Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Νέος Υπουργός ΥΠΕΝ ο πολ. μηχανικός, Κωνσταντίνος Σκρέκας - Παραμένει ο Α. Καραμανλής στο ΥΜΕ


    Μόλις ανακοινώθηκε το νέο κυβερνητικό σχήμα και η νέα σύνθεση του υπουργικού συμβουλίου.

    Σύμφωνα με την επίσημη πλεον ανακοίνωση, τη θέση του κ. Κωστή Χατζηδάκη ο οποίος μετακινείται στο Υπουργείο Εργασίας, καταλμβάνει ο κ. Κωνσταντίνος Σκρέκας.

    Τη θέση του Υφυπουργού, αρμοδίου για θέματα προστασίας περιβάλλοντος καταλαμβάνει ο κ. Γιώργος Αμυράς, ενώ ο κ. Νικόλαος Ταγαράς παραμένει στη θέση του ως Υφυπουργός, αναλαμβάνοντας όμως το χαρτοφυλάκιο της χωροταξίας και του αστικού περιβάλλοντος.

    Ποιος είναι ο Κωνσταντίνος Σκρέκας (από την προσωπική του ιστοσελίδα)

    Ο Κώστας Σκρέκας κατάγεται από τη Μεγάρχη Τρικάλων. Είναι παντρεμένος με την Ειρήνη Καραγκούνη και είναι πατέρας δύο παιδιών, της Αλεξάνδρας και της Σοφίας.

    Αποφοίτησε από το τμήμα Πολιτικών Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Τη διετία 1997-1999 υπηρέτησε τη στρατιωτική του θητεία ως Έφεδρος Αξιωματικός του Μηχανικού με διάκριση. Το 2000 ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στη Διαχείριση Έργων (MSc in Construction Management, στο Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών) στο Πανεπιστήμιο του Birmingham της Αγγλίας.

    ---

    Ο κύβος ερρίφθη για τον ανασχηματισμό ο οποίος ανακοινώθηκε πριν από λίγο. Όπως αναμενόταν αμετακίνητος στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ο Κώστας Καραμανλής. Mετά τη νέα εντολή του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο κ.Καραμανλής καλείται να συνεχίσει το μεταρρυθμιστικό και εκσυγχρονιστικό του έργο. Στην ίδια θέση παρέμεινε και ο υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης.

    Μέσα στο 2020 χρειάστηκε να πολεμήσει σε πολλά διαφορετικά μέτωπα και αν μη τι άλλο κράτησε τις υποδομές ζωντανές, με τα εργοτάξια να λειτουργούν εν μέσω γενικού lockdown.

    Στα μεγάλα έργα μέσα στο 2020, παρέδωσε την επέκταση του Μετρό μέχρι τη Νίκαια, τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο-Αίγιο ενώ έβαλε μπρος το έργο στο Αεροδρόμιο Καστελίου στην Κρήτη.

    Παράλληλα ολοκλήρωσε τις μεγάλες αλλαγές για τον νόμο 4412/2016 για τις δημόσιες συμβάσεις και ξεκίνησε διαγωνισμούς για νέα έργα όπως το flyover της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης, το φράγμα Χαβρία στη Χαλκιδική ενώ ωρίμασε το μεγάλο έργο του ΒΟΑΚ για να προχωρήσει ο διαγωνισμός φέτος.

    Η σημαντικότερη όμως επιτυχία του ήταν το λύσιμο του γόρδιου δεσμού που είχε δημιουργηθεί στον διαγωνισμό για τη γραμμή 4 του Μετρό, το μεγαλύτερο δημόσιο έργο όλων των εποχών για τη χώρα. Σε αυτόν, ξεμπλόκαρε τη διαδικασία που είχε πέσει σε μία αέναη δικαστική διαμάχη ανάμεσα στους υποψήφιους αναδόχους και πλέον είναι θέμα μηνών η υπογραφή και η εκκίνηση του έργου που θα μεταμορφώσει τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

    Περισσότερα: https://ypodomes.com/ametakinitos-o-kostas-karamanlis-sto-ypoyrgeio-ypodomon-kai-metaforon/


    Πηγή: https://www.b2green.gr/el/post/86767/neos-ypourgos-ypen-o-pol-michanikos-konstantinos-skrekas-yfypourgoi-g-amyras-kai-n-tagaras



    ay8airetos
    • Like 1

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Στην Πολυτεχνική του ΑΠΘ στα early 90's διέπρεπε στην "βίδα"..............

    Κατά τα λοιπά σιδεροκέφαλος. Το πρόσημο του είναι ήδη θετικό διότι χειρότερα από τον προκάτοχό του δεν γίνεται.......

    Πάντως κατ' εμέ ο εκάστοτε ΥΠΕΝ πρέπει να είναι μηχανικός, ακόμα κι αν δεν έχει ασκήσει το επάγγελμα. Τουλάχιστον θα νογάει, θα νιώθει.............

    Σταθάκης (οικονομολόγος) και Χατζηδάκης (νομικός) τι να αντιληφθούν????

    Link to comment
    Share on other sites

    14 ώρες πριν, steve aris said:

    Στην Πολυτεχνική του ΑΠΘ στα early 90's διέπρεπε στην "βίδα"..............

    Κατά τα λοιπά σιδεροκέφαλος. Το πρόσημο του είναι ήδη θετικό διότι χειρότερα από τον προκάτοχό του δεν γίνεται.......

    Πάντως κατ' εμέ ο εκάστοτε ΥΠΕΝ πρέπει να είναι μηχανικός, ακόμα κι αν δεν έχει ασκήσει το επάγγελμα. Τουλάχιστον θα νογάει, θα νιώθει.............

    Σταθάκης (οικονομολόγος) και Χατζηδάκης (νομικός) τι να αντιληφθούν????

    Θα θυμίσω την μάλλον παγκόσμια ελληνική πρωτοτυπία: δεν θυμάμαι σε ποιά κυβέρνηση και πότε ακριβώς αλλά ταυτόχρονα είχαμε μηχανικό υπουργό Υγείας (Γείτονας) και γιατρό-οδοντίατρο (Λαλιώτης) υπουργό Δημοσίων Εργων. Οπότε προσωπικά δεν με εκπλήσει τίποτα και δεν έχω καμμία αυταπάτη για το μέλλον.

    Link to comment
    Share on other sites

    Ευτύχημα μεγάλο ότι έστω και τώρα ο Μητσοτάκης έδιωξε αυτά τα όρνεα, κρατιέμαι μην πω τίποτα χειρότερο, (Χατζηδακη-Οικονομου). Ευτύχημα επίσης μεγάλο ότι τοποθέτησε τον Ταγαρά στο τμήμα Χωροταξίας.

    Link to comment
    Share on other sites

    12 ώρες πριν, MHXAN6 said:

    Ευτύχημα μεγάλο ότι έστω και τώρα ο Μητσοτάκης έδιωξε αυτά τα όρνεα, κρατιέμαι μην πω τίποτα χειρότερο, (Χατζηδακη-Οικονομου). Ευτύχημα επίσης μεγάλο ότι τοποθέτησε τον Ταγαρά στο τμήμα Χωροταξίας.

    Συμφωνώ με ανακούφιση, αλλά με χαλάει ο Χατζηδάκης στο Εργασίας.... τον βλέπω για Β' ημίχρονο με άλλα κόλπα...

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.