Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Η Ελλάδα έχει το υψηλότερο ποσοστό θανάτων από τροχαία ατυχήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύονται σε σημερινή ανακοίνωση της Allianz Ελλάδας. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, μια νέα μελέτη του Κέντρου Τεχνολογίας της Allianz δείχνει ότι τα τροχαία ατυχήματα είναι η κύρια αιτία θανάτου για τους νέους, ανεξάρτητα από το επίπεδο οικονομικής ευημερίας της κάθε χώρας.

     

    Ένα συγκλονιστικό 31% επί του συνόλου των θανάτων από τροχαία ατυχήματα παγκοσμίως είναι έφηβοι και νέοι ενήλικες, ηλικίας μεταξύ 15 και 29 ετών. Αυτό μεταφράζεται σε περισσότερες από 400.000 ζωές που χάνονται ετησίως, ένας αριθμός που υπερβαίνει τους θανάτους των νέων που προκαλούνται από ασθένειες, χρήση ναρκωτικών, αυτοκτονία, βία ή γεγονότα που σχετίζονται με πόλεμο.

     

    Το αν ένας θάνατος νέου από τροχαίο συμβαίνει σε χώρα χαμηλού, μεσαίου ή υψηλού εισοδήματος δεν παίζει κανέναν απολύτως ρόλο. Σύμφωνα με το ΑΖΤ, τα ποσοστά θανάτου των νέων από τροχαίο ατύχημα, εμφανίζουν ελάχιστες διαφοροποιήσεις αγγίζοντας το 31,5% σε χώρες χαμηλού εισοδήματος, 32,0% σε χώρες μεσαίου εισοδήματος και το 28,5% σε χώρες υψηλού εισοδήματος.

     

    Κάθε χρόνο, σχεδόν 1,3 εκατομμύρια άνθρωποι πεθαίνουν εξαιτίας τροχαίων ατυχημάτων και περισσότερα από 50 εκατομμύρια τραυματίζονται, καθιστώντας την οδική ασφάλεια ένα ιδιαίτερα σημαντικό παγκόσμιο ζήτημα. Ανά 100.000 κατοίκους, 18 χάνουν τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα.

     

    Τα τροχαία ατυχήματα η κύρια αιτία θανάτου για τους νέους

     

    Αυτό τοποθετεί τον θάνατο από τροχαίο ατύχημα στην 9η θέση στη λίστα των κορυφαίων αιτιών θανάτου, σύμφωνα με την τελευταία Παγκόσμια Έκθεση για την Οδική Ασφάλεια από την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας (ΠΟΥ). Οι πρόσφατες εξελίξεις, όμως, δείχνουν πως θα γίνει η πέμπτη κύρια αιτία θανάτου παγκοσμίως μέχρι το 2030, αν δεν ληφθούν κατάλληλα αντισταθμιστικά μέτρα κατά των τροχαίων ατυχημάτων.

     

    Πηγή: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=113378107





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    κι ο προσεκτικότερος να είσαι, μια μέρα ναι, θα έχεις και συ ατύχημα. γι' αυτό φροντίζεις εκ των προτέρων να πηγαίνεις συντηρητικά ώστε το ατύχημα που θα σου συμβεί να μην είναι μοιραίο.

     

    αυτό το σκοπό εξυπηρετούν και οι ταχύτητες σχεδιασμού. πάνω από αυτές αρχίζεις να κινδυνεύεις.

     

    είναι πάντως λυπηρό να μην έχουμε ακόμα πετύχει οδική συμπεριφορά που να βγαίνει από μέσα μας κι όχι από το φόβο της τροχαίας.

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Το άρθρο αναφέρει γενικότητες , δεν έχει στοιχεία και δεν στέκεται σε σοβαρή συζήτηση .

     

    Στοιχεία έχει η ΕΛΣΤΑΤ και μπορούμε να κουβεντιάσουμε πάνω σε αυτά .

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Και τί λένε τα στοιχεία? ότι υστερούμε σε τροχαίους θανάτους?

    Faethon11

    Δημοσιεύτηκε

    Δυστυχώς τα ίδια λένε και τα επίσημα στατιστικά....

