Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Σε εξαγώγιμο προϊόν με μεγάλη ζήτηση, κυρίως από τη Ρωσία, έχουν μετατρέψει την κατασκευή αμφίπλωρων οχηματαγωγών ferries οι ναυπηγικές μονάδες του Περάματος και της Σαλαμίνας. Τελευταίο παράδειγμα το νεότευκτο «Γλυκοφιλούσα V» το οποίο κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία του ομίλου Θεοδωρόπουλου, στα Αμπελάκια Σαλαμίνας, αποκλειστικά από Έλληνες τεχνίτες, σε σχέδια που εκπόνησε ελληνικό ναυπηγικό γραφείο.

     

    Το πλοίο διαθέτει μήκος 107 μέτρα, μπορεί να μεταφέρει 210 οχήματα και 1.000 επιβάτες, ενώ το κύριο χαρακτηριστικό του είναι ότι έχει κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να πλέει σε θάλασσα με πάγο έως 70 εκατοστά.

     

    Ήδη ο όμιλος Θεοδωρόπουλου, στον οποίο και ανήκει το πλοίο, βρίσκεται σε συζητήσεις με εταιρεία ρωσικών συμφερόντων προκειμένου να το πουλήσει για να κάνει δρομολόγια στη Βόρεια Θάλασσα. Σημειώνεται ότι την ίδια πορεία έχουν ακολουθήσει και τα τρία προηγούμενα αδελφά πλοία που κατασκεύασαν τα ναυπηγεία, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει η κατασκευή του «Γλυκοφιλούσα VI».

     

    Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν», αμφίδρομα πλοία αυτού του τύπου κατασκευάζονται και σε άλλα ναυπηγεία της περιοχής, ενώ η τιμή τους μπορεί να φτάσει και τα 7 εκατ. ευρώ περίπου, όπως στην περίπτωση της «Γλυκοφιλούσας».

     

    Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/finance/story/1202539/plori-gia-to-eksoteriko-ebalan-ta-amfiplora-oximatagoga-feri





    georgios_m

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    80 παντόφλες μας ταξιδεύουν ανά τον κόσμο και οι εξαγωγές γίνονται εδώ και πολλά χρόνια ...

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Εμένα πιο πολλή εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι μπορεί να διαπεράσει τόσο παχύ στρώμα πάγου.

    pankrok

    Δημοσιεύτηκε

    δεν το διαπερνάει ακριβώς, αλλά λόγω σχήματος το καβαλάει και σπάει απο το βάρος. 

    σε παρόμοια λογική με τα παγοθραυστικά αλλά σε μικρότερη κλίμακα.

    είναι φυσικά δεόντως ενισχυμένο ωστε να μπορεί να το κάνει αυτό, δεν αρκεί μόνο το σχήμα ενω επιπλέον οι προπέλες του ειναι πιστοποιημένες για να αντέχουν επαφές με κομμάτια πάγου.

     

    πρακτικά μπορεί να πλεύσει σε σπασμένο πάγο 70cm που είναι η απαίτηση εκεί πάνω το χειμώνα καθώς τα παγοθραυστικά εκτελούν συνεχώς διανοίξεις (που ωστόσο μετά απο λίγες ώρες ξανακολλαει ο πάγος) 

    panos-vicious

    Δημοσιεύτηκε

    Μερσι για τις πληροφορίες pankrok!

    stet

    Δημοσιεύτηκε

    Καλές θάλασσες να έχει!

    Αν είδα καλά στο βιντεάκι οι προπέλες είχαν το λογότυπο της ZF που ειδικεύεται στα συστήματα μετάδοσης κίνησης (αυτοκίνητα, τραίνα, ανεμογεννήτριες,κλπ)

    http://www.zf.com/corporate/en_de/homepage/homepage.html

    Anton_civeng

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Με αρμονικές γραμμές και αναλογίες όγκων, γενικώς εκπληκτικού σχεδιασμού και χρωματισμού, ξεφεύγει μακράν από τις "παντόφλες" που ξέρουμε, αποπνέοντας  την αίσθηση κρουαζιερόπλοιου.....

    Καλά ταξίδια να έχει...!

     

     

    Υ.Γ   BAS, αυτό δεν είναι παντόφλα...

           δωδεκάποντη γόβα είναι ....   :smile: :smile: :smile:

    Edited by Anton_civeng
    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Εχουμε πολλά καλοφτιαγμένα αμφίπλωρα ήδη ...



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.