Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Και εγεννήθησαν τα ΑΕΙ Τεχνολογικού Τομέα. Τον τίτλο αυτό πλέον φέρει το ΤΕΙ Πειραιά, όπως ανάφερε χθες μιλώντας στην «Κ» ο πρόεδρός του Λάζαρος Βρυζίδης. Πρόκειται για μετονομασία που υπηρετεί τη μακρά προσπάθεια των ΤΕΙ να βρεθούν στο ίδιο επίπεδο με τα πανεπιστήμια, όπως άλλωστε προβλέπει ο ισχύων νόμος-πλαίσιο για τα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

     

    Ειδικότερα, πάντα οι εκπρόσωποι των ΤΕΙ οργίζονται όταν σε ανακοινώσεις φορέων και στον Τύπο γράφεται «ΑΕΙ και ΤΕΙ». Και αυτό διότι αναφέρουν ότι και τα ΤΕΙ είναι Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα-ΑΕΙ. Αλλωστε, ο νέος νόμος 4009 του 2001 στο πρώτο του άρθρο αναφέρει ότι «η ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται από τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Η ανώτατη εκπαίδευση αποτελείται από δύο παράλληλους τομείς:

     

    • Τον πανεπιστημιακό τομέα, που περιλαμβάνει τα Πανεπιστήμια, τα Πολυτεχνεία και την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ), τα οποία στο εξής αναφέρονται ως «Πανεπιστήμια».

     

    • Τον τεχνολογικό τομέα, που περιλαμβάνει τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΤΕΙ) και την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ), τα οποία στο εξής αναφέρονται ως “ΤΕΙ”».

     

    Για τον λόγο αυτό χθες ήταν οργίλη η αντίδραση κάποιων διοικήσεων ΤΕΙ της χώρας όταν σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Παιδείας ανέφερε ότι ο «υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Ανδρέας Λοβέρδος συναντήθηκε με τα Συντονιστικά των ΑΕΙ και ΤΕΙ και συζήτησε την εφαρμογή των μετεγγραφών...». Η επισήμανση του λάθους προκάλεσε άμεση διόρθωσή του εκ μέρους του υπουργείου Παιδείας που εξέδωσε νέο Δελτίο Τύπου, το οποίο έλεγε ότι ο κ. Λοβέρδος «συναντήθηκε με τα Συντονιστικά των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ».

     

    Η επιμονή των ΤΕΙ να ονομάζονται ΑΕΙ σαφώς βασίζεται στον νόμο, αλλά ουσιαστικά υποκρύπτει την προσπάθειά τους να μη θεωρούνται «ο φτωχός συγγενής των πανεπιστημίων» στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η ουσιαστική, βέβαια, αναβάθμισή τους θα γινόταν πράξη εάν μπορούσαν να πραγματοποιούν έρευνα και να απονέμουν αυτόνομα διδακτορικούς τίτλους. Η υφιστάμενη νομοθεσία δεν επιτρέπει στα ΤΕΙ τη δυνατότητα πραγματοποίησης διδακτορικών προγραμμάτων, παρά μόνο σε συνεργασία με πανεπιστημιακά τμήματα. Από την άλλη, εκ μέρους των τεχνολογικών ιδρυμάτων, έχει κατατεθεί η πρόταση συγχώνευσης των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ ανά περιφέρεια.

     

    Πηγή:





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Έλλειψη επιπέδου σπουδών.Αυτό το συμπέρασμα βγάζω από το συγκεκριμένο βίντεο.Δεν μπορώ να καταλάβω όμως γιατί είναι τόσο δυσκολό να παραδεχτείτε-αποδεχθείτε ότι πλέον υπάρχουν ΤΕΙ με καλύτερο επίπεδο από κάποια πολυτεχνικά ή πανεπιστημιακα.Αν θέλεις μπορεί να γίνει και μία σύγκριση με τα εργαστήρια του τμήματος μηχανολόγων μηχανικών τε του ΤΕΙ Σερρών να μου πεις κι εσύ τα δικά σου συμπεράσματα.

