Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Εκτροχιασμός επιβατικής αμαξοστοιχίας έξω από τη Θεσσαλονίκη


    Περίπου στις 9.40 το βράδυ του Σαββάτου, εκτροχιάστηκε επιβατική αμαξοστοιχία intercity που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη, κοντά στο Σιδηροδρομικό σταθμό Άδενδρου.

     

     

    Στο τρένο επέβαιναν περίπου 100 άτομα, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για δύο νεκρούς και αρκετούς τραυματίες, πέντε εκ των οποίων σοβαρά. Οι περισσότεροι που τραυματίστηκαν σοβαρά μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Παπανικολάου, ένας εκ των οποίων διασωληνομένος, μεταφέρθηκε στο 424 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Εκπαιδεύσεως.

     

     

    Πληροφορίες αναφέρουν ότι άλλοι δέκα επιβάτες είναι ελαφρά τραυματισμένοι και μεταφέρθηκαν στα νοσοκομεία Άγιος Δημήτριος και Γ. Γεννηματάς. Προσπάθειες γίνονται ακόμη να απεγκλωβιστούν οι δύο μηχανικοί, ένας άντρας και μια γυναίκα.

     

     

    Το τρένο -υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες- έπεσε πάνω σε οίκημα, το οποία και διαπέρασε. Η επιβατική αμαξοστοιχία του ΟΣΕ είχε ξεκινήσει στις 16.18 το μεσημέρι του Σαββάτου.

     

    treno-ektroxiasmos-5.jpg

     

    treno-ektroxiasmos-1.jpg

     

    treno-ektroxiasmos-2.jpg

     

    treno-ektroxiasmos-3.jpg

     

     

    Πηγή: http://www.efsyn.gr/arthro/ektrohiasmos-trenoy-exo-apo-ti-thessaloniki





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Πράγματι η αμφισβήτηση της μεγάλης ταχύτητας από τους  εργαζομένους στο :

    " 1. Ο μηχανοδηγός ο οποίος οδήγησε από την Αθήνα ως τη Λάρισα, είπε στα μέλη της Επιτροπής ότι «το Τροχαίο Υλικό (δηλ. η μηχανή) εμφάνισε κάποιες μικρές ανωμαλίες και είχε μειωμένη έλξη». Πόσο εύκολο είναι για μια μηχανή με «μειωμένη έλξη» να αναπτύξει μέσα σε ελάχιστα λεπτά ταχύτητα 145 χιλιομέτρων την ώρα, σέρνοντας πίσω της 5 βαγόνια;

     

    2. Στα 7 χιλιόμετρα από την προηγούμενη στάση (Πλατύ) έως το Άδενδρο,...........    "

     

    απέχει πολύ από το πως μας τα λέει η Φυσική διότι :

    Θεωρώντας ως επιτάχυνση του συρμού με "μειωμένη έλξη" την τιμή  γ=0,70m/sec2  (αφού η max επιτάχυνση από τα στοιχεία του ΟΣΕ είναι γmax=1,00m/sec2 ),  τότε ο συρμός θα χρειαζόταν χρόνο (t=υ/γ)  56 sec  για να φθάσει την ταχύτητα 140 km/h  και απόσταση (s=1/2 γ t2 )  1098 m .  Δηλαδή θα είχε πολύ άνετα "πιάσει" τα 140km/h ήδη (7,0-1,1)= 5,9 χιλιόμετρα πριν φθάσει στο  Άδενδρο !! ....

     

    Η μεγάλη ταχύτητα διέλευσης από το κλειδί εξ΄άλλου φαίνεται και από το μήκος εκτροχιασμού 221μ που θα ήταν πολύ μεγαλύτερο αν ο συρμός δεν διεμβόλιζε το πετρόκτιστο !

     

    Προσωπικά είμαι πεπεισμένος ότι η ταχύτητα του ήταν υπερβολική για είσοδο σε παρακαμπτήριο. Το ζητούμενο για μένα είναι αν είχε ενημερωθεί εγκαίρως για την είσοδο αυτή, ώστε να μειώσει ταχύτητα και αν ο συρμός δεν παρουσίασε τεχνική βλάβη που να εμπόδισε την πέδηση του.....

    post-27255-0-36903400-1495293289_thumb.png

    post-27255-0-43276400-1495293319_thumb.png

    post-27255-0-68154900-1495293339_thumb.png

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.