Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Με την Εκδήλωση Ενδιαφέροντος από τρία επενδυτικά σχήματα, έληξε σήμερα η προθεσμία υποβολής εκδήλωσης αρχικού ενδιαφέροντος για την απόκτηση του 100% του μετοχικού κεφαλαίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.

     

    Οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι οι:

     

    -Ferrovie dello Stato Italiane S.p.A.

     

    - Open Joint-Stock Company «Russian Railways»

     

    - ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Ανώνυμη Εταιρεία Συμμετοχών Ακινήτων Κατασκευών

     

    Στο αμέσως επόμενο διάστημα, οι σύμβουλοι αξιοποίησης θα αξιολογήσουν, σύμφωνα με τους όρους και τα κριτήρια που περιλαμβάνονται στη διαδικασία πρόσκλησης (Process Letter), τις υποβληθείσες αιτήσεις και θα υποβάλουν την εισήγησή τους στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, σχετικά με τους υποψηφίους που πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής στην επόμενη φάση του διαγωνισμού, η οποία προβλέπει ότι θα αποκτήσουν πρόσβαση σε λεπτομερή στοιχεία για το περιουσιακό στοιχείο και τους σχετικούς όρους της διαγωνιστικής διαδικασίας.

     

    Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής δεσμευτικών προσφορών έχει οριστεί η 31η Μαΐου 2016.

     

    Πηγή: http://www.dealnews.gr/roi/item/172233-%CE%9F%CE%B9-%CF%84%CF%81%CE%B5%CE%B9%CF%82-%C2%AB%CE%BC%CE%BD%CE%B7%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B5%CF%82%C2%BB-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%A4%CE%A1%CE%91%CE%99%CE%9D%CE%9F%CE%A3%CE%95#.VxHiBfmLQ_4





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    imhotep

    Δημοσιεύτηκε

    ωραία παλιά φωτογραφία

    (με παλιά αρίθμηση και λογότυπο στην ADTRANΖ)

     

    πέραν τούτου

    αναρωτιέμαι πολλές φορές, αυτοί που κάνουν προσφορές έχουν υπόψη τα προβλήματα του δικτύου και του τροχαίου υλικού?

    το πρώτο είναι ημιτελές και εν πολλοίς ασυντήρητο

    το δεύτερο ασυντήρητο και sui-generis σε μεγάλο του τμήμα (με "ειδικές παραγγελίες" αταίριαστες με τα περισσότερα δίκτυα)

    θα είναι βέβαια καλή δικαιολογία για αγορά κοψοχρονιάς

    αλλά θα λειτουργήσει ποτέ  ως κανονικός σιδηρόδρομος??

    • Upvote 1
    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Μα η τιμή είναι σχεδόν μηδενική έτσι και αλλιώς αφού θα χρειαστούν επενδύσεις πολλών εκατ.  Το θέμα είναι γενικότερης φιλοσοφίας , αν και με το κόστος βενζίνης και διοδίων και την αστεία χωροθέτηση των ΚΤΕΛ στην Αττική , το τρένο έχει πολλά πλεονεκτήματα , ιδιαίτερα για όσους ταξιδεύουν 1-2 άτομα .

    • Upvote 1
    crazyjim87

    Δημοσιεύτηκε

    Αρκει να κρατήσουν τις τιμές ίδιες η και χαμηλότερες. Γιατι τώρα ο προαστειακός για χαλκιδα ειναι γυρω στα 6 ευρω 6 και κατι; γυρω στα 13 θες πηγαινε ελα... να μην  μιλησω για θεσσαλονίκη που θες 33 ευρω που θες αν δεν εχεις κλεισει μεσω ιντερνετ... ετσι;

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Οι τιμές θα είναι ανάλογες των παρεχομένων υπηρεσιών , των εναλλακτικών μέσων και των ανταγωνιστικών τιμών .

     

    Αθήνα - Κόρινθος είναι πιό ακριβά λίγο , αλλά πάντα το ιντερνέτ και η έγκαιρη κράτηση θα είναι φτηνότερη . Ισχύει σε όλο τον κόσμο αυτό .



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.