Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Τουλάχιστον πέντε οι νεκροί από το ατύχημα που σημειώθηκε σήμερα όταν κατέρρευσε τμήμα της οροφής σήραγγας σε αυτοκινητόδρομο, 80 χιλιόμετρα δυτικά του Τόκιο, ανακοίνωσαν τα συνεργεία διάσωσης.

     

    Πέντε άνθρωποι παγιδεύτηκαν στο αυτοκίνητό τους το οποίο τυλίχτηκε στις φλόγες περίπου στη μέση της σήραγγας Σασάγκο, μια από τις μεγαλύτερες της Ιαπωνίας με μήκος 4,7 χιλιόμετρα, και οι σοροί τους βρέθηκαν απανθρακωμένοι, διευκρίνισε η Εθνική Υπηρεσία Διαχείρισης Πυρκαγιών και Φυσικών Καταστροφών.

     

    Ο αριθμός των νεκρών είναι πιθανόν να αυξηθεί αφού και ένα άλλο αυτοκίνητο πήρε φωτιά και άλλα έχουν καταπλακωθεί από πλάκες τσιμέντου που ξεκόλλησαν από την οροφή", πρόσθεσε σε ανακοίνωσή της η υπηρεσία.

     

    Εκπρόσωπος της Πυροσβεστικής υπογράμμισε πως θα χρειαστεί χρόνος για να ανασυρθούν τα πτώματα, αλλά και για να υπάρξει πρόσβαση στους οδηγούς και στους επιβάτες που πιστεύεται πως έχουν παγιδευτεί.

     

    Οι αρχές έκαναν νωρίτερα λόγο για επτά αγνοούμενους.

     

    «Σύμφωνα με την τοπική Πυροσβεστική Υπηρεσία, επτά άνθρωποι αγνοούνται, αλλά ο αριθμός αυτός δεν έχει επιβεβαιωθεί», ανακοίνωσε εκπρόσωπος της υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας.

     

    Αρκετές ώρες μετά το δυστύχημα η αστυνομία δεν έχει ανακοινώσει τον ακριβή αριθμό των θυμάτων, όμως επιβεβαίωσε ότι βρέθηκαν «μέσα στη σήραγγα απανθρακωμένα πτώματα», όπως μετέδωσαν τα ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης.

     

    Οι επιχειρήσεις διάσωσης των οδηγών που έχουν παγιδευτεί στη σήραγγα διακόπηκαν πέντε ώρες μετά το δυστύχημα, εξαιτίας του κινδύνου νέας κατάρρευσης, μετέδωσε το πρακτορείο Jiji.

     

    Λίγο νωρίτερα, η εταιρία που διαχειρίζεται τη σήραγγα, η Nippon Expressway Co. έστειλε ειδικό μηχάνημα με πλατφόρμα ανύψωσης μέσα στη σήραγγα για να εξετάσει το κομμάτι της οροφής που κατέρρευσε.

     

    Στην είσοδο της σήραγγας προς την πλευρά της ιαπωνικής πρωτεύουσας βρίσκονται πυροσβεστικά οχήματα και ασθενοφόρα και από εκεί βγαίνουν δεκάδες άνθρωποι, που διέσχιζαν τον αυτοκινητόδρομο τη στιγμή του δυστυχήματος.

     

    Μια 28χρονη γυναίκα που κατάφερε να βγει από τη σήραγγα δήλωσε ότι δεν γνωρίζει τι έχουν απογίνει οι πέντε συνεπιβάτες της στο αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε.

     

    Η σήραγγα που διασχίζει την περιοχή κοντά στο όρος Φούτζι αποτελεί τμήμα του αυτοκινητόδρομου ταχείας κυκλοφορίας Τσούο που ενώνει το Τόκιο με την δυτική και κεντρική Ιαπωνία.

