Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Η Ελλάδα έχει το υψηλότερο ποσοστό θανάτων από τροχαία ατυχήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύονται σε σημερινή ανακοίνωση της Allianz Ελλάδας. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, μια νέα μελέτη του Κέντρου Τεχνολογίας της Allianz δείχνει ότι τα τροχαία ατυχήματα είναι η κύρια αιτία θανάτου για τους νέους, ανεξάρτητα από το επίπεδο οικονομικής ευημερίας της κάθε χώρας.

     

    Ένα συγκλονιστικό 31% επί του συνόλου των θανάτων από τροχαία ατυχήματα παγκοσμίως είναι έφηβοι και νέοι ενήλικες, ηλικίας μεταξύ 15 και 29 ετών. Αυτό μεταφράζεται σε περισσότερες από 400.000 ζωές που χάνονται ετησίως, ένας αριθμός που υπερβαίνει τους θανάτους των νέων που προκαλούνται από ασθένειες, χρήση ναρκωτικών, αυτοκτονία, βία ή γεγονότα που σχετίζονται με πόλεμο.

     

    Το αν ένας θάνατος νέου από τροχαίο συμβαίνει σε χώρα χαμηλού, μεσαίου ή υψηλού εισοδήματος δεν παίζει κανέναν απολύτως ρόλο. Σύμφωνα με το ΑΖΤ, τα ποσοστά θανάτου των νέων από τροχαίο ατύχημα, εμφανίζουν ελάχιστες διαφοροποιήσεις αγγίζοντας το 31,5% σε χώρες χαμηλού εισοδήματος, 32,0% σε χώρες μεσαίου εισοδήματος και το 28,5% σε χώρες υψηλού εισοδήματος.

     

    Κάθε χρόνο, σχεδόν 1,3 εκατομμύρια άνθρωποι πεθαίνουν εξαιτίας τροχαίων ατυχημάτων και περισσότερα από 50 εκατομμύρια τραυματίζονται, καθιστώντας την οδική ασφάλεια ένα ιδιαίτερα σημαντικό παγκόσμιο ζήτημα. Ανά 100.000 κατοίκους, 18 χάνουν τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα.

     

    Τα τροχαία ατυχήματα η κύρια αιτία θανάτου για τους νέους

     

    Αυτό τοποθετεί τον θάνατο από τροχαίο ατύχημα στην 9η θέση στη λίστα των κορυφαίων αιτιών θανάτου, σύμφωνα με την τελευταία Παγκόσμια Έκθεση για την Οδική Ασφάλεια από την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας (ΠΟΥ). Οι πρόσφατες εξελίξεις, όμως, δείχνουν πως θα γίνει η πέμπτη κύρια αιτία θανάτου παγκοσμίως μέχρι το 2030, αν δεν ληφθούν κατάλληλα αντισταθμιστικά μέτρα κατά των τροχαίων ατυχημάτων.

     

    Πηγή: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=113378107





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    sdim

    Δημοσιεύτηκε

    Ένας άλλος παράγοντας που που έχει σκοτώσει αμέτρητους ανθρώπους είναι οι αυθαίρετες είσοδοι στο εθνικό οδικό δίκτυο.

    Μόνο στην Ε.Ο. Πατρών-Πύργου υπάρχουν πάνω από 200 αυθαίρετες είσοδοι, τουλάχιστον 100 από αυτές είναι διασταυρώσεις παράνομες καθώς έγιναν με απόφαση της τοπικής αυτοδιοίκησης και όχι με υπουργική απόφαση, όπως προβλέπεται.

    imhotep

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Η αύξηση (το τονίζω μη νομίσει κανείς ότι λέω γενικώς για την ύπαρξη) των τροχαίων ατυχημάτων και δυστυχημάτων στην Ελλάδα οφείλεται 

    και στην κακή συντήρηση των δρόμων εξ αιτίας της οικονομικής πολιτικής και της αποστέρησης εσόδων από την τοπική αυτοδιοίκηση

    και στην ανυπαρξία ή καθυστέρηση των έργων στις δήθεν εθνικές οδούς εξ αιτίας της κεντρικής ή τοπικής διαπλοκής (βλ. ΙΟΝΙΑ και Ολυμπία οδός)

    και στην αύξηση της κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων στους επαρχιακούς δρόμους εξαιτίας της ανεξέλεγκτης αύξησης των διοδίων (παντού)

    και στην κακή συντήρηση των οχημάτων λόγω της οικονομικής πολιτικής και της συνεπαγόμενης δυσπραγίας των πολιτών

    και στην ανεξέλεγκτη κυκλοφορία κακοσυντηρημένων οχημάτων (βλ. δυστύχημα στην Εγνατία)

    και στην ανεξέλεγκτη κυκλοφορία ανασφάλιστων οχημάτων με αλλοδαπούς κυρίως οδηγούς (και δεν μιλάω για βαλκάνιους ή αφρικανούς μιλάω και για τους τουρίστες με τα παπιά το καλοκαίρι)

    οπότε κάντε το σταυρό σας (ή ότι άλλο θέλετε) γιατί βούληση για αντιμετώπιση των ανωτέρω ΔΕΝ υπάρχει

     

    (είμαστε ήδη τριτοκοσμικοί και οδεύουμε σταθερά προς την επόμενη κατηγορία .. κόσμου)

    Edited by imhotep
    Faethon11

    Δημοσιεύτηκε

    Κριμα αλλά και εμείς δεν κάνουμε τίποτα...