     

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Μου απαντάς σε ένα βίντεο που έγινε προφανώς σε περίοδο κατάληψης με ένα βίντεο που "διαφημίζει" τις ομολογουμένως καλές εγκαταστάσεις του ΤΕΙ Σερρών. Να σου θυμίσω ότι τα εργαστήρια στις πολυτεχνικές σχολές χρησιμοποιούνται κατά βάση για έρευνα σε αντίθεση με τα ΤΕΙ όπου λόγω της φύσης τις σχολής χρησιμοποιούνται κατά βάση από τους σπουδαστές. Δυστυχώς για εσένα φίλε μου το επίπεδο σπουδών σε ένα τμήμα καθορίζεται από το πρόγραμμα σπουδών, από το επίπεδο των σπουδαστών και την ποιότητα των διδασκόντων. Εάν όντως σε ενδιαφέρει να μάθεις για τις πολυτεχνικές σχολές του ΠΔΜ μπες στη σελίδα των σχολών, δες τα εργαστήρια που υπάρχουν και την έρευνα που γίνεται σε αυτά και διάβασε και την εξωτερική αξιολόγηση του τμήματος. 

    Link to comment
    Share on other sites

    Μου απαντάς σε ένα βίντεο που έγινε προφανώς σε περίοδο κατάληψης με ένα βίντεο που "διαφημίζει" τις ομολογουμένως καλές εγκαταστάσεις του ΤΕΙ Σερρών. Να σου θυμίσω ότι τα εργαστήρια στις πολυτεχνικές σχολές χρησιμοποιούνται κατά βάση για έρευνα σε αντίθεση με τα ΤΕΙ όπου λόγω της φύσης τις σχολής χρησιμοποιούνται κατά βάση από τους σπουδαστές. Δυστυχώς για εσένα φίλε μου το επίπεδο σπουδών σε ένα τμήμα καθορίζεται από το πρόγραμμα σπουδών, από το επίπεδο των σπουδαστών και την ποιότητα των διδασκόντων. Εάν όντως σε ενδιαφέρει να μάθεις για τις πολυτεχνικές σχολές του ΠΔΜ μπες στη σελίδα των σχολών, δες τα εργαστήρια που υπάρχουν και την έρευνα που γίνεται σε αυτά και διάβασε και την εξωτερική αξιολόγηση του τμήματος. 

     

    Δεν έγινε σε περίοδο κατάληψης.Το βίντεο το τράβηξαν οι φοιτητές διαμαρτυρόμενοι για την ποιότητα σπουδών τους και καλά έκαναν.Η ποιότητα σπουδών όταν μιλάμε για τμήματα μηχανικών καθορίζεται σε υπερθετικό βαθμό από τα εργαστήριά τους.Δεν μιλάμε για φιλοσοφική ή νομική που αρκεί απλά ένα αμφιθέατρο.Δεν μου αρέσει να κρίνω επίπεδα σχολών με βάση τα μόρια (μάλιστα είναι από τις βασικές αντιρρήσεις μου σε αντίστοιχα θέματα που έχουνε ανοιχτεί),αλλά μιλάμε για ένα τμήμα που σε μία νύχτα από Μηχανικών Διαχείρισης Ενεργειακών Πόρων και βάση εισαγωγής 12.000 μόρια μετονομάστηκε σε Μηχανολογων Μηχανικών και εκτινάχτηκε στα 17.000.Δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν απόφοιτο κανενός τμήματος,είτε είναι ΤΕΙ είτε Πολυτεχνείου είτε Πανεπιστημίου του εξωτερικού,δεν μπορώ όμως να μένω άπραγος όταν ακούω για υψηλό επίπεδο σπουδών στα Πολυτεχνεία και χαμηλό στα ΤΕΙ χωρίς να υπάρχει ποτέ διαχωρισμός.Υπάρχουν καλά πανεπιστήμια-πολυτεχνεία και καλά ΤΕΙ, υπάρχουν μέτρια,υπάρχουν και απαράδεκτα

    Edited by project.breeze
    Link to comment
    Share on other sites

    Το πιο σωστό βέβαια θα ήταν να μην υπήρχαν καν στα ΤΕΙ τμήματα "πολιτικών δομικών έργων, πολιτικών έργων υποδομής", ούτε κολέγια στην Ελλάδα  κτλ. Τα πολυτεχνεία και οι αντίστοιχες σχολές του εξωτερικού είναι υπεραρκετά για την κάλυψη των αναγκών της χώρας.

