Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Αυτοκινητόδρομοι: Εξετάζεται αύξηση του ορίου ταχύτητας στα 150χλμ. την ώρα


    Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, εξετάζει την αύξηση του ορίου ταχύτητας, μέσου του νέου νομοσχεδίου για τις μεταφορές. Με το νέο νομοσχέδιο εισάγεται διάταξη η οποία προβλέπει τη δυνατότητα αύξησης του ορίου ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους από 130 σε 150 χιλιόμετρα την ώρα. Για να ισχύσει η αύξηση, θα πρέπει όμως πρώτα να γίνει η σχετική μελέτη και να εγκριθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες, σε συνδυασμό με τη τοποθέτηση της σχετικής σήμανσης.

     

    Αυτό σημαίνει πως αν για παράδειγμα εγκριθεί ως νέο όριο ταχύτητας τα 150χλμ στην Ολυμπία Οδό, τότε η χρονοαπόσταση θα συρρικνωθεί από τις περίπου 2 ώρες που χρειάζεται κάποιος σήμερα, σε περίπου 1 ώρα και 45 λεπτά ενώ η αντίστοιχη χρονοαπόσταση αν ισχύσει αυτό και στην Ιόνια Οδός θα είναι 3 ώρες και 20 λεπτά δηλαδή 20 λεπτά λιγότερο.

     

    Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα, στον εξορθολογισμό της επιτρεπόμενης ταχύτητες σε κλειστούς μεγάλης ασφάλειας αυτοκινητόδρομους, που σε πολλές περιπτώσεις έχουν ταχύτητες που δεν συνάδουν με τις δυνατότητες που έχουν ή για τον σκοπό τον οποίο φτιάχτηκαν.

     

    Αν εφαρμοστεί το συγκεκριμένο νέο όριο ταχύτητας, θα έχουμε νέα μεταμόρφωση των οδικών μεταφορών της χώρας και κατά συνέπεια νέα κίνητρα για την κατασκευή νέων αυτοκινητόδρομων ως πυλώνων μεταφοράς αλλά και ανάπτυξης. Ερώτημα παραμένει αν τα όρια ταχύτητας θα αυξηθούν αντίστοιχα και για τα επαγγελματικά οχήματα.

     

    ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

     

    Την ίδια ώρα, με το νομοσχέδιο απαγορεύεται η κυκλοφορία σε δημόσιους ασφαλτοστρωμένους δρόμους σε ελαφρές και βαριές τετράτροχες μοτοσυκλέτες καθώς και σε οχήματα υπαίθριων δραστηριοτήτων που είναι σχεδιασμένα για χρήση εντός δρόμου ή και παντός εδάφους.

     

    Με άλλη διάταξη, ρυθμίζεται το πλαίσιο για την κυκλοφορία ποδηλάτων, με την σήμανση οδών με πινακίδες για τα ποδήλατα, την οριζόντια σήμανση οδών, με κατά μήκος διαγραμμίσεις, κατά πλάτος διαγραμμίσεις, ειδικές διαγραμμίσεις και τη φωτεινή σηματοδότηση για τους ποδηλάτες.

     

    Ακόμη, αυστηροποιούνται τα κριτήρια για οδηγούς που μεταφέρουν μαθητές, αφού θεσπίζεται ενιαίο όριο ηλικίας στα 55 έτη για οδηγούς λεωφορείων στο πλαίσιο του έργου μεταφοράς μαθητών. Το όριο επιτρέπεται να παραταθεί μέχρι το εξηκοστό πέμπτο (65ο) έτος εφόσον ανά πενταετία προηγηθούν ιατρικές εξετάσεις και δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς.

     

    Τέλος, με το νομοσχέδιο επιχειρείται η ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, αφού οι κάτοχοι οποιασδήποτε κατηγορίας άδειας οδήγησης, οι οποίοι έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 75 ετών, υποχρεούνται σε δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς για κάθε κατηγορία που επιθυμούν να ανανεώσουν. Η ανανέωση διαρκεί για 5 έτη και μετά επαναλαμβάνεται η διαδικασία.

