Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Και εγεννήθησαν τα ΑΕΙ Τεχνολογικού Τομέα. Τον τίτλο αυτό πλέον φέρει το ΤΕΙ Πειραιά, όπως ανάφερε χθες μιλώντας στην «Κ» ο πρόεδρός του Λάζαρος Βρυζίδης. Πρόκειται για μετονομασία που υπηρετεί τη μακρά προσπάθεια των ΤΕΙ να βρεθούν στο ίδιο επίπεδο με τα πανεπιστήμια, όπως άλλωστε προβλέπει ο ισχύων νόμος-πλαίσιο για τα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

     

    Ειδικότερα, πάντα οι εκπρόσωποι των ΤΕΙ οργίζονται όταν σε ανακοινώσεις φορέων και στον Τύπο γράφεται «ΑΕΙ και ΤΕΙ». Και αυτό διότι αναφέρουν ότι και τα ΤΕΙ είναι Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα-ΑΕΙ. Αλλωστε, ο νέος νόμος 4009 του 2001 στο πρώτο του άρθρο αναφέρει ότι «η ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται από τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Η ανώτατη εκπαίδευση αποτελείται από δύο παράλληλους τομείς:

     

    • Τον πανεπιστημιακό τομέα, που περιλαμβάνει τα Πανεπιστήμια, τα Πολυτεχνεία και την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ), τα οποία στο εξής αναφέρονται ως «Πανεπιστήμια».

     

    • Τον τεχνολογικό τομέα, που περιλαμβάνει τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΤΕΙ) και την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ), τα οποία στο εξής αναφέρονται ως “ΤΕΙ”».

     

    Για τον λόγο αυτό χθες ήταν οργίλη η αντίδραση κάποιων διοικήσεων ΤΕΙ της χώρας όταν σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Παιδείας ανέφερε ότι ο «υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Ανδρέας Λοβέρδος συναντήθηκε με τα Συντονιστικά των ΑΕΙ και ΤΕΙ και συζήτησε την εφαρμογή των μετεγγραφών...». Η επισήμανση του λάθους προκάλεσε άμεση διόρθωσή του εκ μέρους του υπουργείου Παιδείας που εξέδωσε νέο Δελτίο Τύπου, το οποίο έλεγε ότι ο κ. Λοβέρδος «συναντήθηκε με τα Συντονιστικά των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ».

     

    Η επιμονή των ΤΕΙ να ονομάζονται ΑΕΙ σαφώς βασίζεται στον νόμο, αλλά ουσιαστικά υποκρύπτει την προσπάθειά τους να μη θεωρούνται «ο φτωχός συγγενής των πανεπιστημίων» στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η ουσιαστική, βέβαια, αναβάθμισή τους θα γινόταν πράξη εάν μπορούσαν να πραγματοποιούν έρευνα και να απονέμουν αυτόνομα διδακτορικούς τίτλους. Η υφιστάμενη νομοθεσία δεν επιτρέπει στα ΤΕΙ τη δυνατότητα πραγματοποίησης διδακτορικών προγραμμάτων, παρά μόνο σε συνεργασία με πανεπιστημιακά τμήματα. Από την άλλη, εκ μέρους των τεχνολογικών ιδρυμάτων, έχει κατατεθεί η πρόταση συγχώνευσης των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ ανά περιφέρεια.

     

    Πηγή:





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



     

     
     

     

     

    Το να συμπεριληφθούν μεν οι ΤΕΙ στο ΤΣΜΕΔΕ και το ΤΕΕ αλλά να μην ισχύουν αυτά που ισχύουν σήμερα (βλ. εγγραφή στο ΤΣΜΕΔΕ ανεξαρτήτως του αν εργάζεσαι ή όχι) δεν παίζει δηλαδή; Το να εξυγιανθεί το ασφαλιστικό των μηχανικών με προσπάθεια από κοινού δεν παίζει; Μήπως νομίζεις ότι ο ΟΑΕΕ στον οποίο ασφαλιζόμαστε εμείς είναι τζάμπα; 450 ευρώ το δίμηνο είναι ήτοι 1350 το εξάμηνο

     

    Δεν με ενδιαφερει

    Ξαναλέω

    Εξισωση σε ΟΛΑ

    Οχι μονο σε αυτα που σας συμφερει.