    Αυτό θα έλυνε όλα τα προβλήματα. Όλοι όσοι σήμερα έχουν τελειώσει ΤΕΙ θα είχαν αναγκαστεί να σπουδάσουν σε πολυτεχνείο (άρα θα είχαν τα δικαιώματα που ζητούν, αλλά και πολλές γνώσεις παραπάνω από τις υφιστάμενες), ή θα είχαν ασχοληθεί με κάτι άλλο στη ζωή τους και δεν θα ζητούσαν εξίσωση δικαιωμάτων, μετονομασία σχολής, μετατροπή σε πολυτεχνείο κτλ. Υπάρχουν ήδη πολυτεχνεία! Και δεν είναι ποτέ αργά για όποιον θέλει να γίνει διπλωματούχος, έχει κάθε δικαίωμα. Είναι απαράδεκτο όμως να προσπαθεί να εξισώσει τα δικαιώματά του με τους αποφοίτους μιας σχολής στην οποία δεν μπόρεσε να περάσει ο ίδιος. 

     

    Λοιπόν φίλε μου θα στο πω όσο πιο ευγενικά μπορώ. Είναι απαράδεκτο ένας φοιτητής του 3ου εξαμήνου (και καλό θα είναι να διορθώσεις το προφιλ σου γιατί γράφει Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός και μπερδεύτηκα) να έχει τέτοιες αντιλήψεις που κατά τη γνώμη μου φτάνουν στα όρια της αλαζονείας. Δηλαδή χωρίς να έχεις δουλέψει ακόμη σαν μηχανικός έχεις αποφασίσει ότι οι υπόλοιπες σχολές είναι περιτές και πρέπει να κλείσουν και ξέρεις να αξιολογείς και το πρόγραμμα σπουδών των ΤΕΙ και των ΑΕΙ. Πως μπορείς και απαξιώνεις έναν ολόκληρο κλάδο και ένα σωρό επαγγελματίες. Σε πληροφορώ ότι έχω γνωρίσει και συνεργαστεί με αξιολογότατους συναδέλφους απόφοιτους ΤΕΙ και αντίστοιχα απόφοιτους ΑΕΙ που απλά δεν ήξεραν τί τους γίνεται.

    Το έχω ξαναγράψει και σε άλλη συζήτηση στο forum, το δίπλωμα του ΑΕΙ ή το πτυχίο του ΤΕΙ είναι μια καλή παρακαταθήκη αλλά δεν είναι πανάκεια. Και επιμένω σε αυτό γιατί πολύ απλά η τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν είναι συνδεδεμένη με την αγορά εργασίας.

    Όταν ήμουν  ακόμη φοιτητής (γύρω στο 1992) υπήρχε μια πρόταση (αν θυμάμαι καλά στα πλαίσια ενός σχεδίου νόμου), να υπάρχει η δυνατότητα σε εταρείες να προσλαμβάνουν τα καλοκαίρια φοιτητές για πρακτική εξάσκηση. Η πρακτική δεν θα ήταν υποχρεωτική για όλους του φοιτητές, όποιος ήθελε και φυσικά τον ήθελε και ο εργοδότης θα πήγαινε. Ε τί να πρωτοθυμηθώ, ξεσηκώθηκαν όλοι οι φοιτητοπατέρες και άρχισαν τα περί καπιταλισμού και ότι θα γίνουμε υποχείρια των μεγαλοεργολάβων και τέτοια. Περιτό να πω ότι το όλο θέμα έμεινε στα χαρτιά και δεν εφαρμόστηκε ποτέ.