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Oκ όλα τα προαναφερθέντα προβλήματα είναι πραγματικά. Αλλά η μέγιστη ευθύνη βαρύνει τον οδηγό. Διότι βλέπεις ότι ο δρόμος είναι χάλια, το αυτοκίνητο σου είναι χάλια, οι γύρω σου είναι χάλια (μεθυσμένοι, άσχετοι, χωρίς δίπλωμα, χωρίς φρένα κλπ) αλλά δε μειώνεις επ ουδενί την ταχύτητά σου.

     

    Πχ στην πατρών πύργου που αναφέρθηκε παραπάνω ο κόσμος οδηγεί με 160 ενώ θα πρεπε να πηγαίνει με 60 που το λένε κι όλας οι πινακίδες. 

     

    Ντάξει, κακώς η πολιτεία δε μεριμνά για τους δρόμους αλλά καθένας για τη ζωή του πρέπει να μεριμνά λίγο και από μόνος του..

    • Upvote 1
    JasonK

    Δημοσιεύτηκε

    Έχεις απόλυτο δίκιο. Πρέπει να προσαρμόζουμε την οδηγική μας συμπεριφορά στις επικρατούσες συνθήκες.

     

    Βλέπεις και κάποιους, ειδικά με μηχανάκια, να χώνονται από παντού με τη σιγουριά ότι θα σταματήσεις και κάνεις το σταυρό σου.Πώς εμπιστεύονται τη ζωή τους σε έναν άγνωστο;

    shin0bi

    Δημοσιεύτηκε

    @imhotep

    Δεν ανέφερες το σημαντικότερο όμως. Η σχεδόν παντελής έλλειψη οδηγικής παδείας και συμπεριφοράς των ΕΛ.

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Βλέπεις και κάποιους, ειδικά με μηχανάκια, να χώνονται από παντού με τη σιγουριά ότι θα σταματήσεις και κάνεις το σταυρό σου.Πώς εμπιστεύονται τη ζωή τους σε έναν άγνωστο;

     

     

    Δε κάνει όλων το μυαλό τόσο πολύπλοκες σκέψεις.

    Edited by georgiosmadonanakis
    Indusys

    Δημοσιεύτηκε

    Όπως είχε πει και ο Ιαβέρης κάποτε, ένας μικρός εμφύλιος πόλεμος κάθε χρόνο στην Ελλάδα.

    DNA καλού και κακού οδηγού δεν υπάρχει, είναι όλα θέμα αστυνόμευσης. Για το λόγο αυτό και οι τουρίστες παρεκτρέπονται όταν είναι εδώ, βρίσκουν ευκαιρία να βγάλουν τα ποθημένα τους.

     

    Στην Ελλάδα υπάρχουν λιγοστοί μπάτσοι στην τροχαία και με γελοία μέσα αστυνόμευσης (οχήματα, κάμερες, αλκοτέστ), ακόμη λιγότεροι πολίτες που θέλουν να αστυνομεύονται σωστά και δίκαια και ελάχιστοι (υπάρχει έστω και 1ας;;  ) πολιτικοί που θα διακινδυνέψουν την εκλογή τους για ένα θέμα που απαιτεί άπειρη προσπάθεια για να λυθεί, θα θεωρηθεί αντιλαϊκό και δεν έχει τραπεζώματα, ταξίδια, κοκό και κάμερες όπως πχ οι δαπάνες του ΕΣΥ, τα εξοπλιστικά κλπ...κάθε στροφή και 1 εκκλησάκι λοιπόν.

    nzerman

    Δημοσιεύτηκε

    Συμφωνώ απόλυτα Κώστα Indusys, όπως και με όλα τα παραπάνω πλην της άποψης περί οδηγικής ικανότητας και μέγιστης ευθύνης σχετικώς.

    Τη μέγιστη ευθύνη έχει η πολιτεία κατά τη γνώμη μου, το γιατί, είναι πρόδηλο.

    Φίλε georgios o καλύτερος οδηγός του κόσμου να είσαι δε μπορεί μια ζωή να αποφεύγεις, κρατήρες, ζουλάπια και φορτηγά με σπασμένα φρένα.

    Το φλερτ μ' αυτά τα θέματα απαγορεύεται γιατί ακόμη και η μια φορά μπορεί να είναι μοιραία.    




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.