     

     

    ΥΓ. Μη μου μιλας εμενα για ασφαλιστικες εισφορες. 

    • Upvote 1
    • Downvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

     
     

     

    Δεν με ενδιαφερει

    Ξαναλέω

    Εξισωση σε ΟΛΑ

    Οχι μονο σε αυτα που σας συμφερει.

     

     

    ΥΓ. Μη μου μιλας εμενα για ασφαλιστικες εισφορες. 

     

     

    Ωραία λοιπόν,εξήγησε μου το ΟΛΑ και πες μου ποιά είναι αυτά που μας συμφέρουν γιατί μάλλον μιλάμε για διαφορετικά πράγματα.Δεν ξέρω τι ασφαλιστικές εισφορές πληρώνεις αλλά στην 1η κλίμακα (αντίστοιχη των κάτω των 3ετών) του ΟΑΕΕ που είμαι εγώ δίνω 1350 το εξάμηνο ενώ ο αντίστοιχος Διπλ.Μηχανικός που είναι εγγεγραμμένος στο ΤΣΜΕΔΕ δίνει 1038.Βέβαια,το ΤΣΜΕΔΕ έχει το κακό του ότι πληρώνεις εισφορές με την ορκομωσία σου,εκεί εννοείται πως έχετε δίκιο,πρέπει να διορθωθεί

    Link to comment
    Share on other sites

    Το ότι δεν αλλάζει κάτι σε επίπεδο αποφάσεων της ηγεσίας από την κουβέντα που κάνουμε εδώ μέσα εννοείται.Όλοι μας όμως κάτι κερδίζουμε από τον διάλογο και την ανταλλαγή απόψεων.Δεν σε πιέζω όμως άλλο

    Link to comment
    Share on other sites

    project.breeze  πολύ σωστά!!!! Να θυμηθώ και ένα παράδειγμα:

     

    Εύσημα σε όλα, από τη διδακτέα ύλη και το εκπαιδευτικό προσωπικό ως την ερευνητική του δραστηριότητα, απέσπασε το Τμήμα Ηλεκτρολογίας του ΤΕΙ Κρήτης, μέσω ειδικής αξιολόγησης που έγινε από πανεπιστήμια του εξωτερικού. 

    Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε το τριήμερο 17-19 Οκτωβρίου από τρεις Έλληνες καθηγητές διακεκριμένων πανεπιστήμιων του εξωτερικού, επιλεγμένους από την Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ). Οι τρεις καθηγητές κάνουν άκρως κολακευτικές διαπιστώσεις, καθώς, όπως επισημαίνουν χαρακτηριστικά στην έκθεση αξιολόγησης, το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος «είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό σε σχέση με άλλα τμήματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, και σε ελληνικό και σε διεθνές επίπεδο», με τη διδακτέα ύλη να «έχει σχεδιαστεί κατάλληλα ώστε οι απόφοιτοι να είναι ανταγωνιστικοί για την αγορά», καθώς «καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεματικών ενοτήτων από βασικά μαθήματα Ηλεκτρολογίας έως σύγχρονα και προηγμένα μαθήματα, όπως Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, Φωτονική, Υλικά, Ρομποτική, Μηχατρονική κ.λπ.». 

    http://www.neakriti.gr/?page=newsdetail&DocID=876301&srv=274

     

    Αυτά λοιπόν είπε η ΑΔΙΠ για το τμήμα ηλεκτρολόγων μηχανικών του τει Κρήτης......Μετά από τέτοια σχόλια όμως έχουμε εδώ μέσα ανθρωπάκια που κάνουν λόγο για ΑΕΙ-ΤΕΙ ανώτερη-ανώτατη εκπαίδευση.....Παρόλο που υπάρχουν Νομοι-αξιολογήσεις κτλ

     

