Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Και εγεννήθησαν τα ΑΕΙ Τεχνολογικού Τομέα. Τον τίτλο αυτό πλέον φέρει το ΤΕΙ Πειραιά, όπως ανάφερε χθες μιλώντας στην «Κ» ο πρόεδρός του Λάζαρος Βρυζίδης. Πρόκειται για μετονομασία που υπηρετεί τη μακρά προσπάθεια των ΤΕΙ να βρεθούν στο ίδιο επίπεδο με τα πανεπιστήμια, όπως άλλωστε προβλέπει ο ισχύων νόμος-πλαίσιο για τα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

     

    Ειδικότερα, πάντα οι εκπρόσωποι των ΤΕΙ οργίζονται όταν σε ανακοινώσεις φορέων και στον Τύπο γράφεται «ΑΕΙ και ΤΕΙ». Και αυτό διότι αναφέρουν ότι και τα ΤΕΙ είναι Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα-ΑΕΙ. Αλλωστε, ο νέος νόμος 4009 του 2001 στο πρώτο του άρθρο αναφέρει ότι «η ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται από τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Η ανώτατη εκπαίδευση αποτελείται από δύο παράλληλους τομείς:

     

    • Τον πανεπιστημιακό τομέα, που περιλαμβάνει τα Πανεπιστήμια, τα Πολυτεχνεία και την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ), τα οποία στο εξής αναφέρονται ως «Πανεπιστήμια».

     

    • Τον τεχνολογικό τομέα, που περιλαμβάνει τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΤΕΙ) και την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ), τα οποία στο εξής αναφέρονται ως “ΤΕΙ”».

     

    Για τον λόγο αυτό χθες ήταν οργίλη η αντίδραση κάποιων διοικήσεων ΤΕΙ της χώρας όταν σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Παιδείας ανέφερε ότι ο «υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Ανδρέας Λοβέρδος συναντήθηκε με τα Συντονιστικά των ΑΕΙ και ΤΕΙ και συζήτησε την εφαρμογή των μετεγγραφών...». Η επισήμανση του λάθους προκάλεσε άμεση διόρθωσή του εκ μέρους του υπουργείου Παιδείας που εξέδωσε νέο Δελτίο Τύπου, το οποίο έλεγε ότι ο κ. Λοβέρδος «συναντήθηκε με τα Συντονιστικά των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ».

     

    Η επιμονή των ΤΕΙ να ονομάζονται ΑΕΙ σαφώς βασίζεται στον νόμο, αλλά ουσιαστικά υποκρύπτει την προσπάθειά τους να μη θεωρούνται «ο φτωχός συγγενής των πανεπιστημίων» στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η ουσιαστική, βέβαια, αναβάθμισή τους θα γινόταν πράξη εάν μπορούσαν να πραγματοποιούν έρευνα και να απονέμουν αυτόνομα διδακτορικούς τίτλους. Η υφιστάμενη νομοθεσία δεν επιτρέπει στα ΤΕΙ τη δυνατότητα πραγματοποίησης διδακτορικών προγραμμάτων, παρά μόνο σε συνεργασία με πανεπιστημιακά τμήματα. Από την άλλη, εκ μέρους των τεχνολογικών ιδρυμάτων, έχει κατατεθεί η πρόταση συγχώνευσης των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ ανά περιφέρεια.

     

    Πηγή:





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    βασικά μιλούσαμε για την τεχνολογική εκπαίδευση και το αν θα πρέπει να υπάρχει διάκριση μεταξύ ΑΕΙ-ΤΕΙ. Ξαφνικά ο διάλογος εξειδικεύτηκε εναντίον μιας μόνο ειδικότητας πολυτεχνείου, διπλωματούχοι πολιτικοί μηχανικοί vs όλων. οκ, τρέχει κι αυτό το θέμα σε άλλα τόπικ, εδώ πού κολλάει?

     

    Θα απαντήσω σύντομα αλλά παρακαλώ να επανέλθουμε στο θέμα. Περισσότερα στις αντίστοιχες θεματικές περιοχές του φόρουμ...

