Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural

  • Message added by Engineer

    Τα σχόλια έχουν μεταφερθεί από ένα άλλο θέμα και ενδέχεται η ημερομηνία και ώρα δημοσίευσης να μην είναι ακριβή.



    Στα ύψη θα βρεθούν από την 1η Ιανουαρίου του 2019 οι τιμές των διοδίων που ήδη υπάρχουν ή πρόκειται να εγκατασταθούν στην Εγνατία Οδό και τους κάθετους άξονές της, όπως προβλέπεται σε Κοινή Υπουργική Απόφαση που δημοσιεύθηκε χθες σε ΦΕΚ και συνυπογράφουν οι υπουργοί Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης. Παράλληλα, με την απόφαση καταργείται κάθε απαλλαγή από την καταβολή του αντιτίμου των διοδίων για όλους τους οδηγούς, εκτός των ανέργων. Οι τελευταίοι θα διέρχονται από τους σταθμούς μόνο με την επίδειξη της κάρτας ανεργίας, η οποία θα πρέπει να βρίσκεται σε ισχύ κατά τη διέλευση.

    Συγκεκριμένα, στην ΚΥΑ αναφέρεται ότι αναπροσαρμόζεται η χιλιομετρική χρέωση για διέλευση από τον αυτοκινητόδρομο που διαπερνά ολόκληρη τη Βόρεια Ελλάδα στα 0,05 ευρώ ανά χιλιόμετρο για τα ΙΧ οχήματα, από 0,03 ευρώ ανά χλμ που είναι σήμερα. Η χρέωση αυτή θα επιβάλλεται για όλο το μήκος του κάθε τμήματος, όπως καθορίζεται από την ίδια ΚΥΑ. Ως εκ τούτου, στον σταθμό διοδίων στα Μάλγαρα, που οι οδηγοί θα πληρώνουν για ζώνη χρέωσης 59,7 χιλιομέτρων, το ύψος του αντιτίμου, από τα 1,20 ευρώ όπου βρίσκεται σήμερα, θα εκτοξευθεί στα 2,98 ευρώ, που σημαίνει αύξηση 150%!

    Για τον σταθμό Παμβώτιδα, το μήκος καθορίζεται σε 39,7 χιλιόμετρα με χρέωση 1,98 ευρώ (από 1,20 ευρώ σήμερα), για το Μαλακάσι σε 48,1 χιλιόμετρα με χρέωση 2,40 ευρώ (από 2,10), για τη Σιάτιστα σε 48,6 χλμ. με χρέωση 2,40, για τον Πολύμυλο σε 48,2 χλμ. με 2,41 ευρώ (από 2,40), στα Μάλγαρα για μήκος 59,7 χλμ με 2,98 ευρώ (από 1,20 ευρώ), στη Θεσσαλονίκη για μήκος χρέωσης 13,8 χλμ σε 0,69 ευρώ, στην Ανάληψη για 58,8 χλμ σε 2,94 ευρώ (από 2,40 ευρώ), στην Ασπροβάλτα για 28,5 χλμ. το κόστος ανέρχεται σε 1,42 ευρώ, στη Μουσθένη με μήκος χρέωσης 54,3χλμ. η χρέωση γίνεται 2,71 ευρώ (από 2,40 ευρώ), στην Καβάλα με 47,2 χλμ 2,36 ευρώ, στον Ίασμο για 46,2 χλμ η χρέωση διαμορφώνεται σε 2,31 ευρώ (από 1,90 ευρώ), στη Μέστη με 55,7 χλμ σε 2,78 ευρώ (από 1,70 ευρώ) και στο Αρδάνιο για 40,5 χλμ σε 2,02 ευρώ.

    Για παράδειγμα, ο οδηγός ενός ΙΧ αυτοκινήτου που σήμερα κάνει τη διαδρομή Πτολεμαΐδα Κοζάνης - Χρυσούπολη Καβάλας και καταβάλλει σε σταθμούς διοδίων αντίτιμα συνολικού ύψους 8,40 ευρώ, από το 2019, για την ίδια διαδρομή, θα πρέπει να βγάζει από την τσέπη του σχεδόν τα διπλάσια, δηλαδή 15,51 ευρώ, αφού, πέρα από τις αυξήσεις, θα διέρχεται, πλέον, και από τρεις νέους σταθμούς (συνολικά επτά, έναντι τεσσάρων σήμερα).

    Για τον σταθμό διοδίων της Τύριας στο οδικό τμήμα Νεοχωρίου - Σελλών - Τύριας, η περιοχή χρέωσης καθορίζεται σε 68,4 χιλιόμετρα (μεταξύ Ηγουμενίτσας - Ιωαννίνων), αλλάζοντας την τιμή του διοδίου σε 3,42 ευρώ, από 2,10 ευρώ σήμερα (αύξηση 67%). Σε ό,τι αφορά τους κάθετους άξονες του αυτοκινητοδρόμου, στην Ιεροπηγή το μήκος χρέωσης καθορίζεται σε 47,2 χλμ με χρέωση 2,36 ευρώ (από 2,10 ευρώ), στους Ευζώνους για 60 χλμ με κόστος 3 ευρώ (από 1,80 ευρώ), στον Προμαχώνα για 48 χλμ με χρέωση 2,40 ευρώ και στον Στρυμονικό για 47,5 χλμ με κόστος 2,37 ευρώ.

