Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Σε εξέλιξη η επιχείρηση ανέλκυσης του Costa Concordia


    Στις 7.00 το πρωί (ώρα Ελλάδος) ξεκίνησε η επιχείρηση ανέλκυσης του κρουαζιερόπλοιου Κόστα Κονκόρντια από τη θαλάσσια περιοχή έξω από το λιμάνι του νησιού Τζίλιο της Τοσκάνης, όπως ανακοίνωσε η ιδιοκτήτρια εταιρεία Costa Crosières.

     

    Η διαδικασία ανέλκυσης αναμένεται να διαρκέσει έξι με επτά ημέρες. «Είναι μία πολύ σύνθετη επιχείρηση. Η πρώτη φάση της θα είναι η πιο επικίνδυνη γιατί το πλοίο θα αποκολληθεί από τις πλατφόρμες», δήλωσε στους δημοσιογράφους, ο επικεφαλής της ιταλικής Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας Φράνκο Γκαμπριέλι, μετέδωσε το BBC.

     

    Το ιταλικό κρουαζιερόπλοιο στη συνέχεια θα ρυμουλκηθεί στο λιμάνι της Γένοβας, όπου θα αποσυναρμολογηθεί, σε μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στην ιστορία της ναυτιλίας.

     

    Τον περασμένο Σεπτέμβριο ολοκληρώθηκε η επιχείρηση ανόρθωσης του κρουαζιερόπλοιου, που ωστόσο παρέμεινε μερικώς βυθισμένο και τοποθετήθηκε πάνω σε έξι σιδερένιες πλατφόρμες.

     

    Ζωντανή εικόνα εδώ:

    http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/italy/10965351/Costa-Concordia-Watch-live-as-the-operation-to-salvage-the-stricken-cruise-liner-continues.html

     

    Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/832707/italia-se-ekseliksi-i-epixeirisi-anelkusis-tou-kosta-konkorntia





    dsworks

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Γιά το Σάμαινα είχε ειπωθεί ότι δεν έκλεινε το δεξί stabilizer και έτσι είχε εκπεσμό το πλοίο δεξιά και βρέθηκε κάποιες εκατοντάδες μέτρα δεξιότερα από την πορεία του στις βραχονησίδες με δύσκολο καιρό και κύμα .

     

    Για το Express Samina (το Σάμαινα είναι αυτό που βύθισε την πυραυλάκατο Κωστάκος, το όνομα έχει κακό κάρμα): αν το δεξί stabilizer είχε κολλήσει (δηλαδή είχε εκταθεί με το αριστερό μαζεμένο), το πλοίο θα έχει μόνιμη παρέκκλιση της πορείας του προς τα δεξιά, με τάση να γράφει κύκλους. Εδώ έχουμε περίπτωση όπου με ισχυρό βόρειο άνεμο στην αριστερή μπάντα, το πλοίο είχε ξεσύρει προς τα δεξιά, όχι πολύ αφού έτσι και αλλιώς περνάει από τις Πόρτες <100μ. Παράλληλη πορεία της κανονικής. Σε αυτό που είπα ότι συνήθως συντρέχουν πολλοί παράγοντες για ένα ατύχημα, α. λόγω καιρού δεν είδαν το φανάρι στις Πόρτες έγκαιρα, β. είχε Παναθηναϊκό στην τηλεόραση, γ. η χαλαρότητα του ότι την ίδια διαδρομή την είχαν κάνει 100άδες φορές.

     

    Από εκεί και πέρα, το δεξί stabilizer, έπαιξε άλλο ρόλο, μετά την σύγκρουση, με την βοήθεια του βράχου, σάρωσε το εσωτερικό του κύτους...

     

    Τιτανικός.

    Link to comment
    Share on other sites

    Σωστά Σαμίνα ήταν και Σάμαινα ήταν το άλλο . Γιά το δεξί φτερό είχα διαβάσει τότε σε περιοδικό του χώρου , ότι δεν έκλεινε εντελώς και έτσι σε συνδυασμό με όλα τα άλλα είχαμε το κακό .

    Link to comment
    Share on other sites

    Η επιχείρηση συνεχίζεται. Για όποιον ενδιαφέρεται:

     

    Εδώ είναι το «επίσημο» site: http://www.theparbucklingproject.com/

    (κακία: το Costa Concordia αναφέρεται ως Concordia, από τις γραφικές απεικονίσεις λείπει το φουγάρο και κάθε αναφορά στην εταιρεία. Η διαχείριση που λέγαμε)

     

    Και μια live camera (φωτογραφίες κάθε 20sec, όχι video):

    http://www.giglionews.it/2010/02/24/webcam-lavori-rimozione-costa-concordia-parbuckling/

    Link to comment
    Share on other sites

    Σήμερα ξεκινάει η ρυμούλκηση

    live feed από BBC

    http://www.bbc.com/news/world-europe-28428224

     

    edit: το Concordia εν πλω:

    post-1092-0-48859900-1406104390_thumb.jpg

     

    Εδώ σταματάνε τα ενδιαφέροντα από άποψη μηχανικού. Τυχόν νεώτερα με την άφιξη στην Γένοβα.

    Edited by dsworks
    Link to comment
    Share on other sites

    1,5 δις τα έξοδα ανέλκυσης και πολύ περισσότερα τα ποσά των αποζημιώσεων. Θα αποδοθούν άραγε ποτέ αυτά; Ο κάπτεν φαίνεται να ευθύνεται σχεδόν ολοκληρωτικά. 

     

    ας είναι καλά οι ασφαλιστικές.

    οι αποζημιώσεις θα έπρεπε να έχουν ήδη κατατεθεί. σε αντίστοιχη περίπτωση στη βόρεια θάλασσα το 2012 οι οικογένειες των νεκρών αποζημιώθηκαν εντός 3 μήνου.

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.