     

    Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/alles-ypodomes/endiaferouses-eidiseis/item/43576-aftokinitodromoi-eksetazetai-ayksisi-tou-oriou-taxytitas-sta-150xlm-tin-ora





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Δυστυχώς όλα αυτά (το πρώτο σκέλος) είναι καλά για πίστες αυτοκινήτων όπου όλα τα οχήματα είναι στην ίδια κατάσταση και όλοι οι οδηγοί έχουν την ίδια εκπαίδευση και γνώσεις και το οδόστρωμα είναι τέλειο...

    Στους δημόσιους δρόμους όμως δεν είναι θέμα μόνο δικό μας αλλά και των άλλων. Είμαστε χρήστες των οδών μαζί με χιλιάδες άλλους για τους οποίους δεν ξέρουμε ΤΙΠΟΤΑ. Ούτε για αυτούς ως ανθρώπους, ούτε ως οδηγούς ούτε για τα οχήματά τους. Και μην πείτε τι κάνει το κράτος... Το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς. Θα αφήσουμε την ζωή μας στα χέρια του κράτους????

    Link to comment
    Share on other sites

    Indusys,

    Είναι τόσα πολλά αυτά που ανέφερες στο #46 που μόνο τώρα πλέον μπορώ συνοπτικά να απαντήσω στα κυριότερα.

    Βλέπω  τις υποκρυπτόμενες αντιφάσεις που κρύβονται σε αυτό το ομολογουμένως ωραία μεν γραμμένο κείμενο σου, αλλά κατάβαθα επηρεασμένο άπό μία αρνητική σου προκατάληψη και αυθαίρετη θεώρηση.  Δείχνοντας την επιμονή σου λοιπόν στην αρχική σου άποψη  ότι:

     "Είναι τόσο κακή η εκπαίδευση και η συμπεριφορά των οδηγών (επαγγελματιών και ιδιωτών) και τόσο κακή η κατάσταση τεχνικά των οχημάτων, που πιστεύω πως περισσότεροι από τους μισούς οδηγούς σκοτώνουν άνθρωπο με 100 km/h ακόμη και εάν αυτός πεταχτεί 100 μέτρα μπροστά τους. Ή τον εαυτό τους προσπαθώντας να αποφύγουν αυτόν που πετάχτηκε."

    που προφανώς δεν αποτελεί καταμετρημένο στοιχείο από κανέναν αλλά δικό σου ευφάνταστο δραματικό σενάριο, ξεκινάς αυθαίρετα να τα "βλέπεις" όλα μαύρα όπως είπα και στο #28.     Έτσι καταλήγεις εσύ πρώτος να πέφτεις σε αυτό που ζητάς να αποφεύγουμε όταν λες:

     

    "Βλέπω πάντως πως προσπαθώντας να κρίνουμε την γενικότερη συμπεριφορά και ικανότητα του συνόλου με βάση τα δικά μας ατομικά κριτήρια και ικανότητες,.."

     

    "στήνοντας"  μίαν δική σου "αντικειμενικότητα" με βάση τα υποκειμενικά ατομικά σου κριτήρια...... (όπως το παραπάνω με τα 100χλμ)

     

    Απ΄εκεί και πέρα βέβαια το πράγμα όλο και ξεφεύγει αφού:

    • εννοείς μόνο τον οδηγό ως παράγοντα ατυχημάτων στο:

        "Ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι φταίει" 

        ενώ αλλού σωστά  αποδέχεσαι  την πολυπαραγοντικότητα του κινδύνου.

    Οι παλιοί θα θυμούνται απ΄τα πολλά ατυχήματα το πολύ επικίνδυνο για ΟΛΟΥΣ τους ΟΔΗΓΟΥΣ 127χλμ της Αθηνών - Πατρών ΠΡΙΝ βελτιωθεί..... 

    • θεωρείς για την οδική κατάσταση :

       "όταν όλα τα άλλα μένουν ως έχουν έτσι όπως σχεδιάζεται το πράμα

    παραγνωρίζοντας τις πολλές και θεμελιώδεις βελτιώσεις του παλαιοτέρου δικτύου αλλά και προπαντός τους νέους σύγχρονους οδικούς άξονες (Εγνατία, Ιονία κ.λπ), ακόμη και την άμεσα προβλεπόμενη κατάργηση των μετωπικών διοδίων.

