Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Αυτοκινητόδρομοι: Αυξήσεις μέχρι και 60% στις τιμές διοδίων στις νέες συμβάσεις


    Την άνοιξη του 2014 θα είναι σε πλήρη ανάπτυξη τα εργοτάξια στους τέσσερις μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, μετά την οριστικοποίηση των διαπραγματεύσεων και την κατάθεση των αναθεωρημένων συμβάσεων στη Βουλή, το μεσημέρι της Παρασκευής.

     

    Στόχος είναι να ψηφιστούν μέχρι τις 9 Δεκεμβρίου, ώστε να ξεκινήσει άμεσα η εκταμίευση των πόρων και τα πρώτα εργοτάξια να είναι έτοιμα έως τα τέλη Φεβρουαρίου. Οι συμβάσεις παραχώρησης αφορούν στους άξονες: Μαλιακός-Κλειδί, Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα, Λαμία-Καρδίτσα-Τρίκαλα-Γιάννενα, Αντίρριο-Γιάννενα.

     

    Για την επανεκκίνηση όμως των συμβάσεων παραχώρησης, που υπολογίζεται να έχουν επίδραση στο ΑΕΠ 1,2% την επόμενη τριετία και να δημιουργήσουν τουλάχιστον 20.000 θέσεις εργασίας, το ελληνικό Δημόσιο, αλλά και οι χρήστες, θα πληρώσουν βαρύ τίμημα.

     

    Με την ενεργοποίηση των εργασιών στους αυτοκινητοδρόμους προβλέπεται αύξηση των σταθμών διοδίων, αλλά και αύξηση του κόστους ανά χιλιόμετρο (κατά 0,04 σεντς συν ΦΠΑ). Για παράδειγμα σε σταθμούς διοδίων της Νέας Οδού, όπως Αφίδνες, Μαλακάσα, Οινόφυτα, Θήβα, ο μέσος όρος αύξησης διοδίων είναι περίπου 60%.

     

    Για την Πελασγία, που είναι στο «Μαλιακός-Κλειδί», το κόστος από 2,70 ευρώ για τα ΙΧ, από την 1η Ιανουαρίου εκτινάσσεται σε 3,50 ευρώ, αυξημένο κατά 30%. Αντίστοιχα, θα προστεθούν τρεις νέοι σταθμοί στο Ελευσίνα-Κόρινθος (Νέα Πέραμος, Πάχη, Αγίοι Θεόδωροι), άλλοι τρεις μέσα στην Αττική (Άγιος Στέφανος, Βαρυμπόμπη), ενώ προβλέπεται γενναία εκπτωτική πολιτική έως 80% για τους συχνούς χρήστες.

     

    «Το κόστος πραγματοποίησης των έργων είναι πολύ μεγάλο. Κανείς δεν μας χαρίστηκε. Οι διαπραγματεύσεις ήταν δύσκολες και το Δημόσιο δεν είχε άλλη συμφερότερη λύση για να πραγματοποιηθούν» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

     

    Το χρηματοδοτικό κενό των αυτοκινητοδρόμων που θα καλύψει το ελληνικό Δημόσιο υπολογίζεται σε 1,7 δισ. ευρώ, και είναι πόροι που θα προέλθουν κυρίως από την αναθεώρηση του ΕΣΠΑ, συν το δάνειο των 650 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ.

     

    Εξ αυτών η πρόσθετη χρηματοδότηση είναι 215 εκατ. ευρώ στον Άξονα Κεντρικής Ελλάδας, 179 εκατ. ευρώ στην Ιόνια Οδό, 410 εκατ. ευρώ στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου και 250 εκατ. ευρώ στην Ολυμπία Οδό.

     

    Επιπρόσθετα, το Δημόσιο μπαίνει ως εγγυητής των εργολάβων και των τραπεζών παραχωρώντας μέρος των μελλοντικών του εσόδων από τα διόδια, για να καλυφθούν οι υποχρεώσεις, εφόσον οι κυκλοφορίες είναι κατώτερες των προβλεπόμενων και δεν καλύπτουν τις ανάγκες.

     

    Σε ό,τι αφορά στο συνολικό ποσό των αποζημιώσεων, που θα δοθούν στους εργολάβους και παραχωρησιούχους, το ύψος τους ανέρχεται σε 574 εκατ. ευρώ και αφορά στις καθυστερήσεις που έχουν σημειωθεί μέχρι σήμερα στους οδικούς άξονες λόγω απαλλοτριώσεων, αρχαιολογίας κ.ά.

