Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Μυστήριο με το χαμένο αεροσκάφος της Μαλαισίας


    Το μυστήριο με το χαμένο αεροσκάφος των Μαλαισιανών αερογραμμών παραμένει με τους αξιωματούχους να μην αποκλείουν κανένα ενδεχόμενο, ακόμη και την αεροπειρατεία. Μέχρι στιγμής δεν έχουν επιβεβαιωθεί οι πληροφορίες του Βιετνάμ ότι εντόπισε στο έδαφός του συντρίμμια του αεροσκάφους με τους 239 επιβαίνοντες αλλά η Μαλαισία στέλνει πλοίο στην περιοχή για να ερευνήσει τα ευρήματα. Το αεροσκάφος που εκτελούσε την πτήση MH370 χάθηκε από τα ραντάρ πριν από τρεις ημέρες, ενώ κατευθυνόταν στο Πεκίνο από την Κουάλα Λουμπούρ και πετούσε στα 35.000 πόδια.

     

    Οι μαλαισιανές αρχές εξετάζουν το οπτικό υλικό από τις κάμερες ασφαλείας του αεροδρομίου της Κουάλα Λουμπούρ στο οποίο εμφανίζονται δύο επιβάτες που χρησιμοποίησαν κλεμμένα διαβατήρια να επιβιβάζονται στο Μπόινγκ της Malaysian Airlines που αγνοείται από τα ξημερώματα του Σαββάτου, όπως δήλωσε σήμερα αξιωματούχος. Ο υπουργός Εσωτερικών της χώρας Ζαχίντ Χαμίντι δήλωσε χθες Κυριακή ότι οι δύο επιβάτες που φέρεται να χρησιμοποίησαν διαβατήρια τα οποία είχαν κλαπεί από έναν Αυστριακό κι έναν Ιταλό, είχαν "ασιατικά χαρακτηριστικά προσώπου".

     

    Ο επικεφαλής των μαλαισιανών ερευνών δήλωσε ότι δεν μπορεί να αποκλειστεί η πιθανότητα αεροπειρατείας και ότι εξετάζονται όλα τα ενδεχόμενα. Όπως δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας της Μαλαισίας, Αζχαντίν Αμπντούλ Ραχμάν, οι έρευνες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους δεν θα σταματήσουν μέχρι αυτό να βρεθεί. Μάλιστα, επικαλέστηκε την περίπτωση του αεροσκάφους της Air France που κατέπεσε στη θάλασσα το 2009 και χρειάστηκαν δύο χρόνια για τον εντοπισμό του.

     

    Εν τω μεταξύ, τέσσερα αεροσκάφη του Βιετνάμ συμμετέχουν στις έρευνες για τον εντοπισμό του αγνοούμενου Μπόινγκ και κατά τη διάρκεια της ημέρας θα προστεθούν άλλα δύο. Τα βιετναμέζικα αεροσκάφη επιχείρησαν να διακριβώσουν την προέλευση αντικειμένων που θα μπορούσαν να είναι συντρίμμια του αεροσκάφους τα οποία είχε εντοπίσει χθες το βράδυ υδροπλάνο του Βιετνάμ σε απόσταση 80 χιλιομέτρων από το βιετναμέζικο νησί Το Τσου. "Το υδροπλάνο είχε τραβήξει φωτογραφία ενός αντικειμένου που θα μπορούσε να είναι το παράθυρο της εξόδου κινδύνου του αεροπλάνου. Ωστόσο, ήταν πολύ σκοτεινά εκείνη την ώρα και η φωτογραφία δεν ήταν πολύ καθαρή", δήλωσε στο Γερμανικό Πρακτορείο ο υπαρχηγός του γενικού επιτελείου στρατού του Βιετνάμ.