     

    Τα περιβαλλοντικά είναι από παλιά ένα από τα βασικότερα αντικείμενα των σπουδών του πολ/μηχ και γι' αυτό υπάρχουν τομείς και εργαστήρια τεχνολογίας του περιβάλλοντος, δίνονται σχετικές διπλωματικές, μεταπτυχιακά κλπ, πολύ πριν ιδρυθούν τα τμήματα μηχανικών περιβάλλοντος.

     

    Το αν κάποιος είναι ημιμαθής και επικίνδυνος ας το κρίνουν οι κατάλληλες εξετάσεις. Κάποιοι μπορούν να τα καταφέρουν σε περισσότερα του ενός γνωστικά αντικείμενα και δε μπορείς να τους στερήσεις τη δυνατότητα να το κάνουν επειδή εσύ δε μπορείς ή δε βλέπεις κάποια θεματολογική συνάφεια.

    Link to comment
    Share on other sites

     
     

     

    βασικά μιλούσαμε για την τεχνολογική εκπαίδευση και το αν θα πρέπει να υπάρχει διάκριση μεταξύ ΑΕΙ-ΤΕΙ. Ξαφνικά ο διάλογος εξειδικεύτηκε εναντίον μιας μόνο ειδικότητας πολυτεχνείου, διπλωματούχοι πολιτικοί μηχανικοί vs όλων. οκ, τρέχει κι αυτό το θέμα σε άλλα τόπικ, εδώ πού κολλάει?

     

    Θα απαντήσω σύντομα αλλά παρακαλώ να επανέλθουμε στο θέμα. Περισσότερα στις αντίστοιχες θεματικές περιοχές του φόρουμ...

     

    Τα περιβαλλοντικά είναι από παλιά ένα από τα βασικότερα αντικείμενα των σπουδών του πολ/μηχ και γι' αυτό υπάρχουν τομείς και εργαστήρια τεχνολογίας του περιβάλλοντος, δίνονται σχετικές διπλωματικές, μεταπτυχιακά κλπ, πολύ πριν ιδρυθούν τα τμήματα μηχανικών περιβάλλοντος.

     

    Το αν κάποιος είναι ημιμαθής και επικίνδυνος ας το κρίνουν οι κατάλληλες εξετάσεις. Κάποιοι μπορούν να τα καταφέρουν σε περισσότερα του ενός γνωστικά αντικείμενα και δε μπορείς να τους στερήσεις τη δυνατότητα να το κάνουν επειδή εσύ δε μπορείς ή δε βλέπεις κάποια θεματολογική συνάφεια.

     

    Δεν πήγα εγώ την κουβέντα στις πολυειδικότητες των πολυτεχνείων.Επίσης είναι Πανεπιστήμια-ΤΕΙ και τα δύο είναι τα ΑΕΙ,πρέπει να αρχίσουμε να το χωνεύουμε,τόσα χρόνια πέρασαν.Το γεγονός ότι τα περιβαλλοντικά υπήρξαν κομμάτι κάποια στιγμή των Πολ.Μηχανικών ή ότι τα Ηλεκτρολογικά υπήρξαν κομμάτι των Μηχανολόγων  δεν σημαίνει ότι πρέπει να συνεχίσει να ισχύει,είμαστε στο 2014.Τα μαθήματα που αφορούν κομμάτια άλλων ειδικοτήτων είναι περιορισμένα και έχουνε σκοπό να σε εκπαιδεύσουν τόσο ώστε να έχεις κάποιες βασικές γνώσεις και να συνενοείσαι με τους συναδέλφους Μηχανικούς Περιβάλλοντος κτλ.

    Link to comment
    Share on other sites

    Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων την ορολογία ΑΕΙ-ΤΕΙ τη χρησιμοποίησα επειδή είναι πιο σύντομη και όλοι καταλαβαίνουμε τι εννοώ, όχι επειδή δεν αναγνωρίζω την ανωτατοποίηση. Αν υπάρχει θέμα οκ, θα γράφω την ονομασία που επιθυμείτε.