     

    Το δυστύχημα αυτό είναι το χειρότερο στην Ιαπωνία από το 1996 όταν κατέρρευσε σήραγγα πάνω σε αυτοκίνητα και ένα λεωφορείο προκαλώντας το θάνατο είκοσι ανθρώπων.

     

    Δείτε το βίντεο:

     

     

    Πηγή: Πρώτο Θέμα - http://www.protothem...cle/?aid=240550





    mar_l

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Ροδοπουλος

    Δημοσιεύτηκε

    To πρόβλημα του pressure wave fatigue in tunnels δεν είναι νέο σαν ιδέα (οπότε δεν θα πώ eureka!!) Απασχολεί του ερευνητές εδώ και 23 χρόνια. Θα μου πείτε σιγά το δυναμικό φορτίο. Και όμως μιλάμε για τάσεις απο 3,2-11ΜPa και μεγάλες συχνότητες F=26-70 Hz. Αρα μπορείτε να καταλάβαιτε οτι σε ένα τούνελ μετά απο 35 χρόνια μιλάμε για περίπου 20-80 δις κύκλους. Με λίγα λόγια μιλάμε για Gigacycle Fatigue. Ενα πανεπιστημιακό λογισμικό εδω

    Ροδοπουλος

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Δεν ευλογώ τα γένια μου αλλα ήταν κλασσική αστοχία που χτυπάει απο μακρυά. εδω 

     

    Απο το τευχος ελέγχου παίρνω τα παρακάτω

     

    Reference: Inspection Manual for Tunnel regulated by 3 NEXCOs. (Extract)
    (4) Notice for Ceiling Panels
    (a) Since extra attention for erosion and damage in suspension rods must be highly paid, inspectors are required to climb to
    the upper part of the ceiling panel for visual inspection in case of maintenance works in a tunnel.
    ( B) In case of inspection for ceiling panels, inspectors should check if the ceiling panels are firmly fixed to the ceiling
    , and degradation in materials of ceiling panels to prevent panels from falling onto the lanes. In addition, inspectors also should
    check if there are any deformations, shearing or cracks in metal fittings of ceiling panels or tie rods accompanied by
    external deformation.

     

    αντί αυτού θα έπρεπε να λέει

     

    each anchorage bolt should be inspected 3 times per year via a linear polarisation corrosion device. 

     

    Απο πλευράς χρόνου η διαδικασία είναι η ίδια απο πλευράς κόστους μιλάμε για $10Κ το μηχάνημα. Το τελικό αποτέλεσμα θα είχαν γλυτώσει 9 άνθρωποι.  

     

    Στο slide 4 εδω θα δείτε την εγκληματική ηλιθιότητα του μελετητή που σχεδίασε χωρίς να έχει την παραμικρή ιδέα αστοχιών και ανθεκτικότητας. Η άλλη ηλιθιότητα είναι οτι σχεδίασε ανάρτηση που απαιτεί μεγάλο κόστος συντήρησης ενω περιορίζει την χρήση εναλλακτικών λύσεων. Ακόμα και τα παξιμάδια είναι λάθος.  

    Edited by Ροδοπουλος
    spy1551

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    2 bolts had been easily pulled off by hand, 608 were loose and the rest had partially come off because of corrosion. Work is now being done to remove the panels that fell on the west-bound passageway. The tunnel operator said that it had visually inspected both passageways

     

      Ελέχθηκαν με οπτικό έλεγχο......................

     

     Δεν είναι γνωστά τα αίτια , οι θεωρίες είναι οι παρακάτω :

     

    Motorway officials believe that one of the metal rods used to secure the concrete panels to the tunnel's inner walls may have become loose, triggering a chain reaction that rained concrete onto the vehicles below.

    Another theory is that the structure may have been weakened by a 4.9 earthquake that shook the Tokyo area on 24 November, or by a landslide inside the mountain through which the tunnel passes

     

     

    Έτος κατασκευής 1977.

    Edited by spy1551



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.