     

    Ομάδα εμπειρογνωμόνων για να συμμετάσχουν στις έρευνες στέλνει στην Κουάλα Λουμπούρ η Κίνα, όπως μετέδωσε το πρακτορείο ειδήσεων Νέα Κίνα. Παράλληλα, ομάδα μαλαισιανών εμπειρογνωμόνων έλαβε δείγματα από μία μεγάλη πετρελαιοκηλίδα που εντοπίστηκε στη θαλάσσια περιοχή κοντά στο βόρειο κρατίδιο Κελαντάν, για να διαπιστώσουν με εργαστηριακές εξετάσεις αν αυτή προέρχεται από το αγνοούμενο Μπόινγκ, μία διαδικασία που ωστόσο θα χρειαστεί περίπου δύο μέρες.

     

    Όπως ανακοίνωσε σήμερα αμερικανός αξιωματούχος της υπηρεσίας επιβολής του νόμου, το FBI δεν έχει στείλει πράκτορές του στην Κουάλα Λουμπούρ, αλλά εκπρόσωποι από άλλες αμερικανικές υπηρεσίες--μεταξύ των οποίων και από την κατασκευάστρια εταιρεία του αεροσκάφους, την Boeing-- αναμένεται να φτάσουν στην πρωτεύουσα της Μαλαισίας.

     

    Το FBI δεν έχει αποστείλει πράκτορές του για να βοηθήσουν δήλωσε ανώτερος Αμερικανός αξιωματούχος, παρά το γεγονός ότι εκπρόσωποι άλλων αμερικανικών υπηρεσιών αναμένεται να καταφθάσουν σήμερα Δευτέρα στην πρωτεύουσα της Μαλαισίας. Όπως δήλωσε στο πρακτορείο Ρόιτερς ένας δεύτερος αξιωματούχος, μέχρι στιγμής η κυβέρνηση της Μαλαισίας δεν έχει ζητήσει τη βοήθεια του FBI ή του αμερικανικού υπουργείου Εσωτερικής Ασφάλειας. Το FBI καθώς και άλλες υπηρεσίες έχουν προσφερθεί να βοηθήσουν καθώς διαθέτουν την τεχνογνωσία και τα εργαλεία που πιθανόν θα ήταν χρήσιμα στην αναζήτηση του χαμένου αεροσκάφους, δήλωσε ο αξιωματούχος.

     

    Το αεροσκάφος τύπου Boeing 777-200 εξαφανίστηκε ξαφνικά και παρόλο που δεν έχουν εντοπιστεί ακόμα συντρίμμια, οι 239 επιβάτες θεωρούνται από τις αρχές νεκροί.

     

    Αξιωματούχοι που διερευνούν την εξαφάνιση του αεροσκάφους εικάζουν ότι αυτό μπορεί να «διασπάστηκε» κατά τη διάρκεια της πτήσης. Αν και δεν υπάρχουν ενδείξεις για έκρηξη βόμβας, εξετάζεται το ενδεχόμενο μηχανικής βλάβης που να προκάλεσε τη συντριβή. Κυβερνητική πηγή των ΗΠΑ δήλωσε στο Ρόιτερς ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες ελέγχουν τις λήψεις από τους δορυφόρους για την περίπτωση που έχει καταγραφεί μια εναέρια έκρηξη, ωστόσο μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν αποδείξεις.

     

    Πηγή: http://www.enet.gr/?i=news.el.home&id=419656





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Ειδήσεις σαν κι αυτή είναι πολύ πιο χρήσιμες για το μηχανικό από το ποιος είναι ο νέος πρόεδρος της Κτηματολόγιο Α.Ε.

    Συνάδελφοι, σας το εγγυώμαι, αξίζει να μελετήσετε τους λόγους που πέφτουν τ' αεροπλάνα.

    Μπορείτε να το κάνετε είτε παρακολουθώντας τα από το youtube τα ντοκυμαντέρ Mayday Air Disaster, είτε διαβάζοντας τα σχετικά άρθρα στη wikipedia.

