Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Εργασίες για την κατασκευή μονάδας αφαλάτωσης στο Καστελόριζο αναμένεται να ξεκινήσουν σύντομα, ώστε να περιοριστεί σημαντικά το κόστος, για τους πολίτες αλλά και το κράτος, για την μεταφορά του νερού με καράβι, όπως γίνεται έως σήμερα.

     

    Νωρίτερα υπεγράφη η σύμβαση ανάμεσα στο υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και την Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, με αντικείμενο την επεξεργασία θαλασσινού νερού από μονάδες αφαλάτωσης για τις ανάγκες του Δήμου Μεγίστης και συνολική συμβατική αξία 870.000 ευρώ (πλέον ΦΠΑ 24%).

     

    «Διασφαλίζεται η υδατική αυτονομία του Καστελόριζου και συγκεκριμένα η παροχή εγγυημένης ποσότητας, τουλάχιστον, 40.000 κμ νερού, ετησίως, με ταυτόχρονη μείωση του δημοσιονομικού κόστους.

     

    Με την παρούσα σύμβαση έγινε ένα καθοριστικό βήμα για την επίλυση του χρόνιου προβλήματος της έλλειψης νερού του Δήμου Μεγίστης, την επίτευξη για πρώτη φορά αυτάρκειας πόσιμου νερού και του περιορισμού του κόστους ανά κυβικό, περίπου στο 1/5 της τιμής που πλήρωνε το ελληνικό δημόσιο, ως τώρα, για την μεταφορά του νερού με καραβάκι» ανέφερε σε δηλώσεις του ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Νεκτάριος Σαντορινιός.

     

    Πηγή: http://www.alfavita.gr/arthron/koinonia/kataskeyi-monadas-afalatosis-sto-kastelorizo#ixzz4pdfDKzax





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Ήρωνας

    Δημοσιεύτηκε

    Γνωρίζει κανείς αν είναι όντως πόσιμο το νερό που μεταφέρουμε με καράβια;
    Γιατί αν είναι να πληρώνουμε 5πλάσια τιμή για ένα νερό που δεν πίνεται και μετά να αγοράζουν και μπουκάλια οι κάτοικοι για να πιούνε, μιλάμε για τεράστια σπατάλη χρημάτων και πόρων.

    nzerman

    Δημοσιεύτηκε

    Δεν γνωρίζω αν είναι πόσιμο συνάδελφε αλλά στην περίπτωση που δεν είναι και πάλι απαιτείται μεταφορά για τις ανάγκες λειτουργίας νοικοκυριών και επιχειρήσεων.  

    Ήρωνας

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Ναι φυσικά!

    Απλά αν αναλογιστούμε πως η λύση της αφαλάτωσης είναι 5 φορές πιο φτηνή (σύμφωνα με το άρθρο) και παράγει πραγματικά πόσιμο νερό.

    Προφανώς για νησιά κοντινότερα στην ηπειρωτική Ελλάδα το κόστος μεταφοράς είναι μικρότερο, Αλλα και πάλι, αν αναλογιστούμε το οικονομικό και περιβαλλοντικό κόστος του εμφιαλωμένου νερού, μιλάμε για ένα business case που πρέπει να εφαρμοστεί στα περισσότερα νησιά με κλειστά μάτια.

    Και απ' όσο θυμάμαι απο τις επισκέψεις μου στις κυκλάδες πάντα μου λέγανε να μην πίνω απο την βρύση (ενώ συγγενικό μου πρόσωπο έχει πάθει γαστρεντερίτιδα μάλλον απο το εν λόγω νερό).

    Edited by Ήρωνας
    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Ακόμα κι αν η αφαλάτωση ήταν ελαφρώς ακριβότερη από τα καύσιμα των πλοίων, εγώ τη θεωρώ προτιμότερη για λόγους αυτονομίας των σπουδαίων αυτών νησιών.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.