    Για να επανέλθω και στο βασικό θέμα της συζήτησης, κι εγώ πιστεύω ότι θα πρέπει να γίνει ένας ποιοτικός διαχωρισμός των ΤΕΙ και των ΑΕΙ, σε επίπεδο δικαιωμάτων και με βάση το πρόγραμμα σπουδών. Επίσης, πιστεύω ότι το ο απόφοιτος δεν πρέπει να έχει εξ' ορισμού και το δικαίωμα της υπογραφής, αλλά να το αποκτά σαδιακά και με πιστοποίηση της αντίστοιχης εμπειρίας. Να δίνονται κίνητρα στο μηχανικό (είτε είναι από ΤΕΙ ή από ΑΕΙ ή από εξωτερικό) να επιμορφώνεται περεταίρω και να πιστοποιείται γι'αυτό.

    • Upvote 3
    • Downvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

     
     
     
     
     
     

     

    Λοιπόν φίλε μου θα στο πω όσο πιο ευγενικά μπορώ. Είναι απαράδεκτο ένας φοιτητής του 3ου εξαμήνου (και καλό θα είναι να διορθώσεις το προφιλ σου γιατί γράφει Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός και μπερδεύτηκα) να έχει τέτοιες αντιλήψεις που κατά τη γνώμη μου φτάνουν στα όρια της αλαζονείας. Δηλαδή χωρίς να έχεις δουλέψει ακόμη σαν μηχανικός έχεις αποφασίσει ότι οι υπόλοιπες σχολές είναι περιτές και πρέπει να κλείσουν και ξέρεις να αξιολογείς και το πρόγραμμα σπουδών των ΤΕΙ και των ΑΕΙ. Πως μπορείς και απαξιώνεις έναν ολόκληρο κλάδο και ένα σωρό επαγγελματίες. Σε πληροφορώ ότι έχω γνωρίσει και συνεργαστεί με αξιολογότατους συναδέλφους απόφοιτους ΤΕΙ και αντίστοιχα απόφοιτους ΑΕΙ που απλά δεν ήξεραν τί τους γίνεται.

    Το έχω ξαναγράψει και σε άλλη συζήτηση στο forum, το δίπλωμα του ΑΕΙ ή το πτυχίο του ΤΕΙ είναι μια καλή παρακαταθήκη αλλά δεν είναι πανάκεια. Και επιμένω σε αυτό γιατί πολύ απλά η τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν είναι συνδεδεμένη με την αγορά εργασίας.

    Όταν ήμουν  ακόμη φοιτητής (γύρω στο 1992) υπήρχε μια πρόταση (αν θυμάμαι καλά στα πλαίσια ενός σχεδίου νόμου), να υπάρχει η δυνατότητα σε εταρείες να προσλαμβάνουν τα καλοκαίρια φοιτητές για πρακτική εξάσκηση. Η πρακτική δεν θα ήταν υποχρεωτική για όλους του φοιτητές, όποιος ήθελε και φυσικά τον ήθελε και ο εργοδότης θα πήγαινε. Ε τί να πρωτοθυμηθώ, ξεσηκώθηκαν όλοι οι φοιτητοπατέρες και άρχισαν τα περί καπιταλισμού και ότι θα γίνουμε υποχείρια των μεγαλοεργολάβων και τέτοια. Περιτό να πω ότι το όλο θέμα έμεινε στα χαρτιά και δεν εφαρμόστηκε ποτέ.