     

    Την πολυειδικότητα δε την αντιλαμβάνομαι από απόψεως υπογραφών, εξ άλλου είπα πως οι περισσότερες λειτουργούν ως εργαλείο γραφειοκρατίας εις βάρος του πολίτη, δεδομένου ότι οι προδιαγραφές για να μπει μια υπογραφή είναι χαμηλές και δεν επαρκούν για να φιλτράρουν τις καλές από τις κακές μελέτες. Την πολυειδικότητα την υποστηρίζω επειδή πιστεύω πως ο σύγχρονος μηχανικός πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιήσει όλη τη διαθέσιμη γνώση για να μπορεί να δημιουργήσει νέα πράγματα. Μάλιστα το σύγχρονο πολυτεχνείο πρέπει να δομηθεί με άξονα την υψηλή τεχνολογία και όχι τις κατασκευές.

     

    Τα περιβαλλοντικά δεν υπήρξαν κομμάτι των πολ/μηχ, αλλά είναι μάλλον το κέντρο της επιστήμης αυτής, μιας και τα σημαντικότερα έργα του πολ/μηχ πχ φράγματα, είναι περιβαλλοντικά και έχουν σκοπό τον έλεγχο και την τροποποίηση του περιβάλλοντος. Δυστυχώς οι θέσεις εργασίας στα μεγάλα περιβαλλοντικά έργα είναι λίγες, δε συναντάμε συχνά ανθρώπους να ασχολούνται μ' αυτά και έτσι κάποιοι νόμισαν ότι υπάρχει κενό που πρέπει να καλυφθεί με την ίδρυση νέων τμημάτων. Κανονικά θα 'πρεπε τα λεφτά που επενδύθηκαν για την ίδρυση τμημάτων μηχανικών περιβάλλοντος να επενδυθούν στα υπάρχοντα εργαστήρια των πολιτικών μηχανικών ούτως ώστε να γίνει και μια στροφή των τμημάτων αυτών προς την περιβαλλοντική έρευνα μιας και ο κλάδος της οικοδομής ήταν ολοφάνερο ότι δε θα χρειαστεί άλλους δομοστατικούς στο μέλλον.

     

    Νομίζω ότι το μέλλον των ηλεκτρολόγων και μηχανολόγων είναι να ξανασυγχωνευτούν υπό την ονομασία μηχανικοί συστημάτων. Αλλιώς κάποια από τις δύο ειδικότητες θα μπει στο περιθώριο. Βασικά, όλοι οι μηχανικοί θα συγχωνευτούμε σε system engineers ή θα χαθούμε μιας και η σύγχρονη τεχνολογία καλύπτει τους περιορισμούς του ανθρώπινου μυαλού και καταργεί ειδικότητες, κατά προτίμηση τις πιο ακριβοπληρωμένες. Σενάριο μάτριξ? ίσως..

    Link to comment
    Share on other sites

     
     

     

    Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων την ορολογία ΑΕΙ-ΤΕΙ τη χρησιμοποίησα επειδή είναι πιο σύντομη και όλοι καταλαβαίνουμε τι εννοώ, όχι επειδή δεν αναγνωρίζω την ανωτατοποίηση. Αν υπάρχει θέμα οκ, θα γράφω την ονομασία που επιθυμείτε.

     

    Την πολυειδικότητα δε την αντιλαμβάνομαι από απόψεως υπογραφών, εξ άλλου είπα πως οι περισσότερες λειτουργούν ως εργαλείο γραφειοκρατίας εις βάρος του πολίτη, δεδομένου ότι οι προδιαγραφές για να μπει μια υπογραφή είναι χαμηλές και δεν επαρκούν για να φιλτράρουν τις καλές από τις κακές μελέτες. Την πολυειδικότητα την υποστηρίζω επειδή πιστεύω πως ο σύγχρονος μηχανικός πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιήσει όλη τη διαθέσιμη γνώση για να μπορεί να δημιουργήσει νέα πράγματα. Μάλιστα το σύγχρονο πολυτεχνείο πρέπει να δομηθεί με άξονα την υψηλή τεχνολογία και όχι τις κατασκευές.