     

    Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/alles-upodomes/endiaferouses-eidiseis/item/22711-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CF%8C%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CF%85%CE%BE%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BC%CE%AD%CF%87%CF%81%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-60-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%AD%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CE%B4%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%BD%CE%AD%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Πέρα από την πλάκα, "το κράτος" είναι ο προφέσορας της κονόμας.

    Εκτός από τα διόδια, που τα είπαμε πιο πάνω (1η κονόμα), ο παράδρομος έχει πολλά σημεία ασφαλούς προσπεράσματος, όμως η διακεκομένη διαγράμμιση σίγουρα κοστίζει παραπάνω από τη συνεχή διπλή (τοπογράφοι, μετρήσεις, σχέδια κλπ) (2η κονόμα)

    Και (3η κονόμα) όπου θέλουμε και όποτε θέλουμε στέλνουμε τα όργανα να μοιράζουν ραβασάκια!

    Link to comment
    Share on other sites

    Είμαστε μηχανικοί. Ας διαβάσουμε πρώτα τη νέα Σύμβαση Παραχώρησης και μετά βλέπουμε. Ο εν λόγω ιστοτoπος δεν αποτελεί αξιοπιστη πηγή και θα έλεγα ότι κιτρινίζει (λίγο).

     

    Επίσης τι είναι προτιμότερο; Η παλιά κατάσταση με τα διόδια ΤΕΟ που οι εργολάβοι και οι ταμίες των διοδίων έκαναν αμύθητες περιουσίες ή το ελεγχόμενο έσοδο του κράτους μαζί με τις θέσεις εργασίες λόγω ειτε λόγω των κατασκευών είτε της παραχώρησης.

    • Upvote 1
    • Downvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Συμφωνώντας με τον Κώστα , πρέπει να είμαστε προσεκτικοί γιά το τι διαβάζουμε , γιατί τα περισσότερα τα γράφουν περιφερόμενα κομματόσκυλα η θεωρητικοί καθηγητές , όπως χτές στον ΣΚΑΙ ο Γκότσης που μας εγκαλούσε γιατί επενδύσαμε στα ακίνητα και όχι σε άλλες παραγωγικές επιχειρήσεις .

     

    Και αυτός όπως και οι άλλοι άσχετοι η θεωρητικοί , ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΕΘΝΩΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ .

     

    Προφανώς διότι σαν άσχετοι , κομματικοί η θεωρητικοί που είναι δεν μπορούν να καταλάβουν ότι αυτό που μας δίνει πλεονέκτημα στην αξία της γης και στα ακίνητα , είναι μειονέκτημα στην δημιουργία βιομηχανίας η άλλων επιχειρήσεων που απαιτούν υποδομές και κεντροβαρική θέση .

     

    Ετσι είναι αναγκαία η δημιουργία οδικών και σιδηροδρομικών υποδομών , οι οποίες είναι εντιμότερο να πληρωθούν από τους χρήστες και όχι γενικά από τους φορολογούμενους .

     

    Εκεί που υπάρχει θέμα είναι στο κόστος , όπου το τεε δεν παίζει τον θεσμικό του ρόλο , αλλά και στον σχεδιασμό που σχεδιάζουμε κάποια φαραωνικά έργα , ενώ οι ανάγκες απαιτούν χαμηλότερο επίπεδο σχεδιασμού και κατασκευής , άρα και μειωμένου κόστους .

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Τσιράκια μεγαλοεργολάβων οι πολιτικοί και των τραπεζιτών.

     

     

    kostassid την ανικανότητα του κράτους να ελέγξει σκοπίμως, για την  οποία το ίδιο έφταιγε, μην την ταυτίζεις με τη λειτουργία νόμιμου κράτους.

     

    Πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι στηρίζεις δηλαδή;

     

    Πάει ο δολοφόνος όμως να αναστήσει το θύμα του; Όχι φυσικά, εμείς εδώ γιατί αυτό προσπαθούμε;

     

    Αστεία πράγματα. Φιλοξενούμενοι στον τόπο μας γίναμε ρεεεεε..