    • Στην προσπάθεια υπερκινδυνολογίας εμπλέκεις για το όριο ταχύτητας την προσπέραση, την βροχή, τα φορτηγά, τα λεωφορεία... ίσως και τα σχολικά......

    Όμως είναι καθολικά γνωστό ότι τα φορτηγά, τα λεωφορεία και άλλα ειδικά οχήματα έχουν δικά τους όρια ταχύτητας, όσο για την βροχή ούτε και τώρα θα εννοούσε κανείς το 130 υπό βροχή, ομίχλη κ.λ.π. Το ανώτατο όριο θεωρείται για την αριστερή λωρίδα και υπό καλές καιρικές συνθήκες. Όσο για την προσπέραση, αυτή ευνόητα θα έχει όριο τα 150 (όχι 180 που λες)  και θα γίνεται για άλλους που θα πηγαίνουν με 120.  Μην ανακατεύουμε εδώ αυτούς που ούτως ή άλλως πάντα θα προσπερνούν με 200 !....

    • προτείνεις

    "Δεν είναι καλύτερα αυτοί που βιάζονται και ταξιδεύουν τακτικά να παίρνουν ένα σύγχρονο τρένο" ....

    Μα δεν είμαστε στο Λονδίνο που μαζί με τα περίχωρα είναι όση η Πελοπόννησος και υπάρχουν τα commuting train lines για τους  χιλιάδες εργαζομένους...

    Στρατιώτες και κάποιοι λίγοι εργαζόμενοι εξυπηρετούνται από τραίνα στην Ελλάδα.

    Εγώ βρέθηκα το καλοκαίρι από Αθήνα σε Κεφαλλονιά (σπουδές γιού) και μετά Β. Εύβοια (εξοχικό). Για ποιό τραίνο να μιλάμε ....;;;; 

    • αναρωτιέσαι:

    "Υπάρχει κάποιος πρακτικός λόγος να ρισκάρουμε τόσα πολλά για να κερδίσουμε τόσο λίγο χρόνο;"

    Όμως σε εποχή εκτός κρίσης 1998 - 2007 (δηλ. χωρίς μείωση των οχηματοχιλιομέτρων) από το παραπάνω διάγραμμα (στο #43) είχαμε μείωση των θανατηφόρων κατά 33%  ΠΑΡΟΤΙ είχαμε αύξηση της μετρηθείσας λειτουργικής ταχύτητας κατά 9 χλμ/ω (στο #40). 

    Κίνδυνος υπάρχει από πάντα ούτως ή άλλως, δεν παραγνωρίζει κανείς ότι ο πολιτισμός μας έχει αλλάξει  τους κινδύνους ζωής του ανθρώπου. Δεν θα σκοτωνόσουν από ηλεκτροπληξία στην εποχή των κεριών, ούτε από αυτοκίνητο στην εποχή της άμαξας αλλά συγχρόνως  της χολέρας, του τετάνου, του τύφου.... Όμως έτσι που τα εκθέτεις θα πρέπει να μειώσουμε ακόμη και τα υπάρχοντα όρια ταχύτητας...

    Να σου πω και κάτι άλλο:

    Η απόφαση για την διαπλάτυνση της Λ. Συγγρού και την αναβάθμιση της σε "λεωφόρο"  ταχείας κυκλοφορίας εν μέσω αστικού ιστού (!!) έγινε μετά την διαπίστωση των μυρίων χαμένων εργατωρών που ερμηνεύτηκαν σε οικονομική ζημία εκατ. δραχμών τότε.   Για την ιστορία ασφαλτοστρώθηκε επί "Εθνάρχη" το 1975, βιαστικά, για να διέλθει "θριαμβικά"   ο προσκληθείς Ζισκάρ ντ΄ Εσταίν.  Αυτό που μετράει είναι ότι κρίθηκε σκόπιμο να αυξηθεί ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ η ταχύτητα εντός αστικού ιστού (!)  εκεί  που ιστορικά συνέβη το πρώτο τροχαίο ατύχημα (και θανατηφόρο) στην Ελλάδα το 1907 που όλα κι όλα τα αυτοκίνητα ήσαν 7 (!!). Χαρακτηριστικά δε ο τότε Διευθυντής Αστυνομίας κάλεσε "όλους" τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων (δηλαδή τους επτά...)  και τους ώρισε ότι δεν επιτρέπει να κινούνται  με ταχύτητα ανωτέρα των 10χλμ/ω !! 

