Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Και εγεννήθησαν τα ΑΕΙ Τεχνολογικού Τομέα. Τον τίτλο αυτό πλέον φέρει το ΤΕΙ Πειραιά, όπως ανάφερε χθες μιλώντας στην «Κ» ο πρόεδρός του Λάζαρος Βρυζίδης. Πρόκειται για μετονομασία που υπηρετεί τη μακρά προσπάθεια των ΤΕΙ να βρεθούν στο ίδιο επίπεδο με τα πανεπιστήμια, όπως άλλωστε προβλέπει ο ισχύων νόμος-πλαίσιο για τα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

     

    Ειδικότερα, πάντα οι εκπρόσωποι των ΤΕΙ οργίζονται όταν σε ανακοινώσεις φορέων και στον Τύπο γράφεται «ΑΕΙ και ΤΕΙ». Και αυτό διότι αναφέρουν ότι και τα ΤΕΙ είναι Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα-ΑΕΙ. Αλλωστε, ο νέος νόμος 4009 του 2001 στο πρώτο του άρθρο αναφέρει ότι «η ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται από τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Η ανώτατη εκπαίδευση αποτελείται από δύο παράλληλους τομείς:

     

    • Τον πανεπιστημιακό τομέα, που περιλαμβάνει τα Πανεπιστήμια, τα Πολυτεχνεία και την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ), τα οποία στο εξής αναφέρονται ως «Πανεπιστήμια».

     

    • Τον τεχνολογικό τομέα, που περιλαμβάνει τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΤΕΙ) και την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ), τα οποία στο εξής αναφέρονται ως “ΤΕΙ”».

     

    Για τον λόγο αυτό χθες ήταν οργίλη η αντίδραση κάποιων διοικήσεων ΤΕΙ της χώρας όταν σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Παιδείας ανέφερε ότι ο «υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Ανδρέας Λοβέρδος συναντήθηκε με τα Συντονιστικά των ΑΕΙ και ΤΕΙ και συζήτησε την εφαρμογή των μετεγγραφών...». Η επισήμανση του λάθους προκάλεσε άμεση διόρθωσή του εκ μέρους του υπουργείου Παιδείας που εξέδωσε νέο Δελτίο Τύπου, το οποίο έλεγε ότι ο κ. Λοβέρδος «συναντήθηκε με τα Συντονιστικά των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ».

     

    Η επιμονή των ΤΕΙ να ονομάζονται ΑΕΙ σαφώς βασίζεται στον νόμο, αλλά ουσιαστικά υποκρύπτει την προσπάθειά τους να μη θεωρούνται «ο φτωχός συγγενής των πανεπιστημίων» στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η ουσιαστική, βέβαια, αναβάθμισή τους θα γινόταν πράξη εάν μπορούσαν να πραγματοποιούν έρευνα και να απονέμουν αυτόνομα διδακτορικούς τίτλους. Η υφιστάμενη νομοθεσία δεν επιτρέπει στα ΤΕΙ τη δυνατότητα πραγματοποίησης διδακτορικών προγραμμάτων, παρά μόνο σε συνεργασία με πανεπιστημιακά τμήματα. Από την άλλη, εκ μέρους των τεχνολογικών ιδρυμάτων, έχει κατατεθεί η πρόταση συγχώνευσης των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ ανά περιφέρεια.

     

    Πηγή:





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Πρέπει να το αποδεχθούμε επιτέλους εμείς οι Τειτζήδες....

    Άλλο πράγμα είναι το ΤΕΙ & άλλο το ΑΕΙ.

    Αυτή η Ιστορία είναι πλέον κουραστική!!

    Άλλο είμαι εγώ ο πτυχιούχος Μηχανικός Πολιτικός Δομικών Έργων

    & άλλο ο Διπλωματούχος Πολιτικός Μηχανικός.

     

    Ας γεμίσουμε λοιπόν τη χώρα με Τεχνολογικά Ιδρύματα με βάσεις εισαγωγής τα 11000 μόρια (Με 11500 εισάχθηκα εγώ),

    και μετά ας ''ανακηρυχθούμε'' όλοι Μεγάλοι Μηχανικοί.

     

    Έχει γεμίσει ο ντουνιάς με μεγαλομανείς και κατά φαντασία Μηχανικούς (i wanna be Πολιτικός Μηχανικός one day...)

    Άλλο επίπεδο επιστημονικής κατάρτισης σου δίνει ένα Τεχνολογικό Ίδρυμα & άλλο ένα Πολυτεχνείο.

