Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • «Ναι», αλλά με προϋποθέσεις λέει η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων με γνωμοδότησή της για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, καθώς αυτό θα εμπεριέχει πολλά προσωπικά δεδομένα.

     

    Το ηλεκτρονικό εισιτήριο αναμένεται να πάρει σάρκα και οστά από τον ΟΑΣΑ στο πλαίσιο του νέου Ενιαίου Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου. Σε αυτή τη διαδικασία, ο ΟΑΣΑ θα πρέπει να ταυτοποιήσει όλους τους επιβάτες που χρησιμοποιούν κάρτα απεριορίστων διαδρομών αλλά και εκείνων που χρησιμοποιούν μειωμένο εισιτήριο ή εκείνους που δεν πληρώνουν καθόλου κόμιστρο.

     

    Για την έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου πρέπει να δοθεί από τους πολίτες ένα πλήθος προσωπικών δεδομένων (όπως Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης-ΑΜΚΑ, ονοματεπώνυμο, διεύθυνση κατοικίας, ημερομηνία γέννησης, φωτογραφία σε ηλεκτρονική μορφή, αριθμός τηλεφώνου, αριθμός κινητού τηλεφώνου, αριθμός fax, ταχυδρομική διεύθυνση, ηλεκτρονική διεύθυνση κ.ά) τα οποία θα υφίστανται επεξεργασία στο πλαίσιο του εν λόγω συστήματος.

     

    Στη νέα κάρτα, θα υπάρχει φωτογραφία του επιβάτη-δικαιούχου, το όνομά του, ενώ θα υπάρχει και τσιπάκι. Η νέα κάρτα θα είναι υποχρεωτική για όλους όσους χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς με την παραπάνω μορφή (απεριόριστες διαδρομές, μειωμένο κλπ)

     

    Η Αρχή υπογραμμίζει τον υπερβολικά μεγάλο αριθμό των προσωπικών δεδομένων που συλλέγονται και καταχωρούνται για την κάρτα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, χωρίς ωστόσο ο ΟΑΣΑ να έχει εξετάσει «εναλλακτικές τεχνικές λύσεις που αφενός μεν θα επιτύγχαναν εξίσου τους επιδιωκόμενους σκοπούς αφετέρου δε θα εξασφάλιζαν την προστασία της ιδιωτικότητας των χρηστών».

     

    Μάλιστα, η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ζητεί από τον ΟΑΣΑ να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας για να μην υπάρξει παραβίαση των προσωπικών δεδομένων αλλά και να προβεί στην εκπόνηση εκτίμησης των επιπτώσεων από την επεξεργασία τους.

     

    Πηγή: Προσωρινό «μπλόκο» στο ηλεκτρονικό εισιτήριο -Λόγω προσωπικών δεδομένων | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/317363/prosorino-mploko-sto-ilektroniko-eisitirio-logo-prosopikon-dedomenon#ixzz4XuxaNI84




    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Ρε σεις, αυτά τα ζητάνε από όποιον θέλει να βγάλει κάρτα απεριορίστων, μειωμένο ή ελευθέρας.

    Όσοι δε θέλουν να μπλέξουν μπορούν απλά να αγοράζουν κοινό εισητήριο.

    Ο άνεργος όμως που θα θέλει να μπαίνει τζάμπα θα πρέπει να ελέγχεται αν συνεχίζει να είναι άνεργος..

    Εξ ου και η ανάγκη για ΑΦΜ/ΑΜΚΑ.

     

    Το σύστημα δε θα καταρρεύσει από τα πολλά δεδομένα που θα φέρουν οι κάρτες αλλά από τις τρομερές καθυστερήσεις μέχρι να ελεγχθούν όλα τα εισητήρια, με το πορτάκι να ανοιγοκλείνει στο πέρασμα κάθε επιβάτη. Βέβαια, εξαρτάται και πόσος κόσμος θα συνεχίσει να παίρνει λεωφορείο όταν θα πρέπει πραγματικά να πληρώσει εισητήριο για κάθε διαδρομή... 

    Konstantinos IB

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Εκεί καταλήγω κι εγώ... Επίτηδες τα κάνουν όλα αυτά για να καταρρεύσει όλο το σύστημα, να διαλυθούν τα πάντα .... Τώρα με τί σκοπό.........?????

    Χμ...Να ρωτήσω κάτι ρε παίδες. 

     

    Ποια εταιρεία θα αναλάβει το project; 

     

    Από απλό ενδιαφέρον ρωτάω...

    Edited by Konstantinos IB
    CybEng

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Χμ...Να ρωτήσω κάτι ρε παίδες.

     

    Ποια εταιρεία θα αναλάβει το project;

     

    Από απλό ενδιαφέρον ρωτάω...

    Αν πούμε δηλαδή ότι η εταιρεία που ανέλαβε την ασύρματη μετάδοση των δεδομένων του δικτύου είναι η ίδια που προ ετών είχε εγγυηθεί και ΑΠΟΤΥΧΕΙ στην ασφάλεια των επικοινωνιών του ίδιου του πρωθυπουργού, θα είμαστε κινδυνολόγοι και "ψεκασμένοι" ; Edited by CybEng
    CybEng

    Δημοσιεύτηκε

     

     

    Ρε σεις, αυτά τα ζητάνε από όποιον θέλει να βγάλει κάρτα απεριορίστων, μειωμένο ή ελευθέρας.

    Όσοι δε θέλουν να μπλέξουν μπορούν απλά να αγοράζουν κοινό εισητήριο.

