Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) προσέφυγαν ο τέως πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΤΕΕ) Γιάννης Αλαβάνος και άλλοι 53 Αθηναίοι κατά του σχεδίου πεζοδρόμησης της οδού Πανεπιστημίου. Η συζήτηση της προσφυγής θα συζητηθεί με την έναρξη του νέου δικαστικού έτους στις 19 Σεπτεμβρίου 2014.

     

    Οι «54» ζητούν να ακυρωθεί ως παράνομη και αντίθετη στην ευρωπαϊκή νομοθεσία η απόφαση του υπουργού Περιβάλλοντος με την οποία εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για «την ανάπλαση της οδού Πανεπιστημίου και την επέκταση του τραμ σε συναφείς κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανασυγκρότησης του κέντρο της Αθήνας με άξονα την οδό Πανεπιστημίου».

     

    Οι ίδιοι υποστηρίζουν ότι η επίμαχη υπουργική απόφαση είναι αντίθετη στο χωροταξικό και πολεοδομικό σχεδιασμό της Αθήνας και έρχεται σε αντίθεση με τις διατάξεις του νόμου που ενέκρινε το ρυθμιστικό σχέδιο των Αθηνών και την υπουργική απόφαση με την οποία εγκρίθηκε το γενικό πολεοδομικό σχέδιο του Δήμου Αθηναίων.

     

    Σύμφωνα με τους «54», η πεζοδρόμηση είναι αντίθετη τόσο στην ευρωπαϊκή όσο και στην εθνική νομοθεσία, καθώς πριν από την έκδοση της επίμαχης υπουργικής απόφασης δεν προηγήθηκε στρατηγική μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, αλλά ούτε συντάχθηκε μελέτη κυκλοφοριακών επιπτώσεων.

     

    Πηγή: http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231311687





    AlexisPap

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    imhotep

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    μήπως μπορεί να βρει κανείς την προσφυγή αυτούσια (γιατί το παραπάνω είναι φιλτραρισμένο από το ΑΠΕ) ?

    (θα ψάξω κι εγώ αλλά..)

    Edited by imhotep
    loser

    Δημοσιεύτηκε

    αν  δεν εχει  γινει  μελετη  κυκλοφοριακων  επιπτωσεων 

    σαφεστατα  εχει  προβλημα    ολο  το  project ,  παντως 

    και  μενα  μου  εχει  κανει  εντυπωση  πως  πχ  δεν  εγινε 

    πεζοδρομηση  με  υπογειοποιηση  της  λεωφορου   και  προτιμηθηκε

    η  απλη  λυση  της  πεζοδρομησης  ,

    • Upvote 1
    AlexisPap

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Αφενός είναι εντυπωσιακό που σε πολλούς ιστότοπους όπου αναδημοσιεύεται η είδηση δεν γίνεται χρήση της ατάκας "Rethink Athens".
     
    Αφετέρου, είναι εντυπωσιακό που λίγες ώρες μετά την ανάρτηση της παραπάνω είδησης, πολλοί ιστότοποι ανεβάζουν άρθρα σαν το παρακάτω:

    «Μακάρι να γίνει πράξη» λένε οι Αθηναίοι για το Rethink Athens

    Edited by AlexisPap
    kan62

    Δημοσιεύτηκε

    Καθόλου εντυπωσιακό όταν :

    1. Το όλο εγχείρημα στηρίζεται σθεναρά από την τριάδα : μεγαλοεργολάβων, ΥΠΠΟ (και το ΥΠΕΚΑ από πίσω) και ιδιωτικών-επικοινωνιακών κύκλων,

    2. Τα ΜΜΕ είναι το εργαλείο της τριάδας και

    3. Το moto του θεσμικού της τριάδας (ήταν και) είναι ότι δε χρειάζονται μελέτες (μόνο ταχύτητα και απορρόφηση) ... για τις μελέτες θα φροντίσουν τα άλλα δύο μέλη.