     

    Όποιος δεν μπορεί να ξεχωρίσει αυτές τις δύο κατηγορίες στο μυαλό του, πλανάται οικτρά και άδικα ταλαιπωρεί τον εαυτό του.

    • Upvote 8
    • Downvote 3
    Link to comment
    Share on other sites

     
     

     

    Πρέπει να το αποδεχθούμε επιτέλους εμείς οι Τειτζήδες....

    Άλλο πράγμα είναι το ΤΕΙ & άλλο το ΑΕΙ.

    Αυτή η Ιστορία είναι πλέον κουραστική!!

    Άλλο είμαι εγώ ο πτυχιούχος Μηχανικός Πολιτικός Δομικών Έργων

    & άλλο ο Διπλωματούχος Πολιτικός Μηχανικός.

     

    Ας γεμίσουμε λοιπόν τη χώρα με Τεχνολογικά Ιδρύματα με βάσεις εισαγωγής τα 11000 μόρια (Με 11500 εισάχθηκα εγώ),

    και μετά ας ''ανακηρυχθούμε'' όλοι Μεγάλοι Μηχανικοί.

     

    Έχει γεμίσει ο ντουνιάς με μεγαλομανείς και κατά φαντασία Μηχανικούς (i wanna be Πολιτικός Μηχανικός one day...)

    Άλλο επίπεδο επιστημονικής κατάρτισης σου δίνει ένα Τεχνολογικό Ίδρυμα & άλλο ένα Πολυτεχνείο.

     

    Όποιος δεν μπορεί να ξεχωρίσει αυτές τις δύο κατηγορίες στο μυαλό του, πλανάται οικτρά και άδικα ταλαιπωρεί τον εαυτό του.

     

    Έγινε φιλαράκο,μας έπεισες

    Link to comment
    Share on other sites

    Οι υπόλοιπες σχολές; Σαν αυτές του Βόλου και τις Κοζάνης που κάνουν μαθήματα σε αποθήκες σουπερ μαρκετ και πολυκατοικίες χωρίς εργαστήρια; Όσο για το τμήμα ΗΜΜΥ (και όχι το ΕΜΠ γενικά) αν δεν είναι εξευτελισμός και δείγμα αναξιοκρατίας το ότι όλες ανεξαιρέτως οι διπλωματικές παίρνουν 10 τότε τι είναι; Παράσημο μαγκιάς; Πάλι καλά και η ΑΔΙΠ και είδαμε τι γίνετε μέσα στα Πολυτεχνεία. Όπως και το πολυφημισμένο 5ετές πρόγραμμα σπουδών που σε αρκετά ιδρύματα είναι γεμάτο επικαλύψεις και φουσκωμένο χωρίς λόγο. Πονάει η αντικειμενική αξιολόγηση ε;

     

    Είσαι απληροφόρητος.  Τα πολυτεχνείο τουλάχιστον ΕΜΠ Αθήνα, Πάτρας, ΑΠΘ Κρήτης έχουν μπει και αξιολογηθεί σε παγκόσμιο επίπεδο (QS World University Rankings) και είναι στα 500 παγκοσμίως. Τα ΤΕΙ δεν είναι ούτε καν στο τέλος της λίστας. Αν αυτο δεν το θεωρείς αξιοκρατικό τοτε τι να πω. Στην τελική εκτός από το ερευνητικό έργο των ιδρυμάτων η ίδια αγορά εργασία εσωτερικού εξωτερικού έχει αποδείξει ότι είναι υψηλού επιπέδου οι απόφοιτοι. Το θεωρώ παράλογο και κομπλεξικό οι φοιτητές ΤΕΙ να αμφισβητούν συνέχεια τέτοια ιδρύματα.

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Στο πρωτο μηνυμα σου ειπε οτι ολες οι αξιολογησεις των τει εγιναν απο καθηγητες των τει...οταν ανεβασα την αξιολογηση της ΑΔΙΠ αλλαξες τροπαριο......Τελικα εχετε μεγαλο ζορι....Κριμα γιατι ζουμε στην Ευρωπη του 2014 και σε λιγο 2015 οπου αλλαζουν τα παντα στους μηχανικου.......

    Βρες μου εξωτερική αξιολόγηση του ΤΕΙ Τοπογραφίας  Αθήνας και θα παραδεχθώ ότι έκανα λάθος.

    Link to comment
    Share on other sites

    Βρες μου εξωτερική αξιολόγηση του ΤΕΙ Τοπογραφίας  Αθήνας και θα παραδεχθώ ότι έκανα λάθος.