    Για να επανέλθω και στο βασικό θέμα της συζήτησης, κι εγώ πιστεύω ότι θα πρέπει να γίνει ένας ποιοτικός διαχωρισμός των ΤΕΙ και των ΑΕΙ, σε επίπεδο δικαιωμάτων και με βάση το πρόγραμμα σπουδών. Επίσης, πιστεύω ότι το ο απόφοιτος δεν πρέπει να έχει εξ' ορισμού και το δικαίωμα της υπογραφής, αλλά να το αποκτά σαδιακά και με πιστοποίηση της αντίστοιχης εμπειρίας. Να δίνονται κίνητρα στο μηχανικό (είτε είναι από ΤΕΙ ή από ΑΕΙ ή από εξωτερικό) να επιμορφώνεται περεταίρω και να πιστοποιείται γι'αυτό.

     

     

    Συμφωνώ απόλυτα

    +1

    Το επάγγελμα του μηχανικού είναι επάγγελμα που μεταβάλλεται καθημερινά και απαιτεί συνεχή και αδιάκοπη επιμόρφωση.Ο καθένας παίρνει κάποιες βάσεις από την σχολή που τελείωσε και από κει και πέρα είναι στο χέρι του να γίνει σωστός επιστήμονας-επαγγελματίας

     

     

    Υ.Γ Και θα πρέπει να αρχίσουμε να παίρνουμε στα σοβαρά επιτέλους τα αποτελέσματα των αξιολογήσεων της ΑΔΙΠ και βάσει αυτών να κριθεί το κάθε τμήμα όχι επειδή είναι ΤΕΙ είναι εξ ορισμού για τα μπάζα και επειδή είναι Πολυτεχνική σχολή είναι εξ ορισμού διαμάντι

     

    Edited by project.breeze
    Link to comment
    Share on other sites

    Δεν έγινε σε περίοδο κατάληψης.Το βίντεο το τράβηξαν οι φοιτητές διαμαρτυρόμενοι για την ποιότητα σπουδών τους και καλά έκαναν.Η ποιότητα σπουδών όταν μιλάμε για τμήματα μηχανικών καθορίζεται σε υπερθετικό βαθμό από τα εργαστήριά τους.Δεν μιλάμε για φιλοσοφική ή νομική που αρκεί απλά ένα αμφιθέατρο.Δεν μου αρέσει να κρίνω επίπεδα σχολών με βάση τα μόρια (μάλιστα είναι από τις βασικές αντιρρήσεις μου σε αντίστοιχα θέματα που έχουνε ανοιχτεί),αλλά μιλάμε για ένα τμήμα που σε μία νύχτα από Μηχανικών Διαχείρισης Ενεργειακών Πόρων και βάση εισαγωγής 12.000 μόρια μετονομάστηκε σε Μηχανολογων Μηχανικών και εκτινάχτηκε στα 17.000.Δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν απόφοιτο κανενός τμήματος,είτε είναι ΤΕΙ είτε Πολυτεχνείου είτε Πανεπιστημίου του εξωτερικού,δεν μπορώ όμως να μένω άπραγος όταν ακούω για υψηλό επίπεδο σπουδών στα Πολυτεχνεία και χαμηλό στα ΤΕΙ χωρίς να υπάρχει ποτέ διαχωρισμός.Υπάρχουν καλά πανεπιστήμια-πολυτεχνεία και καλά ΤΕΙ, υπάρχουν μέτρια,υπάρχουν και απαράδεκτα

    Δεν τα ξέρεις καλά τα πράγματα, γράφεις όλο ανακρίβειες. Δεν έχω διάθεση αντιπαράθεσης αλλά θα σου επισημάνω ότι η μετονομασία δεν έγινε σε μια νύχτα, η βάση εισαγωγής δεν ήταν ποτέ 12000 μόρια και η άνοδος της βάσης ξεκίνησε τρία χρόνια πριν την μετονομασία του τμήματος. 

    Link to comment
    Share on other sites

    Δεν τα ξέρεις καλά τα πράγματα, γράφεις όλο ανακρίβειες. Δεν έχω διάθεση αντιπαράθεσης αλλά θα σου επισημάνω ότι η μετονομασία δεν έγινε σε μια νύχτα, η βάση εισαγωγής δεν ήταν ποτέ 12000 μόρια και η άνοδος της βάσης ξεκίνησε τρία χρόνια πριν την μετονομασία του τμήματος. 