    Δεν θα κάτσω να διαβάσω όλες τις αξιολογήσεις και δεν διαφωνώ ότι μερικά ΤΕΙ είναι καλά. Απλά γιατί ενώ μπήκες στο ΤΕΙ γνωρίζοντας τα επαγγελματικά σου δικαιώματα (αρά δεν έκανες καμία προσπάθεια να περάσεις σε κάποιο πολυτεχνείο ή δεν έχεις τα προσόντα ή έπινες καφέ και δεν σε ενδιέφεραν οι σπουδές) τώρα ξαφνικά σε καίνε τα δικαιώματα και θέλεις να θεωρείσαι το ίδιο με το παιδί που σκίστηκε όλα τα χρόνια στο σχολείο για να περάσει στο πολυτεχνείο και μετά σκίστηκε για να το τελειώσει. Αυτό δεν το θεωρείς αδικία? Και μάλιστα όταν το επάγγελμα του μηχανικού δεν είναι κλειστό. Υπάρχουν να 'μαστέ καλά πάρα πολλά πολυτεχνεία στην χωρά με διαφορετικού εύρους  βάσεις. Εγώ βλέπω όλο αυτό που γίνεται από την μια για να αναβαθμιστούν οι πρόεδροι των ΤΕΙ ως δημόσιοι υπάλληλοί και οι εκπαιδευτικοί και από την άλλη οι φοιτητές βρήκαν την καλή να τα έχουν όλα χωρίς καμία προσπάθεια (βασικό χαρακτηριστικό του νεοέλληνα). Θα ήθελα βέβαια να ακούσω τις απόψεις σας για τα κολέγια ποια είναι.

    • Upvote 1
    • Downvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Επειδή βλέπω πως είσαι θύμα της προπαγάνδας του ΤΕΕ να σε πληροφορήσω ότι  οι Μηχανικοί ΤΕ είναι απόφοιτοι ΑΕΙ. Παρόλα αυτά δεν έχουν καθόλου επαγγελματικά δικαιώματα. Από την άλλη οι απόφοιτοι Βουλγαρίας ή του τελευταίου κωλέγιου της Ομόνοιας με 3 έτη σπουδών και αγορασμένο πτυχίο έχουν πλήρη δικαιώματα ΑΕΙ. Ελπίζω να σε έβγαλα από τον μικρόκοσμο σου και να καταλαβαίνεις πλέον τι γίνετε γύρω σου.

     

    Όσο για την εξωτερική αξιολόγηση σου απάντησαν και πριν ότι γίνετε από Έλληνες καθηγητές εξωτερικού, για αυτό είναι και αμερόληπτη και λέει τα πράγματα όπως έχουν πχ ποιος καθηγητής Ελληνικού ΑΕΙ θα έκραζε το τμήμα ΗΜΜΥ του ΕΜΠ επειδή έβαζε πάντα 10 σε όλες τις διπλωματικές;

     

    Μην καταπίνεις λοιπόν την προπαγάνδα αμάσητη...

    Το ΕΜΠ και τα υπόλοιπα πολυτεχνεία & πολυτεχνικές σχολές είναι αξιολογημένα από λίστες διεθνής αξιολόγησης (πχ QS) που συμμετέχουν όλα τα τοπ πανεπιστήμια του κόσμου. Συγγνώμη αλλά νομίζω ότι είναι πιο αντικειμενική και αξιόλογη από την αξιολόγηση της Αρχής . Κράξτε όσο θέλετε το ΕΜΠ αλλά η αλήθεια είναι η γνωστή παροιμία «όσα δεν φτάνει η αλεπού…»

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

     
     

     

    Δεν θα κάτσω να διαβάσω όλες τις αξιολογήσεις και δεν διαφωνώ ότι μερικά ΤΕΙ είναι καλά. Απλά γιατί ενώ μπήκες στο ΤΕΙ γνωρίζοντας τα επαγγελματικά σου δικαιώματα (αρά δεν έκανες καμία προσπάθεια να περάσεις σε κάποιο πολυτεχνείο ή δεν έχεις τα προσόντα ή έπινες καφέ και δεν σε ενδιέφεραν οι σπουδές) τώρα ξαφνικά σε καίνε τα δικαιώματα και θέλεις να θεωρείσαι το ίδιο με το παιδί που σκίστηκε όλα τα χρόνια στο σχολείο για να περάσει στο πολυτεχνείο και μετά σκίστηκε για να το τελειώσει. Αυτό δεν το θεωρείς αδικία? Και μάλιστα όταν το επάγγελμα του μηχανικού δεν είναι κλειστό. Υπάρχουν να 'μαστέ καλά πάρα πολλά πολυτεχνεία στην χωρά με διαφορετικού εύρους  βάσεις. Εγώ βλέπω όλο αυτό που γίνεται από την μια για να αναβαθμιστούν οι πρόεδροι των ΤΕΙ ως δημόσιοι υπάλληλοί και οι εκπαιδευτικοί και από την άλλη οι φοιτητές βρήκαν την καλή να τα έχουν όλα χωρίς καμία προσπάθεια (βασικό χαρακτηριστικό του νεοέλληνα). Θα ήθελα βέβαια να ακούσω τις απόψεις σας για τα κολέγια ποια είναι.

