Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Στις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας, Δευτέρα ή Τρίτη, βγαίνει στον αέρα η προκήρυξη του διαγωνισμού για την κατασκευή τεσσάρων νέων σταθμών διοδίων στο οδικό δίκτυο της Εγνατίας Οδού.

     

    Η Εγνατία Οδός Α.Ε., όπως είναι αποφασισμένο, έχει επιταχύνει για να επιτευχθεί ο στόχος της κατασκευής και λειτουργίας στον οριζόντιο άξονα και στους καθέτους, συνολικά 18 σταθμών διοδίων, που σε αυτή τη φάση όλοι θα είναι μετωπικοί- συμβατικοί και όχι αναλογικοί.

     

    Όπως πληροφορείται η Voria.gr, ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 6,9 εκατ. ευρώ -συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ- και τα κονδύλια για την εκτέλεσή του είναι εξασφαλισμένα. Εκτιμάται ότι οι νέοι σταθμοί διοδίων σε Παμβώτιδα, Ιεροπηγή, Μέστη και Ευζώνους, θα είναι έτοιμοι να λειτουργήσουν εντός της άνοιξης. Η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο, μέχρι το τέλος του 2017, να είναι σε λειτουργία και οι 18 προβλεπόμενοι σταθμοί διοδίων. Σήμερα είναι σε λειτουργία οκτώ σταθμοί διοδίων σε Τύρια, Μαλακάσι, Πολύμυλο, Μάλγαρα, Ανάληψη, Μουσθένη, Ίασμο και Προμαχώνα,

     

    Εν τω μεταξύ ο "αγώνας" για την Εγνατία Οδό δίνεται σε δύο μέτωπα:

     

    Το ένα μέτωπο αφορά την πλευρά του ΤΑΙΠΕΔ που προσπαθεί εντός της 5νθήμερης παράτασης που πήρε η κυβέρνησης από το Euro Working Group για τα τρία προαπατούμενα που εκκρεμούν για την υποδόση των 2,8 δισ, ένα από αυτά η Εγνατία Οδός, να δημοσιεύσει την προκήρυξη για την παραχώρηση του άξονα.

     

    Το άλλο μέτωπο αφορά τους εργαζομένους στην Εγνατία Οδό Α.Ε. οι οποίοι είναι αντίθετη με την παραχώρηση και μάλιστα επιδιώκουν, έστω, την μεταφορά της εταιρείας στο νέο Υπερταμείο. Μάλιστα όπως πληροφορήθηκε η Voria.gr, εξέθεσαν την πρότασή τους αυτή και το πως μπορεί να λειτουργήσει αυτή, σε συνάντηση που είχαν με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης κ. Δραγασάκη.

     

    Μένει να δούμε στις υπόλοιπες ελάχιστες ημέρες, το τι θα γίνει τελικώς με την Εγνατία Οδό, αν και οι δανειστές δεν έχουν αφήσει περιθώρια διαπραγματευτικών χωρισμών στην ελληνική κυβέρνηση.

     

    Πηγή: http://www.voria.gr/article/egnatia-odos-diagonismos-gia-tesseris-neous-stathmous-diodion






    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    gavrilis

    Δημοσιεύτηκε

    Η (ΑΓ) ΕΛΛΑΔΑ  στέρεψε

    Γάλα δεν κατεβάζει

    Όσους σταθμούς και αν στήσετε

    Σταγόνα δεν θα πάρετε.

    amarcos

    Δημοσιεύτηκε

    θεσσαλονικη αυλωνας χθες  πηγαινε ελα 900 χμ

    κοστος καισιμου 65 ευρω (πετρελαιο)

    κοστος διοδιων 50,00 ευρω περιπου

    antloukidis

    Δημοσιεύτηκε

    5 ευρω για 90 χιλιομετρα.

     

    Σας σκιζουμε, 3,25 στα 18 απο Αγ. Στεφανο Μαλακασα....

     

    Ασχετα με αυτο, δεν καταλαβαινω γιατι τα διοδια πρεπει να ειναι μετωπικα και να πρεπει να σταματας καθε 30-40 χιλιομετρα.

     

    Σε ταξειδι μου στην Ιταλια πριν 25 χρονια περιπου, περνουσες ολη τη χωρα χωρις να σταματησεις, και πληρωνες στην εξοδο με ΚΑΡΤΑ (εδω ακομα θεωρειται διαστημικη τεχνολογια)

    pankrok

    Δημοσιεύτηκε

    ελα ντε

    φτασαμε στο 2016 για να πνιξουμε εναν πολυ καλο αυτοκινητοδρομο με μετωπικα διοδια.

     

    ειναι απιστευτη η ευκολια που σε αυτη την χωρα δημιουργουμε προβληματα εκει που δεν υπαρχουν. 

     

    δηλαδη αν για αλεξανδρουπολη θεσσαλονικη που "κανονικα" κανεις κατι λιγοτερο απο 3 ωρες (ημινομιμος) σταματησεις 5 φορες να πληρωσεις (χωρις "μπλιμπλι" περιπου 4-5 λεπτα, αναλογα την κινηση και ο χρονος να φρεναρεις και αν ανακτησεις τα αρχικα 130-150χαω) χαμενα πηγαν τα λεφτα σε αυτην την κατασκευη. 

     

    χωρια το αλλο , να εχεις 3-4 εταιριες που εκμεταλευονται αυτοκινητοδρομους, και να χρειαζεσαι 3 μπλι-μπλι για να κυκλοφοριες παντου, τα οποια εκπεμπουν και λειτουργουν με την ιδια τεχνολογια στους ιδιους δεκτες.

     

    ποσο δυσκολο ειναι το ρημαδι να συνδεθει με εναν λογαριασμο που αποχρεωνει σε καθε σταθμο το ποσο;;;

     

    2016 εχουμε και οχι για πολυ ακομα. στην ιταλια/γαλλια πληρωνουν στην εξοδο απο τη δεκαετια του 80 και ισως νωριτερα

    Arche

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    σε αυτό ήθελα να έρθω ψηλέ, ομοίως σε ταξίδι στην Ιταλία, το 2006! Μπαίναμε και μας υπολόγιζε, βγαίνεις στα 40χλμ πληρώνεις 1,5ε, βγαίνεις στα 400 πλήρωνες 8.

    Και εδώ πχ παίρνεις λάθος ρεύμα προς Ελευσίνα πχ αν δεν ξέρεις καλά τους δρόμους, ξανά 2.80 για να μπεις στο άλλο ρεύμα να ξαναβρεις τη σωστή θέση.

    Και ξανά 2.80 στην Αττική μήπως πετύχεις την έξοδο αυτή τη φορά!

     

     

     

    "το σχόλιο μου πήγαινε σε συνέχεια του Antloukidis, δεν είχα δει οτι δημοσίευες την ίδια ώρα PunkRock

    Edited by Arche
    antloukidis

    Δημοσιεύτηκε

    Υπαρχει βεβαια και η .....σουπερ διαστημκη τεχνολογια μετωπικων διοδιων (ΗΠΑ), που καταγραφεται ο αριθμος κυκλοφοριας περνωντας με οτι ταχυτητα θελεις, χωρις να φρεναρεις, και χρεωνεται αυτοματα η πιστωτικη σου καρτα.

     

    Γιατι ομως να εφαρμοσουμε νεα τεχνολογια? Θα ακολουθησουμε την εξελιξη της τεχνολογιας με αργους ρυθμους, και θα φτασουμε εκει, οταν στη αμερικη θα ....διακτινιζονται!



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.