     

     

    Πως φαίνεστε ότι είστε περιστασιακός χρήστης των ΜΜΜ και κατά πάσα πιθανότητα δεν έχετε δει ούτε πως είναι οι υπάρχουσες κάρτες απεριορίστων διαδρομών.

     

    ΟΧΙ και πάλι ΟΧΙ επί της θέσης που διατυπώσατε φίλτατε.

     

    Είμαι εκ συνειδήσεως ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ χρήστης των ΜΜΜ τα τελευταία 37 έτη και ΑΠΑΙΤΩ από την πολιτεία να μου διασφαλίζει αξιοπρεπείς μετακινήσεις τις οποίες χρυσο-πληρώνω με τους φόρους μου και με την μηνιαία/ετήσια κάρτα πολλαπλών διαδρομών ΧΩΡΙΣ :

     

    1- Καταγραφή των ατομικών μου διαδρομών.

     

    2- Καταγραφή ατομικών στοιχείων ταυτότητας πέρα από όσα είναι απολύτως αναγκαία για την ταυτοποίησή μου σε μια ΔΗΜΟΣΙΑ αρχή. Δεν είναι δυνατόν οι αστυνομικές ή οι δικαστικές αρχές να αρκούνται στην ταυτοποίηση προσώπου μέσω ΜΟΝΟ του δελτίου ταυτότητας και η κάθε ΕΤΑΙΡΕΙΑ να ζητάει μέχρι και το χρώμα των εσωρούχων μας.

     

    3- Καταγραφή οικονομικού ή σχετικού χαρακτήρα στοιχείων βλέπε ΑΦΜ, τραπεζικά στοιχεία, φορολογικά κλπ.

     

    4- Καταγραφή στοιχείων που συνδέονται με προσωπικά θέματα υγείας βλέπε ΑΜΚΑ.

     

    5- Στοιχεία επικοινωνίας βλέπε αριθμούς κινητού, email κλπ

     

    5- Το τυράκι της φάκας του στυλ "αν δεν θες να μην καταγράφονται τα στοιχεία σου αγόρασε το ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ απλό εισιτήριο" ή λοιπές τέτοιου τύπου "εξυπνάδες".

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Εγώ δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο θα πρέπει η πολιτεία να εξασφαλίζει οπωσδήποτε συγκοινωνίες και ταυτόχρονα να μη δικαιούται να παρακολουθεί τους επιβάτες, ακόμα και για λόγους ασφάλειας ρε παιδί μου..

     

    Εάν θέλουμε να λειτουργούμε σαν σύνολο θα πρέπει να υπάρχει εμπιστοσύνη μεταξύ των διαφόρων κοινωνικών παραγόντων (κράτος, πολίτες, ιδιωτικός τομέας). Εάν δεν υπάρχει τέτοια εμπιστοσύνη κανένα κοινωφελές δίκτυο δε θα μπορέσει να βελτιστοποιηθεί.

     

    Νομίζω όμως πως η αντίδραση της ανεξάρτητης αρχής (που κι αυτή όργανο του κράτους είναι) είναι απλά μια πρόφαση για να καθυστερεί το έργο και παράλληλα δείχνει ότι ενδιαφέρεται και για τις ατομικές ελευθερίες. Οπότε συνεχίζουμε να κοροϊδευόμαστε και όλα καλά...

    Edited by georgios_m
    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Δημοσιεύτηκε

    8-)  8-)  8-)

    post-15892-0-69993100-1486622919_thumb.jpg

    Konstantinos IB

    Δημοσιεύτηκε

    Αν πούμε δηλαδή ότι η εταιρεία που ανέλαβε την ασύρματη μετάδοση των δεδομένων του δικτύου είναι η ίδια που προ ετών είχε εγγυηθεί και ΑΠΟΤΥΧΕΙ στην ασφάλεια των επικοινωνιών του ίδιου του πρωθυπουργού, θα είμαστε κινδυνολόγοι και "ψεκασμένοι" ;

    Εμείς ας το πούμε, μιας και είναι αλήθεια και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του. :)  

     

    Ρώτησα για τον εξής απλό λόγο. Από το 2012 που έχει ξεκινήσει αυτή η ιστορία με τις εξαγγελίες περί ηλεκτρονικού εισιτηρίου έχουν παρελάσει 3-4 ανάδοχοι και κάθε φορά αλλάζουν και τα δεδομένα σχεδίασης του συστήματος. Απλώς λοιπόν παρατηρώ ότι το σημερινό σύστημα είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της Vodafon. Εδώ από την "Ημερησία" ένα πιο ολοκληρωμένο δημοσίευμα:

    http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=114452014

     

    Αν "γκουγκλάρετε" σε παλαιότερες ειδήσεις θα δείτε ότι το project έχει αλλάξει τόσες φορές όσες και οι υποψήφιοι ανάδοχοι. Άρα ο εκάστοτε σχεδιασμός ανήκει στον εργολάβο, χωρίς να είναι το κράτος που επιβάλει κριτήρια για τις μετακινήσεις των πολιτών του.

     

    Επομένως δεν μπαίνει το θέμα ως "ασφάλεια των μετακινήσεων" ή ως "δεδομένα που θέλει το κράτος από τους πολίτες του" αλλά ως ασφάλεια - με τον οποιονδήποτε τρόπο - της εισπρακτικής τσέπης του εργολάβου...και ότι άλλο ζητήσει αυτός. Κοινώς "ότι του φανεί..."

    • Upvote 1



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.