    Από τότε πέρασαν 110 χρόνια και παρόλα τα τόσα θανατηφόρα τροχαία στην Συγγρού (αν γκουγκλάρεις τροχαία Συγγρού, γεμίζεις οθόνες), το όριο ταχύτητας (φυσικά  με  παράλληλες βελτιώσεις της οδού) από 10 ανέβηκε στα 90χλμ/ω και καλώς έγινε έτσι,

    απλά γιατί αυτή είναι η εξέλιξη ........

     

    Υ.Γ Μην υπερκινδυνολογούμε  με σενάρια, σείοντας σημαίες με δράκους....

    Edited by Anton_civeng
    Link to comment
    Share on other sites

    Άκυρο στη μεταβολή του ορίου ταχύτητας τελικά.

    Επίσης, οι γουρουνίτσες θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν στους δρόμους, συνεπώς προσοχή.

     

    Πηγή: https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/koinonia/181772/paramenoun-ypo-orous-oi-gouroynes-stous-dromous-pisogyrisma-gia-to-orio-taxytitas-ton-150-xlm?m=1

    Edited by Ghostrider
    Link to comment
    Share on other sites

     

     

    ".....προκάλεσαν οι έντονες αντιδράσεις."
     
    Ποιοί και που ?.....


    Αναφέρει κάτι «ειδικούς» το άρθρο. Λογικά σε αυτούς οφείλεται η μη εφαρμογή, εκτός αν διαβάζουν το συγκεκριμένο θέμα του forum & προβληματίστηκαν! Edited by terry
    Link to comment
    Share on other sites

     

    - το αυτοκίνητο πιάνει 225χλμ/ώρα και είναι στημένο για ασφάλεια σε αυτή την ταχύτητα. Μέχρι τα 225 έχω ένα περιθώριο ασφαλείας +40%.

    - έχει φρένα ικανά για αυτή την ταχύτητα

     

     

    Συγνωμη που επεμβαινω, αλλα υπολογισε ποση αποσταση θελεις για να σταματησεις, αν τρεχεις με 225χιλ/ωρα και σκεψου με αυτη την ταχυτητα τι αντιδραση θα μπορεσεις να εχεις και ποσο εγκαιρη θα ειναι αυτη.

    Συγνωμη, αλλα χαλαρωστε καποιοι που νομιζετε οτι ειναι F1 οι εθνικες οδοι.

    Link to comment
    Share on other sites

    Terry, κάθε λέξη απ΄όλων τα σχόλια έχω διαβάσει προσεκτικά, ....

    γι αυτό άργησα και να απαντήσω στο #53 με επιχειρήματα, στοιχεία και όχι φοβικά σύνδρομα ....

    που ίσως οδηγούν σε ατυχήματα του πανικού ακόμη και με τα 100!.......

    Ο sdim είχε το θάρρος να δηλώσει αυτό που σχεδόν όλοι κάνουν αλλά δεν το λένε...

    στο " Προσωπικά θέλω να ανεβούν τα όρια καθώς αισθάνομαι άνετα με 140~160χλμ/ώρα, αλλά αισθάνομαι ασφαλής επειδή.....".

    Προσωπικά όποτε οδηγώ στην Εθνική φορτωμένος στην  σχάρα και  αναγκαστικά το πολύ μέχρι 90χλμ/ω,   αισθάνομαι ότι θα με πατήσουν από αριστερά - δεξιά αυτοί που με προσπερνούν "σφαίρα",  ακόμη και λεωφορεία....  Οι αυτοκινητόδρομοι και τα αυτοκίνητα διαπιστωμένα δεν είναι πλέον για τις χαμηλές ταχύτητες του παρελθόντος και σε τέτοιες συνθήκες πλέον αυτόματα διαμορφώνεται μία ψηλότερη  λειτουργική ταχύτητα αλλά και μία παραγωγή παραβατών από την αναξιοπιστία των ορίων (που οι περισσότεροι δεν πιάνονται ).  Καλύτερη λοιπόν η αύξηση των ορίων αλλά με αύξηση της ουσιαστικής επιτήρησης    ΚΑΙ του δικτύου ΚΑΙ των οδηγών  για να μην π.χ ....μπερδεύουν το μπουκάλι με τον λεβιέ.....

