Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Εκτροχιασμός επιβατικής αμαξοστοιχίας έξω από τη Θεσσαλονίκη


    Περίπου στις 9.40 το βράδυ του Σαββάτου, εκτροχιάστηκε επιβατική αμαξοστοιχία intercity που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη, κοντά στο Σιδηροδρομικό σταθμό Άδενδρου.

     

     

    Στο τρένο επέβαιναν περίπου 100 άτομα, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για δύο νεκρούς και αρκετούς τραυματίες, πέντε εκ των οποίων σοβαρά. Οι περισσότεροι που τραυματίστηκαν σοβαρά μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Παπανικολάου, ένας εκ των οποίων διασωληνομένος, μεταφέρθηκε στο 424 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Εκπαιδεύσεως.

     

     

    Πληροφορίες αναφέρουν ότι άλλοι δέκα επιβάτες είναι ελαφρά τραυματισμένοι και μεταφέρθηκαν στα νοσοκομεία Άγιος Δημήτριος και Γ. Γεννηματάς. Προσπάθειες γίνονται ακόμη να απεγκλωβιστούν οι δύο μηχανικοί, ένας άντρας και μια γυναίκα.

     

     

    Το τρένο -υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες- έπεσε πάνω σε οίκημα, το οποία και διαπέρασε. Η επιβατική αμαξοστοιχία του ΟΣΕ είχε ξεκινήσει στις 16.18 το μεσημέρι του Σαββάτου.

     

    treno-ektroxiasmos-5.jpg

     

    treno-ektroxiasmos-1.jpg

     

    treno-ektroxiasmos-2.jpg

     

    treno-ektroxiasmos-3.jpg

     

     

    Πηγή: http://www.efsyn.gr/arthro/ektrohiasmos-trenoy-exo-apo-ti-thessaloniki





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Κρίμα . 

     

    Το δυστύχημα έχει γίνει ουσιαστικά μέσα στην γραμμολογία του σταθμού του Αδενδρου , αλλά σύμφωνα με όσα είπε στην ΕΡΤ ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , το κλειδί που πέρασε το τρένο είναι στην ίδια θέση επί 12 χρόνια . Ακόμα η ταχύτητα πρέπει να είναι 60 χαω , αλλά θα δούμε πόσο ήταν και βέβαια περιμένουμε να μάθουμε τι ακριβώς συνέβη .

    Link to comment
    Share on other sites

      Πρέπει ο συρμός να βρέθηκε σε άλλη τροχιά από αυτην του δρομολογίου μάλλον από αλλαγή της θέσης του κλειδιού (ποιός, πως και γιατί...?). Η ταχύτητα ήταν πάνω από 100χλμ/ω (ένας μηχ/λόγος του ΟΣΕ το είπε) και θεωρώ ότι αν βρισκόταν στην κανονική τροχιά του δεν θα συνέβαινε ο εκτροχιασμός,  έστω και που το όριο εκεί ήταν 60 χλμ/ω για την ασφαλέστερη διέλευση του από κατοικημένη περιοχή και κόμβο.

      Το άλλο περίεργο, που εγώ τουλάχιστον θα το απέκλεια, ήταν να περάσει μία τόσο μεγάλη επιφάνεια μετωπικής κρούσης διαμπερώς μέσα από ένα μικρό πετρόκτιστο χωρίς να προξενήσει ούτε την τμηματική του  κατάρρευση. Εκτός από την σπασμένη γωνία  πάνω από την οπή εξόδου που στηρίζεται πλέον στο όχημα, όλο το υπόλοιπο κτίσμα φαίνεται ακόμη .....αυτοφερόμενο !!!! Δεν νομίζω ότι κανένα μοντέλο βλητικής μηχανικής θα μπορούσε να επαληθευτεί από  αυτό το πραγματικό αποτέλεσμα...!!!!

     

    Θεωρώ με όλη την επιφύλαξη και σεβόμενος το τελικό πόρισμα που θα εκδοθεί, ότι συνέβει το παρακάτω που φαίνεται:

     

    Υ.Γ δουλειές δεν έχουμε, μ αυτά ασχολούμαστε...!!

    post-27255-0-06960600-1494959844_thumb.jpg

    post-27255-0-33088600-1494960189_thumb.jpg

    post-27255-0-84297400-1494964352_thumb.png

    Edited by Anton_civeng
    Link to comment
    Share on other sites

    Από επί τόπου τηλεοπτική συνέντευξη ενός επιβάτη ειπώθηκε :

    " περιέργως ο συρμός βρέθηκε στην παρακαμπτήριο!" !!!!!!

     

    Στο πόρισμα όμως αντιθέτως αναφέρεται :

    Δηλαδή μιλώντας με τον μηχανοδηγό του έδωσε Νο τηλεγραφήματος για πορεία μέχρι ΤΧ1 και με την οδηγία για είσοδο σε παρακαμπτήριο σε Σ.Σ. Αδενδρου και Σ.Σ. Σίνδου» .......

    Αν ισχύει αυτό .....,

    είχε ενημερωθεί εγκαίρως ο μηχανοδηγός για την είσοδο στην παρακαμπτήριο ????.....

     

    Ένα είναι σίγουρο,.....

    ότι σε καμία περίπτωση δεν μπορεί κανείς να περιμένει ένα συρμό να διέλθει χωρίς εκτροχιασμό με ταχύτητα >100 χλμ/ω από δύο αντίστροφες καμπύλες που απέχουν λίγα μέτρα για να εισέλθει στην παρακαμπτήριο.....

    Link to comment
    Share on other sites

    και ο λόγος που τον έβγαλαν στην παρακαμπτήριο?

    αφού το λένε επισήμως

    είχαν έργα στην κανονική γραμμή?

    αναφέρει κάτι το πόρισμα?

    ή είχαν βγάλει κάποια ντρεζίνα και ξέχασαν το κλειδί και λένε τώρα ότι τι και πως

    Link to comment
    Share on other sites

    Μίλησα προχτές με κάτοικο. Λόγω περικοπών, το τελευταίο εξάμηνο περίπου, επειδή δεν έχουν κλειδούχους τα βράδια, είναι μόνιμα γυρισμένα στις παρακαμπτήριους.

     

    Στάλθηκε από το Lenovo A1000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

    Link to comment
    Share on other sites

    Είναι έχουν πει μόνιμα γυρισμένο στην παρακαμπτήριο εδώ και 12 χρόνια . Τώρα το τι έγινε , πολλά μπορεί και διάφορα και δεν μείωσε ταχύτητα . 

     

    Ηταν μέσα 3 και κουβέντιαζαν και ξεχάστηκαν ? Τα περί μειωμένης έλξης όπως γράφουν και στα σιδηροδρομικά νέα όταν το τρένο , ντίζελ τρένο με 6 βαγόνια αναπτύσσει 145 χαω μέσα σε 2-3 χλμ από το Πλατύ , είναι δύσκολο να ισχύουν , αλλά το ανθρώπινο λάθος πάντα υπάρχει , όπως έγινε και στην Ισπανία σε ανάλογη περίπτωση . 

     

    Τώρα γιατί πρέπει να περνάει επί 12 χρόνια από την παρακαμπτήριο σε ένα σταθμό που δεν σταματάει , είναι γιατί δεν έχουν κλειδούχους  να γυρνάνε μεταξύ ιντερσίτι και προαστιακών και έτσι περνάνε όλοι από τον σταθμό .

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.