     

    Τα περιβαλλοντικά δεν υπήρξαν κομμάτι των πολ/μηχ, αλλά είναι μάλλον το κέντρο της επιστήμης αυτής, μιας και τα σημαντικότερα έργα του πολ/μηχ πχ φράγματα, είναι περιβαλλοντικά και έχουν σκοπό τον έλεγχο και την τροποποίηση του περιβάλλοντος. Δυστυχώς οι θέσεις εργασίας στα μεγάλα περιβαλλοντικά έργα είναι λίγες, δε συναντάμε συχνά ανθρώπους να ασχολούνται μ' αυτά και έτσι κάποιοι νόμισαν ότι υπάρχει κενό που πρέπει να καλυφθεί με την ίδρυση νέων τμημάτων. Κανονικά θα 'πρεπε τα λεφτά που επενδύθηκαν για την ίδρυση τμημάτων μηχανικών περιβάλλοντος να επενδυθούν στα υπάρχοντα εργαστήρια των πολιτικών μηχανικών ούτως ώστε να γίνει και μια στροφή των τμημάτων αυτών προς την περιβαλλοντική έρευνα μιας και ο κλάδος της οικοδομής ήταν ολοφάνερο ότι δε θα χρειαστεί άλλους δομοστατικούς στο μέλλον.

     

    Νομίζω ότι το μέλλον των ηλεκτρολόγων και μηχανολόγων είναι να ξανασυγχωνευτούν υπό την ονομασία μηχανικοί συστημάτων. Αλλιώς κάποια από τις δύο ειδικότητες θα μπει στο περιθώριο. Βασικά, όλοι οι μηχανικοί θα συγχωνευτούμε σε system engineers ή θα χαθούμε μιας και η σύγχρονη τεχνολογία καλύπτει τους περιορισμούς του ανθρώπινου μυαλού και καταργεί ειδικότητες, κατά προτίμηση τις πιο ακριβοπληρωμένες. Σενάριο μάτριξ? ίσως..

     

    Συμφωνώ σε αυτά που λες αλλά πρέπει να σκεφτόμαστε και με γνώμονα την παγκόσμια αγορά εργασίας,όταν παντού στον κόσμο υπάρχουν τμήματα Μηχανικών Περιβάλλοντος δεν μπορούμε να μην προσφέρουμε και εμείς ένα αντίστοιχο πρόγραμμα.Το πρόβλημα έγκειται στο ότι στην Ελλάδα δυστυχώς δεν υπάρχει περιβαλλοντική συνείδηση ανεπτυγμένη σε τέτοιο βαθμό που να δίνει την δυνατότητα σε Μηχ.Περιβάλλοντος να εργαστούν αυτοδύναμα σε μεγάλα έργα,σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να υπάρχει ενημέρωση στα παιδιά του λυκείου σχετικά με τις προοπτικές του κάθε επαγγέλματος.Τα προβλήματα που εντοπίζουμε σήμερα σε πολλούς τομείς της τριτοβάθμιας σε μεγάλο βαθμό οφείλονται στην έλλειψη επαγγελματικού προσανατολισμού

    Link to comment
    Share on other sites

    Υπάρχουν όμως και τμήματα πολιτικών μηχανικών & μηχανικών περιβάλλοντος. Κατά τη γνώμη μου ο πολιτικός μηχανικός που δεν έχει γνώση της λειτουργίας του περιβάλλοντος δεν είναι πολιτικός μηχανικός. Διότι όχι μόνο τις επιπτώσεις δε θα αποτρέψει αλλά ούτε το σκοπό του έργου του δε θα πετύχει, ο οποίος συνήθως είναι η δημιουργία ελεγχόμενων επιθυμητών επιπτώσεων.

     

    Είναι απαράδεκτο να υπάρχουν τμήματα που παράγουν μηχανικούς χωρίς περιβαλλοντική συνείδηση και άλλα που παράγουν μηχανικούς με περιβαλλοντική συνείδηση για να μπαλώνουν τις ζημιές των προηγουμένων.

    Link to comment
    Share on other sites

    Κατ αρχάς το ομώνυμο μάθημα "μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων" που μπορούν να το επιλέξουν όλοι οι τομείς.

     

    Επίσης υπάρχει τεχνική γεωλογία, οικολογία, πολεοδομία, καθαρισμός νερού, υδρολογία, επεξεργασία λυμάτων, εδαφομηχανική, στοιχεία υδραυλικών έργων, υδρεύσεις - αποχετεύσεις, σχεδιασμός και κατασκευή οδών, λιμενικά έργα... Μαθήματα κορμού όλα αυτά, που έχοντας ως σκοπό τις επεμβάσεις στο περιβάλλον, αναλύουν και τις σχετικές επιπτώσεις.