    Και ασφαλώς εξυγίανση του κυκλώματος "παραγωγής" διπλωμάτων οδήγησης που ...  όζει όπως είπα στο #21 και  

    ".....καθώς ο τζίρος της διαφθοράς και του «λαδώματος» στον κλάδο σύμφωνα με παλαιότερα ερευνητικά δεδομένα έφτασε τα 12ο εκατομμύρια ετησίως."   όπως είπε ο Σπίρτζης  (παράθεση του Ghostrider) ....

     

    Υ.Γ  Terry τι λέει ο Γαμβριλάκης  εκεί .....?   :mrgreen:

    «.....επειδή στην Κρήτη είναι σχεδόν θέμα πολιτισμικό, υπάρχει άρνηση να κατανοήσουν ότι η μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ είναι πρόβλημα και δυστυχώς από τα στοιχεία που διατηρούμε διαπιστώνουμε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι στα Χανιά και πίνουν και οδηγούν μαζί». «Από αυτούς που ρωτήσαμε περίπου το 60-70% και πίνει και οδηγεί, οι άλλοι που δεν οδηγούν ή δεν έχουν δίπλωμα (τους το έχει πάρει δηλαδή η τροχαία) ή δεν έχουν αυτοκίνητο γιατί το έχουν τρακάρει. Σε επίπεδο Χανίων αυτά τα στοιχεία», είπε επίσης ο κ. Γαβριλάκης.

     

    https://www.pentapostagma.gr/2017/11/%cf%83%ce%bf%ce%ba%ce%b1%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%ce%bf-%ce%bc%ce%b9%ce%ba%cf%81%cf%8c%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%bf%cf%82-%ce%b1%ce%bb%ce%ba%ce%bf%ce%bf%ce%bb%ce%b9%ce%ba%cf%8c%cf%82.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+pentapostagma+%28%CE%A0%CE%95%CE%9D%CE%A4%CE%91%CE%A0%CE%9F%CE%A3%CE%A4%CE%91%CE%93%CE%9C%CE%91%29

     

    Καλημέρα και καλή Κυριακή.

    Edited by Anton_civeng
    Link to comment
    Share on other sites

    Τελικά δεν θα πάμε στα 150 . Εδώ που τα λέμε με τα αμάξια και τους οδηγούς που κυκλοφορούν έχουμε πρόβλημα . Ασε που εκεί καίνε και τα ρημάδια τα αμάξια .

     

    Και κάτι τελευταίο για τον Πάτρα - Πύργος . Το ότι είναι δρόμος Ε- , δηλαδή ανήκει στο ευρωπαικό σύστημα , δεν σημαίνει ότι είναι κατ΄ ανάγκη και αυτοκινητόδρομος . Σιγά - σιγά γίνονται , αλλά όχι παντού .

     

    Για μένα Α/Δ έπρεπε να είναι ΜΟΝΟ οι ΠΑΘΕ-ΕΓΝΑΤΙΑ-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας και Κόρινθος-Τρίπολη . Κανένας άλλος . Οι άλλοι να είναι ΟΤΚ με 4ιχνο οδόστρωμα , αγροτικούς παράπλευρους και μικρές ανισόπεδες , ή ισόπεδες με φανάρια ή κυκλικούς κόμβους διασταυρώσεις , ανάλογα με τον κυκλοφοριακό φόρτο . 

     

    Δηλαδή ο τωρινός Ε-65 που φτιάχνεται κατά τμήματα είναι υπεραρκετός για την κυκλοφορία σαν ΟΤΚ . Αλλά το θέμα είναι ότι διόδια και ΟΤΚ δεν πάνε μαζί ...

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.