    Αυτό που μου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση το δυστύχημα της πτήσης Aeroperu 603: Ένας εργάτης είχε καλύψει με κολλητική ταινία τους αισθητήρες του αεροσκάφους για να το πλύνει. Δεν την έβγαλε, με αποτέλεσμα τα όργανα να δίνουν λάθος ενδείξεις και να πέσει το αεροπλάνο.

    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites

    Ίκαρε, δεν υπάρχει περίπτωση αναγκαστικής προσγείωσης. Σε μια αναγκαστική προσγείωση το αεροσκάφος διαλύεται σταδιακά σε 2-3 κομμάτια.

    Υπάρχει μόνο η περίπτωση της ξαφνικής απώλειας στήριξης, με αποτέλεσμα το αεροσκάφος να βυθιστεί ολόκληρο στο νερό (περίπτωση της πτήσης Air France 447 που δεν εξέμπεμψε σήμα κινδύνου).

     http://en.wikipedia.org/wiki/Air_France_Flight_447

    Link to comment
    Share on other sites

    Αυτό λέω και εγώ, και γι'αυτό το λόγο να μην μπορούν να εντοπίσουν τα συντρίμμια πουθενά... Κάποιοι λένε ότι κάτι θα έβγαινε στην επιφάνεια. Με τέτοια ταχύτητα όμως το να πήγε στον πάτο αποκλείεται? 

    Link to comment
    Share on other sites

    Αυτό που μου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση το δυστύχημα της πτήσης Aeroperu 603: Ένας εργάτης είχε καλύψει με κολλητική ταινία τους αισθητήρες του αεροσκάφους για να το πλύνει. Δεν την έβγαλε, με αποτέλεσμα τα όργανα να δίνουν λάθος ενδείξεις και να πέσει το αεροπλάνο.

    Είναι οι σωλήνες pitot.

     

    Δηλαδή το να καρφώθηκε με ελεύθερη πτώση και όχι σε στυλ αναγκαστικής προσγείωσης, με αποτέλεσμα να διαλυθεί εντελώς αποκλείεται?

    Σαν δεδομένα υπάρχουν ένα τελευταίο στίγμα σε μεγάλο ύψος. Δεν έχει καταγραφεί πτώση από κανένα ραντάρ. Επίσης, καθώς είναι πολύ δύσκολο να καταστραφεί το μαύρο κουτί (και εδώ έχουμε τέτοια περίπτωση, το μαύρο κουτί δεν εξέπεμψε σήμα ποτέ), εικάζεται ένα απόλυτα καταστροφικό γεγονός στον αέρα:

    * είτε έκρηξη μεγάλης ισχύος (οι συνήθεις βόμβες δεν το κάνουν αυτό),

    * είτε εκτεταμένη αστοχία υλικού (δεν έχει γίνει τα τελευταία χρόνια με τα σύγχρονα αεροσκάφη που έχουν διαγνωστικά)

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Για το πρώτο που λές φοβάμαι μήπως στην ίσως ανικανότητα να το εντοπίσουν ή να εκθέσουν την εταιρεία, αποδώσουν το ατύχημα σε τρομοκρατική ενέργεια μιας και όπως φαίνεται έχουν πάτημα από τους 2 με κλεμμένα διαβατήρια...

     

    Επίσης δεν ήξερα ότι τα ραντάρ εκπέμπουν πτώση...Εκτός αν εννοείς απώλεια στίγματος. Το να καταστράφηκε το μαύρο κουτί ή να μην λειτούργησε ποτέ? Από την πτώση... 

    Link to comment
    Share on other sites

    Όταν το αεροσκάφος εκρήγνυται στον αέρα υπάρχουν πάρα πολλά συντρίμμια.

    Στην πτήση Air France 447 (2009) που επίσης βρέθηκαν ελάχιστα συντρίμμια η αιτία ήταν απώλεια στήριξης, λόγω κακών χειρισμών του πληρώματος μετά από λανθασμένες ενδείξεις ταχύτητας.