    ....

    + τη δυνατότητα επιλογής άλλου ενός μη δομοστατικού μαθήματος επιλογής που μπορεί να είναι σχετικό με απόβλητα και διεργασίες.

     

    Το ότι φοιτάς σε ένα τομέα τμήματος δε σημαίνει ότι έχεις πλήρη άγνοια για το τι γίνεται στους διπλανούς τομείς. Στην πάτρα που τελείωσα εγώ ο τομέας είχε μόνο 8 μαθήματα, από τα οποία τα 2 μπορούσαν να είναι εκτός τομέα και τα υπόλοιπα 50 ήταν ομοιόμορφα κατανεμημένα στα διάφορα αντικείμενα της επιστήμης. Εξ άλλου και τον κύριο όγκο δομοστατικών μαθημάτων τον διδάσκεσαι στον κορμό και στον τομέα απλά εμβαθύνεις σε κάποιες εξεζητημένες περιπτώσεις που συχνά τυγχάνει να είναι τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του τμήματός σου και όχι κάποια γνώση που θα λείψει σε όσους δεν επιλέξουν το μάθημα.

    Link to comment
    Share on other sites

    Καταλαβαίνεις πως πέρα από το μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων, καθαρισμός νερού και αρχές οικολογίας τα άλλα είναι άσχετα.

     

    Για σύγκρινε αυτά τα 3 άντε πες 4 μαθήματα με:

    Δίκαιο Προστασίας Περ/ντος και Τεχνικές Εφαρμογές
    Εισαγωγή στην Επιστήμη του Μηχανικού Περιβάλλοντος
    Φυσική Ατμόσφαιρας - Κλιματολογία - Μετεωρολογία
    Οικολογία
    Περιβαλλοντική Γεωλογία
    Μετεωρολογία
    Περιβαλλοντική Μικροβιολογία
    Παγκόσμια Βιογεωχημεία
    Ατμοσφαιρική Χημεία
    Φυσική της Ατμόσφαιρας – Κλιματολογία
    Ακτινοβολίες & Περιβάλλον
    Τεχνολογία Περιβαλλοντικών Μετρήσεων
    Τεχνολογία και Διαχείριση Στερεών Αποβλήτων Ι
    Τεχνική των Χημικών και Βιοχημικών Διεργασιών
    Τεχνολογία μη Συμβατικών Πηγών Ενέργειας Ι
    Οικονομική της Βιώσιμης Ανάπτυξης
    Φυσική Ωκεανογραφία
    Διαχείριση Υδατικών Πόρων
    Ατμοσφαιρική Ρύπανση
    Δασικά Οικοσυστήματα και Τεχνικά Έργα
    Τεχνολογία και Διαχείριση Υγρών Αποβλήτων Ι
    Οικολογική Μηχανική και Τεχνολογία Ι
    Τεχνολογία και Διαχείριση Στερεών Αποβλήτων ΙΙ
    Τεχνολογία Καυσίμων και Περιβάλλον
    Βιώσιμο Αστικό Περιβάλλον
    Ποιότητα της Ατμόσφαιρας Εσωτερικών Χώρων
    Περιβαλλοντική Διαχείριση Εσωτερικών και Παρακτίων Οικοσυστημάτων Ι
    Οικολογική Μηχανική και Τεχνολογία ΙΙ
    Τεχνολογία Πόσιμου Νερού
    Τεχνολογία και Διαχείριση Υγρών Αποβλήτων ΙΙ
    Εργαστήριο Στερεών Αποβλήτων
    Διαχείριση Ποιότητας της Αστικής Ατμόσφαιρας
    Αξιολόγηση Περιβαλλοντικών Προτιμήσεων
    Περιβαλλοντική Διαχείριση Εσωτερικών και Παράκτιων Οικοσυστημάτων ΙΙ
    Τεχνολογίες Καύσης
    Βιομηχανική Υγιεινή
    Τεχνολογία και Διαχείριση Επικινδύνων Αποβλήτων
    Μαθηματική Μοντελοποίηση Περιβαλλοντικών Συστημάτων και Διεργασιών
    Συστήματα Εξοικονόμησης Ενέργειας στα Κτίρια
    Περιβαλλοντική Αρχιτεκτονική
    Μελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων
    Περιβαλλοντική Επίδοση Επιχειρήσεων/Συστήματα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης
    Αντιρρυπαντική Τεχνολογία Ατμοσφαιρικών Ρύπων
    Σχεδιασμός, Προβλήματα Λειτουργίας, Βελτιστοποίησης και Έλεγχος Διεργασιών σε ΜΕΥΑ
    Υπολογιστική Υδραυλική και Μεταφορά Ρύπων
    Περιβαλλοντική Ρευστομηχανική
    Εξυγίανση Εδαφών & Υπογείων Υδάτων από Επικίνδυνα Απόβλητα
    Περιβαλλοντική Ακτομηχανική
    Εφαρμοσμένα Θέματα Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης
    Τεχνολογία Καύσης-Οικολογικά Καύσιμα
    Εφαρμογές Η/Υ στην Αέρια Ρύπανση
    Προχωρημένες Διεργασίες σε ΜΕΥΑ
    Αυτοκίνητο και Ρύπανση
    Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
    Μετρήσεις Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης απο Αεροσκάφη
    Οικολογικά Δομικά Υλικά
    Επεξεργασία Βιομηχανικών Υγρών Αποβλήτων

