Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Σημαντικές εξελίξεις για μία από τις τηλεπικοινωνιακές εταιρείες της χώρας μας, την On Telecoms, η οποία σύμφωνα με την ιστοσελίδα Capital, κατέθεσε αίτηση πτώχευσης στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών.

     

    Όπως όλα δείχνουν, η κίνηση αυτή έχει άμεση σχέση με την οριστική απόρριψη σχεδίου εξυγίανσης της εταιρείας, πάνω στο οποίο είχε συμφωνήσει το 77% των πιστωτών της εταιρείας, κάτι που είχε οδηγήσει την On Telecoms σε έφεση τον περασμένο Δεκέμβριο. Το επόμενο βήμα είναι η εκδίκαση της αίτησης πτώχευσης η οποία θα λάβει χώρα αύριο στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών, με σκοπό την έκδοση προσωρινής διαταγής απαγόρευσης κάθε δίωξης και μεταβολής των περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας από πιστωτές.

     

    Με συσσωρευμένες ζημιές ύψους 300 εκ. ευρώ, η χρεοκοπία της On Telecoms θεωρείται δεδομένη, με τις ληξιπρόθεσμες οφειλές στον OTE να ξεπερνούν το 1 εκ. ευρώ. Ειδικά τα προβλήματα της εταιρείας με τον κορυφαίο τηλεπικοινωνιακό πάροχο της χώρας παρουσιάζονται από το 2012, με τον ΟΤΕ να προχωρά σε επανειλημμένες αιτήσεις διακοπής παροχής μισθωμένων κυκλωμάτων. Ανάμεσα στις επιλογές της εταιρείας περιλαμβάνονται είτε νέες νομικές ενέργειες είτε η εξασφάλιση ότι οι τωρινοί συνδρομητές της οι οποίοι υπολογίζονται σε περίπου 50.000, θα μεταβούν σε κάποιο άλλο πάροχο.

     

    Όπως μας υπενθυμίζει το Capital, η On Telecoms ήταν ο πρώτος πάροχος που έφερε στη χώρα μας το triple play πριν 7 χρόνια, ενώ το 2009 προχώρησε στην εξαγορά της Vivodi Telecom χωρίς όμως η κίνηση αυτή να φέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.

     

    Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/providers-telecoms/on-telecoms/%CE%B7-on-telecoms-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AD%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B5-%CE%B1%CE%AF%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%80%CF%84%CF%8E%CF%87%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%82-r9341

     

    και

     

    http://www.capital.gr/story/3016741/aitisi-ptoxeusis-katethese-i-on-telecoms





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    zavi@tee.gr

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Φιλε μου εχεις παει ποτε σε πλειστηριασμο εταιρειας που πτωχευσε? Ακομη κ το εμπορευμα εκπλειστηριαζεται, τρεχει ο πιστωτης να μαζεψει καρεκλες κ γραφεία. Κ αυτο που δεν γνωριζω κ αν θελει ας συμμετεχει κ ο δικηγόρος φιλος μας του φορουμ ειναι τι γινεται με τις απαιτησεις της πτωχευμενης εταιρειας. Διοτι στην περιπτωση πτωχευσης κρατων ή τραπεζων, τις απαιτησεις τις φορτωνεται η κεντρικη τραπεζα με τη μορφη 'κακων' οφειλων (βλεπε σαλλα), στην περιπτωση ιδιωτων δεν γνωριζω αν μεταβιβαζεται καπου η 'κακη' οφειλη.

     

    Οπως κ να χει το πραγμα, απο τη στιγμη που συναλλασεσαι με μια εταιρεία είτε εισαι πελατης ειτε προμηθευτής, θεωρείσαι επιτηδευματιας κ ως επιτηδευματιας κινδυνευεις να φας φολα η φεσι (φολα αν εισαι πελατης, φεσι αν εισαι προμηθευτης). Επομενως οι μοναδικοι που δςν ειναι επιτηδευματιες στην περίπτωση της ον τελεκομς ειναι τα νοικοκυρια που τους κοπηκε η συνδεση. Κ παλι ομως αυτους εγω προσωπικα τους θεωρω επιτηδευματιες γιατι αλλαξαν προμηθευτη (οτε) για καλυτερη τιμη.

     

    Δεν γινεται να κερδιζεις παντα σε αυτη τη ζωη χωρις να παιρνεις ρισκο, ειδαλλως αυτοματως θεωρω οτι γουστάρεις τα παντα να ειναι δημοσια κ να εχουν εγγυηση, αρα καταληγουμε σε αυτο που ελεγα για το παμε. Τωρα για το ποιος πληρωνει τη νυφη, υπαρχει ο πτωχευτικος κωδικας, κ δεν νομιζω οτι αναγραφεται καπου οτι πληρωνουμε ολοι.

    Edited by [email protected]
    alej

    Δημοσιεύτηκε

    http://www.efsyn.gr/arthro/ypertimologiseis-ypsoys-104-ekat-eyro-stin-egnatia-odo
     

     

    ''Σημαντικές υπερτιμολογήσες στην Εγνατία Οδό, που σημαίνουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ ζημιά για το ελληνικό Δημόσιο, αποκαλύπτουν οι πρώτοι έλεγχοι των συμβάσεων του έργου, τις οποίες περνάει ήδη από ενδελεχή έλεγχο το Σώμα Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων.

    Σε έλεγχο που έγινε πριν από δυο μήνες από τις υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σε τρεις εργολαβίες της Εγνατίας Οδού, αποκαλύφθηκαν υπερτιμολογήσεις, συνολικού ύψους 104 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με το αρμόδιο υπουργείο, πρόκειται για συμβάσεις που αφορούσαν τα τμήματα Παναγία-Γρεβενά, Δερβένι-Σέρρες-Προμαχώνας και Αρδάνιο-Ορμένιο που είχαν κατασκευαστεί από τις εταιρείες ΑΤΤΙΚΑΤ και Παντεχνική.

    Το πρόβλημα που δημιουργείται τώρα για το υπουργείο, προκύπτει από το γεγονός ότι και οι δυο εταιρείες έχουν «υπαχθεί» στο άρθρο 99 και αναζητούνται οι νομικοί τρόποι για να επιστρέψουν τα χρήματα στα δημόσια ταμεία.

    Πάντως, ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης, έδωσε εντολή στο Σώμα Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων να προχωρήσουν σε εξονυχιστικό έλεγχο και των υπόλοιπων συμβάσεων της Εγνατίας Οδού, καθώς, όπως αναφέρει ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Έργων, Γιώργος Δέδες, «υπάρχουν υποψίες και για άλλες συμβάσεις» και θα αναζητηθούν και ποινικές ευθύνες.''

     

     

    Τα παραπάνω τα μεταφέρω μπας και καταλάβετε κάποιοι σε τι σύστημα ζείτε και πως λειτουργεί.

    Αλέξανδρος

    Δημοσιεύτηκε

    Ευχαριστούμε που μας άνοιξες τα μάτια. Είδαμε το φως το αληθινό με νέες παρωπίδες!!!!!




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.