραλληλη εκμεταλλευση αλλων υποδομων,εισπραξη των διοδιων απο εκει,μετα παγωμα για 3-4 χρονια των υπο κατασκευη εργων,μαζευουμε το απαιτουμενο ποσο και κανουμε το νεο εργο χωρις να δωσουμε ουτε ενα ευρω απο την τσεπη μας.Οταν το ολοκληρωσουμε αρχισουμε να εισπρατουμε τα διοδια απο το νεο εργο.

    • Upvote 1


    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.