    Το αεροσκάφος βούτηξε, περίπου ολόκληρο στο νερό.

    Άλλη ομοιότητα η ώρα και το γεωγραφικό πλάτος που συνέβησαν.

     

    @dsworks είχε καλύψει με ταινία πολλά άλλα με αποτέλεσμα να δίνει και λάθος ενδείξεις ύψους κτλ.

    @ίκαρε, στα αεροπορικά δυστυχήματα δεν "χωράνε" συγκαλύψεις.

    Edited by Julius Caesar
    Link to comment
    Share on other sites

    Εγω παντως συνεχιζω να πιστευω περιπτωση αεροπειρατειας και ισως καποια μυστικη υπηρεσια στη μεση...

    Το αεροπλανο παιδες δεν πιστευω πως επεσε...

    Κατεβηκε σε καποια στρατριωτικη βαση πιθανοτατα και χαθηκαν τα ιχνη του

    Τωρα το πως καταφεραν να σταματησουν τις ενδειξεις του ρανταρ μη με ρωτατε...

    Η αντικατασκοπεια ειναι ειδικη σε αυτα, οχι εγω  :mrgreen:

     

    Λιγο τα κλεμμενα διαβατηρια, λιγο οι κλησεις σε επιβαινοντες που επιασαν σημα αλλα δεν απαντηθηκαν ποτε, μου δειχνουν πως δεν προκειται για πτωση η συντροβη....

    Μονο αν βρεθουν συντριμια καπου καπως, θα πειστω εγω...

    Και δεν ξερω με ποιον τροπο μπορει να πεσει ενα αεροσκαφος και να μην αφησει σημαδια πουθενα...

    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites

    Το μυστήριο συνεχίζεται.

    Τα δεδομένα είναι ότι:

    * βγήκε από το μαλαισιανό κέντρο ελέγχου (αντίστοιχο με το δικό μας FIR) στην πορεία του, στα 35,000 πόδια (10.66χλμ). Μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν έχει δώσει σήμα κινδύνου ή στίγμα που να υποδεικνύει αλλαγή πορείας ή πτώση

    * δεν ανέφερε ποτέ στο κέντρο ελέγχου του Βιετνάμ. Υπόψη, οι σχέσεις μεταξύ των χωρών γενικά σε εκείνη την περιοχή δεν είναι και οι καλύτερες, το δε Βιετνάμ είναι λίγο «πίσω» σε κάποια «θέματα»

    * δεν υπήρξε κανένα σήμα κινδύνου, το δε μαύρο κουτί δεν εξέπεμξε τίποτα (εκπέμπει υπέρηχους κάτω από το νερό, αλλά πάλι μπορεί και να μην έχουν φτάσει αρκετά κοντά για να το ακούσουν).

     

    Προφανώς, τρεις μέρες μετά, αποκλείεται να πετάει ακόμα. Τα πιο συνήθη σενάρια (μερική δομική αστοχία που προκαλεί απώλεια ελέγχου & πτώση ή βόμβα στον χώρο των αποσκευών που προκαλεί τέτοια βλάβη στο αεροσκάφος ώστε τελικά να πέσει), οι πιλότοι έχουν τον χρόνο να στείλουν τα σήματα κινδύνου, πόσο μάλιστα που κάποιες διαδικασίες είναι αυτοματοποιημένες. Αυτό είναι και το περίεργο, που δίνει βάση σε πιο ασυνήθη σενάρια που αφορούν ολοκληρωτική καταστροφή αεροσκάφους σε μία στιγμή και στο δεδομένο ύψος.

     

    Αν ήταν αεροπειρατεία νομίζω ήδη θα ήταν γνωστό. Κατά κανόνα και με την βομβιστική επίθεση, κάποιος θα είχε αναλάβει την ευθύνη μέχρι τώρα.

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.