     

    Με 4 μαθήματα καλύπτεις όλη αυτή την ύλη; Αυτή είναι η "επιστημονική" σου άποψη; Επίσης οι μηχανικοί περιβάλλοντος ΔΠΘ  έχουν πάνω από 4 μαθήματα Πολιτικών Μηχανικών. Άρα σύμφωνα με την "επιστημονική" σου άποψη θα έπρεπε να έχουν και πλήρη δικαιώματα Πολιτικού Μηχανικού...

    Edited by stayros
    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Είμαστε οφ τόπικ, άνοιξε σε παρακαλώ ένα νέο τόπικ γιατί θα μας την πουν οι υπόλοιποι.

     

    Εφόσον δεν είσαι ούτε πολιτικός μηχανικός ούτε μηχανικός περιβάλλοντος και κρίνεις μόνο βάσει τίτλων μαθημάτων που διάβασες σε ιστοσελίδες, η άποψή σου επίσης δεν είναι επιστημονική, διότι δεν γνωρίζεις τι σημαίνουν όλοι αυτοί οι όροι για να τους αξιολογήσεις. κι αυτό φαίνεται από τα συμπεράσματά σου. πχ ο καθαρισμός νερού είναι μάλλον το πιο άσχετο με το θέμα μιας και είναι για να κάνεις το νερό πόσιμο κι όχι να καθαρίσεις απόβλητα πριν τα διαθέσεις. μάλλον δεν έχεις διαβάσει καν τους οδηγούς σπουδών να δεις τι περιέχουν όλα αυτά τα μαθήματα.

     

    Η δε οικολογία είναι κι αυτή ψιλοάσχετη και άχρηστη και στα δύο τμήματα εάν δεν έχουν προηγηθεί μαθήματα βοτανικής και ζωολογίας ώστε να μπορείς να κάνεις μια πληθυσμιακή μελέτη για να ποσοτικοποιήσεις μια περιβαλλοντική επίπτωση.

     

    Με δεδομένο αυτό που πόσταρες, οι μηχανικοί περιβάλλοντος είναι χειρότεροι από τους πολιτικούς μηχανικούς από απόψεως σκόρπιας γνώσης. Διότι πέρα από πολιτικοί μηχανικοί είναι και μηχανολόγοι, ηλεκτρολόγοι, χημικοί, γεωπόνοι κλπ. Χωρίς όμως ουσιαστική υποδομή σε καμία από αυτές τις επιστήμες. Όλοι αυτοί οι τίτλοι παραπέμπουν σε μάλλον σεμιναριακά μαθήματα παρμένα από άλλα προγράμματα σπουδών. Και δε μας εξήγησες αν όλα αυτά είναι υποχρεωτικά για όλους τους τομείς των μηχανικών περιβάλλοντος. Διότι αν το πάμε έτσι τα περισσότερα από αυτά υπάρχουν και στους πολιτικούς μηχανικούς.