     

    Το γεγονός ότι αρνήθηκαν να χρησιμοποιήσουν τα εργαστήρια του ΤΕΙ Δυτ.Μακεδονίας είναι και αυτό προϊόν μυθοπλασίας; Εγώ αυτά τα έμαθα από απόφοιτο του τμήματος,αν μου μετέφερε ψεύδη απολογούμαι δημόσια.Και μία θεωρητική ερώτηση κρίσεως,αν δεν ήταν πολυτεχνικό το τμήμα θα ανέβαινε η βάση του;

    Link to comment
    Share on other sites

    Δεν τα ξέρεις καλά τα πράγματα, γράφεις όλο ανακρίβειες. Δεν έχω διάθεση αντιπαράθεσης αλλά θα σου επισημάνω ότι η μετονομασία δεν έγινε σε μια νύχτα, η βάση εισαγωγής δεν ήταν ποτέ 12000 μόρια και η άνοδος της βάσης ξεκίνησε τρία χρόνια πριν την μετονομασία του τμήματος. 

    Είπαμε να λέμε και κανένα ψέμα έτσι για την πλάκα αλλά εσύ το εχεις παρακανει πια. Σαn κάτοικος της Κοζανης έχω να πω οτι οι υποδομες του Πανεπιστημιου Δυτικης Μακεδονιας είναι για γελια σε συγκριση με το ΑΕΙ ΤΤ Δυτικης Μακεδονιας. Εκτος από αυτό όμως το τραγικό της υπόθεσης ειναι οτι το εν λογο τμημα μηχανικων ενεργειακών πόρων η κατι τετοιο τελος παντων για συνεχομενα ετη δεν ειχε ουτε καν εργαστηρια...Οι φοιτητες τους τα μαθαιναν θεωρητικα και μονο.....Τραγικο για τις τεχνολογικες επιστημες......Ερχομαστε τωρα στις Βασεις":

    ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ)

    ΠΑΝ ΔΥΤ ΜΑΚ/ΝΙΑΣ

    12.370

     Περσυνές βάσεις αλλά αυτα τα ξεχνατε ευκολα

    Βλεπεις εχει δυο τμηματα η Κοζανη και το δευτερο ειναι σε ακομη χειροτερη μοιρα.....Δεν ειναι πισω απο σουπερ μαρκετ αλλα ειναι μεσα σε γνωστο σουπερ μαρκετ για την ακριβεια στις αποθηκες του συγκεκριμενου σουπερ μαρκετ.........Μια απλη αναζητηση θα σε βοηθησει

    • Upvote 4
    Link to comment
    Share on other sites

    Το γεγονός ότι αρνήθηκαν να χρησιμοποιήσουν τα εργαστήρια του ΤΕΙ Δυτ.Μακεδονίας είναι και αυτό προϊόν μυθοπλασίας; Εγώ αυτά τα έμαθα από απόφοιτο του τμήματος,αν μου μετέφερε ψεύδη απολογούμαι δημόσια.Και μία θεωρητική ερώτηση κρίσεως,αν δεν ήταν πολυτεχνικό το τμήμα θα ανέβαινε η βάση του;

     Ισχύει. Για τον λόγο ότι θεωρούσαν ότι αυτό θα ήταν το πρώπο βήμα για την "ενωσή" τους με το ΤΕΙ πράγμα που δεν ήθελαν. Μετά από αυτό ακολούθησαν οι κινητοποιήσεις (από τις οποίες προέρχεται και το βίντεο που παρέθεσες) όπου ζητούσαν την επίσπευση της κατασκευής των νέων εγκαταστάσεων. Στην τελευταία σου ερώτηση απάντησε μόνος σου με βάση το πως διαμορφώνονται οι βάσεις. Και εγώ μια ερώτηση κρίσεως, αν το τμήμα δεν ήταν στην Κοζάνη θα είχε ποτέ κάτω από 17000 μόρια πχ ασχέτως ονομασίας?

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.