     

    Οι βάσεις προκύπτουν από την ζήτηση των σχολών.Η ζήτηση προκύπτει λόγω πολλών παραγόντων,οι χαρακτηριστικότεροι είναι 1.Όνομα (ως γνωστόν στην Ελλάδα υπάρχει έντονη τιτλολαγνεία) 2.Πόλη (Χαρακτηριστικά παραδείγματα έχουμε όλοι ανθρωπων που επέλεξαν την σχολή που θα σπουδάσουν όχι λόγω αντικειμένου αλλά λόγω πόλης) 3.Επαγγελματική αποκατάσταση (Η οποία πηγάζει φυσικά από τα επαγγελματικά δικαιώματα που "δίνει" το κάθε τμήμα).Το γιατί δεν μπήκαμε σε κάποιο πολυτεχνείο φαντάζομαι διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο,δεν θα διαφωνήσω ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν πιάσαμε τα απαραίτητα μόρια.Τα μόρια όμως είναι μία συνισταμένη.Ποιές είναι οι συνιστώσες;Μερικές που μου έρχονται στο μυαλό είναι: 1.Το σχολείο στο οποίο φοίτησε ο καθένας (οι καθηγητές,το κλίμα του μαθήματος,οι μαθητές που απαρτίζαν το τμήμα) 2.Η επιμέλεια του κάθε μαθητή (που έχει να κάνει τόσο με τον ίδιο τον μαθητή όσο και με το περιβάλλον στο οποίο κινείται βλ. σχολείο) 3.Η "βοήθεια" που είχε (φροντιστήρια,ιδιαίτερα) 4.Οι ειδικές συνθήκες που συντρέχουν όταν γίνεται η εξέταση στο τέλος του έτους της Γ' Λυκείου π.χ Το σύστημα εισαγωγής που εφαρμόζεται στην Ελλάδα είναι,κατά την γνώμη μου, ένα σύστημα που ευνοεί του μαθητές που έχουνε έφεση στην αποστήθιση και που έχουνε την ευχέρεια να προσαρμόζονται και να κινούνται σε φόρμες.Δεν ευνοεί σε καμμία περίπτωση την δημιουργικότητα (την τιμωρεί θα έλεγα) και την ελεύθερη και ανεξάρτητη σκέψη (και στην τριτοβάθμια συμβαίνει αυτό βέβαια).Μιλάμε για ένα σύστημα που για παράδειγμα έχει δημιουργήσει μία σχολή όπως την Μηχανικών Διαχείρισης Ορυκτών Πόρων στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας η οποία έχει μία βάση στα 12.000 μόρια και με το που αλλάζει τίτλο σε Μηχανολόγων Μηχανικών εκτινάσεται στα 17.000.Ένα σύστημα που παίρνει μια πολύ αξιόλογη σχολή όπως η Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης που έχει σαν σκοπό να εκπαιδεύσει Μηχανικούς ικανούς να επιβλέπουν,να σχεδιάζουν και να βελτιστοποιούν μια γραμμή παραγωγής μιας βιομηχανίας για παράδειγμα,τους δίνει δικαιώματα Μηχανολόγου Μηχανικού υπό τις πιέσεις διαφόρων και αυτομάτως από τα 13.000 μόρια τους πάει στα 16.000-17.000. Είναι μεγάλο λάθος και το έχω ξαναπεί,να κοιτάτε τους εισακτέους σε ένα οποιοδήποτε τμήμα και όχι αυτούς που τελικά καταφέρνουν να αποφοιτήσουν,τα ΤΕΙ έχουνε πολύ χαμηλά ποσοστά αποφοίτησης,γεγονός που κατέγραψε στις αξιολογήσεις της και η ΑΔΙΠ. Το ότι π.χ εγώ έγραψα 14.000 μόρια και όχι 17.000 δεν σημαίνει ότι είμαι χαμηλού IQ,ότι είμαι ανεύθυνος,κακός επαγγελματίας,κακός επιστήμονας.Σημαίνει απλά,ότι την επόχη που αξιολογήθηκα ήμουν χειρότερος από σένα,κάτι τέτοιο όμως δεν μπορεί να το "πληρώνω" για όλη την υπόλοιπη ζωή μου.Αυτό το σκεπτικό υπάρχει και στα σοβαρά πανεπιστήμια του εξωτερικού που σχετικά εύκολα μπαίνεις αλλά δύσκολα βγαίνεις