     

    Δεν αμφισβήτησε κανείς τίποτα.Οι εξωτερικές αξιολογήσεις δεν έχουνε ολοκληρωθεί ακόμα

    Link to comment
    Share on other sites

     

     
     

     

     

    Οι βάσεις προκύπτουν από την ζήτηση των σχολών.Η ζήτηση προκύπτει λόγω πολλών παραγόντων,οι χαρακτηριστικότεροι είναι 1.Όνομα (ως γνωστόν στην Ελλάδα υπάρχει έντονη τιτλολαγνεία) 2.Πόλη (Χαρακτηριστικά παραδείγματα έχουμε όλοι ανθρωπων που επέλεξαν την σχολή που θα σπουδάσουν όχι λόγω αντικειμένου αλλά λόγω πόλης) 3.Επαγγελματική αποκατάσταση (Η οποία πηγάζει φυσικά από τα επαγγελματικά δικαιώματα που "δίνει" το κάθε τμήμα).Το γιατί δεν μπήκαμε σε κάποιο πολυτεχνείο φαντάζομαι διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο,δεν θα διαφωνήσω ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν πιάσαμε τα απαραίτητα μόρια.Τα μόρια όμως είναι μία συνισταμένη.Ποιές είναι οι συνιστώσες;Μερικές που μου έρχονται στο μυαλό είναι: 1.Το σχολείο στο οποίο φοίτησε ο καθένας (οι καθηγητές,το κλίμα του μαθήματος,οι μαθητές που απαρτίζαν το τμήμα) 2.Η επιμέλεια του κάθε μαθητή (που έχει να κάνει τόσο με τον ίδιο τον μαθητή όσο και με το περιβάλλον στο οποίο κινείται βλ. σχολείο) 3.Η "βοήθεια" που είχε (φροντιστήρια,ιδιαίτερα) 4.Οι ειδικές συνθήκες που συντρέχουν όταν γίνεται η εξέταση στο τέλος του έτους της Γ' Λυκείου π.χ Το σύστημα εισαγωγής που εφαρμόζεται στην Ελλάδα είναι,κατά την γνώμη μου, ένα σύστημα που ευνοεί του μαθητές που έχουνε έφεση στην αποστήθιση και που έχουνε την ευχέρεια να προσαρμόζονται και να κινούνται σε φόρμες.Δεν ευνοεί σε καμμία περίπτωση την δημιουργικότητα (την τιμωρεί θα έλεγα) και την ελεύθερη και ανεξάρτητη σκέψη (και στην τριτοβάθμια συμβαίνει αυτό βέβαια).Μιλάμε για ένα σύστημα που για παράδειγμα έχει δημιουργήσει μία σχολή όπως την Μηχανικών Διαχείρισης Ορυκτών Πόρων στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας η οποία έχει μία βάση στα 12.000 μόρια και με το που αλλάζει τίτλο σε Μηχανολόγων Μηχανικών εκτινάσεται στα 17.000.Ένα σύστημα που παίρνει μια πολύ αξιόλογη σχολή όπως η Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης που έχει σαν σκοπό να εκπαιδεύσει Μηχανικούς ικανούς να επιβλέπουν,να σχεδιάζουν και να βελτιστοποιούν μια γραμμή παραγωγής μιας βιομηχανίας για παράδειγμα,τους δίνει δικαιώματα Μηχανολόγου Μηχανικού υπό τις πιέσεις διαφόρων και αυτομάτως από τα 13.000 μόρια τους πάει στα 16.000-17.000. Είναι μεγάλο λάθος και το έχω ξαναπεί,να κοιτάτε τους εισακτέους σε ένα οποιοδήποτε τμήμα και όχι αυτούς που τελικά καταφέρνουν να αποφοιτήσουν,τα ΤΕΙ έχουνε πολύ χαμηλά ποσοστά αποφοίτησης,γεγονός που κατέγραψε στις αξιολογήσεις της και η ΑΔΙΠ. Το ότι π.χ εγώ έγραψα 14.000 μόρια και όχι 17.000 δεν σημαίνει ότι είμαι χαμηλού IQ,ότι είμαι ανεύθυνος,κακός επαγγελματίας,κακός επιστήμονας.Σημαίνει απλά,ότι την επόχη που αξιολογήθηκα ήμουν χειρότερος από σένα,κάτι τέτοιο όμως δεν μπορεί να το "πληρώνω" για όλη την υπόλοιπη ζωή μου.Αυτό το σκεπτικό υπάρχει και στα σοβαρά πανεπιστήμια του εξωτερικού που σχετικά εύκολα μπαίνεις αλλά δύσκολα βγαίνεις