    Και δυστυχώς πως μπορούμε να ζητάμε μόνο από άλλους ευθύνες (κράτος ή άλλοι οδηγοί) όταν εμείς οι ίδιοι δεν κάνουμε κάτι για το πρόβλημα;

    Θα συμφωνήσω με τον georgiosmadonanakis ο οποίος συμπλήρωσε το λιτό μου σχόλιο.

    Αυτοκίνητα ασυντήρητα, οδηγοί υπέργηροι, οδηγοί με το μυαλό επάνω από το κεφάλι, γενικά δίπλα μας βλέπουμε οδηγούς που είτε είναι μαλωμένοι με όλους τους άλλους ή τους έχουν όλους γραμμένους εκεί που δεν πιάνει μελάνι. 

    Τα βλέπουμε καθημερινά γύρω μας.

    Η οδήγηση είναι κάτι πάρα πολύ απλό αρκεί να ακολουθούμε τους κανόνες.

    Σαφώς και δεν θα βγάλω την ευθύνη της πολιτείας από έξω που πάντα έρχεται εκ των υστέρων και που δεν μπορώ να καταλάβω, δεν τους έχει ενημερώσει κανένας πως τα ατυχήματα μπορεί να κοστίσουν (σε πραγματικό χρήμα) παραπάνω από την κατασκευή ενός σωστού και ασφαλούς δικτύου; 

    Αλλά είμαστε και εμείς στον κόσμο μας. Πέφτει ο άλλος σε λακκούβα, σπάει αμορτισέρ ή λάστιχο ή κάτι άλλο και πάει στον μάστορα να το φτιάξει. Κάνε βρε άνθρωπε του Θεού μια μήνυση στον ΟΤΑ να δεις πως θα ψάχνουν να κλείνουν λακκούβες......όχι μόνο ένας βέβαια αλλά όλοι μας....

    Τέλος πάντων θα ξεφύγω.....

    imhotep

    Δημοσιεύτηκε

    @imhotep

    Δεν ανέφερες το σημαντικότερο όμως. Η σχεδόν παντελής έλλειψη οδηγικής παδείας και συμπεριφοράς των ΕΛ.

    δεν θα διαφωνήσω καθόλου

    έχω οδηγήσει γύρω από όλη την δυτική μεσόγειο, μέσα στην ευρώπη από Ανατολική Θράκη ως Πορτογαλία και από Σικελία ως το Βορρά της Σκωτίας

    το δικό μας δεν υπάρχει

    (κάποτε μετά από "αναίμακτο" ταξίδι 14000 χλμ με τράκαρε ταξιτζής μέσα στην Αθήνα)

    αλλά να μην αρχίσω περιπτωσιολογία γιατί δεν έχει τέλος

    αλλά γι αυτό μιλάω για την ανεξέλεγκτη κυκλοφορία

    αν ήξερε ο άλλος ότι θα του κόψουν τον κ... αν συμπεριφέρεται έτσι οδηγικά

    θα βλέπαμε βελτίωση

    μην νομίζετε ότι οι "ευρωπαίοι" έχουν καλύτερη συνείδηση (δείτε τους τα καλοκαίρια), μεγαλύτερο φόβο (κατά συνέπεια σεβασμό) στο νόμο έχουν (γενικώς)

    κι εδώ το "ανεξέλεγκτο" ξεκινάει από την απουσία ελέγχου των δρόμων μέχρι την επιβολή ποινών

    αν πάτε να παρακολουθήσετε δίκες για τροχαία θα καταλάβετε

    Giorgos1987

    Δημοσιεύτηκε

    Δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα, μόνο τα παιδιά μας και όταν γεράσουν μπορεί να δουν κάτι διαφορετικό. Το έχουμε ξαναασυζητήσει άπειρες φορές το θέμα της οδηγικής συμπεριφοράς των Ελλήνων.

    Faethon11

    Δημοσιεύτηκε

    Ούτε τα παιδιά μας θα δούνε κάτι διαφορετικό γιατί οι δάσκαλοί τους είμαστε εμείς.......




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.