    • Upvote 4
    Link to comment
    Share on other sites

    Οι υπόλοιπες σχολές; Σαν αυτές του Βόλου και τις Κοζάνης που κάνουν μαθήματα σε αποθήκες σουπερ μαρκετ και πολυκατοικίες χωρίς εργαστήρια; Όσο για το τμήμα ΗΜΜΥ (και όχι το ΕΜΠ γενικά) αν δεν είναι εξευτελισμός και δείγμα αναξιοκρατίας το ότι όλες ανεξαιρέτως οι διπλωματικές παίρνουν 10 τότε τι είναι; Παράσημο μαγκιάς; Πάλι καλά και η ΑΔΙΠ και είδαμε τι γίνετε μέσα στα Πολυτεχνεία. Όπως και το πολυφημισμένο 5ετές πρόγραμμα σπουδών που σε αρκετά ιδρύματα είναι γεμάτο επικαλύψεις και φουσκωμένο χωρίς λόγο. Πονάει η αντικειμενική αξιολόγηση ε;

     

    edit:

     

    και θέλεις να θεωρείσαι το ίδιο με το παιδί που σκίστηκε όλα τα χρόνια στο σχολείο για να περάσει στο πολυτεχνείο και μετά σκίστηκε για να το τελειώσει. Αυτό δεν το θεωρείς αδικία?

    Εμείς θέλουμε τα θεωρούμαστε τουλάχιστον το ίδιο με αυτόν που στο σχολείο δεν ήξερε καλά καλά να γράφει ελληνικά και για να λυσει μία μέθοδο των τριών ήθελε 2 ώρες, και πήγε στo τελευταίο πανεπιστήμιο στη Βουλγαρία ή σε ένα κωλέγιο της Ομόνοιας και αγόρασε ένα πτυχίο Μηχανικού. Δεν είναι αδικία να μην έχουμε τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με αυτούς;

    Edited by stayros
    Link to comment
    Share on other sites

    Δεν θα κάτσω να διαβάσω όλες τις αξιολογήσεις και δεν διαφωνώ ότι μερικά ΤΕΙ είναι καλά. Απλά γιατί ενώ μπήκες στο ΤΕΙ γνωρίζοντας τα επαγγελματικά σου δικαιώματα (αρά δεν έκανες καμία προσπάθεια να περάσεις σε κάποιο πολυτεχνείο ή δεν έχεις τα προσόντα ή έπινες καφέ και δεν σε ενδιέφεραν οι σπουδές) τώρα ξαφνικά σε καίνε τα δικαιώματα και θέλεις να θεωρείσαι το ίδιο με το παιδί που σκίστηκε όλα τα χρόνια στο σχολείο για να περάσει στο πολυτεχνείο και μετά σκίστηκε για να το τελειώσει. Αυτό δεν το θεωρείς αδικία? Και μάλιστα όταν το επάγγελμα του μηχανικού δεν είναι κλειστό. Υπάρχουν να 'μαστέ καλά πάρα πολλά πολυτεχνεία στην χωρά με διαφορετικού εύρους  βάσεις. Εγώ βλέπω όλο αυτό που γίνεται από την μια για να αναβαθμιστούν οι πρόεδροι των ΤΕΙ ως δημόσιοι υπάλληλοί και οι εκπαιδευτικοί και από την άλλη οι φοιτητές βρήκαν την καλή να τα έχουν όλα χωρίς καμία προσπάθεια (βασικό χαρακτηριστικό του νεοέλληνα). Θα ήθελα βέβαια να ακούσω τις απόψεις σας για τα κολέγια ποια είναι.