     

    Ας τα πάρουμε ένα ένα

    1.       σύστημα εισαγωγής .  Το σύστημα εισαγωγής δεν είναι τυχαίο. Για να μπεις σε πολυτεχνείο θέλει συντονισμένη προσπάθεια από όλο το λύκειο. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ένας μαθητής που έγραψε σε πάνω από τα μισά μαθήματα 20 ότι έγινε κατά λάθος. Σου δίνει την δυνατότητα να ξαναεπαναλάβεις τις εξετασεις όσες φορες θές. Είναι ένα σύστημα που είναι δίκαιο γιατί εξετάζονται όλοι την ίδια στιγμή σε κοινά θέματα. Αν αμφισβητείτε αυτό το σύστημα γιατί τότε δεν δέχεστε ενιαία ισοπέδωση και με κολέγια και ιεκ; προσωπικά πιστεύω ότι θα πληγούν περισσότερα  τα ΤΕΙ από αυτό.

    2.       Πολυτεχνείο, επίπεδο κτλ.. Τα πολυτεχνείο τουλάχιστον ΕΜΠ Αθήνα, Πάτρας, ΑΠΘ Κρήτης έχουν μπει και αξιολογηθεί σε παγκόσμιο επίπεδο (QS World University Rankings) και είναι στα 500 παγκοσμίως ανάμεσα στα καλύτερα ιδρύματα του κόσμου. Τα ΤΕΙ δεν είναι ούτε καν στο τέλος της παγκόσμιας λίστας. Στην τελική εκτός από το ερευνητικό έργο των ιδρυμάτων η ίδια αγορά εργασία εσωτερικού εξωτερικού έχει αποδείξει ότι είναι υψηλού επιπέδου. Το θεωρώ παράλογο και κομπλεξικό οι φοιτητές ΤΕΙ να αμφισβητούν συνέχεια τέτοια ιδρύματα.

    3.       Το ελληνικό πολυτεχνείο και μικρό πολυτεχνείο που θέλετε να ξεχνάτε. Ας δούμε τον σκοπό ίδρυσης των ΤΕΙ (πρώην μικρό πολυτεχνείο και άλλα ονόματα που έχετε αλλάξει κατά καιρούς). Η Ελλάδα έκανε κάτι πολύ έξυπνο στην περίπτωση της τεχνολογικής εκπαίδευσης. Αντέγραψε το σύστημα τοπ χωρών στην τεχνολογία όπως Γερμανία Γαλλία (μικρό και μεγάλο πολυτεχνείο με σαφής διαφορές όπως είναι το αντιστοιχο ΤΕΙ γερμανίας Fachhochschule.

    Από το μικρό πολυτεχνείο έβγαιναν οι υπομηχανικοί με σαφή ρόλο στο επαγγελματικό γίγνεσθαι. Και από αυτό ξαφνικά βρεθήκαμε με την μέθοδο του βάτραχου (λαου λαου)  να θέλετε  ισότητα με τις 5ετης σχολές υψηλού επιπέδου . Για οποίους θέλουν αποδείξεις παραθέτω και απόσπασμα του Γερμανού προέδρου βιομηχανων και την αποψη του για τα ΤΕΙ: http://www.greekmoney.gr/index.php/permalink/51856.html

    4.       Θα προσπαθήσω  να βρω απόσπασμα πρώην υπουργού παιδείας που αναφέρει ότι τα ΤΕΙ πρέπει να σταματήσουν να αλλάζουν το πρόγραμμα  σπουδών για να μοιάζουν σε ΑΕΙ γιατί δεν είναι αυτός ο ρόλος τους

    5.       Τέλος σε μια χώρα με ανύπαρκτη  βιομηχανία και εργασιακό μέλλον για τον τεχνικό κλάδο, επιχειρείται ξαφνικά μαζοποίηση των πτυχίων. Αντί να έχουμε λίγα και καλά ιδρύματα (βλέπε ελιτιστές Γερμανούς Γάλλους) επιδιώκετε να ανοίξει ο ασκός του αιόλου με αμφίβολα αποτελέσματα. Η εξίσωση αν έρθει θα έρθει για όλους (κολέγια ιεκ) . Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε εκεί τις απόψεις σας.

