Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Εμελλε να το δούμε και αυτό. Υπουργός της κυβέρνησης, και συγκεκριμένα ο επί των Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρ. Σπίρτζης, να αγνοεί ότι νόμος που ψήφισε μόλις προ μηνός ο ΣΥΡΙΖΑ δεν του επιτρέπει να χωρίσει την ηγεσία του ΟΑΣΑ σε πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο. Με συνέπεια να εξελιχθεί σε πρωτοφανές φιάσκο στη Βουλή ο διορισμός των προσώπων που είχε ο ίδιος επιλέξει για τις συγκεκριμένες θέσεις.

    Πρόκειται για τον αποτυχόντα υποψήφιο δήμαρχο Γλυφάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Τ. Ταστάνη, τον οποίο ο κ. Σπίρτζης προόριζε για πρόεδρο του ΟΑΣΑ, και τον κ. Γ. Σκουμπούρη τον οποίο ο υπουργός επέλεξε ως διευθύνοντα σύμβουλο του οργανισμού, καίτοι ο τελευταίος δεν φαίνεται να έχει ιδιαίτερη σχέση με τις μεταφορές καθώς είναι χημικός-μηχανικός, ενώ η διοικητική του πείρα εξαντλείται στη θητεία του ως δημοτικού συμβούλου στον Δήμο Βούλας.

     

    Το παράδοξο, ωστόσο, πέραν των επιλογών που ελέγχονται προφανώς ως προς την αξιοκρατία τους, είναι ότι ο κ. Σπίρτζης δεν ήξερε καν πως ο πρόσφατος νόμος τού απαγορεύει να «σπάσει» τις επιτελικές θέσεις των συγκοινωνιακών οργανισμών για να διορίσει περισσότερα στελέχη. Με συνέπεια, όταν του το υπενθύμισαν οι κ. Νικ. Κακλαμάνης, Γ. Τραγάκης και Χρ. Σταϊκούρας, να περιέλθει σε πλήρη αμηχανία, όπως άλλωστε και τα υπό διορισμό στελέχη του που ήταν παρόντα στη συνεδρίαση για να λάβουν το «πράσινο φως» της αρμόδιας επιτροπής της Βουλής.

     

    Σημειωτέον δε ότι το φιάσκο δεν αφορούσε μόνον τους κ. Ταστάνη και Σκουμπούρη. Αλλά και τους «αντίστοιχους» προέδρους και διευθύνοντες συμβούλους που ήθελε να διορίσει ο κ. Σπίρτζης στους δύο εποπτευόμενους οργανισμούς του ΟΑΣΑ. Δηλαδή στις ΣΤΑΣΥ (μετρό, ηλεκτρικός, τραμ), στις οποίες προόριζε ως πρόεδρο τον κ. Στ. Στεφόπουλο (στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ) και διευθύνοντα τον κ. Π. Βόγκα (οικονομολόγο), και στις ΟΣΥ (λεωφορεία, τρόλεϊ) όπου ήθελε να τοποθετήσει την κ. Ζωή Γεωργίου (μηχανικό και συνδικαλίστρια του ΣΥΡΙΖΑ) και τον κ. Γ. Αναγνωστόπουλο (πρώην αντιδήμαρχο Αθήνας).

     

    «Δεν είναι και κανένα μεγάλο κόστος», ήταν η απάντηση του κ. Σπίρτζη, όταν οι βουλευτές της αντιπολίτευσης του επισήμαναν ότι, εκτός του ότι είναι σκάνδαλο να διορίσει έξι ανθρώπους στη θέση των τριών προέδρων που απέπεμψε (Γρ. Δημητριάδης ΟΑΣΑ, Ν. Παπαθανάσης ΣΤΑΣΥ, Γ. Οικονόμου ΟΣΥ), η ίδια η κυβέρνηση έχει δεσμευθεί στους θεσμούς για την ενοποίηση των τριών οργανισμών, εξ ου και στον νόμο προβλέφθηκαν τρεις και όχι έξι θέσεις.

     

    Νομική αστοχία

     

    Τη συνεδρίαση που οδηγούνταν σε αδιέξοδο προσπάθησε να διασώσει η κ. Τασία Χριστοδουλοπούλου η οποία πρότεινε να διορισθούν χθες μόνον οι πρόεδροι και να έρθουν αργότερα οι διευθ. σύμβουλοι. Ηταν ωστόσο τόσο κραυγαλέα η νομική αστοχία του κ. Σπίρτζη, που την πρόταση Χριστοδουλοπούλου απέρριψε ο ίδιος ο πρόεδρος της Βουλής Ν. Βούτσης. Κι έτσι θα πρέπει τώρα ο κ. Σπίρτζης να φέρει τροπολογία που θα αλλάζει τον νόμο του ΣΥΡΙΖΑ για να προβλέπει έξι θέσεις, κάτι που δεν είναι βέβαιο αν θα το δεχθούν οι θεσμοί.

