Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Ιδρύθηκε ο Hellastron, ο φορέας των Ελληνικών Αυτοκινητόδρομων με διόδια


    «ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ και ΟΔΟΙ ΜΕ ΔΙΟΔΙΑ», με διακριτικό τίτλο «HELLASTRON» (HELLENIC ASSOCIATION of TOLL ROAD NETWORK), είναι η επωνυμία του νέου φορέα που ιδρύθηκε στα τέλη του 2014 με τη συμμετοχή όλων των σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων και υποδομών με διόδια που λειτουργούν στην Ελλάδα.

     

    Ειδικότερα, στο νέο φορέα που θα λειτουργήσει με τη μορφή αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρίας, συμμετέχουν όλα τα Έργα: η Αττική Οδός, η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, η Εγνατία Οδός, η Νέα Οδός, η Ολυμπία Οδός και οι Αυτοκινητόδρομοι Μορέας, Αιγαίου, και Κεντρικής Ελλάδας (Ε-65).

     

    Ο νέος φορέας δημιουργήθηκε με γενικό στόχο την προώθηση των οδικών μεταφορών στην Ελλάδα και στο πλαίσιο αυτό επιδιώκει μεταξύ άλλων:

     

    • Τη συνεχή βελτίωση των οδικών υποδομών και των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους χρήστες

    • Την προώθηση της οδικής ασφάλειας

    • Την προώθηση της έρευνας σε θέματα μεταφορών μέσω συνεργασιών με σχετικούς Φορείς και Ινστιτούτα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό

    • Την ανάπτυξη της επιστήμης της κατασκευής και διαχείρισης οδικών υποδομών, τη δημιουργία ικανών και ενημερωμένων στελεχών και την ανταλλαγή ανάλογης τεχνογνωσίας

    • Τη συμμετοχή στους αντίστοιχους φορείς στην Ευρώπη και ανά τον κόσμο

     

    Ο νέος Φορέας, που στοχεύει στην προβολή της Ελλάδας ως συγκοινωνιακού οδικού κόμβου λόγω γεωγραφικής θέσης, έχει ήδη γίνει αποδεκτός και έχει εξασφαλίσει τη συμμετοχή του στους αντίστοιχους Ευρωπαϊκούς και Παγκόσμιους Οργανισμούς, καθώς θα εκπροσωπεί εφεξής την Ελλάδα στην Ευρωπαϊκή Ένωση Αυτοκινητοδρόμων με Διόδια (γνωστή ως “ASECAP” / ASsociation Européenne des Concessionaires d’ Autoroutes et d’ ouvrages à Péage) με έδρα τις Βρυξέλλες και στο Διεθνή Οργανισμό Γεφυρών, Σηράγγων και Αυτοκινητοδρόμων (γνωστού ως “ΙΒΤΤΑ” / International Bridge, Tunnel and Turnpike Association) με έδρα την Ουάσινγκτον των ΗΠΑ.

     

    Μέσω των συμμετοχών αυτών θα δοθεί η δυνατότητα συνεργειών και συνεργασιών στο διεθνή χώρο, η μεταφορά τεχνογνωσίας και βέλτιστων πρακτικών από το εξωτερικό στην Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα θα δοθεί η δυνατότητα στη χώρα μας να προβάλει διεθνώς την πρόοδο που έχει επιτευχθεί στον τομέα των αυτοκινητοδρόμων και τη συνεχιζόμενη προσπάθεια δημιουργίας δικτύου αυτοκινητοδρόμων, το οποίο με την ολοκλήρωση του θα προσεγγίζει τα 2,5 χιλιάδες χιλιόμετρα.

     

    Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/alles-upodomes/endiaferouses-eidiseis/item/29171-%CE%B9%CE%B4%CF%81%CF%8D%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CE%BF-hellastron-%CE%BF-%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AD%CE%B1%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CF%8C%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B5-%CE%B4%CE%B9%CF%8C%CE%B4%CE%B9%CE%B1





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Οι τιμές των καυσίμων στα ύψη σε σχέση με τους μισθούς και τα πανάκριβα διόδια ανά τακτά διαστήματα σε τμήματα αυτοκινητοδρόμων υπό κατασκευή αλλά και στα τμήματα που έχουν δωθεί σε χρήση εδώ και χρόνια, έχουν ως αποτέλεσμα να ερημώσουν οι εθνικές οδοί αφού τα βαριά οχήματα και όσοι αναγκάζονται να ταξιδεύουν συχνά με αυτοκίνητο μπαίνουν και βγαίνουν συνεχώς από τον αυτοκινητόδρομο για να παρακάμψουν τα ληστρικά διόδια και χρησιμοποιούν το παλιό εθνικό δίκτυο. 

    Για ποια ασφάλεια στις μεταφορές μιλάνε?Μόνο τα ΚΤΕΛ χρησιμοποιούν τις εθνικές οδούς πλέον

     

    Καλά και όμορφα όσα γράφουν αλλά ποια η χρησιμότητας τους όταν πλέον μεγάλο μέρος του ελληνικού λαού δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τις υποδομές. Για να πας Θεσσαλονίκη -Αθήνα πληρώνεις 10-11 ληστρικά διόδια (Μάλγαρα, Αιγίνιο, Λεπτοκαρυά, Μοσχοχώρι, Τέμπη, Κιλελέρ, Πελασγία, Τραγάνα, Θήβα, Αφίδνες για 500 χιλιόμετρα ημιτελούς αυτοκινητόδρομου)

    Μη μιλήσουμε για την εθνικό οδό Αθηνών-Πάτρας

    Μόνο η Εγνατία Οδός σώζει την κατάσταση αλλά και αυτή την έχουν γεμίσει με διόδια

    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.