    Η απόφαση θα εφαρμοστεί ως έχει μόνο εάν εγκριθεί από την αρμόδια υπηρεσία της Κομισιόν, η οποία, όμως, μπορεί να αποφασίσει εκ νέου διαφοροποίηση της χρέωσης. Σε αυτήν την περίπτωση, οι τιμές που προβλέπονται στην απόφαση θα επαναπροσαρμοστούν ανάλογα. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην απόφαση, «το ύψος διοδίων τελών που θα εισπράττονται στους σταθμούς διοδίων επί της Εγνατίας Οδού και των κάθετων σε αυτήν οδικών αξόνων ορίζεται σε 0,05 €/χλμ. με ΦΠΑ για την κατηγορία οχημάτων 2 και επιβάλλεται για το μήκος χρέωσης κάθε σταθμού διοδίων. Ισχύει από 1/1/2019, υπό την προϋπόθεση ότι έχει προηγούμενα εγκριθεί η Τιμολογιακή Πολιτική διοδίων τελών για τον αυτοκινητόδρομο της Εγνατίας Οδού και τους κάθετους άξονες αυτής από την Γενική Διεύθυνση Κινητικότητας και Μεταφορών (DG -MOVE) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής».

    Υπενθυμίζεται ότι η απόφαση αυτή αφορά προαπαιτούμενο για την ολοκλήρωση της 4η αξιολόγησης και για την προώθηση του διαγωνισμού παραχώρησης του αυτοκινητόδρομου που βρίσκεται σε εξέλιξη από το ΤΑΙΠΕΔ.

    Δείτε αναλυτικά την ΚΥΑ, ΕΔΩ: http://www.voria.gr/elfinder/1471651-KYA-EGNATIA.pdf

    ---

    Είχε προηγηθεί αυτός ο χρησμός, που αναφέρονταν στις προθέσεις μείωσης  στο "μέλλον"...

    "Ως «μελλοντική πρόκληση» χαρακτήρισε τη μείωση των διοδίων, ο Χρήστος Σπίρτζης παραχωρώντας συνέντευξη στην εφημερίδα «Real News»."

    Πηγή: http://www.voria.gr/article/spirtzis-mellontiki-proklisi-i-miosi-ton-diodion


    Πηγή: http://www.voria.gr/article/ektoxevonte-i-times-diodion-stin-egnatia---afxisi-150-sta-malgara



    dimitris GM

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    antloukidis

    Δημοσιεύτηκε

    Αν θυμάμαι καλά, έχουν ξεκινήσει αιτήσεις κατοίκων Ωρωπού, για μειωμένα διόδια!

    Λάθος θυμάμαι???

    Εγώ δεν πήγα ακόμα. Το έχασα το λαχείο??? :-D :-D :x :x

    sdim

    Δημοσιεύτηκε

    Η κάρτα ανεργίας έχει φωτογραφία;

    Πως θα εφαρμόσουν την έκπτωση για του ανέργους;

    Θα πρέπει να ζητάνε:

    - κάρτα ανεργίας για να δουν ότι είναι άνεργος

    - έγγραφο ταυτοποίησης ώστε να διασταυρώσουν τα στοιχεία του καθώς η κάρτα ανεργίας δεν έχει φωτογραφία

    - άδεια κυκλοφορίας για να δουν ότι είναι δικό του το όχημα

    Τις μέρες αιχμής βλέπω οι ουρές να γίνονται ατελείωτες.

    dsworks

    Δημοσιεύτηκε

    Συνάδελφοι, στην Εγνατία δεν κάνει κουμάντο ο Σπίρτζης, κάνει κουμάντο το ΤΑΙΠΕΔ, μέχρι να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός και να αναλάβει ο νέος παραχωρησιούχος. Το τι έχει γίνει τον προηγούμενο μήνα με θεσμούς - ΤΑΙΠΕΔ - υπουργείο υποδομών, κλπ, κλπ για το σχετικό θέμα, δεν περιγράφεται.

    Η Εγνατία είχε διαδικασία για απαλλαγές για μόνιμους κατοίκους, επιχειρήσεις, ΑμΕΑ, ανέργους. Πλέον, με την παραπάνω απόφαση, άρθρο 1§4, όλα κομμένα από 1-1-2019.

    Για Κηφισιά, Μενίδι, Διόνυσο, Ωρωπό, δεν υπάρχει θεσμικό πλαίσιο, το υπουργείο είναι στα παζάρια με την Νέα Οδό και έχει ανοίξει ηλεκτρονικές πλατφόρμες για να δηλώσουν οι μόνιμοι κάτοικοι, και με αυτά τα στατιστικά να γίνει η διαπραγμάτευση. Για τους 3 πρώτους δήμους δεν θα φτιαχτούν τα πλευρικά που προβλέπονταν, για τον Ωρωπό, έχουν ακουστεί πολλοί χρησμοί.

    Το μόνο σίγουρο είναι ότι, το νέο σύστημα θα είναι αναλογικό: όσα χιλιόμετρα κάνεις, τόσα θα πληρώνεις.



    Guest
    This is now closed for further comments

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.