Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Καταρρέουν οικονομικά οι αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας, οι διοικήσεις των οποίων προβλέπουν ότι η αρνητική πορεία θα συνεχιστεί και το 2017 παρά την εγκατάσταση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

     

    Και αυτό γιατί τα μηχανήματα που τοποθετούνται την επόμενη μέρα βρίσκονται κατεστραμμένα και βανδαλισμένα, αν και ακόμα δεν έχει ξεκινήσει η λειτουργία τους,

     

    Όλα τα παραπάνω δημιουργούν μια αρνητική εικόνα προκαλώντας ακόμα και την παρέμβαση των Θεσμών που ζητούν την άμεση αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών και την ένταξή τους στο Υπερταμείο Αποκρατικοποιήσεων, προκειμένου να σταματήσουν να γεννούν υπέρογκα ελλείμματα.

     

    Μάλιστα στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων μπαίνει και νέα μείωση των κρατικών επιδοτήσεων, κάτι που μπορεί να οδηγήσει στην πλήρη κατάρρευση των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής.

     

    Δεν είναι τυχαίο ότι χρόνο με τον χρόνο σημειώνεται μείωση της κρατικής επιδότησης.

     

    Τα ετήσια λειτουργικά έσοδα διαμορφώνονται στα 300 εκατ. ευρώ και με βάση τον νόμο 3920/2011 η συμβολή του Δημοσίου είχε οριστεί στο 40%.

     

    Όμως για το 2016 έχει περιοριστεί στα 80 εκατ. ευρώ, κάτω από το 30%, ενώ ανοιχτό είναι το ενδεχόμενο και για περαιτέρω μείωση.

     

    Εδώ ας σημειωθεί ότι σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις διαμορφώνεται στο 55%, ακόμη και στο Λονδίνο όπου οι συγκοινωνίες έχουν ιδιωτικοποιηθεί.

     

    Την ίδια στιγμή η ΟΣΥ (λεωφορεία και τρόλεϊ) έχει μειώσει στο 50% τα δρομολόγια που εκτελεί όπως προκύπτει από τα κυκλοφορούντα λεωφορεία και τις βάρδιες των εργαζομένων, όπως αυτά έχουν καταγραφεί στο πληροφοριακό σύστημα της εταιρείας.

     

    Πηγή και πλήρες άρθρο: http://www.energia.gr/article.asp?art_id=111345





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    jedi.Yannis

    Δημοσιεύτηκε

    Ένας ακόμα λόγος που πάντα αποφεύγανε οι πολίτες τα λεωφορεία ήταν για να αποφύγουν το ταξί στην επιστροφή....
    Επίσης είναι λογικό να μην χρησιμοποιούνται τα λεωφορεία σε διαδρομές που καλύπτονται από μέσα σταθερής τροχιάς....κάποια στιγμή θα μάθουν...

    xlepouras

    Δημοσιεύτηκε

    Για ολα φταινε οι αλλοι.....οι κακοι πολιτες που δεν μας προτιμουν, που δεν χτυπανε εισητηριο (βγαζουμε και ενα νουμερο στην τυχη περι διαφυγοντων κερδων της ταξης των 657 δις ), η ελλειψη ανταλλακτικών (που ισχυει μεν αλλα το να βγαλεις διπαλσια λεωφορεια στο δρομο σημαινει και διπλασιασμο των εξοδων σε καυσιμα κλπ)......κλασσικη Ελληνική διοικηση.....να συμμαζέψουμε λιγο το μαγαζάκι μας παιζει?δεν λεω για μειωση μισθων (που ζηλευει και ο τραμπ) προς Θεου δεν κανουμε τετοια πραγματα εδω.....αλλα μηπως να βαζαμε και καποιους να δουλεψουν που απλα πληρωνονται? Μήπως να φερναμε πισω καποιες αποσπασεις σε αλλες υπηρεσίες παντελως ασχετες?μήπως να καναμε μεταταξεις πλεονάζοντος προσωπικού και στην θέση τους να προσλαμβάναμε αλλες ειδικότητες ( οδηγούς ,τεχνικούς) ,οπου υπαρχουν ελλείψεις?μπααααα.....ευχολόγια ,κλάψα και κυρίως μουσική επιμέλεια απο ειδικό στο θέμα.....αυτο θα κανει την διαφορά μεταξύ κερδοφορίας και λουκέτου...... 

    • Upvote 1


    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.