     

    Εκανε όμως και ακόμη ένα φάουλ χθες ο υπουργός Μεταφορών. Θέλοντας να αιτιολογήσει την αποπομπή του κ. Γρ. Δημητριάδη, που ως πρόεδρος του ΟΑΣΑ πέτυχε μέσω ενός προγράμματος αναδιάρθρωσης να μειώσει τον προηγούμενο Σεπτέμβριο την τιμή των εισιτηρίων από το 1,40 ευρώ στο 1,20 (ενώ το δεύτερο μνημόνιο προέβλεπε την αύξησή του στο 1,80 ευρώ), χαρακτήρισε «μείζον πολιτικό θέμα» ότι ο αποπεμφθείς πρόεδρος «συνεννοείτο με τους θεσμούς χωρίς να έχει γνώση η κυβέρνηση». Γεγονός που προκάλεσε τα εύλογα ειρωνικά σχόλια των βουλευτών της Ν.Δ., οι οποίοι σχολίαζαν εκ των υστέρων πως «αφ ης στιγμής άρχισε να διαπραγματεύεται ο κ. Σπίρτζης, “πέτυχε” από 1ης Γενάρη να ξανανέβει το εισιτήριο στο 1,40 ευρώ».

     

    Πηγή: http://www.kathimerini.gr/840297/article/epikairothta/politikh/prwtofanes-fiasko-sth-voylh-me-ton-spirtzh?utm_source=hootsuite





    stayros

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Δημοσιεύτηκε

    Εύγε!!!

    Dio_the_Theo

    Δημοσιεύτηκε

    Βολεύουν αριστερούς, πασόκους και χρυσαυγήτες αρκεί να έχουν υπογράψει το πιστοποιητικό αντιμνημονιακών φρονημάτων του Τσίπρα και της παρέας του.

     

    Πάντως ο Σπίρτζης δεν κρατάει τα προσχήματα και θα έχει μάλλον άσχημο πολιτικό τέλος.

    kan62

    Δημοσιεύτηκε

    Για κυβερνών Παπαμιμίκος ... μιά χαρά τα πήγε ... δικαιολογείται γιατί δοκίμασε κι' αυτός ... πρώτη φορά αριστερά ...

    AMHxaNos

    Δημοσιεύτηκε

    Γιατί γκρινιάζετε ρε παιδιά?
    Θέσεις εργασίας δημιουργεί ο άνθρωπος, πέσατε πάνω του να τον φάτε.

    • Upvote 1
    Romanos

    Δημοσιεύτηκε

    Αυτός δεν είναι που προ ημερών "μου" είχε στείλει μία επιστολή, ως ασφαλισμένος στο ΕΤΑΑ που έχω την τιμή να είμαι;

    gio

    Δημοσιεύτηκε

    αυτος ..αυτος...

    george68

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    ειναι *************** ..... του ειχα στειλει ενα email οταν ηταν προεδρος επι σαμαρα που ειχε βγαλει μια ανακηνωση κατα της μερκελ οταν θα ερχοταν στην ελλαδα επι σαμαρα αν δεν κανω λαθος και τον εβριζα .... δικαιονομαι ... μου ειχε απαντηση οτι και καλα αγωνιζεται για ολους εμας και κατι *************** ... ειναι φανερω για ποιους αγωνιζοταν .... θα του ξαναστειλω και θα τον βρισω παλι γιατι ειναι μεγαλος************** ....

     

    Προσοχή στις εκφράσεις συνάδελφε. Διάβασε τους κανόνες συμμετοχής

    Γιάννης

    Edited by Γιάννης
    • Upvote 5
    Alessio

    Δημοσιεύτηκε

    Χαχαχα...τί ζούμε ρε παιδιά! Διαλύονται οι ζωές μας και αυτοί παίζουν σε σαπουνόπερα...

    george68

    Δημοσιεύτηκε

     
     
    08/10/12 στις 4:09 μ.μ.
    Απάντηση για την πρόσκληση στην διαδήλωση κατά της Μερκελ.
     