    Link to comment
    Share on other sites

    Συγνώμη μήπως είσαι 16 χρονών και ήρθες για να μας κάνεις πλάκα; Γράφεις και με ονοματεπώνυμο και οφείλω να είμαι λίγο συγκρατημένος αλλά τόση έλλειψη σοβαρότητας είχα καιρό να δω. Εκτός και αν είσαι ο μόνος ΠΜ που τελείωσε χωρίς να κάνει μαθηματικά. Δεν εξηγείται αλλιώς.

     

    Καταλαβαίνεις αγόρι μου ότι παραπάνω αναφερω 57 μαθήματα. 57! Και μου λες ότι έκανα λάθος σε 2-3. Να σου χαρίσω και ένα; Έκανα λάθος σε 4 μαθήματα. 53 μαθήματα έναντι 4! Έχεις κάνει το 7,5% των μαθημάτων του Μηχανικού Περιβάλλοντος και θεωρείς, με το παρών σύστημα, σωστό και δίκαιο να έχεις τα ίδια δικαιώματα στα περιβαλλοντικά με αυτόν;! Το καταλαβαίνεις ότι έτσι απαξιώνεις 5 χρόνια σπουδών σε Πολυτεχνείο; Πως μπορεί να σε πάρει κάποιος σοβαρά μου λες;

     

     

    Διότι αν το πάμε έτσι τα περισσότερα από αυτά υπάρχουν και στους πολιτικούς μηχανικούς.

     

    Σόρρυ αλλά εδώ λες ξεκάθαρα ανοησίες. Δείξε μου σε κατεύθυνση δομοστατικού που κάνουν τα περισσότερα από αυτά τα μαθήματα.

     

     

    Με δεδομένο αυτό που πόσταρες, οι μηχανικοί περιβάλλοντος είναι χειρότεροι από τους πολιτικούς μηχανικούς από απόψεως σκόρπιας γνώσης. Διότι πέρα από πολιτικοί μηχανικοί είναι και μηχανολόγοι, ηλεκτρολόγοι, χημικοί, γεωπόνοι κλπ. Χωρίς όμως ουσιαστική υποδομή σε καμία από αυτές τις επιστήμες. Όλοι αυτοί οι τίτλοι παραπέμπουν σε μάλλον σεμιναριακά μαθήματα παρμένα από άλλα προγράμματα σπουδών.

     

    Είσαι και μία ΑΔΙΠ από μόνος σου για να κρίνεις ολόκληρο πρόγραμμα σπουδών βλέπω. Τι να πω, ρε παιδί μου. Μπράβο...

     

    Και όσο για το off topic μάλλον είμαστε εντελώς on topic. Γιατί τα ΤΕΙ παρόλο που έχουν αναγνωριστεί από το 2001 ως ΑΕΙ, παρόλο που στις εκθέσεις τις ΑΔΙΠ αναφέρονται θετικά για την ποιότητα του προγράμματος σπουδών η απόδοση ΕΔ αργεί παράνομα εδώ και 30 χρόνια. Και αυτό γιατί υπάρχει μία κάστα μηχανικών, οπως φαίνεται και από τη κουβέντα μας, που με βάση τους νόμους του 1934 ζουν εις βάρος των άλλων και αυτό δε θέλουν να αλλάξει με τίποτα. Σε κάποιες νέες ειδικότητες τους έχουν λεηλατήσει τα δικαιώματα, στους ΤΕ προσπαθούν με τη συνεχή συκοφαντία να μη γίνει γνωστό πόσο αξιόλογους μηχανικούς εκπαιδεύουν. Για το πρώτο δε ξέρω τι θα γίνει, ελπίζω να αλλάξει πάντως. Για το δεύτερο, η αλλαγή της επίσημης ονομασίας από ΤΕΙ σε ΑΕΙ ΤΤ είναι στη σωστή κατεύθυνση.

    Edited by stayros
    • Upvote 1
    • Downvote 1
    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.