    είμαι ηλεκτρονικος μηχανικος πτυχιουχος απο το ΑΤΕΙ-Θ....Πληρη επαγγελματικα δικαιωματα ηλεκτρονικου μηχανικου..Με 47 μαθηματα.... Υ παρχει μια αντιστοιχη σχολη στο πολυτεχνειο Κρητης με 46 μαθηματα και ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια επαγγελματικα δικαιωματα.....Στο πρωτο μηνυμα σου ειπε οτι ολες οι αξιολογησεις των τει εγιναν απο καθηγητες των τει...οταν ανεβασα την αξιολογηση της ΑΔΙΠ αλλαξες τροπαριο......Τελικα εχετε μεγαλο ζορι....Κριμα γιατι ζουμε στην Ευρωπη του 2014 και σε λιγο 2015 οπου αλλαζουν τα παντα στους μηχανικου.......

     

     

     

    Τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων του Τμήματος καθορίζονται στο Π.Δ. 346/8-6-89 (ΦΕΚ 158/14-6-89/τ.Α) ως εξής:

     

    1. Οι πτυχιούχοι του Τμήματος Ηλεκτρονικής της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών των Τεχνολογικών Ιδρυμάτων, με βάση τις εξειδικευμένες επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις τους, ασχολούνται, είτε αυτοδύναμα, είτε σε συνεργασία με άλλους επιστήμονες με την μελέτη, έρευνα και εφαρμογή της τεχνολογίας, πάνω σε σύγχρονους και ειδικούς τομείς της ηλεκτρονικής στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα.

     

    2. Ειδικότερα απασχολούνται:

    2.1 Σε βιοτεχνίες, βιομηχανίες και επιχειρήσεις που έχουν ως αντικείμενο την παραγωγή ηλεκτρονικών στοιχείων, διατάξεων, συσκευών και συστημάτων για την παραγωγή άλλων προϊόντων ή την παροχή υπηρεσιών προς αυτές και προς τρίτους.

    2.2 Έχουν δικαίωμα εκπόνησης μελέτης, επίβλεψης, κατασκευής, συναρμολόγησης, συντήρησης εγκατάστασης, χειρισμών, ελέγχου λειτουργίας και μετατροπής ηλεκτρονικού στοιχείου, διατάξεως συσκευής και συστημάτων των τομέων: τηλεπικοινωνιών, οπτικοακουστικών, ραδιοτηλεόρασης, προστασίας και πυρασφάλειας, οργάνων μέτρησης και ηλεκτρονικών ισχύος, καθώς επίσης αυτόματου ελέγχου. Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Ιατρικών Οργάνων σε συνεργασία με τεχνικούς των αντίστοιχων ειδικοτήτων.

    Τα παραπάνω δικαιώματα ασκούνται, είτε τα συστήματα αυτά είναι αμιγή ηλεκτρονικά, είτε μικτά με ηλεκτρολογική, μηχανολογικά ως προς το ηλεκτρονικό μέρος αυτών.

    2.3 Ιδρύουν και διευθύνουν ηλεκτρονικά εργαστήρια.

     

    3. Οι πτυχιούχοι του Τμήματος εξελίσσονται μέσα στη διοικητική και τεχνική ιεραρχία, τη σχετική με τους τομείς της ειδικότητάς τους.

     

    4. Οι πτυχιούχοι του Τμήματος μπορούν να καλύπτουν τις θέσεις υπεύθυνων στελεχών στις βιοτεχνίες, βιομηχανίες και γενικά στις επιχειρήσεις που προβλέπονται στη νομοθεσία που ισχύει κάθε φορά για τη λειτουργία των επιχειρήσεων αυτών.

     

    5. Οι πτυχιούχοι του Τμήματος ασκούν κάθε άλλη επαγγελματική δραστηριότητα που εμφανίζεται στο αντικείμενο της ειδικότητάς τους με την εξέλιξη της τεχνολογίας, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις της κάθε φορά ισχύουσας νομοθεσίας.

     

    6. Οι πτυχιούχοι του Τμήματος απασχολούνται στην εκπαίδευση, σύμφωνα με την ισχύουσα κάθε φορά νομοθεσία και στην έρευνα σε συνεργασία με άλλους επιστήμονες, πάνω σε θέματα εξέλιξης της ηλεκτρονικής επιστήμης και εφαρμογής των πορισμάτων της.