    Δεν έχω καταλάβει ως τι γίνεται η διαδήλωση; Ως πράξη συμβολική ;  ως τι;
    Είναι ντροπή να ρίχνουμε και εμείς το φταίξιμο στην Μερκελ και σε κάθε είδους συνωμοσίες ενάντια στον περιούσιο ελληνικό λαό.  Ένας επιστημονικός φορέας, πόσο μάλλον των μηχανικών είναι ντροπή να αναζητά την αιτία του προβλήματος με αυτήν την λαϊκιστική πρακτική. Ενώ θα έπρεπε να αναζητήσουμε τα αιτία του προβλήματος εκεί που πραγματικά πρέπει,  παρασυρόμαστε, σαν εκφραστές του ποιο σάπιου λαϊκιστικού κατεστημένου… Είναι ντροπή να μην αναζητούμε τα πραγματικά αίτια της κρίσης στα χιλιάδες εργοστάσια που έκλεισαν, στις δεκάδες επενδύσεις που δεν έγιναν στις μεταρρυθμίσεις που δεν γίνονται, σε έναν δημόσιο τομέα που η γραφειοκρατία ζει και βασιλεύει … επιτέλους είμαστε τραγικοί… Λυπάμαι αφάνταστα για την κατάντια μας και έτσι δεν πρόκειται να λυθεί κανένα μας πρόβλημα, γιατί έχετε διαλέξει το δρόμο του εύκολου λαϊκισμού την ώρα που χιλιάδες μηχανικοί είναι άνεργοι και με δυσκολία τα βγάζουν πέρα… λυπάμαι γιατί δεν έχετε συνειδητοποιήσει ή δεν θέλετε να αντιμετωπίσετε τα προβλήματα του κλάδου μας,  παρά μόνο νοιάζεστε για επικοινωνιακά πυροτεχνήματα ενάντια σε δήθεν εχθρούς μας, όπως σήμερα η Μερκελ αύριο ποιος ξέρει… καμία πρωτοτυπία, καμία πρόταση,  καμία προοπτική στο δρόμο του εύκολου λαϊκισμού… μακάρι να μην κατέβει κανείς αύριο στους δρόμους, γιατί αυτός είναι ο δρόμος της ντροπής και του εξευτελισμού…. να σας χαιρόμαστε…
     
    Είναι ντροπή, κανείς δεν μας παίρνει στα σοβαρά… που είμαστε πριν 10, 20 χρόνια; τι προτάσεις κάναμε;  Τι προτείναμε και ποιον προειδοποιήσαμε, ποιον προετοιμάσαμε για την κατάσταση που ερχόταν και θα έπρεπε να είχαμε προβλέψει ; αλλά και εμείς, οι  ίδιοι εκφραστές της νοοτροπίας που μας χρεοκόπησε.
    Τίποτα παραπάνω από εύκολο λαϊκισμό. 
     
    Με όλο το Σεβασμό 
    .....
    Μηχανολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π. 
     
    η απαντηση....
    [email protected]
    Προς
    ..........
     
     
    08/10/12 στις 6:29 μ.μ.

    Αγαπητέ Συνάδελφε,

    Καταλαβαίνουμε απόλυτα το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, μιας και οι
    περισσότεροι από εμάς είμαστε ελεύθεροι επαγγελματίες και αντιμετωπίζουμε
    τις ίδιες δυσκολίες και συμμεριζόμαστε την ίδια αγωνία για την επιβίωσή
    μας και το μέλλον των παιδιών μας.

    Όμως, δεν έχουμε άλλον τρόπο πίεσης ενάντια στα σκληρά νομοθετήματα που
    επιχειρεί η Κυβέρνηση και στην άδικη και απάνθρωπη αύξηση των ασφαλιστικών
    εισφορών μας που έχει δρομολογηθεί εκ μέρους του Υπουργείου Εργασίας και
    Κοινωνικής Ασφάλισης και του Υπουργείου Οικονομικών, της ένταξής μας στον
    ΕΟΠΥΥ, της μη κάλυψης της ανεργίας μας, του νέου άδικου Φορολογικού και
    της μηδενικής πρόβλεψης για ανάπτυξη.

    Προφανώς η μη αντίδραση του ΤΕΕ θα οδηγούσε πολλούς από εμάς να
    αναρωτιούνται τι κάνει το ΤΕΕ, για τα προβλήματα των Μηχανικών.

    Για αυτό σε καλώ να συμμετέχεις στις κινητοποιήσεις του ΤΕΕ, των
    συνδικαλιστικών Φορέων των Μηχανικών και των άλλων κοινωνικών και
    επιστημονικών Φορέων και στις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας που οργανώνονται
    καθημερινά στη Χώρα μας.»

    Με σεβασμό
    Ο Πρόεδρος

    Χρήστος Σπίρτζης

    • Upvote 5



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.