    tasanto

    Δημοσιεύτηκε

    ο σκοπος του εργου ειναι να  παρουν αξια τα ακινητα της πανεπιστημιου (τα οποια προφανως περνουν σιγα σιγα στην ιδικοτησια ελληνικων και ξενων επιχειρηματικων ομιλων),ο αποκλεισμος με τον τροπο αυτο της περιοχης απο κοινωνικες εκδηλωσεις-αντιδρασεις κλπ (που τα επομενα χρονια μαλλον θα ειναι πολυ συχνες) και φυσικα για να τσιμπησουν αλλη μια δουλιτσα οι γνωστοι εργολαβοι. Υπογειοποιηση της πανεπιστημιου θα κοστιζε πολυ και δεν ειμαστε για τετοια,αλλωστε ποιος νοιαζεται για την κυκλοφοριακη ανεση των πολιτων? απλα χεστηκ@ν.....

    akakios

    Δημοσιεύτηκε

    Και όλες οι μελέτες να γίνουν πάλι εσείς οι 54, οι 13, οι 113 θα ζητήστε να μην πραγματοποιηθεί οποιοδήποτε έργο γιατί είστε κολλημένοι!

    • Upvote 1
    • Downvote 1
    GabeR

    Δημοσιεύτηκε

    Σίγουρα το να γεμίσει με δέντρα η Πανεπιστημίου θα έχει περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Θα αυξηθεί το οξυγόνο της περιοχής με βλαβερές συνέπειες στην ντόπια χλωρίδα και πανίδα που έχει προσαρμοστεί στο να ζει με λιγότερο καθαρό αέρα...     :smile:

    • Upvote 1
    • Downvote 1
    tasanto

    Δημοσιεύτηκε

     

     

    ο σκοπος του εργου ειναι να  παρουν αξια τα ακινητα της πανεπιστημιου (τα οποια προφανως περνουν σιγα σιγα στην ιδικοτησια ελληνικων και ξενων επιχειρηματικων ομιλων),ο αποκλεισμος με τον τροπο αυτο της περιοχης απο κοινωνικες εκδηλωσεις-αντιδρασεις κλπ (που τα επομενα χρονια μαλλον θα ειναι πολυ συχνες) και φυσικα για να τσιμπησουν αλλη μια δουλιτσα οι γνωστοι εργολαβοι.......

    το σχεδιο ειναι γνωστο....πρωτα απαξιωνεις μια περιοχη με διαφορους τροπους (στημενους φυσικα),μετα αγοραζεις κοψοχρονια και μετα ανεβαζεις την αξια των ακινητων (αρα και τα ενοικια) με διαφορα projects που φυσικα πληρωνει το δημοσιο (εμεις δηλαδη με τους φορους μας).  Ψυρρη,Γκαζι, κεντρο Αθηνας απο συνταγμα μεχρι μοναστηρακι και οδο Αθηνας,κλασσικες περιπτωσεις της παραπανω τακτικης.

    • Upvote 5
    kiakos

    Δημοσιεύτηκε

    Μελέτη κυκλοφοριακών επιπτώσεων έχει γίνει από το ΕΜΠ από τον Τομέα Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής.

     

    Κάποια στιγμή αυτό το ΣΤΕ πρέπει να καταργηθεί και να οριστεί κάτι άλλο στη θέση του που να μην μπορεί να ακυρώσει κάθε προσπάθεια ανάπτυξης σε αυτή τη χώρα.

    • Upvote 1
    • Downvote 1
    Giorgos1987

    Δημοσιεύτηκε

    Αμαν με αυτές τις προσφυγές στο ΣτΕ κάθε τρείς και λίγο για οποιοδήποτε έργο. Και εμένα μου κάνει εντύπωση σε ένα τέτοιο έργο στην καρδιά της Αθήνας που θα το ξέρουν μέχρι και οι πέτρες να μην έγιναν όλες οι απαραίτητες μελέτες και νομότυπες διαδικασίες. Γιατί πραγματικά όποιος υπουργός θα ξεκινούσε και θα έβαζε υπογραφές σε κάτι τέτοιο γνωρίζοντας οτι δεν έγινε νομότυπα θα ήταν χαζός.




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.