     

    7. Οι πτυχιούχοι του Τμήματος έχουν δικαίωμα να ενεργούν μόνοι τους ή σαν μέλη επιτροπών εκτιμήσεις και πραγματογνωμοσύνες σε ζημιές που προκλήθηκαν από οποιαδήποτε αιτία σε ηλεκτρονικές διατάξεις, συσκευές, συστήματα και εγκαταστάσεις, αξιολόγηση προσφορών κάθε φύσης ηλεκτρονικού εξοπλισμού και ελέγχους σε αντίστοιχες βιοτεχνίες και βιομηχανίες, προκειμένου να τους χορηγηθεί άδεια λειτουργίας.

     

    8. Οι πτυχιούχοι του Τμήματος με την απόκτηση του πτυχίου τους ασκούν το επάγγελμα στα πλαίσια των πιο πάνω επαγγελματικών δικαιωμάτων.

     

    9. Τα αναφερόμενα στις προηγούμενες παραγράφους δικαιώματα και δραστηριότητες νοούνται σύμφωνα και αντίστοιχα με την ορολογία που ακολουθεί:

    9.1 Μελέτη: Είναι η εκπόνηση πλήρων και ολοκληρωμένων σχεδίων υπολογισμών και έγγραφων οδηγιών, σύνθεσης και συναρμολόγησης ηλεκτρονικών συσκευών, διατάξεων και συστημάτων.

    9.2 Κατασκευή: Είναι η υλοποίηση των κατασκευαστικών σχεδίων μιας μελέτης ηλεκτρονικού στοιχείου, διατάξεως υποσυστήματος, συσκευής ή συστήματος.

    9.3 Συναρμολόγηση συσκευής: Είναι η τοποθέτηση των εξαρτημάτων και σύνδεση αυτών, ως και των υποσυστημάτων για την κατασκευαστική ολοκλήρωση μιας συσκευής σε ενιαίο λειτουργικό σύνολο, βάσει των σχεδίων, υπολογισμών και έγγραφων οδηγιών της μελέτης.

    9.4 Εγκατάσταση ηλεκτρονικού συστήματος: Είναι η εκτέλεση του συνόλου των εργασιών που απαιτούνται για την τοποθέτηση και ομαλή λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος, βάσει της σχετικής μελέτης.

    9.5 Επίβλεψη εγκατάστασης: Είναι η υπεύθυνη παρακολούθηση των εκτελούμενων εργασιών για την ακριβή εκτέλεση του έργου, βάσει της μελέτης που περιλαμβάνει:

    Α. Τεχνική επίβλεψη

    Β. Ποιοτικό έλεγχο

    Γ. Επιμέτρηση και παραλαβή

    9.6 Συντήρηση ηλεκτρονικής συσκευής: Είναι η εκτέλεση στο εργαστήριο ή στο χώρο της εγκατάστασης των απαιτούμενων επισκευαστικών εργασιών συντήρησης, λειτουργίας και ελέγχου, σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή της συσκευής και τις σχετικές προδιαγραφές.

    9.7 Συντήρηση εγκατάστασης ηλεκτρονικού συστήματος: Είναι επίβλεψη και εκτέλεση των απαιτούμενων εργασιών γενικής συντήρησης, επισκευής και περιοδικού ελέγχου καλής λειτουργίας, σύμφωνα με τις έγγραφες οδηγίες του μελετητή ή του κατασκευαστή και τις σχετικές προδιαγραφές.

    9.8 Επίβλεψη λειτουργίας εγκατάστασης: Είναι η υπεύθυνη παρακολούθηση των απαιτούμενων εργασιών και χειρισμών για τη λειτουργία της εγκατάστασης.

    9.9 Χειρισμός: Είναι η θέση και διατήρηση σε λειτουργία και παύση λειτουργίας μιας συσκευής ή ενός συστήματος.

    9.10 Μετατροπή: Είναι η τροποποίηση της συσκευής ή του συστήματος για να επιτευχθεί διαφοροποίηση της λειτουργίας και λοιπών χαρακτηριστικών. Η μετατροπή πρέπει να γίνεται πάντοτε βάσει γραπτών οδηγιών του κατασκευαστή ή του μελετητή και να βρίσκεται μέσα στα καθοριζόμενα όρια λειτουργίας

     

     

    Έτσι για να μαθαινεις τι γινεται στα ΑΕΙ ΤΤ

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.