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    τα  διοδια  ηταν  ηδη  ακριβα  για  το  επιπεδο  των   οδικων  αξονων  που  εχει η  ελλαδα

    αλλα  και  την  επερχομενη  φτωχοποιηση  του  μεγαλυτερου  μερους  του  ελληνικου  πληθυσμου 

    και  πολλοι  ονειρευονται  και  υλοποιουν  αυξησεις ,  ενω  αλλοι επιχαιρουν  για  αυτες

      απο  παλιοτερα φωναζα (πριν 8-9  χρονια  )  στον  κοσμο  να  μην  αγοραζει  σε  τιμες  φουσκες 

    ακινητα  οικοπεδα  κλπ  διοτι   πληρωνει  υπερκερδη  σε  τραπεζες και    εργολαβους  ,  τωρα  το  1/3

    απο  αυτους  εχουν  δανεια  που  δεν  μπορουν  να  εξυπηρετησουν  και  απο  ωρα  σε  ωρα  πολλα

    απο  αυτα τα  ακινητα   θα  δημευτουν  στον  γερμανο  χοντροκολο  χανς  αντι   πινακιου   φακης  .

    καλο  ειναι  που  Θ  Α     ξεκινησουν  ορισμενα  εργα  εντος  2014  αλλα  με  μια  προυποθεση  ,  να  εργαστουν  μονο 

    ελληνες  εργατες  κατα  προτερεοτητα   και  ουτε  ενας   ξενος  ρουμανος  βουλγαρος  αλβανος  ,

    δεν  εχω  κανενα  εθνικιστικο  μισος  απενατι  στους  αλοδαπους  αλλα  προς  θεου   τα  χρηματα  να  μεινουν 

    στην  πατριδα  μας   και  οχι   να  πανε  στα  γειτονικα  βαλκανια  ,  αν  εχουν  μυαλο  οι  ελληνες  θα  το  εκμεταλευτουν

    ειδαλλως   θα  εχουμε   δραματα  για  τις  τοπικες  οικονομιες .

    Αν  και  δεν  πιστευω  οτι  θα  συμβει  αυτο  διοτι  ακομα  ο  ελληνικος  πληθυσμος  θεωρει  οτι  το  χρημα

    το φερνει  ο  πελαργος  καθε  1 και  15  του  μηνα  τελικα   εντος  της  τρεχουσας  δεκαετιας   θα  αλλαξουν  τα  πραγματα

    προς  το  καλυτερο  μονο    απο  αποψη  νοοτροπιας .

    Edited by loser
    • Upvote 3
    Link to comment
    Share on other sites

    @ Thodoris4 , η σύμβαση λήγει σε 26 χρόνια εκτός αν υπάρξει αναπροσαρμογή λόγω της κρίσης. Θα δούμε τότε που θα αναλάβει ξανά το δημόσιο πως θα διαχειριστεί. Πάντως όποιος θέλει ας διε τι ποσοστό από τα διόδια πάει στο κράτος και τι στον Παραχωρησιούχο. (πιστέψτεμε θα εκπλαγείτε)

     

    @ Loser, φίλε μου αν ο Έλληνας δεν ρίξει τις προσδοκίες του για τις αμοιβές ακόμα οι αλλοδαποί θα παίρνουν τις δουλειές. Απλά τα πράγματα.

    Link to comment
    Share on other sites

    giorge

    ε  τι  να  κανουμε  η  ηλιθιοτητα  ειναι  ανικητη , 

    ειναι   η  τελευταια   ευκαιρια  μετα  απο  αυτο  θα  ερθει   αγρια  και   ταχυστη   φτωχοποιηση  .,

    οπου  ο  ελληνικος  πληθυσμος  θα  κανει  πους  απσ  για  1  ευρω  την  ωρα  οπου  θα  θεωρηται και

    βασιλικος  μισθος .

    Edited by loser
    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    loser από εικασίες και προβλέψεις πόσο μπορεί να φτάσουν τα μεροκάματα έχουμε ακούσει πάρα πολλά. Δεν θα πώ κάτι άλλο γιατί βγαίνουμε off topic. Ευελπιστώ να μην πάμε πολύ παρακάτω από όσο έχουμε φτάσει τώρα. Γενικά με φίλους που μιλάω έχει πέσει πολύ μιζέρια και γκρίνια, σε μερικά άτομα με το δίκιο τους.

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.