    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites

     

     

    xarisss, on 07 Nov 2014 - 21:51, said:

    Δεν θα κάτσω να διαβάσω όλες τις αξιολογήσεις και δεν διαφωνώ ότι μερικά ΤΕΙ είναι καλά. Απλά γιατί ενώ μπήκες στο ΤΕΙ γνωρίζοντας τα επαγγελματικά σου δικαιώματα (αρά δεν έκανες καμία προσπάθεια να περάσεις σε κάποιο πολυτεχνείο ή δεν έχεις τα προσόντα ή έπινες καφέ και δεν σε ενδιέφεραν οι σπουδές) τώρα ξαφνικά σε καίνε τα δικαιώματα και θέλεις να θεωρείσαι το ίδιο με το παιδί που σκίστηκε όλα τα χρόνια στο σχολείο για να περάσει στο πολυτεχνείο και μετά σκίστηκε για να το τελειώσει. Αυτό δεν το θεωρείς αδικία? Και μάλιστα όταν το επάγγελμα του μηχανικού δεν είναι κλειστό. Υπάρχουν να 'μαστέ καλά πάρα πολλά πολυτεχνεία στην χωρά με διαφορετικού εύρους  βάσεις. Εγώ βλέπω όλο αυτό που γίνεται από την μια για να αναβαθμιστούν οι πρόεδροι των ΤΕΙ ως δημόσιοι υπάλληλοί και οι εκπαιδευτικοί και από την άλλη οι φοιτητές βρήκαν την καλή να τα έχουν όλα χωρίς καμία προσπάθεια (βασικό χαρακτηριστικό του νεοέλληνα). Θα ήθελα βέβαια να ακούσω τις απόψεις σας για τα κολέγια ποια είναι.

    Εσύ από το πολύ σκίσιμο όλα αυτά τα χρόνια μάλλον βλέπεις φαντάσματα από ΤΕΙ να σου παίρνουν τις δουλειές...και αν είσαι πάνω από 23 ετών και έχεις αυτές τις απόψεις... πρόσεξέ το!

     

    Αυτά από εμένα.

    Πρώτη φορά συμμετείχα σε ''συζήτηση'' στο forum και τελευταία. 

    Γράφει ο άλλος μία άποψη γενική, του απαντάς κάτι συγκεκριμένο, σου απαντάει γενικά και αρκετά προσβλητικά ο πονηρός. 

    Τέτοιου τύπου συζήτηση έμαθε με τόσο σκίσιμο.

    • Upvote 1
    • Downvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Φίλε μου λές μισές αλήθειες γιά δείξεις ψευδή συμπεράσματα .

     

    Ας τα δούμε λίγο νηφάλια συμπεριλαμβάνοντας και τις αλήθειες που γράφεις και αυτές που δεν γράφεις .

     

    Τα μισά μέλη του τεε μετά το 80 είναι εκ του εξωτερικού , άρα τα περί βάσεων πάνε περίπατο .

     

    Η ίδρυση των παλαιών σχολών  , όπως το έχω γράψει επανειλημμένως ,πριν από 60-70-80-100 χρόνια εξυπηρετούσε την ανάγκη ύπαρξης ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ συντομότερου κύκλου σπουδών γιά τις συνήθεις ιδιωτικές δουλειές και γιά τα δημόσια έργα , αφήνοντας τις μεγαλύτερες δουλειές στους λίγους διπλωματούχους , μαζί βέβαια με την έρευνα και την εκπαίδευση των μηχανικών διπλωματούχων και πτυχιούχων .

     

    Αυτή η λογική ίσχυσε μέχρι το τέλος του 70 , αρχές του 80 που ο ΑΜ στο τεε ήταν κάτω από 30.000 και ο ΑΜ στην εετεμ , τότε πεπυτεμ , ήταν κάτω από 10000 .

     

    Μετά άρχισε η μαζοποίηση των εισακτέων , φτήνηνε το εξωτερικό και όλοι βολεύτηκαν , εκτός από τους τε .

     

    Αν δεις τι υποειδικότητες έχει αναγνωρίσει το τεε από το εξωτερικό θα διασκεδάσεις πολύ .

     

    Εν τω μεταξύ το εξωτερικό είχε και την εξής ιδιαιτερότητα . Εβγαλε διαμάντια μηχανικούς , αλλά και μηχανικούς που δεν έμαθαν ούτε την γλώσσα της χώρας που "σπούδασαν" .

     

    Ακόμη κατά περιόδους έπαιζε και η ιστορία της μεταγγραφής με διάφορους απίστευτους και πιστευτούς λόγους , που πολλοί που δεν πέρασαν εδώ γύριζαν με μεταγραφή στο 2ο η 3ο έτος .

     

    Αρα η ιστορία των βάσεων δεν πείθει , τουλάχιστον διαχρονικά και μαζικά .

     

    Από την άλλη μέχρι το 94 , τα ΕΔ των υπομηχανικών που καταχρηστικά χρησιμοποιούμε οι ΤΕ , γιά τους περισσότερους ήταν ικανοποιητικά γιά τις τρέχουσες ιδιωτικές δουλειές και γιά τα ΔΕ , αλλά βέβαια το βασικό ήταν ότι υπήρχαν και τα δύο .

     

    Ακόμα και οι βάσεις γιά τους ΤΕ εκείνες τις εποχές με τους λίγους εισακτέους ήταν πολύ υψηλές , ποτέ κάτω από 12000 και οι μέσοι βαθμοί βέβαια ψηλότεροι . Γιά τα πολυτεχνεία βέβαια πολύ ψηλότεροι .

     

    Δηλαδή τελικά ΤΕ έγιναν όσοι δεν είχαν τις βάσεις γιά τα πολυτεχνεία και δεν είχαν τα λεφτά γιά να πάνε στο εξωτερικό και βέβαια γιατί μέχρι 20 χρόνια πριν , είχαν ΕΔ που τους επέτρεπαν την αυτόνομη εξάσκηση του επαγγέλματος σε πολύ μεγάλο ποσοστό των ιδιωτικών έργων .

     

    Τα τελευταία 20 χρόνια αυτό άλλαξε .

     

    Οι εισακτέοι και οι απόφοιτοι έγιναν τριπλάσιοι , εως τετραπλάσιοι από το παρελθόν και επειδή εξελίχθηκε η επιστήμη και δεν επικαιροποιήθηκαν τα ΕΔ , έχουμε πρόβλημα άσκησης του επαγγέλματος .

     

    Αρα το πρόβλημα είναι ότι είμαστε πολλοί και η πίττα μικρή και οι λύσεις είναι δύο .

     

    Είτε δίνεις στον καθένα ότι του αξίζει με βάση το πρόγραμμα σπουδών του , είτε πρέπει ο καθένας να αποδεικνύει σαν άτομο πιά τι αξίζει ανεξάρτητα του τίτλου σπουδών του και του ιδρύματος προέλευσης .

     

    Η κάθε λύση έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα , αλλά η κατάσταση δεν μπορεί να μένει ως έχει .

     

    Γνωρίζω άτομο , συνταξιούχο μάλλον τώρα , που τελείωσε ιδιωτική μέση σχολή σχεδιαστών , πήρε τριετές μπάτσελορ στην Αγγλία και τον έκαναν δεκτό στο 5ο έτος του ΑΠΘ , ενώ τον απόφοιτο 3,5 ετών σπουδών ΤΕ της εποχής , τον έκαναν δεκτό στο 2ο έτος με κατατακτήριες .

     

    Γενικά υπάρχουν πολλοί αμαρτωλοί και μεγάλες αμαρτίες , ώστε να παριστάνουμε όλοι τους αθώους .

    • Upvote 5
    • Downvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

     
     

     

     

     

    Δεν θα σχολιάσω όλα όσα έγραψες καθώς αποτελούν προσωπικές σου απόψεις και όχι γεγονότα.Το μοναδικό γεγονός που παρέθεσες είναι ότι η Ελλάδα αντέγραψε το γερμανικό σύστημα.Παρέλειψες όμως να πεις ότι ο όρος "υπομηχανικός" είναι Ελληνική εφεύρεση καθώς τα Fachhochschule που επικαλείσαι εκπαιδεύουν μηχανικούς.Υπομηχανικός μπορεί να είναι τόσο ο απόφοιτος πολυτεχνείου όσο και ο απόφοιτος ΤΕΙ και συνίσταται στο αν είναι έμπειρος στην δουλειά του ή όχι

    Link to comment
    Share on other sites

    κατα ΜΑΤΘΑΙΟΝ 2

    ".....δια να πληρωθεί το ρηθέν υπό του προφήτου."

     

    ΠΡΟΣΟΧΗ!

     

    Τα σχόλια που ακολουθούν αποτελούν διαμάχη μεταξύ Διπλωματούχων και Πτυχιούχων.

     

    ειρήνη υμίν αδελφοί

    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.